Více

    ― Reklama ―

    Možno ju poznáte z televíznych záberov, na ktorých fandí svojmu priateľovi Charlesovi Leclercovi, jazdcovi formuly 1 z tímu Ferrari. Jedno je však isté, Alexandra Saint Mleux sa zbavuje nálepky „priateľka“ a buduje si vlastnú osobnú značku aj mimo sveta F1. Jej nezameniteľný štýl si získal priaznivcov najmä v módnych kruhoch a na sociálnych sieťach.

    Senzácia mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobýva beauty a fashion svet

    Alexandra Saint Mleux sa prvýkrát objavila po boku jazdca formuly 1 Charlesa Leclerca v roku 2023. Odvtedy si nielen vyslúžila označenie F1 WAG (anglická skratka pre všeobecné označenie manželiek a priateliek slávnych športovcov), ale vybudovala si aj vlastnú reputáciu a fanúšikovskú základňu mimo tradičných kruhov F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvadsaťdvaročná študentka umenia na prestížnej univerzite École du Louvre má na Instagrame viac ako dva milióny sledovateľov. Zvyčajne na ňom zdieľa útržky zo svojho života, estetické fotografie, ale predovšetkým módny obsah, ktorým si získala množstvo fanúšikov. Tiktokový profil potom ponúka autentickejší náhľad do jej každodenných aktivít, make-up tutoriály, fit checks alebo videá s kamarátkami.

    Prirodzenú noblesu a zmysel pre módu Mleux si všimol napríklad aj francúzsky módny dom Nina Ricci. Preto sa nedávno stala tvárou jeho nového parfumu Nina Rouge Crush. V rámci jeho uvedenia na trh usporiadala vo februári exkluzívnu večeru so značkou v Benátkach s ešte exkluzívnejším zoznamom hostí.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tím kozmetickej značky Rhode následne okamžite vycítil jej it-girl potenciál a Mleux rovnako obsadil do role ambasádorky. Výsledkom bolo, že ju bolo možné vidieť v kampani pre jesennú limitovanú edíciu ikonických leskov na pery Rhode alebo na nedávnej akcii v Miami po boku zakladateľky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux sú ozdobou každých pretekov

    Preteky F1 majú niekoľko módnych ikon a okrem jazdca tímu Ferrari Lewisa Hamiltona, ktorý je známy svojím rafinovaným šatníkom, je Mleux rozhodne jednou z nich. Jej vkus je vyváženou kombináciou vintage kúskov s modernými a trendovými prvkami. Na preteky zvyčajne vsádza na ultraženské, elegantné a skôr formálne outfity, ktoré zaručene vždy obletia sociálne siete.

    Mleux sa vyžíva najmä v elegantných a nadčasových šatách s hravým nádychom v kombinácii s roztomilými lodičkami na podpätku. Jej legendárnou špecialitou sú však ladiace dvojdielne komplety, v ktorých ju možno vidieť takmer na každých pretekoch. Práve biely komplet pozostávajúci z maxi sukne a elegantného topu do pol pása mala na sebe pred niekoľkými dňami počas očakávanej Veľkej ceny Monaka.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by MESHKI (@meshki)

    Jedným z hlavných dôvodov, prečo jej štýl mnohých inšpiruje, je jeho dostupnosť, a teda aj replikovateľnosť. Mleux totiž kombinuje dizajnérske značky s cenovo dostupnejšími kúskami, ktoré si ľudia môžu dovoliť a tiež ich nosiť. Ukážkovým príkladom je značka Meshki, ktorú nosí pravidelne a zamilovala si ju natoľko, že s ňou vytvorila vlastnú rezortnú kolekciu.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    It-girl Formuly 1. Alexandra Saint Mleux prináša do paddocku ladnú eleganciu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Možno ju poznáte z televíznych záberov, na ktorých fandí svojmu priateľovi Charlesovi Leclercovi, jazdcovi formuly 1 z tímu Ferrari. Jedno je však isté, Alexandra Saint Mleux sa zbavuje nálepky „priateľka“ a buduje si vlastnú osobnú značku aj mimo sveta F1. Jej nezameniteľný štýl si získal priaznivcov najmä v módnych kruhoch a na sociálnych sieťach.

    Senzácia mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobýva beauty a fashion svet

    Alexandra Saint Mleux sa prvýkrát objavila po boku jazdca formuly 1 Charlesa Leclerca v roku 2023. Odvtedy si nielen vyslúžila označenie F1 WAG (anglická skratka pre všeobecné označenie manželiek a priateliek slávnych športovcov), ale vybudovala si aj vlastnú reputáciu a fanúšikovskú základňu mimo tradičných kruhov F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvadsaťdvaročná študentka umenia na prestížnej univerzite École du Louvre má na Instagrame viac ako dva milióny sledovateľov. Zvyčajne na ňom zdieľa útržky zo svojho života, estetické fotografie, ale predovšetkým módny obsah, ktorým si získala množstvo fanúšikov. Tiktokový profil potom ponúka autentickejší náhľad do jej každodenných aktivít, make-up tutoriály, fit checks alebo videá s kamarátkami.

    Prirodzenú noblesu a zmysel pre módu Mleux si všimol napríklad aj francúzsky módny dom Nina Ricci. Preto sa nedávno stala tvárou jeho nového parfumu Nina Rouge Crush. V rámci jeho uvedenia na trh usporiadala vo februári exkluzívnu večeru so značkou v Benátkach s ešte exkluzívnejším zoznamom hostí.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tím kozmetickej značky Rhode následne okamžite vycítil jej it-girl potenciál a Mleux rovnako obsadil do role ambasádorky. Výsledkom bolo, že ju bolo možné vidieť v kampani pre jesennú limitovanú edíciu ikonických leskov na pery Rhode alebo na nedávnej akcii v Miami po boku zakladateľky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux sú ozdobou každých pretekov

    Preteky F1 majú niekoľko módnych ikon a okrem jazdca tímu Ferrari Lewisa Hamiltona, ktorý je známy svojím rafinovaným šatníkom, je Mleux rozhodne jednou z nich. Jej vkus je vyváženou kombináciou vintage kúskov s modernými a trendovými prvkami. Na preteky zvyčajne vsádza na ultraženské, elegantné a skôr formálne outfity, ktoré zaručene vždy obletia sociálne siete.

    Mleux sa vyžíva najmä v elegantných a nadčasových šatách s hravým nádychom v kombinácii s roztomilými lodičkami na podpätku. Jej legendárnou špecialitou sú však ladiace dvojdielne komplety, v ktorých ju možno vidieť takmer na každých pretekoch. Práve biely komplet pozostávajúci z maxi sukne a elegantného topu do pol pása mala na sebe pred niekoľkými dňami počas očakávanej Veľkej ceny Monaka.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by MESHKI (@meshki)

    Jedným z hlavných dôvodov, prečo jej štýl mnohých inšpiruje, je jeho dostupnosť, a teda aj replikovateľnosť. Mleux totiž kombinuje dizajnérske značky s cenovo dostupnejšími kúskami, ktoré si ľudia môžu dovoliť a tiež ich nosiť. Ukážkovým príkladom je značka Meshki, ktorú nosí pravidelne a zamilovala si ju natoľko, že s ňou vytvorila vlastnú rezortnú kolekciu.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    ― Reklama ―

    Leto korunovalo plavky roka. Zažiaria asymetrické jednodielne kúsky

    Každé letné obdobie má svojich favoritov, definujúcich slnečnými lúčmi pretkané dni. Tohtoročným vládcom plážových trendov sa jednoznačne stávajú jednoduché, elegantné, ale napriek tomu zvodné plavky. Jedná sa o jednodielne asymetrické modely na jedno rameno. Nielen, že skvele vystihnú akúkoľvek postavu, predstavujú perfektnú nadčasovú voľbu.

    Bottega Veneta oslavuje novú kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módny dom Bottega Veneta predstavil nové tváre kampane "Craft is Our Language". Medzi hlavné mená tentoraz patrí raper Tyler, The Creator a kultový taliansky režisér Dario Argento. Ide o potvrdenie trendu, že luxusné módne domy oslovujú tvorcov z rôznych kútov kultúrneho sveta. Najmä rapová scéna má už roky nesporný vplyv na vnímanie štýlu, estetiky a hodnôt značky a Bottega Veneta nie je výnimkou.

    Paríž očakáva zmeny. Týždeň haute couture módy mení svoje obrysy

    Parížsky týždeň haute couture módy zažíva tento rok veľké zmeny. Dôvodom je zdanlivo nekončiaci kolotoč presúvajúcich sa kreatívnych riaditeľov najslávnejších módnych domov. Na očakávanej udalosti tak bude chýbať Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Na druhej strane Glenn Martens bude debutovať pre Maison Margiela a Demna Gvasalia sa rozlúči s Balenciagou.

    Maria Grazia Chiuri neponúkla len eleganciu. Dior priniesla aktívny feminizmus

    Maria Grazia Chiuri síce obliekala ženy do tylu, saténu a ikonických prvkov, jej skutočný prínos značke Dior však leží inde. V spôsobe, akým do prehliadok vtkala sociálne uvedomenie. V článku sa preto nepíše o čipke, ktorú použila na svojej poslednej prehliadke. Je o tom, ako módu ako jedna z mála premenila na feministický nástroj. A ako jej návrhy opakovane zdôrazňovali, že silueta nestačí. Treba aj silný postoj.

    Dior cruise kolekcia vzdala hold Rímu. Do návrhov votkala jeho históriu

    Kreatívna riaditeľka Dior Maria Grazia Chiuri sa s cruise kolekciou pre rok 2026 vrátila domov. Prehliadku totiž tentokrát odhalila vo svojom rodnom Ríme. Návrhy preto náležite vzdali hold jeho bohatej histórii. Zamerala sa ale aj na jeho stopu vo svete filmu. Výsledkom sa stala jedna z jej doteraz najvydarenejších šou, ktorá by však mohla byť aj jej posledná.

    Leto volá po zmene. Páni vynesú mini šortky aj pastelovo ružovú

    S blížiacimi sa letnými mesiacmi je čas aj na zmenu. Odložte kožené čižmy a prešívané bundy na dno svojich šatníkov. Vneste do svojich outfitov závan čerstvého vzduchu vďaka najnovším trendom. Pánskej móde by toto leto mali dominovať extra krátke šortky, jednofarebné looky a klasické tričká s nápismi. Na odvážlivcov čaká aj pastelovo ružová farba.

    TikTok priniesol ďalší trend. Propaguje „zázračné“ chodenie po tráve

    Výlet do lesa, kochanie sa upokojujúcou zeleňou a prechádzanie sa po trávnatej lúke patria medzi zvyky, ktoré sú odjakživa považované za prospešné. Zdá sa však, že populárna platforma TikTok v prirodzenom počínaní našla ďalší virálny trend. Jej používatelia totiž zdieľajú "zázračné" benefity takzvaného grounding alebo earthing, teda prepojenia sa s pôdou.

    Najhodnotnejšou luxusnou značkou je Porsche. Louis Vuitton tento rok predbehol Chanel

    Platforma Brand Finance každoročne zverejňuje rebríček najhodnotnejších luxusných a prémiových značiek. Tento rok v ňom už po ôsmykrát dominuje Porsche. V tesnom závese za ním však nasleduje módny dom Chanel, ktorý tentoraz o jedno miesto predstihol svojho konkurenta Louis Vuitton. Titul najsilnejšej luxusnej značky pre zmenu získala značka Dior.

    Objavte fotoknihu „Julie Bullard“. Ponúka poctu deväťdesiatkovému malomestu

    Julie Bullard mala kučeravé blond vlasy, voňala po laku na nechty a stála na prahu sna malej Nadie. Bola jej detskou opatrovateľkou a zároveň prvou ženou, ktorú fotografka Nadia Lee Cohen vnímala ako stelesnenie štýlu. Práve jej venovala svoju najnovšiu knihu "Julie Bullard". Ide o vizuálnu poctu deväťdesiatkam, estetike malomesta a idealizovaným spomienkam, ktoré nikdy neboli úplne skutočné.

    Oblieka Zendayu aj Kendall Jenner. Kto je Torishéju Dumi?

    Niektorým návrhárom trvá roky, kým si získajú pozornosť módnej scény. U iných, ako je Torishéju Dumi, je to otázka pár mesiacov. Talentovaná dizajnérka prvýkrát zaujala v roku 2023 na Parížskom fashion weeku. O niekoľko mesiacov neskôr obliekla herečku Zendayu a nedávno jej kreácia zažiarila na Met Gala, kde jej look predviedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kocke: Hermès má prvé slúchadlá a Burberry čerpá z kráľovskej rodiny

    Značka Hermès uvedie svoje prvé dizajnové slúchadlá. Módny dom Burberry zase vydal jarnú kampaň inšpirovanú kráľovskou rodinou, zatiaľ čo Rabanne zasadil letnú kolekciu do srdca Brazílie. Londýn víta najvyššie umiestnenú reštauráciu v Európe, a to z dielne kuchára Gordona Ramsayho. A Parížsky týždeň pánskej módy pozná svoj oficiálny kalendár.

    Brat summer je oficiálne na konci. Tohtoročné leto patrí Lorde

    Letné mesiace roku 2024 budú už navždy spojené s fenoménom brat summer. Trend z dielne speváčky Charli XCX však oficiálne skončil. Na jeho miesto toto leto nastúpi speváčka Lorde so svojím novým albumom Virgin. Rozruch na hudobnej scéne spôsobila už najnovšou piesňou What Was That. Ukazuje tak, že aj po štyroch rokoch má čo ponúknuť.

    Netflix má nového favorita. Seriál Vnútorné tajomstvá odkrýva temné zákutia privilégií

    Nový dánsky thriller Vnútorné tajomstvá ukazuje, že aj tento často ohraný žáner má stále čo ponúknuť. Od svojej premiéry v polovici mája dobýva rebríčky platformy Netflix a teší sa výnimočne pozitívnym hodnoteniam. Ponúka totiž nielen klasické napätie a zamotané pátranie po vrahovi, ale aj sociálny komentár, poukazujúci na kalné vody bohatstva a privilégií.

    Šťastie praje pripraveným. Domáca beauty príprava zaistí hladké leto

    Leto sa nezadržateľne blíži a s ním aj túžba cítiť sa skvele vo vlastnom tele. Či už ide o oblečenie, zdravo vyzerajúcu pokožku alebo výbavu kozmetickej taštičky, teraz je ideálny čas na prehodnotenie priorít. Beauty príprava v podobe drobných úkonov vám síce nezaberie veľa času, ale jednoducho zaistí, že sa v horúcich dňoch budete cítiť úplne skvele.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti prinášajú prvú výstavu. Vzdávajú hold červenej

    Nadácia návrhára Valentina Garavaniho a podnikateľa Giancarla Giammettiho funguje od roku 2016. Kreatívne duo však až teraz predstavuje svoju prvú výstavu, ktorá sa koná v novootvorenom centre PM23, ktoré sa nachádza kúsok od sídla spoločnosti Valentino v Ríme. Prvá výstava, ktorá bude otvorená 25. mája, bude venovaná červenej farbe, ktorá sa tak spája s módnym domom.

    Florence Pugh vzkriesila s Thunderbolts Marvel. Herečka búra hranice filmu

    Svet filmov z dielne Marvel zažíva v posledných rokoch nevítaný útlm. Filmy o populárnych superhrdinoch dlhodobo nedokázali získať vytúžené uznanie. Zdá sa však, že najnovší projekt štúdia, film Thunderbolts, by mohol štúdiu vrátiť zašlú slávu. Úspešná herečka Florence Pugh v ňom žiari a opäť dokazuje, že sa nebojí búrať vopred stanovené hranice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―