Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care má v známom prostredí väčšinou jasný systém. Keď ale príde na cestovanie na ľahko, aj tá najlepšie premyslená rutina musí prejsť istou redukciou. Byť pripravený neznamená zbaliť celú kúpeľňovú poličku, ale šikovne zostaviť funkčný, avšak minimalistický arzenál. Nezaberie celý batoh, ale napriek tomu pleti efektívne dopraje všetko, čo jej patrí.

    Leto priamo nabáda k výletom pod stan, spaniu pod holým nebom, prechodom hôr alebo festivalovým dobrodružstvám. Nie vždy sa ale s takouto dovolenkou stretáva vhodné vybavenie kozmetickej taštičky. Cestovné produkty totiž musia byť nielen funkčné, ale aj skladné a ideálne všestranné. Väčšinu výletov mimo domova však zvládnete pokojne len s piatimi produktmi, bez toho aby ste sa pripravili o stopercentnú starostlivosť.

    Stokrát omieľaná pesnička. Bez SPF vás ale dovolenka môže bolieť

    Bez SPF na dovolenku naozaj nechoďte. Nezáleží na nadmorskej výške, ani počasí, v horách aj pri potoku sa spoliehajte na ochranný faktor. Na cesty je najlepšia SPF hmla, prípadne tyčinka s minerálnym filtrom. Strčíte ju do vrecka a aplikujete ľahko bez zrkadla, čo je ideálne na výlety v prírode. Niektoré produkty sa navyše vyrábajú s ľahkým krytím, takže ušetríte miesto pre make-up.

    Zdroj: Rituals, Beauty of Joseon

    V dnešnej dobe už našťastie existuje možnosť slnečnej ochrany naozaj pre každého. Spreje, tyčinky, krémy, fluidy alebo gély, neexistuje snáď človek, ktorý by si nevybral. Ak máte tendenciu k upchávaniu pórov, vyskúšajte zástupcu kórejskej kozmetiky. Produkty sú totiž známe svojou ľahkosťou, pleť sa pod nimi nepotí a funkčnosť ich ochranného faktora je úplne bezkonkurenčná.

    Čistenie a hydratácia. Dva základné piliere cestovnej skin care

    Čistá pleť je základom každej starostlivosti o pleť. Okrem dobrého pocitu pomáha regenerácii. Čistiace oleje však nie sú vždy praktické na cesty, takže ak môžete, pribaľte si miniatúrnu micelárnu vodu. Ak ju vaša pleť neznesie, siahnite po ľahšom čistiacom géle. Určite sa však vyhnite odličovacím obrúskom, pretože nie sú pre vašu pleť veľmi vhodné, a to aj kvôli hrubému materiálu.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Sérum je v starostlivosti o pleť niečím tak trochu navyše. Mnohí si však bez neho svoju rutinu nevedia predstaviť. Ak by ste si mali zbaliť len jedno, rozhodne voľte kúsok s hydratačným zložením. Vysušený vzduch v lietadle, horský vietor alebo klimatizácia v aute, s rýchlym strácaním vody z pleti pomôže kyselina hyalurónová. Cestovné balenie v ampulkách navyše nezaberie viac než pár centimetrov vašej taštičky.

    Zázračné krémy. V malých plechovkách sa ukrýva tekuté zlato

    Na druhej strane by ste rozhodne nemali zabúdať na krém. Obohatený o ceramidy, panthenol alebo bambucké maslo vám urobí dvojnásobnú službu. Vystačíte si tak s jedným téglikom na deň, noc aj pre upokojenie po opaľovaní. Uprednostnite balenie bez parfumácie a ak nemáte veľmi suchú pokožku, ľahšiu textúru. V lete sa môže pokožka pod krémom potiť a byť náchylná na upchávanie.

    Svätým grálom pre vás bude balzam na pery a nielen na ne. Univerzálne tégliky zachránia každú cestovnú taštičku. Okrem suchých pier využijete multifunkčné balzamy aj na nechtovú kožičku, šupinky okolo nosa alebo drobné štípnutia. Fungovať navyše bude aj ako ochranná vrstva pred silnejším vetrom či slniečkom. V zložení oceníte antibakteriálny lanolín, upokojujúci nechtík alebo hydratačný skvalán.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Bon voyage. So správnou skin care zvládnete hory aj dovolenku pod holým nebom

    ― Reklama ―

    Skin care má v známom prostredí väčšinou jasný systém. Keď ale príde na cestovanie na ľahko, aj tá najlepšie premyslená rutina musí prejsť istou redukciou. Byť pripravený neznamená zbaliť celú kúpeľňovú poličku, ale šikovne zostaviť funkčný, avšak minimalistický arzenál. Nezaberie celý batoh, ale napriek tomu pleti efektívne dopraje všetko, čo jej patrí.

    Leto priamo nabáda k výletom pod stan, spaniu pod holým nebom, prechodom hôr alebo festivalovým dobrodružstvám. Nie vždy sa ale s takouto dovolenkou stretáva vhodné vybavenie kozmetickej taštičky. Cestovné produkty totiž musia byť nielen funkčné, ale aj skladné a ideálne všestranné. Väčšinu výletov mimo domova však zvládnete pokojne len s piatimi produktmi, bez toho aby ste sa pripravili o stopercentnú starostlivosť.

    Stokrát omieľaná pesnička. Bez SPF vás ale dovolenka môže bolieť

    Bez SPF na dovolenku naozaj nechoďte. Nezáleží na nadmorskej výške, ani počasí, v horách aj pri potoku sa spoliehajte na ochranný faktor. Na cesty je najlepšia SPF hmla, prípadne tyčinka s minerálnym filtrom. Strčíte ju do vrecka a aplikujete ľahko bez zrkadla, čo je ideálne na výlety v prírode. Niektoré produkty sa navyše vyrábajú s ľahkým krytím, takže ušetríte miesto pre make-up.

    Zdroj: Rituals, Beauty of Joseon

    V dnešnej dobe už našťastie existuje možnosť slnečnej ochrany naozaj pre každého. Spreje, tyčinky, krémy, fluidy alebo gély, neexistuje snáď človek, ktorý by si nevybral. Ak máte tendenciu k upchávaniu pórov, vyskúšajte zástupcu kórejskej kozmetiky. Produkty sú totiž známe svojou ľahkosťou, pleť sa pod nimi nepotí a funkčnosť ich ochranného faktora je úplne bezkonkurenčná.

    Čistenie a hydratácia. Dva základné piliere cestovnej skin care

    Čistá pleť je základom každej starostlivosti o pleť. Okrem dobrého pocitu pomáha regenerácii. Čistiace oleje však nie sú vždy praktické na cesty, takže ak môžete, pribaľte si miniatúrnu micelárnu vodu. Ak ju vaša pleť neznesie, siahnite po ľahšom čistiacom géle. Určite sa však vyhnite odličovacím obrúskom, pretože nie sú pre vašu pleť veľmi vhodné, a to aj kvôli hrubému materiálu.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Sérum je v starostlivosti o pleť niečím tak trochu navyše. Mnohí si však bez neho svoju rutinu nevedia predstaviť. Ak by ste si mali zbaliť len jedno, rozhodne voľte kúsok s hydratačným zložením. Vysušený vzduch v lietadle, horský vietor alebo klimatizácia v aute, s rýchlym strácaním vody z pleti pomôže kyselina hyalurónová. Cestovné balenie v ampulkách navyše nezaberie viac než pár centimetrov vašej taštičky.

    Zázračné krémy. V malých plechovkách sa ukrýva tekuté zlato

    Na druhej strane by ste rozhodne nemali zabúdať na krém. Obohatený o ceramidy, panthenol alebo bambucké maslo vám urobí dvojnásobnú službu. Vystačíte si tak s jedným téglikom na deň, noc aj pre upokojenie po opaľovaní. Uprednostnite balenie bez parfumácie a ak nemáte veľmi suchú pokožku, ľahšiu textúru. V lete sa môže pokožka pod krémom potiť a byť náchylná na upchávanie.

    Svätým grálom pre vás bude balzam na pery a nielen na ne. Univerzálne tégliky zachránia každú cestovnú taštičku. Okrem suchých pier využijete multifunkčné balzamy aj na nechtovú kožičku, šupinky okolo nosa alebo drobné štípnutia. Fungovať navyše bude aj ako ochranná vrstva pred silnejším vetrom či slniečkom. V zložení oceníte antibakteriálny lanolín, upokojujúci nechtík alebo hydratačný skvalán.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    Fendi láka do nového kráľovstva v Miláne. Otvára brány Palazzo Fendi

    Luxusná móda, prvotriedne umenie a historická architektúra vytvárajú dychberúcu mozaiku s názvom Palazzo Fendi. Svetoznáma rímska značka otvára dvere nového kráľovstva v Miláne. Pri príležitosti nedávneho Milánskeho fashion weeku odhalila zrekonštruované priestory svojej vlajkovej pobočky v talianskom hlavnom meste módy. Ukrývajú nielen butik, ale aj exkluzívne reštaurácie a remeselný ateliér.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Pánske parfémy tejto sezóny vás prekvapia. Rozvoňajú citrusy aj luxusný koňak

    Jeseň okrem nových módnych inšpirácií prináša aj parfumové novinky a dlho očakávané twisty zabehnutých klasík. Nielen dámy, ale aj páni sa majú na čo tešiť. Tohtoročné vône sa držia drevitých a jantárových tónov, často ale s prekvapivým záverom. Či už ide o citrus alebo koňak, isté je, že si muži vyberú svojho favorita ako do kancelárie, tak na formálnu večeru.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdýchol móde fantáziu

    Alessandro Michele predstavuje fascinujúce spojenie intelektu a extravagancie. Rodák z Ríma s dušou zberateľa príbehov vdýchol Gucci sviežosť, ktorá sa zapísala do dejín módnej scény a teraz formuje novú éru u Valentino. Jeho vízie prekračujú rámec trendov a premieňajú značky na poetické priestory, kde sa mieša filozofia, romantika a nečakaná sloboda.

    Ferragamo ako óda na Harlem. Značka postavila kolekciu na Lole Todd

    Maximilian Davis vytvoril pre Ferragamo atmosféru, ktorá dýcha energiou jazzového veku a zároveň transformuje jeho vizuálny jazyk do moderny. V sále s mäkkým kobercom sa tak odohrávala scéna, kde sa lesk striedal s architektúrou strihov a svetlo kĺzalo po textúrach ako noty. Línia pôsobila ako rytmická báseň, pričom každý pohľad mal svoj vlastný verš. Bola to pripomienka toho, ako sa dá tradícia umne prepísať do nového príbehu.

    ― Reklama ―