Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Odvetvie wellness a kozmetiky zaznamenalo významné zmeny. Zdá sa, že živočíšna strava sa po rokoch vracia z exilu a nahrádza moderné rastlinné alternatívy. Je to vďaka nedávnej posadnutosti bielkovinami, ktorých sa používatelia sociálnych médií zrazu nevedia nabažiť. Preto sa na scénu opäť dostáva kravské mlieko a hovädzí loj. 

    Ak by sme mali uhádnuť slovo roka, bolo by ním 100 % proteín. V posledných mesiacoch sa dostal na vrchol trendov v oblasti wellness a beauty trendov. Len na sociálnej sieti TikTok si podľa WWD pripísal 158 miliónov priemerných týždenných zobrazení. Dôvodom je populárna diéta diktujúca vysoké množstvo bielkovín, sľubujúca viaceré výhody a zdravší životný štýl.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

    Proteín totiž už dávno nie je spájaný len s „gym bros“ a nárastom svalovej hmoty. Sľubuje rovnako reguláciu hladiny cukru v krvi, zachovanie integrity kostí alebo pevnejšie vlasy. Predovšetkým však ponúka silnejší pocit sýtosti, ktorý následne vedie k potlačeniu nadmernej chuti do jedla. Práve to je lákadlo mnohých, ktorí cítia, že je klasická kultúra diét už pasé, napriek tomu ale túžia po vysnívanom schudnutí.

    Zdroj: Ascent, Ballerina Farm

    Výhody príjmu vysokého množstva proteínu sú však všeobecne uznávané. Jeho správna a vyvážená konzumácia je tak braná rovnako samozrejme ako potreba dostatočnej hydratácie. Za novo získanú popularitu môže proteín vďačiť ženám, ktoré sa v poslednej dobe sústredia nielen na chudnutie, ale rovnako silový tréning. Vďaka nim sa dostal do hlavného prúdu a priniesol so sebou ďalšiu zmenu v oblasti wellness.

    Spolu s ním rastie aj popularita živočíšnych produktov. Nahrádzajú doteraz módne rastlinné alternatívy spojené so všeobecne populárnym vegánskym životným štýlom. Je to spôsobené najmä tým, že takéto výrobky v sebe ukrývajú oveľa výhodnejší proteín, pretože obsahuje kompletný profil aminokyselín, ktoré sú ich stavebnými prvkami. Rastlinné alternatívy často nie sú tak ľahko stráviteľné, ale predovšetkým sú v porovnaní so živočíšnymi bielkovinami oveľa drahšie.

    Proteín boom dominuje trendom. Dostal sa do sladkostí

    Živočíšne zložky ovládli nielen svet wellness, ale aj beauty svet. Na trhu sa začínajú objavovať značky, ktoré moderným spôsobom propagujú výrobky obsahujúce napríklad hovädzí loj. Patrí medzi ne napríklad spoločnosť Primally Pure, ktorá používa loj, ktorý je súčasťou hovädzieho tuku, pre jeho maslovú konzistenciu. Nedávno tak vydala aj špeciálnu letnú SPF kolekciu, ktorej súčasťou je balzam na pery aj SPF stick.

    Zdroj: Primally Pure

    Na „proteínovom boome“ nie je nič zlé, ale tradične sa na ňom priživilo množstvo módnych značiek. Ponúkajú totiž najrôznejšie doplnky stravy, ktoré sľubujú extra obsah proteínu. Od sušienok cez popcorn až po sladké nápoje – bielkoviny dnes nájdete takmer vo všetkom. Podobné výrobky však klamú svojím údajne zdravým imidžom. Je však dôležité si uvedomiť, že stále ide o sladkosti, ktoré však môžu ľahko odviesť vašu pozornosť od potreby pokračovať v pestrej a vyváženej strave.

    @thecarolinalifestyle…toto má 50G PROTEÍNOV!!! Takýto chutný spôsob, ako dosiahnuť svoje bielkovinové ciele – táto miska je vyvážená vlákninou, zdravými tukmi, bielkovinami a FLAVORRRR, som posadnutá ✨plný recept je na mojom subpack! #healthyrecipes #healthyinspo #easyrecipesathome #easymealideas #highprotein #dinnerinspo #dinnerideas #proteinpacked #proteinmeals #proteinrecipe #highproteinmeals ♬ Yacht Club – MusicBox

    Zdroje: WWD, Bustle, Grazia, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Back to basics. Proteín vracia na scénu živočíšnu stravu

    ― Reklama ―

    Odvetvie wellness a kozmetiky zaznamenalo významné zmeny. Zdá sa, že živočíšna strava sa po rokoch vracia z exilu a nahrádza moderné rastlinné alternatívy. Je to vďaka nedávnej posadnutosti bielkovinami, ktorých sa používatelia sociálnych médií zrazu nevedia nabažiť. Preto sa na scénu opäť dostáva kravské mlieko a hovädzí loj. 

    Ak by sme mali uhádnuť slovo roka, bolo by ním 100 % proteín. V posledných mesiacoch sa dostal na vrchol trendov v oblasti wellness a beauty trendov. Len na sociálnej sieti TikTok si podľa WWD pripísal 158 miliónov priemerných týždenných zobrazení. Dôvodom je populárna diéta diktujúca vysoké množstvo bielkovín, sľubujúca viaceré výhody a zdravší životný štýl.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

    Proteín totiž už dávno nie je spájaný len s „gym bros“ a nárastom svalovej hmoty. Sľubuje rovnako reguláciu hladiny cukru v krvi, zachovanie integrity kostí alebo pevnejšie vlasy. Predovšetkým však ponúka silnejší pocit sýtosti, ktorý následne vedie k potlačeniu nadmernej chuti do jedla. Práve to je lákadlo mnohých, ktorí cítia, že je klasická kultúra diét už pasé, napriek tomu ale túžia po vysnívanom schudnutí.

    Zdroj: Ascent, Ballerina Farm

    Výhody príjmu vysokého množstva proteínu sú však všeobecne uznávané. Jeho správna a vyvážená konzumácia je tak braná rovnako samozrejme ako potreba dostatočnej hydratácie. Za novo získanú popularitu môže proteín vďačiť ženám, ktoré sa v poslednej dobe sústredia nielen na chudnutie, ale rovnako silový tréning. Vďaka nim sa dostal do hlavného prúdu a priniesol so sebou ďalšiu zmenu v oblasti wellness.

    Spolu s ním rastie aj popularita živočíšnych produktov. Nahrádzajú doteraz módne rastlinné alternatívy spojené so všeobecne populárnym vegánskym životným štýlom. Je to spôsobené najmä tým, že takéto výrobky v sebe ukrývajú oveľa výhodnejší proteín, pretože obsahuje kompletný profil aminokyselín, ktoré sú ich stavebnými prvkami. Rastlinné alternatívy často nie sú tak ľahko stráviteľné, ale predovšetkým sú v porovnaní so živočíšnymi bielkovinami oveľa drahšie.

    Proteín boom dominuje trendom. Dostal sa do sladkostí

    Živočíšne zložky ovládli nielen svet wellness, ale aj beauty svet. Na trhu sa začínajú objavovať značky, ktoré moderným spôsobom propagujú výrobky obsahujúce napríklad hovädzí loj. Patrí medzi ne napríklad spoločnosť Primally Pure, ktorá používa loj, ktorý je súčasťou hovädzieho tuku, pre jeho maslovú konzistenciu. Nedávno tak vydala aj špeciálnu letnú SPF kolekciu, ktorej súčasťou je balzam na pery aj SPF stick.

    Zdroj: Primally Pure

    Na „proteínovom boome“ nie je nič zlé, ale tradične sa na ňom priživilo množstvo módnych značiek. Ponúkajú totiž najrôznejšie doplnky stravy, ktoré sľubujú extra obsah proteínu. Od sušienok cez popcorn až po sladké nápoje – bielkoviny dnes nájdete takmer vo všetkom. Podobné výrobky však klamú svojím údajne zdravým imidžom. Je však dôležité si uvedomiť, že stále ide o sladkosti, ktoré však môžu ľahko odviesť vašu pozornosť od potreby pokračovať v pestrej a vyváženej strave.

    @thecarolinalifestyle…toto má 50G PROTEÍNOV!!! Takýto chutný spôsob, ako dosiahnuť svoje bielkovinové ciele – táto miska je vyvážená vlákninou, zdravými tukmi, bielkovinami a FLAVORRRR, som posadnutá ✨plný recept je na mojom subpack! #healthyrecipes #healthyinspo #easyrecipesathome #easymealideas #highprotein #dinnerinspo #dinnerideas #proteinpacked #proteinmeals #proteinrecipe #highproteinmeals ♬ Yacht Club – MusicBox

    Zdroje: WWD, Bustle, Grazia, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Hútiovia po takmer piatich rokoch prepustili modelku. Porušovať mala „morálne kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po takmer piatich rokoch opäť na slobode. Cez víkend o tom reportovala agentúra AFP. Dvadsaťpäťročná žena bola uväznená v roku 2021 vojenskou skupinou Hútiovia, ktorá od roku 2015 vládne časti krajiny. Ako dôvod pre jej zatknutie vtedy uviedla "porušovanie lokálnych morálnych kódov", čo ľudskoprávne organizácie označujú za nepodložené.

    Vlasy, bradavky a biznis. Prečo SKIMS dráždi verejnosť?

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekciou, ktorá oslavuje prirodzenosť tela. Alebo nie? Na sociálnych sieťach sa strhla búrka názorov, či Kim Kardashian oslavuje prirodzenosť ženského tela a búra tabu kože bez jediného chlpu, alebo naopak posilňuje nerealistické ideály krásy a tlak na "dokonalé" telo. Marketingový tím SKIMS však slávi úspech, tangá s umelým ochlpením boli behom pár dní vypredané.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Stella McCartney dosiahla ďalší míľnik. Predstavila prvé plant-based perie

    Nedávny Parížsky týždeň módy zažil dôležitý debut. Na tamojšie prehliadkové móla dorazili prvé návrhy z plant-based peria. Na svedomí ho má britská návrhárka Stella McCartney, preslávená svojim udržateľným a ekologickým prístupom. Inovatívny materiál FEVVERS pritom nemá slúžiť ako presná napodobenina peria, jeho cieľom je vytvoriť podobnú, avšak jedinečnú estetiku.

    Balmain oslavuje 80. narodeniny. Jeho módnu stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z najvýznamnejších značiek módnej histórie oslavuje významný míľnik. Módny dom Balmain tento rok oslávi svoje 80. narodeniny. Na oslavu si nadelil nielen špeciálnu výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale aj špeciálny dokument. Postaral sa oň uznávaný režisér Loïc Prigent, ktorý vyniesol na povrch archívne záznamy, ktoré verejnosť ešte nikdy nevidela.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    ― Reklama ―