Více

    ― Reklama ―

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Kolekcia IKEA X Gustaf Westman zdôrazňuje, že slávnosť nemusí byť viazaná na konkrétnu príležitosť. Zimná kolekcia a zároveň nová spolupráca s umelcom Gustafom Westmanom vyzýva k tomu, aby sa radosť a stretávanie stali súčasťou bežného dňa. Farebná paleta s červenou a zelenou, doplnená o pastelovú ružovú a jemne modrú, vytvára hru 12 produktov, stojacich medzi tradíciou a súčasným prístupom.

    Gustaf Westman rozširuje pole pôsobnosti. Na čele s tanierom na mäsové guľôčky

    Kolekcia IKEA s názvom Home of Celebration je prvou spoluprácou Gustafa Westmana s dizajnérsko-produktovou značkou, a preto pôsobí ako významný míľnik jeho kariéry. Zatiaľ čo ikonické kvetinové zrkadlá alebo pastelovo ladené doplnky našli obľubu u fanúšikov dizajnu i celebrít, spolupráca s IKEA otvára priestor pre ešte širšie publikum. Výber švédskeho tvorcu pre zimnú kolekciu VINTERFINT nie je náhodný. Gustaf Westman totiž umne pretvára klasické predstavy o sviatkoch.

    Zdroj: IKEA

    Výrazným kúskom kolekcie je porcelánový tanier určený priamo pre švédske mäsové guľôčky. Tie sa stali symbolom IKEA a tento rok oslavujú štyri desaťročia od chvíle, keď sa prvýkrát objavili na jedálnom lístku. Westman im preto venoval špeciálne miesto. Tanier so zaobleným obdĺžnikovým tvarom pojme jedenásť guľôčok, ktoré tak získavajú na stole vlastnú scénu. Detail tak nie je len poctou tradičnému pokrmu, ale aj ukážkou dizajnérskej schopnosti pretvoriť funkčný objekt v estetický zážitok.

    Zdroj: IKEA

    Westmanove objekty rozprávajú vlastný príbeh. Inšpiroval sa švédskou kultúrou i spomienkami

    Okrem mramorového taniera nový sortiment zahŕňa aj svietnik s jemne zaoblenými líniami, ktorý je modernou interpretáciou klasického severského svietnika. Výrazným objektom je tiež nadmerná podšálka k hrnčeku na glögg, ktorý ponúka priestor pre vianočné pečivo a odkazuje na Westmanove spomienky z detstva, kedy sa stôl plnil dobrotami. V kolekcii sa tak okrem umelcovho rukopisu premieta aj osobný príbeh.

    Zdroj: IKEA

    Dôležitú úlohu v kolekcii zohráva aj farba. Tradičná červená a zelená odkazujú na vianočný kód, zatiaľ čo pastelové tóny posúvajú kolekciu k celoročnej použiteľnosti. Každý predmet potom pôsobí samostatne, ale zároveň je umne poskladaný do mozaiky, ktorá definuje jednotný vizuálny jazyk. Organické tvary, kontrastné kombinácie a prehnaný zmysel pre humor vytvárajú osobitý podpis dizajnéra, ktorý kolekciu odlišuje od všetkého, čo IKEA doteraz ponúkala.

    Zdroj: IKEA

    Spolupráca s IKEA potom prichádza v dobe, keď Gustaf Westman čím ďalej výraznejšie preniká do medzinárodného povedomia. Po futuristickom projekte s automobilkou BMW, kde sa jeho hravosť stretla s technologickou stránkou, teraz ukazuje, že dokáže pretvoriť i každodenné predmety v pravých nositeľov emócií. Home of Celebration pretvára súčasný moderný dizajn do cenovo dostupnej verzie.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by IKEA (@ikea)

    Zdroje: IKEA, Hypebeast, Instagram

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Kolekcia IKEA X Gustaf Westman zdôrazňuje, že slávnosť nemusí byť viazaná na konkrétnu príležitosť. Zimná kolekcia a zároveň nová spolupráca s umelcom Gustafom Westmanom vyzýva k tomu, aby sa radosť a stretávanie stali súčasťou bežného dňa. Farebná paleta s červenou a zelenou, doplnená o pastelovú ružovú a jemne modrú, vytvára hru 12 produktov, stojacich medzi tradíciou a súčasným prístupom.

    Gustaf Westman rozširuje pole pôsobnosti. Na čele s tanierom na mäsové guľôčky

    Kolekcia IKEA s názvom Home of Celebration je prvou spoluprácou Gustafa Westmana s dizajnérsko-produktovou značkou, a preto pôsobí ako významný míľnik jeho kariéry. Zatiaľ čo ikonické kvetinové zrkadlá alebo pastelovo ladené doplnky našli obľubu u fanúšikov dizajnu i celebrít, spolupráca s IKEA otvára priestor pre ešte širšie publikum. Výber švédskeho tvorcu pre zimnú kolekciu VINTERFINT nie je náhodný. Gustaf Westman totiž umne pretvára klasické predstavy o sviatkoch.

    Zdroj: IKEA

    Výrazným kúskom kolekcie je porcelánový tanier určený priamo pre švédske mäsové guľôčky. Tie sa stali symbolom IKEA a tento rok oslavujú štyri desaťročia od chvíle, keď sa prvýkrát objavili na jedálnom lístku. Westman im preto venoval špeciálne miesto. Tanier so zaobleným obdĺžnikovým tvarom pojme jedenásť guľôčok, ktoré tak získavajú na stole vlastnú scénu. Detail tak nie je len poctou tradičnému pokrmu, ale aj ukážkou dizajnérskej schopnosti pretvoriť funkčný objekt v estetický zážitok.

    Zdroj: IKEA

    Westmanove objekty rozprávajú vlastný príbeh. Inšpiroval sa švédskou kultúrou i spomienkami

    Okrem mramorového taniera nový sortiment zahŕňa aj svietnik s jemne zaoblenými líniami, ktorý je modernou interpretáciou klasického severského svietnika. Výrazným objektom je tiež nadmerná podšálka k hrnčeku na glögg, ktorý ponúka priestor pre vianočné pečivo a odkazuje na Westmanove spomienky z detstva, kedy sa stôl plnil dobrotami. V kolekcii sa tak okrem umelcovho rukopisu premieta aj osobný príbeh.

    Zdroj: IKEA

    Dôležitú úlohu v kolekcii zohráva aj farba. Tradičná červená a zelená odkazujú na vianočný kód, zatiaľ čo pastelové tóny posúvajú kolekciu k celoročnej použiteľnosti. Každý predmet potom pôsobí samostatne, ale zároveň je umne poskladaný do mozaiky, ktorá definuje jednotný vizuálny jazyk. Organické tvary, kontrastné kombinácie a prehnaný zmysel pre humor vytvárajú osobitý podpis dizajnéra, ktorý kolekciu odlišuje od všetkého, čo IKEA doteraz ponúkala.

    Zdroj: IKEA

    Spolupráca s IKEA potom prichádza v dobe, keď Gustaf Westman čím ďalej výraznejšie preniká do medzinárodného povedomia. Po futuristickom projekte s automobilkou BMW, kde sa jeho hravosť stretla s technologickou stránkou, teraz ukazuje, že dokáže pretvoriť i každodenné predmety v pravých nositeľov emócií. Home of Celebration pretvára súčasný moderný dizajn do cenovo dostupnej verzie.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by IKEA (@ikea)

    Zdroje: IKEA, Hypebeast, Instagram

    ― Reklama ―

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Móda v kocke: Naomi Campbell tancuje v Pucci a Tilda Swinton má vlastnú výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, ktorá roztancovala jeho jesennú kolekciu. Značka Boucheron si zase za svoju tvár zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdame chystá výstavu o Tilde Swinton a La Galerie Dior pre zmenu odhalí exhibíciu s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney potom spolupracuje s Jeffom Koonsom.

    Pánske must-haves na jeseň 2025. Vedie nadčasová klasika

    Páni, prichádza jeseň a s ňou aj čas posunúť svoje outfity na vyššiu úroveň. Tohtoročná sezóna prináša štýl, ktorý je uvoľnený, ale pritom premyslený až do posledného detailu. Do hry sa vracajú nadčasové ikonické kúsky v modernom poňatí, s ktorými zažiarite. Pripravili sme pre vás preto zoznam kľúčových jesenných must-haves, ktoré zaistia, že budete vyzerať sebavedome a trendy pri každej príležitosti.

    Maximalizmus prenikol aj do interiérov. Na scénu vracia Art Deco

    Nedávny report platformy Pinterest potvrdil, že maximalizmus ovláda tiež trendy na poli interiérového dizajnu. Odkryl totiž nárast vyhľadávania inšpirácie spojenej so štýlom Art Deco. Hlboké farby, bohaté textúry a symetrické tvary, to všetko bude definovať jesenné domácnosti. Pritom nie je potrebná veľká renovácia, stačí len pár jednoduchých úprav.

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Maison Margiela rozširuje portfólio. Dáva nový význam číslu 2

    Módny dom Maison Margiela prehlbuje svoje ikonické číselné radenie. Nedávno odhalil svoj nový sektor s názvom Line 2. Číslovka totiž doteraz žiadne projekty neukrývala. Značka pod ňou teraz ovšem hodlá schovávať umelecké inštalácie, kampane alebo rozhovory. Projekt odštartuje začiatkom septembra v Soule výstava s názvom Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    Zomrel Giorgio Armani. Zanecháva za sebou legendárne módne dedičstvo

    Módny svet smúti. Vo štvrtok zomrel ikonický taliansky návrhár Giorgio Armani, a to vo veku 91 rokov. Zanechal tak za sebou legendárne dedičstvo, ktoré prepísalo módnu históriu. Svet prvýkrát uchvátil svojou dokonalou rovnováhou medzi elegantnými pánskymi návrhmi a bohatými haute couture kolekciami. Jeho rovnomenná značka tento rok oslávila 50. narodeniny.

    Keď sa taška zmení na bagetu. Baguette kabelky definujú aktuálne trendy

    Tašky, ktoré boli kedysi postavené na pevnej konštrukcii a objeme, sa zrazu rozťahujú do dlhších a nižších línií. Bagetové kabelky sa stávajú symbolom, ktorý nezaťažuje, ale pôsobí prirodzene a svižne. Minimalistický koncept otvára nové možnosti stylingu a zároveň dodáva ikonickým modelom novú energiu. Pripomína nám, že krása je v detaile a že aj jednoduchá kabelka môže mať proporcie hodné zložitej architektúry.

    Ako na pánsky krém? Sprievodca, ktorý ušetrí suchú pleť aj experimenty

    Krém je základný kameň akejkoľvek starostlivosti o pleť, či už ide o muža alebo ženu. Lenže zatiaľ čo niekomu vyhovuje ľahký gél, iní potrebujú hustejšiu variantu, ktorá zvládne aj drsnejšie podmienky. Ak pridáme k tomu rozdielne typy pleti, teda mastnú, suchú alebo citlivú, je jasné, že univerzálny recept jednoducho neexistuje. Ako teda na čo najjednoduchší výber?

    Julia Roberts vyniesla novú verziu Versace. Internet hovorí o druhej vražde Gianniho

    Julia Roberts mala na filmovom festivale v Benátkach ukázať eleganciu a tradíciu. Namiesto toho sa stala symbolom búrky, ktorá otriasa svetom módy. Jej outfit z dielne nového kreatívneho riaditeľa Versace, Daria Vitale, spustil lavínu kritiky. Sociálne siete zaplavili komentáre, ktoré hovoria o "druhej vražde Gianniho" a o tom, že sa slávna herečka nevedomky stala tvárou jedného z najkontroverznejších módnych debutov poslednej dekády.

    Po stopách módnych ikon: Ako Raf Simons definoval minimalizmus?

    Dizajnér Raf Simons sa do sveta módy nevrhol ihneď. Pôvodne študoval priemyselný dizajn a navrhoval nábytok. Až stretnutie s antverpskou módnou scénou a návštevy parížskych prehliadok ho priviedli k rozhodnutiu vydať sa módnou cestou. V roku 1995 založil značku nesúcu jeho meno a už čoskoro sa ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniálna tvorba ho doviedla na vrcholy módnych domov ako Prada, Dior alebo Jil Sander.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―