Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.
Jemný vánok francúzskeho vidieka, slnko zaháňajúce aj ten najmenší tieň a chladivý pocit práve otvorených bubliniek. Presne to zachytáva najnovšia spolupráca módneho domu Jacquemus a výrobcu luxusného šampanského Veuve Clicquot. Značky spojili sily, aby vzdali hold nielen svojmu dedičstvu, ale rovnako spoločným zdrojom inšpirácie, predovšetkým potom trvajúcej úcte k silným ženám.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Výsledkom čerstvého partnerstva je limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage. Názov šampanského odkazuje na bývalú šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známu tiež ako Madame Clicquot. Tá totiž ako jedna z prvých moderných podnikateliek premenila firmu, založenú už v roku 1772, na počiatku 19. storočia v jeden z najúspešnejších luxusných podnikov v histórii.





Zdroj: Veuve Clicquot
Veuve Clicquot na jej stopu nezabúda ani dnes a neustále ju považuje za dôležitý zdroj inšpirácie. Úctu k ženám potom zdieľa aj návrhár Simon Porte Jacquemus. Dizajnér totiž pri svojej tvorbe vychádza zo spomienok na svoju matku Valériu Jacquemus. Tým ale spoločné prvky značiek nekončia, obe zdieľajú aj posadnutosť žltou farbou, symbolizujúcou radosť aj slnkom zaliaty francúzsky vidiek.
Jacquemus a Veuve Clicquot hrajú na rovnakú nôtu. Prioritizujú tradíciu a exkluzivitu
Spomínané charakteristiky oboch luxusných spoločností reflektuje rovnako dizajn limitovanej edície šampanského. Fľaša je zabalená do bieleho ľanu odkazujúceho na textil dedený po generácie, ktorý je „starostlivo vypraný, usušený na slnku a prevoňaný mydlom z Marseille“. Zároveň sa jedná o referenciu na starú taliansku metódu chladenia alkoholu. Obal zdobia ručne písané elementy z pera Jacquemusa.
Dizajn „je výsledok jednoduchých materiálov, významných gest a príbehov silných žien,“ vysvetlil návrhár. Okrem obalu fľaše navrhol chladiaci set, na ktorého dizajne sa podieľala rovnako francúzska kováčka Camille Gras. Jeho výroba však trvá 40 hodín, dostupných je preto len 50 exkluzívnych kusov. Výsledkom spolupráce sú teda produkty reflektujúce korene značiek, ale rovnako ich víziu lepších zajtrajškov.
Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube