Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Odev prestáva byť iba odevom. Stáva sa aktívnou skincare ingredienciou

    V zmene nových kolekcií, ktoré sa na nás valia z týždňov módy, môže byť pre značky obtiažne vyniknúť. To však neplatí pre parížsky módny dom Coperni, ktorý pre sezónu jar/leto 2026 opäť boduje. V rámci nej totiž predstavil kolekciu s názvom C+ Carewear. Na prvý pohľad sa jedná o obyčajné kusy oblečenia. Skrývajú však prekvapivú superschopnosť.

    Zdroj: Coperni

    Topy, body a legíny v čiernej a šedej farbe sú obohatené o synbiotickú zmes probiotík a prebiotík, ktorá sa postupne uvoľňuje. Inovatívna patentovaná elastická tkanina vznikla v spolupráci s priekopníckou švajčiarskou spoločnosťou HeiQ, ktorá sa zaoberá biotechnológiami.

    Coperni ťaží z wellness boomu. Prekvapuje však cenovou dostupnosťou

    Ako u každej inej revolučnej myšlienky sa zakladatelia značky Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli pozrieť sa na veci z iného uhla a položili si otázku: „Čo keby oblečenie mohlo robiť viac než nás len obliekať, čo keby sa o nás mohlo starať?“ C+ Carewear sľubuje svojim nositeľom hydratáciu, posilnenie kožnej bariéry a postupné zmiernenie začervenania a suchosti.

    Tajomstvo tejto inovatívnej technológie spočíva v jej aktivácii telesným teplom a trením pri kontakte s kožou. To umožňuje „dobrým“ baktériám postupne prechádzať z odevu na pokožku nositeľa. Podľa Vaillanta a Meyera bolo najväčšou výzvou vytvoriť produkt, ktorý funguje po technologickej stránke, ale nie na úkor estetiky alebo pohodlia pri samotnom nosení.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by coperni (@coperni)

    Podľa značky zostávajú odevy s aktívnymi zložkami plne funkčné až 40 praní. Zaujímavá je aj ich cena. V porovnaní s lounge a athleisure kúskami od iných prémiových značiek je prekvapivo „nízka“. Napriek tomu, že ide o revolučnú biotechnologickú inováciu od značky vysokej módy, akou je Coperni. Napríklad C+ Body sa oficiálne predáva za 150 eur, zatiaľ čo ostatné kúsky stoja 180 eur.

    Zdroje: Coperni, Business of Fashion, Dazed, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    ― Reklama ―

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Odev prestáva byť iba odevom. Stáva sa aktívnou skincare ingredienciou

    V zmene nových kolekcií, ktoré sa na nás valia z týždňov módy, môže byť pre značky obtiažne vyniknúť. To však neplatí pre parížsky módny dom Coperni, ktorý pre sezónu jar/leto 2026 opäť boduje. V rámci nej totiž predstavil kolekciu s názvom C+ Carewear. Na prvý pohľad sa jedná o obyčajné kusy oblečenia. Skrývajú však prekvapivú superschopnosť.

    Zdroj: Coperni

    Topy, body a legíny v čiernej a šedej farbe sú obohatené o synbiotickú zmes probiotík a prebiotík, ktorá sa postupne uvoľňuje. Inovatívna patentovaná elastická tkanina vznikla v spolupráci s priekopníckou švajčiarskou spoločnosťou HeiQ, ktorá sa zaoberá biotechnológiami.

    Coperni ťaží z wellness boomu. Prekvapuje však cenovou dostupnosťou

    Ako u každej inej revolučnej myšlienky sa zakladatelia značky Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli pozrieť sa na veci z iného uhla a položili si otázku: „Čo keby oblečenie mohlo robiť viac než nás len obliekať, čo keby sa o nás mohlo starať?“ C+ Carewear sľubuje svojim nositeľom hydratáciu, posilnenie kožnej bariéry a postupné zmiernenie začervenania a suchosti.

    Tajomstvo tejto inovatívnej technológie spočíva v jej aktivácii telesným teplom a trením pri kontakte s kožou. To umožňuje „dobrým“ baktériám postupne prechádzať z odevu na pokožku nositeľa. Podľa Vaillanta a Meyera bolo najväčšou výzvou vytvoriť produkt, ktorý funguje po technologickej stránke, ale nie na úkor estetiky alebo pohodlia pri samotnom nosení.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by coperni (@coperni)

    Podľa značky zostávajú odevy s aktívnymi zložkami plne funkčné až 40 praní. Zaujímavá je aj ich cena. V porovnaní s lounge a athleisure kúskami od iných prémiových značiek je prekvapivo „nízka“. Napriek tomu, že ide o revolučnú biotechnologickú inováciu od značky vysokej módy, akou je Coperni. Napríklad C+ Body sa oficiálne predáva za 150 eur, zatiaľ čo ostatné kúsky stoja 180 eur.

    Zdroje: Coperni, Business of Fashion, Dazed, Instagram

    ― Reklama ―

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Hútiovia po takmer piatich rokoch prepustili modelku. Porušovať mala „morálne kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po takmer piatich rokoch opäť na slobode. Cez víkend o tom reportovala agentúra AFP. Dvadsaťpäťročná žena bola uväznená v roku 2021 vojenskou skupinou Hútiovia, ktorá od roku 2015 vládne časti krajiny. Ako dôvod pre jej zatknutie vtedy uviedla "porušovanie lokálnych morálnych kódov", čo ľudskoprávne organizácie označujú za nepodložené.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Stella McCartney dosiahla ďalší míľnik. Predstavila prvé plant-based perie

    Nedávny Parížsky týždeň módy zažil dôležitý debut. Na tamojšie prehliadkové móla dorazili prvé návrhy z plant-based peria. Na svedomí ho má britská návrhárka Stella McCartney, preslávená svojim udržateľným a ekologickým prístupom. Inovatívny materiál FEVVERS pritom nemá slúžiť ako presná napodobenina peria, jeho cieľom je vytvoriť podobnú, avšak jedinečnú estetiku.

    Balmain oslavuje 80. narodeniny. Jeho módnu stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z najvýznamnejších značiek módnej histórie oslavuje významný míľnik. Módny dom Balmain tento rok oslávi svoje 80. narodeniny. Na oslavu si nadelil nielen špeciálnu výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale aj špeciálny dokument. Postaral sa oň uznávaný režisér Loïc Prigent, ktorý vyniesol na povrch archívne záznamy, ktoré verejnosť ešte nikdy nevidela.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Rozhovor: Ak nevybočíš, nikto si ťa nezapamätá, myslí si návrhár Jeremiáš Fürst

    Začínajúci návrhár Jeremiáš Fürst stojí za kolekciou Dressed To Dream, ktorú tento rok predstavil na Budapeštianskom fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomedzí klasického pánskeho krajčírstva a jemného snívania. Skúma, ako môže muž vyzerať, keď odloží zbroj a dovolí si byť jemný, pokojný a prirodzený. V rozhovore hovorí dizajnér o novej mužskej identite, rivalite na českej scéne i o tom, prečo je návratnosť v móde často len ilúziou.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    Viete, kto stojí za vznikom Dior opätkov? Roger Vivier vdýchol značke inováciu

    Roger Vivier patrí medzi najvýraznejšie mená francúzskej módy 20. storočia. Obuvník, ktorý sa stal kľúčovým partnerom Christiana Diora, dokázal preniesť haute couture až k samotnej špičke topánky. Jeho práca pre Dior premenila obuv na neoddeliteľnú súčasť módneho príbehu. Po rokoch spolupráce si Roger Vivier vybudoval aj vlastnú značku, ktorá dodnes stelesňuje parížsky luxus s archívnou estetikou a rukopisom svojho zakladateľa.

    ― Reklama ―