Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Rodina Arnaultovcov dosiahla podľa odborníkov symbolickú hranicu úplného ovládnutia luxusnej skupiny LVMH. Kľúčové transakcie sa uskutočnili v priebehu ôsmich mesiacov prostredníctvom holdingových spoločností Financière Agache a Christian Dior SE. Bernard Arnault nakupoval v čase poklesu cien, keď akcie LVMH klesli na úroveň približne 450 EUR. Dnes sa priemerná cena 566 eur ukazuje ako strategicky výhodná.

    Sila vlastného presvedčenia. Bernard Arnault nakúpil akcie v dobe poklesu dopytu

    Bernard Arnault opäť potvrdil, že jeho prístup k vedeniu LVMH stojí na trpezlivosti, disciplíne a absolútnej viere v silu vlastného biznisu. Tento rok postupne navyšoval svoj podiel, dokým jeho rodina neprekročila hranicu 50 percent akcií spoločnosti. Ide o najväčšiu koncentráciu vlastníctva od vzniku skupiny v roku 1987. Arnault tak upevnil kontrolu nad LVMH a vyslal jasný signál. Budúcnosť luxusu sa stále píše pod jeho vedením.

    Zdroj: Louis Vuitton, LVMH

    Podľa údajov z parížskej burzy nakúpil cez 2,5 milióna akcií prostredníctvom rodinných štruktúr Financière Agache a Christian Dior SE, ktorých hlavným účelom je správa majetku skupiny. Celková hodnota transakcií presiahla 1,6 miliardy eur. Zatiaľ čo mnohí investori reagovali na pokles dopytu v Číne a slabšie štvrťročné výsledky opatrnosťou, Arnault využil situáciu k posilneniu pozície a prevzal kontrolný balík akcií.

    Tržná kapitalizácia LVMH presahuje cez 300 miliárd eur. Koncern združuje viac než 75 značiek, od Louis Vuitton a Dior po Hennessy a Bulgari. Základná filozofia skupiny zostáva konzistentná. Udržať rast prostredníctvom kvality, dlhodobého kapitálu a centralizovaného rozhodovania. Tým, že Arnault sústredí kapitál výhradne do LVMH, dáva jasne najavo vieru v luxusné značky ako trvalú kultúrnu aj ekonomickú hodnotu.

    LVMH v rukách Arnaultovcov. Rodina má kontrolu nad väčšinou hlasovacích práv

    Analytici považujú pomyselný míľnik za najvýraznejší signál dôvery v LVMH od roku 2017, kedy Bernard Arnault reštrukturalizoval vlastnícku štruktúru okolo holdingu Christian Dior SE. Aktuálne transakcie zaisťujú rodine Arnaultovcov kontrolu nad väčšinou akcií a viac než 65 percent hlasovacích práv. To znamená stabilné riadenie, jasnú kontinuitu a možnosť určovať stratégiu bez tlaku externých akcionárov.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Active Wurld ® (@activewurld)

    Luxusný koncern LVMH sa navyše na kapitálových trhoch vyrysoval ako obraz pevnej a sebavedomej skupiny, schopnej reagovať aj na premenlivý dopyt. Bernard Arnault tým rovnako ukázal, že pre neho najväčšiu hodnotu v luxuse predstavuje dlhodobosť. A že kontrola jedných z najdôležitejších luxusných značiek súčasnosti je pre neho otázkou prestíže, ale aj presného finančného úsudku.

    Pripravuje sa Arnault na odchod? Jeho príbuzní preberajú kľúčové pozície

    Významný krok možno čítať ako učebnicový finančný manéver. Konsolidácia vlastníctva signalizuje, že Bernard Arnault pripravuje luxusnú skupinu na ďalšiu etapu. Pravdepodobne generačný prechod i nové kolo akvizícií. Rodina Arnaultovcov posilňovaním vlastníctva zaisťuje, že rozhodovacia moc zostane v pevných rukách, zatiaľ čo mladšia rodinná generácia postupne preberá kľúčové pozície v portfóliu luxusných značiek.

    Zdroj: Profimedia

    Luxusný koncern LVMH tak vstupuje do ďalšej dekády s jasnou štruktúrou, vysokou likviditou a strategickou istotou, ktoré ho odlišujú od konkurencie. V ére rýchlych investičných cyklov predstavuje prístup Arnaultovcov vzácnu formu trpezlivej sily. A ak sa súčasný šéf LVMH skutočne chystá do dôchodku, týmto krokom oficiálne spečatil pracovné miesta pre celú svoju rodinu.

    Zdroje: BOF, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    ― Reklama ―

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Rodina Arnaultovcov dosiahla podľa odborníkov symbolickú hranicu úplného ovládnutia luxusnej skupiny LVMH. Kľúčové transakcie sa uskutočnili v priebehu ôsmich mesiacov prostredníctvom holdingových spoločností Financière Agache a Christian Dior SE. Bernard Arnault nakupoval v čase poklesu cien, keď akcie LVMH klesli na úroveň približne 450 EUR. Dnes sa priemerná cena 566 eur ukazuje ako strategicky výhodná.

    Sila vlastného presvedčenia. Bernard Arnault nakúpil akcie v dobe poklesu dopytu

    Bernard Arnault opäť potvrdil, že jeho prístup k vedeniu LVMH stojí na trpezlivosti, disciplíne a absolútnej viere v silu vlastného biznisu. Tento rok postupne navyšoval svoj podiel, dokým jeho rodina neprekročila hranicu 50 percent akcií spoločnosti. Ide o najväčšiu koncentráciu vlastníctva od vzniku skupiny v roku 1987. Arnault tak upevnil kontrolu nad LVMH a vyslal jasný signál. Budúcnosť luxusu sa stále píše pod jeho vedením.

    Zdroj: Louis Vuitton, LVMH

    Podľa údajov z parížskej burzy nakúpil cez 2,5 milióna akcií prostredníctvom rodinných štruktúr Financière Agache a Christian Dior SE, ktorých hlavným účelom je správa majetku skupiny. Celková hodnota transakcií presiahla 1,6 miliardy eur. Zatiaľ čo mnohí investori reagovali na pokles dopytu v Číne a slabšie štvrťročné výsledky opatrnosťou, Arnault využil situáciu k posilneniu pozície a prevzal kontrolný balík akcií.

    Tržná kapitalizácia LVMH presahuje cez 300 miliárd eur. Koncern združuje viac než 75 značiek, od Louis Vuitton a Dior po Hennessy a Bulgari. Základná filozofia skupiny zostáva konzistentná. Udržať rast prostredníctvom kvality, dlhodobého kapitálu a centralizovaného rozhodovania. Tým, že Arnault sústredí kapitál výhradne do LVMH, dáva jasne najavo vieru v luxusné značky ako trvalú kultúrnu aj ekonomickú hodnotu.

    LVMH v rukách Arnaultovcov. Rodina má kontrolu nad väčšinou hlasovacích práv

    Analytici považujú pomyselný míľnik za najvýraznejší signál dôvery v LVMH od roku 2017, kedy Bernard Arnault reštrukturalizoval vlastnícku štruktúru okolo holdingu Christian Dior SE. Aktuálne transakcie zaisťujú rodine Arnaultovcov kontrolu nad väčšinou akcií a viac než 65 percent hlasovacích práv. To znamená stabilné riadenie, jasnú kontinuitu a možnosť určovať stratégiu bez tlaku externých akcionárov.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Active Wurld ® (@activewurld)

    Luxusný koncern LVMH sa navyše na kapitálových trhoch vyrysoval ako obraz pevnej a sebavedomej skupiny, schopnej reagovať aj na premenlivý dopyt. Bernard Arnault tým rovnako ukázal, že pre neho najväčšiu hodnotu v luxuse predstavuje dlhodobosť. A že kontrola jedných z najdôležitejších luxusných značiek súčasnosti je pre neho otázkou prestíže, ale aj presného finančného úsudku.

    Pripravuje sa Arnault na odchod? Jeho príbuzní preberajú kľúčové pozície

    Významný krok možno čítať ako učebnicový finančný manéver. Konsolidácia vlastníctva signalizuje, že Bernard Arnault pripravuje luxusnú skupinu na ďalšiu etapu. Pravdepodobne generačný prechod i nové kolo akvizícií. Rodina Arnaultovcov posilňovaním vlastníctva zaisťuje, že rozhodovacia moc zostane v pevných rukách, zatiaľ čo mladšia rodinná generácia postupne preberá kľúčové pozície v portfóliu luxusných značiek.

    Zdroj: Profimedia

    Luxusný koncern LVMH tak vstupuje do ďalšej dekády s jasnou štruktúrou, vysokou likviditou a strategickou istotou, ktoré ho odlišujú od konkurencie. V ére rýchlych investičných cyklov predstavuje prístup Arnaultovcov vzácnu formu trpezlivej sily. A ak sa súčasný šéf LVMH skutočne chystá do dôchodku, týmto krokom oficiálne spečatil pracovné miesta pre celú svoju rodinu.

    Zdroje: BOF, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    CFDA udelila svoje ocenenia. Tentoraz oslavujú Ralph Lauren aj Thom Browne

    New York v pondelok večer privítal jednu z najdôležitejších udalostí roka. Ceny CFDA sú obdobou módnych Oscarov a slúžia ako významné ocenenie amerických dizajnérov. Tentoraz si ocenenie prevzali návrhári ako Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace a sestry Olsenové. Ocenenie módnej ikony zase od Anny Wintour prevzal rapper A$AP Rocky.

    Nevesty jesene 2026 majú jasno. Svadobné šaty sa chvejú v rytme ikon

    Nedávny týždeň svadobnej módy v New Yorku prehovoril. Vyhlásil trendy na jeseň 2026 a potvrdil to, čo mnohí očakávali. Svadobné šaty budúcej sezóny čerpajú z minulých a ešte len budúcich svadieb slávnych ikon. Značky reflektujú šaty Seleny Gomez, Charli XCX a hádajú, čo bude mať na sebe Taylor Swift. To všetko dopĺňa záplava čipiek a volánov v štýle Márie Antoinetty.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Kozmetická taštička je už pasé. Na jej miesto nastupujú beauty charms

    Tohtoročná lavína trendy príveskov naberá na obrátkach. Zatiaľ čo letu dominovali virálne plyšáky Labubu alebo hravé doplnky, jeseni kraľujú takzvané beauty charms. Ide o miniatúrne verzie základných pomocníkov z tradičných kozmetických taštičiek. Na súčasnej scéne signalizujú nielen trvajúcu vládu maximalizmu, ale aj túžbu milovníkov módy ukázať svoj status.

    TikTok Highlights: Jesenný trend vracia na scénu lásku k učeniu

    Sociálnu sieť TikTok túto jeseň pohltil nový trend. Koncept nazývaný "personal curriculums" vzbudzuje v používateľoch stratenú lásku k učeniu, vzdelávaniu a rozvíjaniu seba samého. V jeho srdci leží jednoduchý predpoklad, teda vytvorenie vlastného rozvrhu ľubovoľných "predmetov". Môže ísť o túžbu naučiť sa lepšie variť, záhradničiť alebo konečne pochopiť fyzikálne zákony.

    Beauty segment posilňuje. V roku 2025 poháňala luxusný biznis krása

    Rok 2025 sa nesie v duchu premeny krásy na jeden z najvýraznejších pilierov globálneho luxusného trhu. Beauty segment získava status kľúčového motora rastu a mení obchodnú mapu veľkých značiek. Akvizície, nové kolekcie a strategické vstupy do kozmetiky posúvajú spoločnosti do sféry, kde sa psychológia stretáva s výkonom. V luxusnom svete dnes víťazí to, čo dokáže byť osobné, a práve krása túto rovnováhu stelesňuje.

    Ryža ako nová „it“ zložka parfumov. Svet vôní inklinuje k čistote

    Ryža sa stáva hviezdou modernej parfumérie. Púdrová, a pritom prekvapivo všestranná, otvára priestor pre nevšedné kompozície, ktoré kombinujú zmyslový komfort so sofistikovanou esenciou. Parfuméri využívajú ryžu na dosiahnutie hĺbky, ktorá výsledok delí od komerčných vôní. Masívna popularita vonných produktov s ryžou dokazuje, že food zložky definujú aktuálnu "estetiku" luxusných parfumov.

    Stranger Things mieri do finále. Comeback doplnia beauty aj módne spolupráce

    Koniec novembra privíta návrat populárneho seriálu Stranger Things. Na obrazovky sa vracia so svojou piatou a poslednou sériou, ktorá vyvrcholí posledný deň tohto roku. Veľké finále si žiada rovnako významné oslavy. Na pomoc preto priskočili beauty a módne značky, ktoré ponúkajú špeciálne spolupráce. Do Hawkins vás vtiahnu topánky, kabelky, prívesky alebo tematický make-up.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    ― Reklama ―