Více

    Sledujte nás na Instagrame

    Fanúšikovia známych kozmetických značiek čoraz častejšie požadujú viac než len svoje obľúbené produkty. V skutočnosti majú radi aj svoj merch, t. j. akékoľvek ďalšie kúsky s logom spoločnosti. Môže to byť taška, ponožky, fľaša na vodu, kabelka alebo dokonca puzdro na telefón. Spoločnosti ako Rhode, Glossier alebo Milk tento trend s radosťou využívajú.

    Merch kozmetických spoločností nie je ničím novým. V poslednom čase sa však stal hitom, bez ktorého sa ich zákazníci jednoducho nezaobídu. Od svojich obľúbených značiek už nevyžadujú len obľúbenú starostlivosť o pleť alebo make-up, ale aj rôzne iné predmety. Môže to byť takmer čokoľvek, čo nesie logo spoločnosti. V súčasnosti je napríklad najúspešnejšia značka Glossier.

    Už v roku 2019 vydala mikiny v sivej a ružovej farbe s jednoduchým nápisom svojho názvu. Kúsok pôvodne určený len na interné použitie sa však postupne rozrástol na kolekciu s názvom GlossiWear. Tá teraz zahŕňa ponožky, športovú tašku, čiapku, fľašu na vodu, tašku a kľúčenku. K špecializovaným produktom v istom období patrili aj vykrajovačka na sušienky alebo šatka do vlasov.

    Zdroj: Glossier

    Podobný merch je potom tou najlepšou reklamou, akú si kozmetická spoločnosť môže priať. Funguje ako prenosný billboard. Okrem toho značky posilnia lojalitu zákazníkov a ich logo sa stane rozpoznateľnejším. Okrem toho často vyrábajú produkty, ktoré nie sú logisticky ani finančne náročné. Dajú sa tiež ľahko posielať rôznym influencerom, ktorí túžia po produktoch.

    Kozmetické značky sa neboja spolupráce. Spájajú sa s ikonami, ako sú Proenza Schouler a Reebok

    Medzi ďalší v súčasnosti populárny kozmetický tovar patrí puzdro na telefón Rhode. Vlastní ho známa modelka a kráľovná Instagramu Hailey Bieber. Po tom, ako značka koncom februára tohto roka prvýkrát vydala kryt, sa vypredal za prvých 25 minút. Potom sa podľa údajov spoločnosti Spate zvýšil počet zobrazení videí na TikTok Rhode o 112 percent oproti predchádzajúcemu mesiacu.

    Zdroj: Rhode

    Tým však merch populárnych kozmetických spoločností nekončí. Ich popularitu využila aj značka make-upu Merit. Nedávno totiž predstavila špeciálnu spoluprácu so značkou Proenza Schouler. Jej fanúšikovia si mohli zakúpiť jedinečnú tašku. Zástupcovia značky Milk Makeup sa zasa dohodli na spojení so spoločnosťou Reebok a uviedli na trh limitovanú edíciu tenisiek. Merch však využívajú aj spoločnosti ako Drunk Elephant, Ouai, Glow Recipe a Youth to the People.

    Zdroje: WWD, Gemnote, Instagram

    Kozmetické značky prenikajú do sveta módy a životného štýlu. Ich tovar je čoraz populárnejší

    Skryté poklady európskych pláží. Navštívte menej „slávne“ prímorské miesta

    Európa je domovom mnohých známych pláží, ktoré navštevujú turisti z celého sveta. Ale čo ak hľadáte niečo menej tradičné, pokojnejšie, a napriek tomu neuveriteľne krásne? Pripravili sme pre vás zoznam nie príliš známych, ale napriek tomu nádherných pláží v Európe, ktoré sa oplatí objaviť.

    Leto sa ponesie v znamení sedemdesiatok. Záujem o boho chic módu narastá

    V tejto letnej sezóne prichádza nový módny trend. Vracia sa nostalgický boho chic. Zabudnite však na maximalistické Y2K outfity a kvetinové čelenky z hudobných festivalov. Nový boho chic, ktorý oživila najmä návrhárka Chemena Kamali vo svojej kolekcii Chloé na jeseň a zimu 2024, je sofistikovanejší a pôvabnejší ako kedykoľvek predtým.

    Trend Tradwife vyvoláva kritiku na viacerých frontoch. Propaguje nerealistické štandardy sociálnych sietí

    Predstava jednoduchého života tradičnej manželky zaujala sociálne siete. TikTok sa zaplnil videami žien v domácnosti, ktoré sa bez námahy starajú o deti a pre svojich pracujúcich manželov varia vynaliezavé recepty. Trend Tradwife však nie je len o estetických videách s domácimi koláčmi alebo ručne vyrábaným maslom. Oživuje problematický koncept, že žena patrí iba do domácnosti.

    Marc Jacobs predstavil svoju kolekciu na jeseň 2024 s nádychom retra a animovaných rozprávok

    Vo svojej najnovšej kolekcii na jeseň 2024 sa americký návrhár Marc Jacobs zameral na jediný cieľ. Podľa jeho pozvánky sa totiž rozhodol návštevníkom show odovzdať čistú radosť. Jeho návrhy inšpirované retro érou a animovanými rozprávkami splnili jeho požiadavku na jedničku.