Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Odev prestáva byť iba odevom. Stáva sa aktívnou skincare ingredienciou

    V zmene nových kolekcií, ktoré sa na nás valia z týždňov módy, môže byť pre značky obtiažne vyniknúť. To však neplatí pre parížsky módny dom Coperni, ktorý pre sezónu jar/leto 2026 opäť boduje. V rámci nej totiž predstavil kolekciu s názvom C+ Carewear. Na prvý pohľad sa jedná o obyčajné kusy oblečenia. Skrývajú však prekvapivú superschopnosť.

    Zdroj: Coperni

    Topy, body a legíny v čiernej a šedej farbe sú obohatené o synbiotickú zmes probiotík a prebiotík, ktorá sa postupne uvoľňuje. Inovatívna patentovaná elastická tkanina vznikla v spolupráci s priekopníckou švajčiarskou spoločnosťou HeiQ, ktorá sa zaoberá biotechnológiami.

    Coperni ťaží z wellness boomu. Prekvapuje však cenovou dostupnosťou

    Ako u každej inej revolučnej myšlienky sa zakladatelia značky Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli pozrieť sa na veci z iného uhla a položili si otázku: „Čo keby oblečenie mohlo robiť viac než nás len obliekať, čo keby sa o nás mohlo starať?“ C+ Carewear sľubuje svojim nositeľom hydratáciu, posilnenie kožnej bariéry a postupné zmiernenie začervenania a suchosti.

    Tajomstvo tejto inovatívnej technológie spočíva v jej aktivácii telesným teplom a trením pri kontakte s kožou. To umožňuje „dobrým“ baktériám postupne prechádzať z odevu na pokožku nositeľa. Podľa Vaillanta a Meyera bolo najväčšou výzvou vytvoriť produkt, ktorý funguje po technologickej stránke, ale nie na úkor estetiky alebo pohodlia pri samotnom nosení.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by coperni (@coperni)

    Podľa značky zostávajú odevy s aktívnymi zložkami plne funkčné až 40 praní. Zaujímavá je aj ich cena. V porovnaní s lounge a athleisure kúskami od iných prémiových značiek je prekvapivo „nízka“. Napriek tomu, že ide o revolučnú biotechnologickú inováciu od značky vysokej módy, akou je Coperni. Napríklad C+ Body sa oficiálne predáva za 150 eur, zatiaľ čo ostatné kúsky stoja 180 eur.

    Zdroje: Coperni, Business of Fashion, Dazed, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    ― Reklama ―

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Odev prestáva byť iba odevom. Stáva sa aktívnou skincare ingredienciou

    V zmene nových kolekcií, ktoré sa na nás valia z týždňov módy, môže byť pre značky obtiažne vyniknúť. To však neplatí pre parížsky módny dom Coperni, ktorý pre sezónu jar/leto 2026 opäť boduje. V rámci nej totiž predstavil kolekciu s názvom C+ Carewear. Na prvý pohľad sa jedná o obyčajné kusy oblečenia. Skrývajú však prekvapivú superschopnosť.

    Zdroj: Coperni

    Topy, body a legíny v čiernej a šedej farbe sú obohatené o synbiotickú zmes probiotík a prebiotík, ktorá sa postupne uvoľňuje. Inovatívna patentovaná elastická tkanina vznikla v spolupráci s priekopníckou švajčiarskou spoločnosťou HeiQ, ktorá sa zaoberá biotechnológiami.

    Coperni ťaží z wellness boomu. Prekvapuje však cenovou dostupnosťou

    Ako u každej inej revolučnej myšlienky sa zakladatelia značky Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli pozrieť sa na veci z iného uhla a položili si otázku: „Čo keby oblečenie mohlo robiť viac než nás len obliekať, čo keby sa o nás mohlo starať?“ C+ Carewear sľubuje svojim nositeľom hydratáciu, posilnenie kožnej bariéry a postupné zmiernenie začervenania a suchosti.

    Tajomstvo tejto inovatívnej technológie spočíva v jej aktivácii telesným teplom a trením pri kontakte s kožou. To umožňuje „dobrým“ baktériám postupne prechádzať z odevu na pokožku nositeľa. Podľa Vaillanta a Meyera bolo najväčšou výzvou vytvoriť produkt, ktorý funguje po technologickej stránke, ale nie na úkor estetiky alebo pohodlia pri samotnom nosení.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by coperni (@coperni)

    Podľa značky zostávajú odevy s aktívnymi zložkami plne funkčné až 40 praní. Zaujímavá je aj ich cena. V porovnaní s lounge a athleisure kúskami od iných prémiových značiek je prekvapivo „nízka“. Napriek tomu, že ide o revolučnú biotechnologickú inováciu od značky vysokej módy, akou je Coperni. Napríklad C+ Body sa oficiálne predáva za 150 eur, zatiaľ čo ostatné kúsky stoja 180 eur.

    Zdroje: Coperni, Business of Fashion, Dazed, Instagram

    ― Reklama ―

    Nevesty jesene 2026 majú jasno. Svadobné šaty sa chvejú v rytme ikon

    Nedávny týždeň svadobnej módy v New Yorku prehovoril. Vyhlásil trendy na jeseň 2026 a potvrdil to, čo mnohí očakávali. Svadobné šaty budúcej sezóny čerpajú z minulých a ešte len budúcich svadieb slávnych ikon. Značky reflektujú šaty Seleny Gomez, Charli XCX a hádajú, čo bude mať na sebe Taylor Swift. To všetko dopĺňa záplava čipiek a volánov v štýle Márie Antoinetty.

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Kozmetická taštička je už pasé. Na jej miesto nastupujú beauty charms

    Tohtoročná lavína trendy príveskov naberá na obrátkach. Zatiaľ čo letu dominovali virálne plyšáky Labubu alebo hravé doplnky, jeseni kraľujú takzvané beauty charms. Ide o miniatúrne verzie základných pomocníkov z tradičných kozmetických taštičiek. Na súčasnej scéne signalizujú nielen trvajúcu vládu maximalizmu, ale aj túžbu milovníkov módy ukázať svoj status.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Rozhovor: Ak nevybočíš, nikto si ťa nezapamätá, myslí si návrhár Jeremiáš Fürst

    Začínajúci návrhár Jeremiáš Fürst stojí za kolekciou Dressed To Dream, ktorú tento rok predstavil na Budapeštianskom fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomedzí klasického pánskeho krajčírstva a jemného snívania. Skúma, ako môže muž vyzerať, keď odloží zbroj a dovolí si byť jemný, pokojný a prirodzený. V rozhovore hovorí dizajnér o novej mužskej identite, rivalite na českej scéne i o tom, prečo je návratnosť v móde často len ilúziou.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    Viete, kto stojí za vznikom Dior opätkov? Roger Vivier vdýchol značke inováciu

    Roger Vivier patrí medzi najvýraznejšie mená francúzskej módy 20. storočia. Obuvník, ktorý sa stal kľúčovým partnerom Christiana Diora, dokázal preniesť haute couture až k samotnej špičke topánky. Jeho práca pre Dior premenila obuv na neoddeliteľnú súčasť módneho príbehu. Po rokoch spolupráce si Roger Vivier vybudoval aj vlastnú značku, ktorá dodnes stelesňuje parížsky luxus s archívnou estetikou a rukopisom svojho zakladateľa.

    Marina Abramović odkrýva nový projekt. Balkan Erotic Epic rozpráva dávne rituály

    Srbská umelkyňa Marina Abramović, ktorá sa objavila na scéne v 70. rokoch 20. storočia, svojím umením borí hranice všednosti. Hoci kedysi začínala ako obyčajná maliarka, počas svojej kariéry si vyslúžila prezývku "matka performance". Vo svete umenia je známa najmä svojimi radikálnymi a nečakanými počinmi, naposledy štvorhodinovým rituálom Balkan Erotic Epic, ktorý divákov prevedie folklórom starého Balkánu.

    Najluxusnejší vlak Európy má upgrade. Putuje z Paríža až k pobrežiu Amalfi

    So šampanským v ruke opustíte ruch veľkomesta a rušné ulice Paríža a vydáte sa na vytúženú dovolenku. Vychutnáte si nielen malebnú trasu najluxusnejšieho vlaku v Európe, ale aj úchvatnú krásu slnečného talianskeho pobrežia Amalfi. Presne tak vyzerá najnovšia ponuka benátskeho Simplon-Orient-Expressu, ktorá odštartuje začiatkom budúceho mája.

    Front row zážitok z pohodlia gauča. Je Apple Vision Pro budúcnosťou módy?

    Predstavte si, že sedíte v prvom rade na módnej prehliadke, bez toho, aby ste opustili svoju obývačku. Táto fantázia sa teraz stáva skutočnosťou, a to vďaka zariadeniu Apple Vision Pro, ktoré stiera hranice medzi realitou a digitálnym svetom. Nie je teda prekvapením, že módny priemysel si rýchlo všimol jeho potenciál. Značky ako Gucci, Balenciaga či Rimowa už experimentujú s vlastnými aplikáciami a my sme sa rozhodli niektoré z nich vyskúšať.

    Farby hrajú bez pravidiel. Budúca sezóna štartuje novú éru vizuálnej identity

    Farby sa na kolekciách pre sezónu SS26 vracajú v plnej sile, rozbíjajú monotónnosť a formulujú nový vizuálny jazyk doslova bez pravidiel. Na prehliadkových mólach sa miešajú citrusové tóny s pastelovými akcentmi a sýte odtiene fialovej či chartreuse a ich vrstvenie prekračuje očakávania. Ich comeback nie je o návrate ku klasickému tónu, ale ochote experimentovať. Farebná odvaha sa stala neoddeliteľnou súčasťou nového estetického naratívu.

    TikTok Highlights: Úspešný deň pomôže odštartovať trendy rutina 3×3 by 12

    Sociálne siete milujú zjednodušovanie. Príkladom je trendy lifestyle rutina s názvom 3×3 by 12. V jej srdci ležia tri jednoduché ciele, ktoré je nutné dokončiť ešte predpoludním. Radí totiž prejsť aspoň tri tisíce krokov, vypiť tretinu vody z denného cieľa a zjesť 30 gramov proteínu. Autorka metódy sľubuje, že podobným štartom dňa dosiahnete zdravšie a šťastnejšie ja.

    Chanel chráni červené koraly. Značka predĺžila partnerský výskum v Monaku

    Klenot oceánov. Aj tak je známy červený koral zo Stredozemného mora, Corallium rubrum. Klimatická zmena, znečistenie a nadmerný rybolov však podkopávajú jeho krásu, ale aj dôležitú úlohu v podmorskom ekosystéme. O jeho bližšie poznanie, sľubujúce nové možnosti jeho ochrany, sa usiluje aj módny dom Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výskum s Monaco Scientific Center.

    ― Reklama ―