Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.
Beauty značka Yes Day na čele so svojou mladou zakladateľkou má jasnú víziu. Ponúknuť prvú serióznu skin care radu generácii, ktorá vyrastá s influencermi, ktorých produkty sú pre mladšie publikum vo väčšine absolútne nevhodné. Vekovo sú možno deti, ale zbierkou oblečenia aj kozmetiky by predbehli nejedného nadšenca. Mladá pleť ale vyžaduje špeciálny prístup, a práve na ten Yes Day vsádza.
Generácia Alpha získa vlastnú IT girl. Má 13 rokov a vyvinula novú skin care
Značka pubertálnej a predpubertálnej skin care stavia od základov na dôveryhodnosti. Nezakladá si len na svojej 13-ročnej zakladateľke, ale aj na chemikovi Ronovi Robinsonovi, ktorého podpis nájdete okrem iného aj pod značkou Rhode, Hailey Bieber. Je nielen externým poradcom, ale má aj čiastočný podiel v spoločnosti, čo znamená, že jeho účasť nebude len letmou pomocou.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Yes Day komunikuje svoje produkty ako pomocníkov pre posilnenie kožnej bariéry, majúce za cieľ udržať pleť v rovnováhe. Dosiahnuť to plánuje vďaka zloženiu s probiotikami, centellou ázijskou a antioxidantmi. Výsledkom má byť prirodzený glow zodpovedajúci mladistvej pokožke, nie nedosiahnuteľná dokonalosť. Všetko dopĺňa hravý, ale dôveryhodný branding vystihujúci cieľovú skupinu.
Marketingu nastanú zlaté časy. Detská generácia získava kúpnu silu
Popri Yes Day je v súčasnosti značkou s rovnakým cieľom aj Sincerely Yours, teda starostlivosť o pleť pre momentálne najmladšiu generáciu, na ktorú je potrebné cieliť marketing. Trh preto naznačuje, že produkty pre „generáciu alfa“ budú stále veľkou a postupne sa zapĺňajúcou dierou na trhu. Úlohu trendu už nebudú plniť značky Drunk Elephant alebo Glossier, tínedžeri túžia po vlastných produktoch prispôsobených ich pleti.


Zdroj: Rhode, Drunk Elephant
Detská výbava kúpeľne by sa ale nemala plniť rozmanitými produktmi bez ladu a skladu. Často to môže byť skôr na škodu než na úžitok. Pokroku doby sa ale nevyhneme a deti budú dospelých napodobňovať asi vždy. Je preto rozumné siahnuť po značke, ktorá ponúka realistické výsledky a nesnaží sa deti lákať k náhodnému míňaniu z rodičovskej peňaženky.
@yesdayworld berieme starostlivosť o pleť do vlastných rúk Yes Day prichádza 10.1.2025 ✨ pripravte sa žiariť naplno #yesday #teenskincare #tweenskincare #glowyskin #skincareroutine ♬ originálny zvuk – ALTÉGO
Rad zložený z šetrnej čistiacej peny, hydratačného krému, pleťovej hmly a balzamu na pery tak nakoniec dáva perfektný zmysel. Ide o ideálne rozloženie produktov, ktoré by potenciálny detský spotrebiteľ mohol chcieť používať. Výhodou je aj upokojujúce zloženie. Preč sú časy tonerov plných alkoholu s údajnými magickými účinkami proti akné. Dnešná generácia stavia na upokojenie a hydratáciu, čo s potešením kvitujeme.
Zdroje: Business of Fashion, Glossy, Style Caster, Instagram, TikTok