Více

    ― Reklama ―

    Možno ju poznáte z televíznych záberov, na ktorých fandí svojmu priateľovi Charlesovi Leclercovi, jazdcovi formuly 1 z tímu Ferrari. Jedno je však isté, Alexandra Saint Mleux sa zbavuje nálepky „priateľka“ a buduje si vlastnú osobnú značku aj mimo sveta F1. Jej nezameniteľný štýl si získal priaznivcov najmä v módnych kruhoch a na sociálnych sieťach.

    Senzácia mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobýva beauty a fashion svet

    Alexandra Saint Mleux sa prvýkrát objavila po boku jazdca formuly 1 Charlesa Leclerca v roku 2023. Odvtedy si nielen vyslúžila označenie F1 WAG (anglická skratka pre všeobecné označenie manželiek a priateliek slávnych športovcov), ale vybudovala si aj vlastnú reputáciu a fanúšikovskú základňu mimo tradičných kruhov F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvadsaťdvaročná študentka umenia na prestížnej univerzite École du Louvre má na Instagrame viac ako dva milióny sledovateľov. Zvyčajne na ňom zdieľa útržky zo svojho života, estetické fotografie, ale predovšetkým módny obsah, ktorým si získala množstvo fanúšikov. Tiktokový profil potom ponúka autentickejší náhľad do jej každodenných aktivít, make-up tutoriály, fit checks alebo videá s kamarátkami.

    Prirodzenú noblesu a zmysel pre módu Mleux si všimol napríklad aj francúzsky módny dom Nina Ricci. Preto sa nedávno stala tvárou jeho nového parfumu Nina Rouge Crush. V rámci jeho uvedenia na trh usporiadala vo februári exkluzívnu večeru so značkou v Benátkach s ešte exkluzívnejším zoznamom hostí.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tím kozmetickej značky Rhode následne okamžite vycítil jej it-girl potenciál a Mleux rovnako obsadil do role ambasádorky. Výsledkom bolo, že ju bolo možné vidieť v kampani pre jesennú limitovanú edíciu ikonických leskov na pery Rhode alebo na nedávnej akcii v Miami po boku zakladateľky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux sú ozdobou každých pretekov

    Preteky F1 majú niekoľko módnych ikon a okrem jazdca tímu Ferrari Lewisa Hamiltona, ktorý je známy svojím rafinovaným šatníkom, je Mleux rozhodne jednou z nich. Jej vkus je vyváženou kombináciou vintage kúskov s modernými a trendovými prvkami. Na preteky zvyčajne vsádza na ultraženské, elegantné a skôr formálne outfity, ktoré zaručene vždy obletia sociálne siete.

    Mleux sa vyžíva najmä v elegantných a nadčasových šatách s hravým nádychom v kombinácii s roztomilými lodičkami na podpätku. Jej legendárnou špecialitou sú však ladiace dvojdielne komplety, v ktorých ju možno vidieť takmer na každých pretekoch. Práve biely komplet pozostávajúci z maxi sukne a elegantného topu do pol pása mala na sebe pred niekoľkými dňami počas očakávanej Veľkej ceny Monaka.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by MESHKI (@meshki)

    Jedným z hlavných dôvodov, prečo jej štýl mnohých inšpiruje, je jeho dostupnosť, a teda aj replikovateľnosť. Mleux totiž kombinuje dizajnérske značky s cenovo dostupnejšími kúskami, ktoré si ľudia môžu dovoliť a tiež ich nosiť. Ukážkovým príkladom je značka Meshki, ktorú nosí pravidelne a zamilovala si ju natoľko, že s ňou vytvorila vlastnú rezortnú kolekciu.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    It-girl Formuly 1. Alexandra Saint Mleux prináša do paddocku ladnú eleganciu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Možno ju poznáte z televíznych záberov, na ktorých fandí svojmu priateľovi Charlesovi Leclercovi, jazdcovi formuly 1 z tímu Ferrari. Jedno je však isté, Alexandra Saint Mleux sa zbavuje nálepky „priateľka“ a buduje si vlastnú osobnú značku aj mimo sveta F1. Jej nezameniteľný štýl si získal priaznivcov najmä v módnych kruhoch a na sociálnych sieťach.

    Senzácia mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobýva beauty a fashion svet

    Alexandra Saint Mleux sa prvýkrát objavila po boku jazdca formuly 1 Charlesa Leclerca v roku 2023. Odvtedy si nielen vyslúžila označenie F1 WAG (anglická skratka pre všeobecné označenie manželiek a priateliek slávnych športovcov), ale vybudovala si aj vlastnú reputáciu a fanúšikovskú základňu mimo tradičných kruhov F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvadsaťdvaročná študentka umenia na prestížnej univerzite École du Louvre má na Instagrame viac ako dva milióny sledovateľov. Zvyčajne na ňom zdieľa útržky zo svojho života, estetické fotografie, ale predovšetkým módny obsah, ktorým si získala množstvo fanúšikov. Tiktokový profil potom ponúka autentickejší náhľad do jej každodenných aktivít, make-up tutoriály, fit checks alebo videá s kamarátkami.

    Prirodzenú noblesu a zmysel pre módu Mleux si všimol napríklad aj francúzsky módny dom Nina Ricci. Preto sa nedávno stala tvárou jeho nového parfumu Nina Rouge Crush. V rámci jeho uvedenia na trh usporiadala vo februári exkluzívnu večeru so značkou v Benátkach s ešte exkluzívnejším zoznamom hostí.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tím kozmetickej značky Rhode následne okamžite vycítil jej it-girl potenciál a Mleux rovnako obsadil do role ambasádorky. Výsledkom bolo, že ju bolo možné vidieť v kampani pre jesennú limitovanú edíciu ikonických leskov na pery Rhode alebo na nedávnej akcii v Miami po boku zakladateľky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux sú ozdobou každých pretekov

    Preteky F1 majú niekoľko módnych ikon a okrem jazdca tímu Ferrari Lewisa Hamiltona, ktorý je známy svojím rafinovaným šatníkom, je Mleux rozhodne jednou z nich. Jej vkus je vyváženou kombináciou vintage kúskov s modernými a trendovými prvkami. Na preteky zvyčajne vsádza na ultraženské, elegantné a skôr formálne outfity, ktoré zaručene vždy obletia sociálne siete.

    Mleux sa vyžíva najmä v elegantných a nadčasových šatách s hravým nádychom v kombinácii s roztomilými lodičkami na podpätku. Jej legendárnou špecialitou sú však ladiace dvojdielne komplety, v ktorých ju možno vidieť takmer na každých pretekoch. Práve biely komplet pozostávajúci z maxi sukne a elegantného topu do pol pása mala na sebe pred niekoľkými dňami počas očakávanej Veľkej ceny Monaka.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by MESHKI (@meshki)

    Jedným z hlavných dôvodov, prečo jej štýl mnohých inšpiruje, je jeho dostupnosť, a teda aj replikovateľnosť. Mleux totiž kombinuje dizajnérske značky s cenovo dostupnejšími kúskami, ktoré si ľudia môžu dovoliť a tiež ich nosiť. Ukážkovým príkladom je značka Meshki, ktorú nosí pravidelne a zamilovala si ju natoľko, že s ňou vytvorila vlastnú rezortnú kolekciu.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    ― Reklama ―

    Bangle all the way. Masívne náramky sa valcujú módne doplnky

    Náramky v štýle bangles sa vyšplhali na pomyselný vrchol módnych doplnkov. Módne móla určené pre tohtoročnú jar a leto zaplavili okrem pôsobivých kúskov oblečenia aj výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham alebo Hermès ukazujú, že tento rok bude o čo stáť. Zvezte sa na vlne masívnych šperkov zdobiacich opálené ruky.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusná skupina oslavuje rastúce predaje

    Luxusné značky dlhodobo bojujú s nízkym dopytom a trvajúcou infláciou. Niektorým sa však aj napriek nepriaznivej situácii naďalej darí. Výsledky z uplynulého polroka oslavuje napríklad Prada Group. Skupina totiž v stredu oznámila rastúce predaje a stabilné zisky. Ďakovať za to môže predovšetkým spoločnosti Miu Miu, ktorá je jej najväčším ťahúňom.

    Rozhovor: Česko má talentov dosť. Kreatívne kolekcie ale brzdí konzervatívny trh, mieni Žofie Soldánová z Naiad

    Žofie Soldánová, návrhárka českej značky Naiad, verí, že každá žena v každom veku má svoju vlastnú krásu. Z toho vychádza aj jej tvorba, prostredníctvom ktorej chce ženám ponúknuť možnosť cítiť sa étericky a zároveň silne. Je presvedčená, že česká módna scéna má obrovský potenciál. Miestny trh je však konzervatívny a návrhárom trochu zväzuje ruky, pretože musia nájsť správnu rovnováhu medzi kreativitou a predajnosťou.

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Želáte si čerstvé pečivo? Gurmánske parfémy dobývajú svet aj naše zmysly

    Teplý croissant, čerstvo upečený chlieb s maslom alebo kúsok narodeninovej torty. Vôňa pečiva je jedným z najvýraznejších parfumových trendov tohto roka. Symbolizuje totiž pokoj, pohodu a návrat do detstva. V dobe, keď je jedlo často spájané s prehnanou sebakontrolou, prichádzajú hrejivé vône ako nežná útecha. Aké parfémy stoja za skúšku?

    Biele tenisky na červenom koberci? Je to neúctivé a jasné faux pas

    Na filmovom festivale v Karlových Varoch sa rok čo rok opakuje jeden zvláštny fenomén. Slávnostné delegácie prichádzajúce na premiéry pôsobia štylisticky trochu nekonzistentne. Zatiaľ čo hlavné hviezdy sa skvejú vo večerných šatách, filmoví strihači majú niekedy na sebe len krátke nohavice a šľapky. Najvýraznejšia je však iná kombinácia: honosná róba a biele tenisky. Čo si o tom myslíme my v redakcii?

    Paríž má predbežný rozvrh. Jeho jesenný fashion week prekypuje debutmi

    S postupujúcim letom rastú aj očakávania módnej scény. Septembrové týždne módy prinesú niekoľko dôležitých debutov. A zdá sa, že väčšina z nich bude odhalená v Paríži. Organizátor tamojšieho fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, vo štvrtok zverejnil predbežný kalendár, podľa ktorého podujatie odhalí deväť premiér nových kreatívnych riaditeľov.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―