Více

    ― Reklama ―

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Jún patrí spravidla medzi pokojné mesiace, kedy beauty a make-up značky nepociťujú veľký boom záujmu. Končí totiž obdobie jarných kolekcií, ešte však celkom nenastal čas pre tie letné. Pokles záujmu sa však tentokrát podarilo zdolať spoločnosti Huda Beauty. Dokázali to výsledky z dielne platformy CreatorIQ. Tá totiž vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up značiek za tohtoročný jún.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

    Štatistiku založila na EMV, čiže earned media value, v preklade získanej mediálnej hodnote. Ukazovateľ popisuje engagement a buzz na sociálnych sieťach, ktoré sa značkám podarilo vytvoriť. Spoločnosti Huda Beauty sa pomalšie letné obdobie zadarilo pokoriť hlavne kvôli nečakanej novinke. Oznámila totiž, že jej zakladateľka Huda Kattan nad ňou opäť prevezme plnú kontrolu a vlastníctvo.

    Zdroj: e.l.f. cosmetics

    Vizážistka totiž odkúpila podiel, ktorý predtým predala firme TSG Consumer Partners. Spoločnosť svojich zákazníkov rovnako zaujala úplne novými produktmi, ako je Lip Contour Stain a Faux Filler Jelly Oil. Najviac pozornosti na seba napriek tomu naďalej strhával populárny Easy Bake Loose Powder. Hneď za Huda Beauty sa na druhom mieste umiestnila značka E.l.f. Beauty, populárna hlavne na TikToku.

    Takmer všetky značky zaznamenali pokles EMV. E.l.f. Beauty ťažil z odkúpenia Rhode

    Všetky značky z rebríčka 10 najviac virálnych make-up brandov za mesiac jún, podľa výsledku CreatorIQ, až na Huda Beauty, potom zaznamenali pokles svojej EMV. Spoločnosti E.l.f. však v júni najskôr pomohlo oznámenie, že odkúpi značku influencerky Hailey Bieber, Rhode. Na treťom mieste sa potom umiestnila spoločnosť ColourPop, ktorá tento rok v júni vydala nový populárny lip stain.

    @rarebeauty Life hack: používanie aromaterapeutického pera Find Comfort Stop & Soothe na nájdenie útechy doslova kdekoľvek a kedykoľvek #rarebeauty #selenagomez #aromatherapypen #findcomfort #lifehack ♬ Ultimate life hacks – Kelly | The Life Bath

    Na štvrtej pozícii sa tentokrát umiestnila značka Maybelline New York, za ktorou nasledovala Charlotte Tilbury. V pomerne tesnom závese nasledovala spoločnosť NYX Professional Makeup. Siedme miesto v júni obsadila značka MAC Cosmetics, zatiaľ čo ôsme patrí spoločnosti z dielne Seleny Gomez, Rare Beauty. Deviate miesto získal brand Nars Cosmetics, zatiaľ čo desiate L’Oréal Paris.

    Zdroje: WWD, CreatorIQ, Instagram, TikTok

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Jún patrí spravidla medzi pokojné mesiace, kedy beauty a make-up značky nepociťujú veľký boom záujmu. Končí totiž obdobie jarných kolekcií, ešte však celkom nenastal čas pre tie letné. Pokles záujmu sa však tentokrát podarilo zdolať spoločnosti Huda Beauty. Dokázali to výsledky z dielne platformy CreatorIQ. Tá totiž vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up značiek za tohtoročný jún.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

    Štatistiku založila na EMV, čiže earned media value, v preklade získanej mediálnej hodnote. Ukazovateľ popisuje engagement a buzz na sociálnych sieťach, ktoré sa značkám podarilo vytvoriť. Spoločnosti Huda Beauty sa pomalšie letné obdobie zadarilo pokoriť hlavne kvôli nečakanej novinke. Oznámila totiž, že jej zakladateľka Huda Kattan nad ňou opäť prevezme plnú kontrolu a vlastníctvo.

    Zdroj: e.l.f. cosmetics

    Vizážistka totiž odkúpila podiel, ktorý predtým predala firme TSG Consumer Partners. Spoločnosť svojich zákazníkov rovnako zaujala úplne novými produktmi, ako je Lip Contour Stain a Faux Filler Jelly Oil. Najviac pozornosti na seba napriek tomu naďalej strhával populárny Easy Bake Loose Powder. Hneď za Huda Beauty sa na druhom mieste umiestnila značka E.l.f. Beauty, populárna hlavne na TikToku.

    Takmer všetky značky zaznamenali pokles EMV. E.l.f. Beauty ťažil z odkúpenia Rhode

    Všetky značky z rebríčka 10 najviac virálnych make-up brandov za mesiac jún, podľa výsledku CreatorIQ, až na Huda Beauty, potom zaznamenali pokles svojej EMV. Spoločnosti E.l.f. však v júni najskôr pomohlo oznámenie, že odkúpi značku influencerky Hailey Bieber, Rhode. Na treťom mieste sa potom umiestnila spoločnosť ColourPop, ktorá tento rok v júni vydala nový populárny lip stain.

    @rarebeauty Life hack: používanie aromaterapeutického pera Find Comfort Stop & Soothe na nájdenie útechy doslova kdekoľvek a kedykoľvek #rarebeauty #selenagomez #aromatherapypen #findcomfort #lifehack ♬ Ultimate life hacks – Kelly | The Life Bath

    Na štvrtej pozícii sa tentokrát umiestnila značka Maybelline New York, za ktorou nasledovala Charlotte Tilbury. V pomerne tesnom závese nasledovala spoločnosť NYX Professional Makeup. Siedme miesto v júni obsadila značka MAC Cosmetics, zatiaľ čo ôsme patrí spoločnosti z dielne Seleny Gomez, Rare Beauty. Deviate miesto získal brand Nars Cosmetics, zatiaľ čo desiate L’Oréal Paris.

    Zdroje: WWD, CreatorIQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Sofia Coppola natočila svoj prvý dokument. Kameru namierila na Marca Jacobsa

    Slávna režisérka Sofia Coppola preniká hlbšie do sveta módy. Minulý týždeň prezradila, že na blížiacom sa filmovom festivale v Benátkach odhalí svoj prvý dokument s názvom Marc by Sofia. Sledovať má nielen život a kariéru slávneho návrhára Marca Jacobsa, ale aj ich dlhodobé priateľstvo a trvajúcu spoluprácu ako na poli módy, tak filmu.

    Sociálne siete majú nový všeliek. Tentokrát vkladajú nádeje do vývaru z kostí

    Takmer každý týždeň používatelia sociálnych sietí objavia novú "zázračnú" ingredienciu, od ktorej si sľubujú hneď niekoľko wellness a beauty benefitov. Tentokrát svoju pozornosť obrátili smerom k vývaru z kostí. Podľa nich posilňuje kĺby, znižuje zápal čriev či dodáva pokožke pružnosť a lesk. Aj keď vývar má určité výhody, nie je to novoobjavený všeliek.

    JW Anderson mení smer. Oblečie si šat pomalšej lifestyle značky.

    Nový kreatívny riaditeľ módneho domu Dior Jonathan Anderson má pred sebou neľahkú úlohu. Prvýkrát od čias vedenia Christiana Diora totiž bude vládnuť všetkým sekciám slávnej spoločnosti. Módna scéna preto špekulovala o tom, ako bude naďalej vyzerať chod jeho rovnomennej značky JW Anderson. Zdá sa, že spomalí tempo a presedlá na luxusnú lifestyle spoločnosť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Južná Kórea má nový ekonomický pilier. Beauty turizmus mieri do extrémnych výšin

    Zabudnite na časy, keď turizmus v Južnej Kórei znamenal výlet po stopách K-popu či tradičného hanboku. Dnes sem mieria davy z celého sveta kvôli niečomu úplne inému. Beauty turizmus predstavuje novú ekonomickú víziu budúcnosti. V čom je ale Kórea lepšia než iné vyspelé štáty? Ako jediná krajina masívne študuje estetickú presnosť, high-tech omladzovanie i neinvazívnu chirurgiu, ktorá dokáže vyzerať ako jemný filter.

    Na scéne je ďalší TikTok „zázrak“. Morský mach sľubuje čistú pleť

    Sociálna sieť TikTok v pravidelných intervaloch produkuje čerstvé beauty trendy. Jej používatelia vždy s nadšením vyzdvihujú istý produkt, ingredienciu alebo rituál a tešia sa z ich rádoby zázračných účinkov. Tentokrát sa zamilovali do morského machu, ktorý si vďaka jeho bohatým efektom vychvaľujú aj celebrity ako Bella Hadid alebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je preč. Ktorý z filmov musíte rozhodne vidieť?

    Stihnúť všetky filmy, ktoré za to stoja, je na festivale v Karlových Varoch nemožné. Tohtoročný ročník ovládol film Zbormajster inšpirovaný kauzou zneužívania dievčat v speváckom súbore. A oprávnene. Keď už ste ho vstrebali, tu je úplne subjektívny zoznam ďalších filmov, ktoré považujem za najlepšie.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―