Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Minimalizmus sa dostáva aj do kozmetických tašiek. Závan jari môže byť v kozmetickom arzenáli vítanou úľavou a svieže ročné obdobie vás tiež povzbudí k vytriedeniu nepoužívanej kozmetiky. Ak si občas povzdychnete, že máte produktov až príliš, dobrým riešením pre vás budú v súčasnosti trendy multilíčidla.

    Základnou vlastnosťou multilíčidla je jeho variabilita. Vykúzlite s ním totiž minimálne dva, ak nie tri make-up efekty. Pokiaľ sa preto vydávate niekam na výlet, alebo sa balíte na rannú lekciu v posilňovni pred prácou, bude vám v kozmetickej taštičke stačiť minimum produktov. V dnešnej dobe už je zloženie produktov na takej úrovni, že nespoznáte rozdiel oproti bežnej kozmetickej výbave.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by The C of Cosmetics (@thecofcosmetics)

    Základom pre použitie multilíčidla by mala byť hlavne dobre pripravená pleť. Produkty ako make-up alebo korektor tak ľahko nenahradíte, maximálne môžu občas poslúžiť ako báza pod očné tiene. Skúste sa preto primárne zamerať na poriadnu hydratáciu a kvalitnú skin care. Potom vám už naozaj budú stačiť len tri až štyri produkty, s ktorými vykúzlite na prvý pohľad uhladený make-up.

    Palety tieňov môžu obsahovať poklady. Rovnako ako tyčinkový rúž

    Takáto paletka tieňov môže zabrať veľa miesta vo vašej kozmetickej taštičke. Preto sa oplatí zredukovať počet tieňov a zvoliť si jeden, ktorý urobí veľa práce. Ideálne sú palety obsahujúce prierez farebným spektrom. Napríklad Dior, Tom Ford alebo Charlotte Tilbury obsahujú odtiene, ktoré slúžia ako očné tiene, rozjasňovač, rúž a bronzer.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Vďaka multifunkčným paletkám tak pri starostlivej voľbe odtieňa získate hneď štyri produkty v jednom. Navyše vám na ne postačia prsty a nemusíte so sebou baliť ani žiadne štetce. Cesta existuje aj pre milovníkov krémových produktov. V poslednom čase sú mimoriadne obľúbené najmä rúže, či už v klasickom balení alebo v tyčinke. Pri ich aplikácii ich nanášajte aj na očné viečko a získate tiene, ktoré sa hodia k vašim lícam.

    U multilíčidla si postrážte odtieň. S tým správnym dokážete niekoľko zázrakov naraz

    Tvárenka je vo všeobecnosti vďačný nástroj. Takmer vždy ich môžete použiť na oči alebo aj na čelo, aby ste tvári dodali väčší rozmer. Existujú však aj tekuté rúže v podobe „tónovacích„, ktorých účelom je okrem skrášlenia líc aj zafarbenie pier. Okrem toho sú tento rok populárne dlhotrvajúce „tiene“ alebo „škvrny“ na pery, takže takýto exemplár by vám nemal chýbať v zbierke.

    Zdroj: Benefit, Charlotte Tilbury

    Už len s touto zbierkou si bez obáv pred zrkadlom vystačíte. Ak máte ale obľubu v o trochu výraznejšom make-upe, možno vám bude chýbať orámovanie očí. Na trhu už teraz existujú ceruzky vhodné ako pre očné linky, tak aj pre kontúru pier. Jednoducho zvoľte najvhodnejší odtieň a zlaďte ústa s očami. Trendy bude tento rok napríklad výraznejšia burgundy farba, chybu ale neurobíte ani s jemne ružovou.

    Ak patríte medzi tých, ktorí nemôžu bez riasenky vyjsť z domu, aj na vás multilíčidlá mysleli. Obojstranný produkt geniálne vyrieši ako zvýraznenie rias, tak aj obočie. Jeden produkt tak vo svojej taške nenásilne ušetríte. Čerešničkou na torte vašej výbavy bude hnedá ceruzka. Poslúži vám nielen ako výrazná linka, ale namaľujete s ňou aj toľko populárne pehy. Nie sú nevyhnutné, ale môžu mať roztomilý efekt.

    Zdroj: Trinny London, Make Up For Ever

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.
    Foto:Dior

    Jarný vánok vo vašej kozmetickej taštičke. Multilíčidlá prinášajú späť slávu make-upovému minimalizmu

    ― Reklama ―

    Minimalizmus sa dostáva aj do kozmetických tašiek. Závan jari môže byť v kozmetickom arzenáli vítanou úľavou a svieže ročné obdobie vás tiež povzbudí k vytriedeniu nepoužívanej kozmetiky. Ak si občas povzdychnete, že máte produktov až príliš, dobrým riešením pre vás budú v súčasnosti trendy multilíčidla.

    Základnou vlastnosťou multilíčidla je jeho variabilita. Vykúzlite s ním totiž minimálne dva, ak nie tri make-up efekty. Pokiaľ sa preto vydávate niekam na výlet, alebo sa balíte na rannú lekciu v posilňovni pred prácou, bude vám v kozmetickej taštičke stačiť minimum produktov. V dnešnej dobe už je zloženie produktov na takej úrovni, že nespoznáte rozdiel oproti bežnej kozmetickej výbave.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by The C of Cosmetics (@thecofcosmetics)

    Základom pre použitie multilíčidla by mala byť hlavne dobre pripravená pleť. Produkty ako make-up alebo korektor tak ľahko nenahradíte, maximálne môžu občas poslúžiť ako báza pod očné tiene. Skúste sa preto primárne zamerať na poriadnu hydratáciu a kvalitnú skin care. Potom vám už naozaj budú stačiť len tri až štyri produkty, s ktorými vykúzlite na prvý pohľad uhladený make-up.

    Palety tieňov môžu obsahovať poklady. Rovnako ako tyčinkový rúž

    Takáto paletka tieňov môže zabrať veľa miesta vo vašej kozmetickej taštičke. Preto sa oplatí zredukovať počet tieňov a zvoliť si jeden, ktorý urobí veľa práce. Ideálne sú palety obsahujúce prierez farebným spektrom. Napríklad Dior, Tom Ford alebo Charlotte Tilbury obsahujú odtiene, ktoré slúžia ako očné tiene, rozjasňovač, rúž a bronzer.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Vďaka multifunkčným paletkám tak pri starostlivej voľbe odtieňa získate hneď štyri produkty v jednom. Navyše vám na ne postačia prsty a nemusíte so sebou baliť ani žiadne štetce. Cesta existuje aj pre milovníkov krémových produktov. V poslednom čase sú mimoriadne obľúbené najmä rúže, či už v klasickom balení alebo v tyčinke. Pri ich aplikácii ich nanášajte aj na očné viečko a získate tiene, ktoré sa hodia k vašim lícam.

    U multilíčidla si postrážte odtieň. S tým správnym dokážete niekoľko zázrakov naraz

    Tvárenka je vo všeobecnosti vďačný nástroj. Takmer vždy ich môžete použiť na oči alebo aj na čelo, aby ste tvári dodali väčší rozmer. Existujú však aj tekuté rúže v podobe „tónovacích„, ktorých účelom je okrem skrášlenia líc aj zafarbenie pier. Okrem toho sú tento rok populárne dlhotrvajúce „tiene“ alebo „škvrny“ na pery, takže takýto exemplár by vám nemal chýbať v zbierke.

    Zdroj: Benefit, Charlotte Tilbury

    Už len s touto zbierkou si bez obáv pred zrkadlom vystačíte. Ak máte ale obľubu v o trochu výraznejšom make-upe, možno vám bude chýbať orámovanie očí. Na trhu už teraz existujú ceruzky vhodné ako pre očné linky, tak aj pre kontúru pier. Jednoducho zvoľte najvhodnejší odtieň a zlaďte ústa s očami. Trendy bude tento rok napríklad výraznejšia burgundy farba, chybu ale neurobíte ani s jemne ružovou.

    Ak patríte medzi tých, ktorí nemôžu bez riasenky vyjsť z domu, aj na vás multilíčidlá mysleli. Obojstranný produkt geniálne vyrieši ako zvýraznenie rias, tak aj obočie. Jeden produkt tak vo svojej taške nenásilne ušetríte. Čerešničkou na torte vašej výbavy bude hnedá ceruzka. Poslúži vám nielen ako výrazná linka, ale namaľujete s ňou aj toľko populárne pehy. Nie sú nevyhnutné, ale môžu mať roztomilý efekt.

    Zdroj: Trinny London, Make Up For Ever

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    Fendi láka do nového kráľovstva v Miláne. Otvára brány Palazzo Fendi

    Luxusná móda, prvotriedne umenie a historická architektúra vytvárajú dychberúcu mozaiku s názvom Palazzo Fendi. Svetoznáma rímska značka otvára dvere nového kráľovstva v Miláne. Pri príležitosti nedávneho Milánskeho fashion weeku odhalila zrekonštruované priestory svojej vlajkovej pobočky v talianskom hlavnom meste módy. Ukrývajú nielen butik, ale aj exkluzívne reštaurácie a remeselný ateliér.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Pánske parfémy tejto sezóny vás prekvapia. Rozvoňajú citrusy aj luxusný koňak

    Jeseň okrem nových módnych inšpirácií prináša aj parfumové novinky a dlho očakávané twisty zabehnutých klasík. Nielen dámy, ale aj páni sa majú na čo tešiť. Tohtoročné vône sa držia drevitých a jantárových tónov, často ale s prekvapivým záverom. Či už ide o citrus alebo koňak, isté je, že si muži vyberú svojho favorita ako do kancelárie, tak na formálnu večeru.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdýchol móde fantáziu

    Alessandro Michele predstavuje fascinujúce spojenie intelektu a extravagancie. Rodák z Ríma s dušou zberateľa príbehov vdýchol Gucci sviežosť, ktorá sa zapísala do dejín módnej scény a teraz formuje novú éru u Valentino. Jeho vízie prekračujú rámec trendov a premieňajú značky na poetické priestory, kde sa mieša filozofia, romantika a nečakaná sloboda.

    Ferragamo ako óda na Harlem. Značka postavila kolekciu na Lole Todd

    Maximilian Davis vytvoril pre Ferragamo atmosféru, ktorá dýcha energiou jazzového veku a zároveň transformuje jeho vizuálny jazyk do moderny. V sále s mäkkým kobercom sa tak odohrávala scéna, kde sa lesk striedal s architektúrou strihov a svetlo kĺzalo po textúrach ako noty. Línia pôsobila ako rytmická báseň, pričom každý pohľad mal svoj vlastný verš. Bola to pripomienka toho, ako sa dá tradícia umne prepísať do nového príbehu.

    ― Reklama ―