Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Limitovaná edícia z dielne Saint Laurent predstavuje elegantne minimalistické outfity, technické lyžiarske doplnky i dizajnové športové objekty, vďaka ktorým sa luxus prenáša z mestských ulíc na divoké, zasnežené svahy hôr. Oblečenie a doplnky prepájajú atmosféru horských retreatov s high-fashion a sľubujú dychberúce lifestyle zážitky plné zimných radovánok. Výsledkom je séria nadčasových kúskov pre tých, ktorí chcú prežiť „saintlaurentskú“ zimu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Horský chic podľa Saint Laurent. Snow Edition spája štýl a výkon

    Saint Laurent Rive Droite sa inšpiruje elegantným pohodlím horského života. Svojim promo videom navodzuje atmosféru sviežeho horského rána, čerstvého prašanu a hrejivých vrstiev oblečenia, ktoré si hneď zamilujete. Kolekcia Snow Edition zahŕňa pánske i dámske odevy, nájdete v nej ale aj unisex kúsky. Obsahuje roláky, páperové bundy, lyžiarske nohavice alebo kompletné snowsuits, v ktorých budete na svahu vyzerať ako bohovia a bohyne. V zimnej kolekcii nemôžu chýbať ani teplé chlpaté lyžiarske topánky v čiernej alebo béžovej farbe.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Doplnky posúvajú exkluzívnu kolekciu na ďalšiu úroveň, sú totiž plne funkčné a výkonnostné. Značka Saint Laurent už po tretíkrát spolupracuje s výrobcom lyží ZAI, aby ponúkla ako esteticky krásne, tak technicky zdatné vybavenie. ZAI prepožičiava Snow Edition znalosť tvaru a dizajnu lyží a snowboardov a pozíciu viazaní tak, aby bolo čo najjednoduchšie lyže udržať pod kontrolou. Mimo nich si môžete zaobstarať aj drevené sánky, prilby alebo snowscooty.

    Aby ste sa však k tejto jedinečnej kolekcii dostali, budete musieť vyvinúť trochu úsilia. Kolekciu Snow Edition totiž nájdete iba v pobočkách v Paríži, Los Angeles, Toronte, Miami, Londýne, Miláne, St. Moritz, Viedni, Pekingu a hongkongskom Landmarku. Vybrané lokality stelesňujú chic a hravú dušu Saint Laurent.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by zai (@zaiski)

    Od Rive Gauche k Rive Droite. Saint Laurent rozširuje módne i kultúrne horizonty

    Snímky pre Saint Laurent Rive Droite pod taktovkou Anthonyho Vaccarella propagujúce zasneženú radu nafotil fotograf Henrik Purrienne. Chcel v divákovi vzbudiť dojem starého francúzskeho filmu, čím splnil charakteristiku Rive Droite. Pre tých, ktorí o tomto projekte počujú prvýkrát, názov Rive Droite vzdáva hold pôvodnej kolekcii Rive Gauche zo 60. rokov, ktorá slávne sprístupnila módu širšiemu publiku.

    Kampaň Rive Droite chcela tento odkaz rozšíriť a ponúka preto maloobchodný priestor, v ktorom zákazníkom predstavuje starostlivý výber limitovaných edícií, kníh, vintage nálezov, hudby, fotografie, umenia, performancií, výstav alebo rôznorodých kultúrnych udalostí. Saint Laurent sa tak uberá nielen módnym, ale aj kultúrnym smerom a my mu za to dávame jednotku s hviezdičkou.

    Zdroje: Hype Bae, Hero, Yves Saint Laurent, Design Scene, Instagram, Youtube

    Autor článku:

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    ― Reklama ―

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Limitovaná edícia z dielne Saint Laurent predstavuje elegantne minimalistické outfity, technické lyžiarske doplnky i dizajnové športové objekty, vďaka ktorým sa luxus prenáša z mestských ulíc na divoké, zasnežené svahy hôr. Oblečenie a doplnky prepájajú atmosféru horských retreatov s high-fashion a sľubujú dychberúce lifestyle zážitky plné zimných radovánok. Výsledkom je séria nadčasových kúskov pre tých, ktorí chcú prežiť „saintlaurentskú“ zimu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Horský chic podľa Saint Laurent. Snow Edition spája štýl a výkon

    Saint Laurent Rive Droite sa inšpiruje elegantným pohodlím horského života. Svojim promo videom navodzuje atmosféru sviežeho horského rána, čerstvého prašanu a hrejivých vrstiev oblečenia, ktoré si hneď zamilujete. Kolekcia Snow Edition zahŕňa pánske i dámske odevy, nájdete v nej ale aj unisex kúsky. Obsahuje roláky, páperové bundy, lyžiarske nohavice alebo kompletné snowsuits, v ktorých budete na svahu vyzerať ako bohovia a bohyne. V zimnej kolekcii nemôžu chýbať ani teplé chlpaté lyžiarske topánky v čiernej alebo béžovej farbe.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Doplnky posúvajú exkluzívnu kolekciu na ďalšiu úroveň, sú totiž plne funkčné a výkonnostné. Značka Saint Laurent už po tretíkrát spolupracuje s výrobcom lyží ZAI, aby ponúkla ako esteticky krásne, tak technicky zdatné vybavenie. ZAI prepožičiava Snow Edition znalosť tvaru a dizajnu lyží a snowboardov a pozíciu viazaní tak, aby bolo čo najjednoduchšie lyže udržať pod kontrolou. Mimo nich si môžete zaobstarať aj drevené sánky, prilby alebo snowscooty.

    Aby ste sa však k tejto jedinečnej kolekcii dostali, budete musieť vyvinúť trochu úsilia. Kolekciu Snow Edition totiž nájdete iba v pobočkách v Paríži, Los Angeles, Toronte, Miami, Londýne, Miláne, St. Moritz, Viedni, Pekingu a hongkongskom Landmarku. Vybrané lokality stelesňujú chic a hravú dušu Saint Laurent.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by zai (@zaiski)

    Od Rive Gauche k Rive Droite. Saint Laurent rozširuje módne i kultúrne horizonty

    Snímky pre Saint Laurent Rive Droite pod taktovkou Anthonyho Vaccarella propagujúce zasneženú radu nafotil fotograf Henrik Purrienne. Chcel v divákovi vzbudiť dojem starého francúzskeho filmu, čím splnil charakteristiku Rive Droite. Pre tých, ktorí o tomto projekte počujú prvýkrát, názov Rive Droite vzdáva hold pôvodnej kolekcii Rive Gauche zo 60. rokov, ktorá slávne sprístupnila módu širšiemu publiku.

    Kampaň Rive Droite chcela tento odkaz rozšíriť a ponúka preto maloobchodný priestor, v ktorom zákazníkom predstavuje starostlivý výber limitovaných edícií, kníh, vintage nálezov, hudby, fotografie, umenia, performancií, výstav alebo rôznorodých kultúrnych udalostí. Saint Laurent sa tak uberá nielen módnym, ale aj kultúrnym smerom a my mu za to dávame jednotku s hviezdičkou.

    Zdroje: Hype Bae, Hero, Yves Saint Laurent, Design Scene, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Európska únia šliape Sheinu na päty. V roku 2026 uvalí clá na malé balíky

    Od júla budúceho roka začnú v Európskej únii pre malé balíky v hodnote pod 150 eur platiť nové clá. V piatok sa na tom dohodli ministri financií zastupujúci členské štáty. Poplatok vo výške troch eur má za cieľ potlačiť lavínu lacného tovaru, smerujúceho do bloku predovšetkým z Číny. Dopad pocítia hlavne lacné e-commerce platformy, ako je Shein, Temu alebo AliExpress.

    Vianoce sú ideálny čas na malý hriech. Beauty je ten najsladší zo všetkých

    Hľadáte darček, ktorý poteší každú ženu vo vašom živote? Či už chcete urobiť radosť sestre, kamarátke, či priateľke, beauty svet vás nesklame. Ponúka presne to, čo pod vianočným stromčekom vykúzli úsmev na tvári. Stavte na beauty tipy roka, ktoré sú voňavé, rozmaznávajúce a tak trochu návykové. Vedia dokonale zahriať pri srdci: potešia, prekvapia a dodajú dotyk elegancie.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    ― Reklama ―