Více

    ― Reklama ―

    Nie je výnimkou, že sa majitelia psov o svojich miláčikov starajú viac ako o seba. Kto by nedal svojim roztomilým chlpatým priateľom len tú najlepšiu starostlivosť? Medzi milovníkov psích spoločníkov určite patria aj známe módne domy. Preto na nich nezabúdajú ani vo svojej luxusnej ponuke. Dopriať preto môžete svojmu parťákovi všetko od obojkov cez svetrík až po pelech.

    Luxusné, ale s vkusom. Doprajte svojmu psovi nenápadný kúsok

    Za luxusné doplnky pre svojho psa nemusíte nutne považovať ružové froté oblečky a výrazné obojky, ako majú domáci miláčikovia Paris Hilton. Známe módne domy ponúkajú aj o niečo nenápadnejšie, ale stále kvalitné modely. Napríklad obojok značky Celine vyzerá na prvý pohľad takmer obyčajne. Prívesok s logom ho však povyšuje na vyššiu úroveň. Vkusom žiari aj postroj Dior.

    Zdroj: Celine, Dior

    Myslite na psie oblečenie prakticky. Vyberte si svetre alebo elegantné batohy

    Niektorí z vás možno milujú obliekať svojich psov a každý deň im dať nový vzhľad. V takom prípade sa vám medze nekladú. Ak však patríte k ľuďom, ktorí oblečú svojho psa do outfitov len v čase núdze, majte sa na pozore. V chladnejších dňoch ich zahreje luxusný sveter od Gucciho. Postroj Prada je však aj praktický, slúži ako miniatúrny psí batoh na všetky potrebné veci.

    Zdroj: Prada, Gucci

    Dizajn na doma aj na cesty. S prenosnými miskami je o vašich psov postarané

    Kúsok, ktorý určite poteší aj vás, je dizajnová miska na vodu alebo jedlo. Môžete si ju totiž vybrať podľa dizajnu vášho interiéru. Skvelou voľbou je napríklad tá od módneho domu Gucci. Jeho francúzsky náprotivok Louis Vuitton však tiež ponúka šikovné riešenie. Ponúka totiž prenosné misky, ukryté v typickom puzdre s monogramom značky, tentoraz však v tvare kosti.

    Zdroj: Gucci, Louis Vuitton

    Dizajnová kabelka alebo taška pre domáceho miláčika? So správnym modelom nepoznáte rozdiel

    Ďalšou výhodou ponuky luxusných značiek je, že okrem kvality a praktickosti kladú na prvé miesto aj dizajn. Ak hľadáte vkusnú tašku, v ktorej by ste mohli prepravovať svojho psíka, či už na dovolenku alebo k veterinárovi, vaše hľadanie sa skončilo. Napríklad model Saint Laurent je prakticky na nerozoznanie od tradičnej kabelky. Goyard ponúka aj niekoľko farebných variantov svojej štýlovej tašky.

    Zdroj: Saint Laurent, Goyard

    Pohodlie predovšetkým. Dokonalý luxus na spanie

    Výber správneho pelechu pre vášho domáceho miláčika môže byť tvrdým orieškom. V prvom rade by mal byť samozrejme pohodlný. Zároveň však bude zaberať veľkú časť vášho interiéru, takže nechcete, aby to bola nevkusná „handra“. Klasickú verziu nájdete napríklad u Giorgia Armaniho. Nesklame vás však ani širší sortiment špecializovaného obchodu s luxusným posteľným prádlom Cloud7.

    Zdroj: Giorgio Armani, Cloud7

    Zdroje: L’Officiel

    Foto:Gucci

    Doprajte svojim chlpatým priateľom zaslúžený luxus. Na psov myslia aj najslávnejšie značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nie je výnimkou, že sa majitelia psov o svojich miláčikov starajú viac ako o seba. Kto by nedal svojim roztomilým chlpatým priateľom len tú najlepšiu starostlivosť? Medzi milovníkov psích spoločníkov určite patria aj známe módne domy. Preto na nich nezabúdajú ani vo svojej luxusnej ponuke. Dopriať preto môžete svojmu parťákovi všetko od obojkov cez svetrík až po pelech.

    Luxusné, ale s vkusom. Doprajte svojmu psovi nenápadný kúsok

    Za luxusné doplnky pre svojho psa nemusíte nutne považovať ružové froté oblečky a výrazné obojky, ako majú domáci miláčikovia Paris Hilton. Známe módne domy ponúkajú aj o niečo nenápadnejšie, ale stále kvalitné modely. Napríklad obojok značky Celine vyzerá na prvý pohľad takmer obyčajne. Prívesok s logom ho však povyšuje na vyššiu úroveň. Vkusom žiari aj postroj Dior.

    Zdroj: Celine, Dior

    Myslite na psie oblečenie prakticky. Vyberte si svetre alebo elegantné batohy

    Niektorí z vás možno milujú obliekať svojich psov a každý deň im dať nový vzhľad. V takom prípade sa vám medze nekladú. Ak však patríte k ľuďom, ktorí oblečú svojho psa do outfitov len v čase núdze, majte sa na pozore. V chladnejších dňoch ich zahreje luxusný sveter od Gucciho. Postroj Prada je však aj praktický, slúži ako miniatúrny psí batoh na všetky potrebné veci.

    Zdroj: Prada, Gucci

    Dizajn na doma aj na cesty. S prenosnými miskami je o vašich psov postarané

    Kúsok, ktorý určite poteší aj vás, je dizajnová miska na vodu alebo jedlo. Môžete si ju totiž vybrať podľa dizajnu vášho interiéru. Skvelou voľbou je napríklad tá od módneho domu Gucci. Jeho francúzsky náprotivok Louis Vuitton však tiež ponúka šikovné riešenie. Ponúka totiž prenosné misky, ukryté v typickom puzdre s monogramom značky, tentoraz však v tvare kosti.

    Zdroj: Gucci, Louis Vuitton

    Dizajnová kabelka alebo taška pre domáceho miláčika? So správnym modelom nepoznáte rozdiel

    Ďalšou výhodou ponuky luxusných značiek je, že okrem kvality a praktickosti kladú na prvé miesto aj dizajn. Ak hľadáte vkusnú tašku, v ktorej by ste mohli prepravovať svojho psíka, či už na dovolenku alebo k veterinárovi, vaše hľadanie sa skončilo. Napríklad model Saint Laurent je prakticky na nerozoznanie od tradičnej kabelky. Goyard ponúka aj niekoľko farebných variantov svojej štýlovej tašky.

    Zdroj: Saint Laurent, Goyard

    Pohodlie predovšetkým. Dokonalý luxus na spanie

    Výber správneho pelechu pre vášho domáceho miláčika môže byť tvrdým orieškom. V prvom rade by mal byť samozrejme pohodlný. Zároveň však bude zaberať veľkú časť vášho interiéru, takže nechcete, aby to bola nevkusná „handra“. Klasickú verziu nájdete napríklad u Giorgia Armaniho. Nesklame vás však ani širší sortiment špecializovaného obchodu s luxusným posteľným prádlom Cloud7.

    Zdroj: Giorgio Armani, Cloud7

    Zdroje: L’Officiel

    ― Reklama ―

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Moodboardy striedajú influencerov. Pinterest je najväčší trendsetter všetkých čias

    Mení sa spôsob, akým sledujeme a predvídame módu. Zatiaľ čo predtým dominovali influenceri, dnes stále viac z nás, vrátane návrhárov a módnych značiek, siaha po inom nástroji. V roku 2025 je Pinterest považovaný za nevyhnutnú sociálnu sieť pre každého, kto chce byť v obraze. Nejde len o platformu na ukladanie pekných obrázkov, ale o silný predikčný nástroj, ktorý udáva smer nielen v móde, ale aj beauty a vizuálnej kultúre.

    Od smetných košov k Pradě. Harris Dickinson žiari pred aj za kamerou

    Keď Prada v januári oznámila, že jednou z jej nových tvárí bude britský herec Harris Dickinson, značka stavila na jeho civilnosť. V kampani nezosobňuje žiadnu úlohu, je hlavnou postavou svojho vlastného príbehu. A skutočne sa ujala. Dickinson na festivale v Cannes uviedol vydarený režisérsky debut Pobuda. Chystá sa tiež na rolu Johna Lennona a špekuluje sa, že by mohol byť novým agentom 007.

    Zastavte nákupy s expiráciou. Poďakuje vám peňaženka aj váš štýl

    Vo svete módy čelíme neustálemu tlaku. Nielen, že sa striedajú sezóny, ale aj mikro trendy. Čo sa v pondelok objaví na TikToku, môže byť v stredu vypredané a v piatok zastaralé. Kolobeh vytvára negatívny fenomén, takzvané nákupy s expiráciou. Produkty, ktoré nie sú stvorené pre dlhodobé nosenie, ale momentálne uspokojenie. Akoby sme si namiesto oblečenia kupovali krátkodobý dopamínový boost.

    Tom Holland ako kráľ dvoch svetov. Zvláda uvoľnenosť aj vycibrenú eleganciu

    Najnovší Spiderman a obľúbený britský herec Tom Holland nepatrí medzi klasické pánske módne ikony. Nevyniká nečakanými kreáciami a hranice posúvajúcimi lookmi. Nezaujme ani najčerstvejšími trendmi alebo do očí bijúcimi logami. Namiesto toho láka na minimalistickú uvoľnenosť, sem-tam doplnenú o tichú eleganciu, ktoré definujú jeho módny štýl.

    Vlasový parfum dobýva beauty svet. Doprajte svojmu účesu vlastnú vôňu

    Vlasový parfum nesmie chýbať. Svet vôní zažíva v poslednej dobe drobnú, no predsa výraznú premenu. Klasické parfumy dopĺňa nová generácia voňavých produktov, ktorá prináša nielen krásnu vôňu, ale aj starostlivosť. Vlasové parfumy sa z okrajovej kategórie ticho presunuli medzi must-have položky a vyzerá to, že tento rok bude ich definitívnym prelomom.

    Zendaya posilňuje partnerstvo s On. Spolu s Law Roachom navrhla tenisky

    Herečka Zendaya začala ďalšiu kapitolu spolupráce so značkou On. Vo štvrtok totiž odhalila tenisky s názvom Cloudzone Moon, ktoré navrhla spoločne so svojím stylistom Law Roachom. Doprovodná kampaň Be Every You sa točí okolo motívov pohybu a duality. Zendaya v nej navyše nabáda k tomu, aby sme sa nebáli prijať všetky stránky našej osobnosti.

    Leto ovláda nový trend. Hodvábna šatka v páse ozvláštni každý outfit

    Lámete si hlavu s tým, ako dodať svojmu outfitu ešte o trochu väčší šmrnc? Využívanie kúskov, ktoré už máme doma, je opäť v móde! Znovuobjavenou hviezdou tohto leta je hodvábna šatka, ktorá tentoraz žiari uviazaná okolo pása. Spozorovať ju môžeme nielen na mnohých celebritách, nedávno sa objavila aj na Parížskom fashion weeku.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohorela. Prečo sú módne kampane čím ďalej nudnejšie?

    Podnikateľka Kylie Jenner je v módnom priemysle ako doma. Nielen, že má vlastnú značku oblečenia, ale často sa objavuje aj na obálkach časopisov a v kampaniach. Nedávno sa stala tvárou značky Miu Miu. Tá však namiesto masovej chvály zožala vlnu kritiky. Nevydarené vizuály, ktoré nakoniec potopili brand aj Jenner, otvorili širšiu diskusiu o tom, ako súčasné kampane upozaďujú oblečenie a tvorivosť na úkor virálnych momentov.

    Skupina Capri má šancu na žiarivé zajtrajšky. Oslavuje výsledky z prvého štvrťroka

    Skupina Capri Holdings je na ceste za potenciálnymi lepšími zajtrajškami. Spoločnosť v stredu zverejnila výsledky z prvého štvrťroka, ktoré predčili očakávania analytikov. Dôvodom je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Firma nemá zďaleka vyhraté, jedná sa však o prvé známky, že by jej nová stratégia mohla fungovať.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―