Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Svet luxusných apartmánov privítal váženého nováčika. Módny dom Maison Margiela opäť prekonáva hranice módy a vstupuje na scénu interiérového dizajnu a architektúry. Značka oznámila svoj vstup do oblasti rezidenčného bývania a odhalila najnovší projekt, ktorý postavila v Dubaji. Na legendárnom ostrove Palm Jumeirah uviedla do prevádzky komplex ukrývajúci 25 apartmánov plných kódov slávnej značky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Karine Monié (@karinemonie)

    Spoločnosť svoj debut vytvorila v spolupráci s Alta Real Estate Development. O dizajn sa postaral ako tím Maison Margiela, tak taliansky architekt Carlo Colombo. Výsledok predstavuje jedinečný experiment s materiálmi, podčiarknutý umeleckou precíznosťou. Rovnako ako vo svojej módnej tvorbe, aj v exkluzívnych interiéroch zanechala značka svoje ikonické stopy dekonštrukcie, transformácie a trompe-l’œil efektu.

    Zdroj: Maison Margiela

    Protikladné materiály spolu vytvárajú harmonický celok, ponúkajúci nekonečný dialóg plný výrazných kontrastov, ale aj prekvapivej jemnosti. Chladivé kamenné dlažby rozžiaria lesklé nástenné dekorácie, zatiaľ čo mäkké nadýchané koberce vyniknú na pozadí mramorových podlahových dlaždíc. Výsledný dojem maximalizuje dychberúci výhľad na blízky Arabský záliv. Predstavuje tak perfektné luxusné útočisko pred inak rušným veľkomestom.

    Maison Margiela nadväzuje na tradíciu. Zároveň spoludefinuje budúcnosť luxusu

    „Spolupráca s Maison Margiela nám dovoľuje posúvať hranice dizajnu a prepisovať koncept luxusného bývania v Dubaji. Rezidencie budú svedkom kreativity, remesla a individuality,“ okomentoval projekt riaditeľ Alta Real Estate Development Abdulla Al Tayer. Zatiaľ nie je jasné, od kedy budú apartmány prístupné. Módny dom však pomocou nich nadväzuje na tradíciu svojho zakladateľa, ktorému nebol interiérový dizajn cudzí.

    Najnovší projekt navyše spoločnosť posúva do popredia dialógu svetových módnych domov, ktoré redefinujú súčasnú podobu luxusu. Módny priemysel totiž už dávno nie je len o haute couture či trblietavých doplnkoch. Známe značky postupne prenikajú svojím vplyvom aj do ďalších odvetví, ako je umenie, gastronómia a dizajn. A teraz je viac než jasné, že Maison Margiela nechce zostať pri definovaní budúcnosti pozadu.

    Zdroje: Fashion Network, Boca Do Lobo, Highxtar, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    ― Reklama ―

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Svet luxusných apartmánov privítal váženého nováčika. Módny dom Maison Margiela opäť prekonáva hranice módy a vstupuje na scénu interiérového dizajnu a architektúry. Značka oznámila svoj vstup do oblasti rezidenčného bývania a odhalila najnovší projekt, ktorý postavila v Dubaji. Na legendárnom ostrove Palm Jumeirah uviedla do prevádzky komplex ukrývajúci 25 apartmánov plných kódov slávnej značky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Karine Monié (@karinemonie)

    Spoločnosť svoj debut vytvorila v spolupráci s Alta Real Estate Development. O dizajn sa postaral ako tím Maison Margiela, tak taliansky architekt Carlo Colombo. Výsledok predstavuje jedinečný experiment s materiálmi, podčiarknutý umeleckou precíznosťou. Rovnako ako vo svojej módnej tvorbe, aj v exkluzívnych interiéroch zanechala značka svoje ikonické stopy dekonštrukcie, transformácie a trompe-l’œil efektu.

    Zdroj: Maison Margiela

    Protikladné materiály spolu vytvárajú harmonický celok, ponúkajúci nekonečný dialóg plný výrazných kontrastov, ale aj prekvapivej jemnosti. Chladivé kamenné dlažby rozžiaria lesklé nástenné dekorácie, zatiaľ čo mäkké nadýchané koberce vyniknú na pozadí mramorových podlahových dlaždíc. Výsledný dojem maximalizuje dychberúci výhľad na blízky Arabský záliv. Predstavuje tak perfektné luxusné útočisko pred inak rušným veľkomestom.

    Maison Margiela nadväzuje na tradíciu. Zároveň spoludefinuje budúcnosť luxusu

    „Spolupráca s Maison Margiela nám dovoľuje posúvať hranice dizajnu a prepisovať koncept luxusného bývania v Dubaji. Rezidencie budú svedkom kreativity, remesla a individuality,“ okomentoval projekt riaditeľ Alta Real Estate Development Abdulla Al Tayer. Zatiaľ nie je jasné, od kedy budú apartmány prístupné. Módny dom však pomocou nich nadväzuje na tradíciu svojho zakladateľa, ktorému nebol interiérový dizajn cudzí.

    Najnovší projekt navyše spoločnosť posúva do popredia dialógu svetových módnych domov, ktoré redefinujú súčasnú podobu luxusu. Módny priemysel totiž už dávno nie je len o haute couture či trblietavých doplnkoch. Známe značky postupne prenikajú svojím vplyvom aj do ďalších odvetví, ako je umenie, gastronómia a dizajn. A teraz je viac než jasné, že Maison Margiela nechce zostať pri definovaní budúcnosti pozadu.

    Zdroje: Fashion Network, Boca Do Lobo, Highxtar, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Stella McCartney dosiahla ďalší míľnik. Predstavila prvé plant-based perie

    Nedávny Parížsky týždeň módy zažil dôležitý debut. Na tamojšie prehliadkové móla dorazili prvé návrhy z plant-based peria. Na svedomí ho má britská návrhárka Stella McCartney, preslávená svojim udržateľným a ekologickým prístupom. Inovatívny materiál FEVVERS pritom nemá slúžiť ako presná napodobenina peria, jeho cieľom je vytvoriť podobnú, avšak jedinečnú estetiku.

    Balmain oslavuje 80. narodeniny. Jeho módnu stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z najvýznamnejších značiek módnej histórie oslavuje významný míľnik. Módny dom Balmain tento rok oslávi svoje 80. narodeniny. Na oslavu si nadelil nielen špeciálnu výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale aj špeciálny dokument. Postaral sa oň uznávaný režisér Loïc Prigent, ktorý vyniesol na povrch archívne záznamy, ktoré verejnosť ešte nikdy nevidela.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Móda pozná výsledky tretieho štvrťroka. Zverejnil ich Kering, Hermès aj L’Oréal

    Luxusné módne skupiny zverejnili svoje výsledky z tretieho štvrťroka tohto roka. Zatiaľ čo Kering a Hermès oslavujú, L’Oréal prekvapil prepadom predajov. Spoločnosť odhalila čísla nedosahujúce na predpoklady analytikov. Predstaviteľov spoločnosti Kering pre zmenu potešil menší pokles tržieb, než sa očakávalo. Značka Hermès tentoraz vďačí za svoj rast kolekciám ready-to-wear.

    Ako si vybrať správny sveter? Spoznajte rozdiel medzi kašmírom a mohérom

    S príchodom chladnejších dní sa pulz kvalitných svetrov presúva do prvej línie jesenných outfitov. Sveter je kľúčovým prvkom sezóny, symbolom pohodlia a elegancie. Práve voľba medzi mäkkým "kráľom vlákien" kašmírom a lesklým "aristokratom" mohérom predstavuje kľúčovú otázku. Prečo siahnuť po jednom alebo druhom? Na čo si dať pri výbere pozor? Prečítajte si o technických parametroch, estetických rozdieloch a praktických vlastnostiach jednotlivých materiálov.

    Amerika sa zmenšuje. Ozempic mení zaužívané veľkosti oblečenia

    Liek na chudnutie Ozempic pretvára americký módny trh. Už sa to preukázateľne odráža aj v číslach. Módny biznis má preto ďalšiu možnosť ukázať, že sa vie dokonale prispôsobiť dobe. Zvýšený dopyt po menších veľkostiach trápi hlavne maloobchod, pretože zásoby na sklade prestali zodpovedať telám zákazníkov. Na druhej strane luxusná móda zmenšovanie veľkostí víta.

    Pánsku módu Hermès opäť povedie žena. Diktovať ju bude Grace Wales Bonner

    Módny dom Hermès prekvapil svojou voľbou novej kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie. Nevybral totiž interného zamestnanca, ako sa od tradičnej luxusnej značky očakávalo, ale úplne novú tvár. Stala sa ňou návrhárka Grace Wales Bonner, ktorá preslávila svoju tvorbu rovnomennou značkou a za svoju úspešnú kariéru pozbierala hneď niekoľko významných ocenení vo svete módy.

    King Kylie sa vracia! Potvrdzuje koniec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner sa znovu chopila žezla svojho alter ega King Kylie a prepísala vlastnú kapitolu popkultúry. Po 10 rokoch oživuje éru, ktorá definovala estetiku druhej dekády internetu. Čas, keď sa filtre miešali s realitou a selfie malo váhu módneho statementu. Slávna podnikateľka a modelka opäť pretvára vlastný obraz, tentokrát s vyzretou energiou ženy, ktorá si plne uvedomuje silu svojho vplyvu. Návrat King Kylie éry znovuobjavuje staronovú kapitolu.

    JW Anderson má novú tvár. Značka diktuje vlastné luxusné tempo

    Pre mnohých bolo sklamaním, keď návrhár Jonathan Anderson začiatkom leta oznámil koniec runway prehliadok svojej značky JW Anderson. Uviedol totiž taktiež, že hodlá svoju úspešnú spoločnosť presmerovať. Jej nová tvár však teraz dokazuje, že chýbajúce módne shows dokáže hravo prekonať. S radosťou si diktuje svoje tempo, ktoré je síce pomalšie, ale zato exkluzívnejšie.

    Zamestnanci Kering v Taliansku štrajkujú. Protestujú proti neochote vyjednávať

    Luxusnú skupinu Kering čakajú štrajky. Jej zamestnanci v Taliansku naplánovali na utorok štvorhodinový protest, ktorý má poukázať na nevôľu vyjednávať zo strany vedenia spoločnosti. Podľa tamojších odborov totiž neprejavuje ochotu vstúpiť do dialógu o požadovaných zmenách. V centre prejednávaných problémov sú okrem iného nezhody ohľadom možností práce na diaľku.

    Maximalizmus zima neodradí. Jeseň ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré farby slnkom nasýteného leta síce zahnali temnejšie odtiene burgundy a čokoládovo hnedej, to však ešte neznamená, že je populárny maximalizmus na ústupe. Naďalej sa totiž prejavuje nielen v odvážnych kombináciách alebo vzoroch, ale predovšetkým v trendy šperkoch. Niet preto divu, že tohtoročnej jeseni dominujú takzvané pendant necklaces.

    Strapce udávajú rytmus jari a letu 2026. Objavte horúci trend tohtoročných mól

    Strapce opäť vstúpili na móla s energiou, ktorá premenila krok na gesto a látku na melódiu. Jarná a letná sezóna 2026 je nimi doslova pretkaná. Línie odevov sa od Milána až po Londýn rozvlnili do plynulého pohybu, v ktorom sa remeselníctvo mieša s voľnosťou. Strapce symbolizujú prirodzenú dynamiku a zmyslový prepych. V každom šve je cítiť rytmus, ktorý nespieva do kroku, ale vyzýva k tancu.

    Na krídlach prekvapenia. Týždne módy zaskočili domácou estetikou aj vojenskými prvkami

    Prekvapenie sa zrejme stáva novým meradlom estetiky. V kolekciách nedávnych svetových fashion weekov sa objavuje kreatívna odvaha, ktorá posúva hranice očakávaní. Elegantné uniformné odkazy sa miešajú s domestikovanou nostalgiou, materiály sa vracajú v nových podobách a moment prekvapenia získava status skutočného kurátorského gesta.

    Akčný žáner opäť ožíva. Film Jedna bitka za druhou dobýva filmové plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do kresla režiséra skrátka patrí. Jeho najnovší films názvom Jedna bitka za druhou žne nadšené ohlasy nielen od divákov, ale aj prísnych kritikov. Napínavý, humorný, ale napriek tomu hlboký a provokatívny dej opäť prebúdza k životu akčný žáner. Leonardo DiCaprio vás navyše ani tentokrát nenechá vydýchnuť.

    TikTok Highlights: Káva získala novú podobu, nesie názov proffee

    Používatelia sociálnej siete TikTok si nikdy nenechajú ujsť žiadny trik týkajúci sa životného štýlu alebo wellness. Niet divu, že si zamilovali proffee, t. j. kávu doplnenú proteínom alebo kolagénom. Sľubujú si benefity v podobe vytúženého prílevu energie, ale aj regenerácie svalov či dokonca úbytku hmotnosti. Je však tento módny nápoj taký prospešný, ako vyzerá na obrazovkách telefónov?

    ― Reklama ―