Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Premýšľali ste niekedy nad tým, ako by vaše obľúbené tenisky vyzerali v podobe luxusného parfumu? Ak nie, nevadí. Odpoveď totiž ponúka prvá kolekcia parfumov z dielne Onitsuka Tiger. Legendárna japonská značka v decembri odhalila kolekciu štyroch vôní s názvom Wearing Quiet Radiance. Ich cieľom je nositeľa preniesť do pocitu absolútneho pokoja, ktorý mu umožní prepojiť sa s vlastnou esenciou a jedinečnou osobnosťou.

    Jednotlivé flakóny navyše prepájajú všetko, za čím preslávená značka stojí, teda japonskú tradíciu, kvalitné remeslo a súčasný dizajn. Esenciu Onitsuka Tiger však tentoraz rozširuje francúzska elegancia. Parfumy totiž vznikli v mestečku Grasse v srdci Provence, ktoré je považované za hlavné mesto vôní. O ich tvorbu sa navyše postaral úspešný parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného za Le Labo Vetiver 46.

    Zdroj: Onitsuka Tiger

    Okrem toho má Mark Buxton na konte tiež mnohé výrazné vône z dielne Comme des Garçons. Známy je svojím umením vytvoriť hlasitú jednoduchosť, iskrivú eleganciu a teda parfumy, ktoré hovoria šepotom, ale napriek tomu nahlas. To isté môžete očakávať aj od štyroch variantov parfumu Onitsuka Tiger, ktoré nesú jednoduché názvy One, Two, Three a Four. Všetky ich spája zlatožltá farba, pre značku tak typická.

    Zdroj: Onitsuka Tiger

    Onitsuka Tiger šepká silným hlasom. Japonské vône nenarušujú osobný priestor

    Prvá vôňa ukrýva svieže tóny mäty a citrónu, zjemnené stopou kvetín a prehĺbené kožou, drevom a pačuli. O niečo ľahším jazykom hovorí druhá varianta zlatistého parfumu. Ponúka jemný hlas citrónu, bergamotu a pelargónie. To všetko podčiarkuje pižmo a santalové drevo, ktoré vôni dodávajú stabilnú povahu. Každý parfum vychádza z rovnakej myšlienky kontrastov, každý však ponúka inú tvár tepla a osviežujúcej jasnosti.

    @onitsukatigerofficialPrvé vône Onitsuka Tiger debutujú 28. novembra Táto parfémovaná voda s témou „Wearing Quiet Radiance“ symbolizuje krásu kontrastu. Na trh bude celosvetovo uvedená 28. novembra v limitovaných predajniach Onitsuka Tiger.

    オリジナル楽曲 – Onitsuka Tiger

    V treťom z parfumov nájdete teplý pomaranč v kombinácii s fialkami a matným morským vánkom. Štvrtý variant rozjasní každodenný život mätou, bergamotom, muškátovým orieškom a sladkou vanilkou. Všetky vône sú unisex a oslovia vás jemným, no stále silným hlasom. Japonskí zákazníci totiž uprednostňujú jemnejšie profily, ktoré nenarúšajú osobný priestor ostatných, ale napriek tomu dávajú o sebe vedieť.

    Zdroje: Hypebae, L’Officiel, Fashion Network, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    ― Reklama ―

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Premýšľali ste niekedy nad tým, ako by vaše obľúbené tenisky vyzerali v podobe luxusného parfumu? Ak nie, nevadí. Odpoveď totiž ponúka prvá kolekcia parfumov z dielne Onitsuka Tiger. Legendárna japonská značka v decembri odhalila kolekciu štyroch vôní s názvom Wearing Quiet Radiance. Ich cieľom je nositeľa preniesť do pocitu absolútneho pokoja, ktorý mu umožní prepojiť sa s vlastnou esenciou a jedinečnou osobnosťou.

    Jednotlivé flakóny navyše prepájajú všetko, za čím preslávená značka stojí, teda japonskú tradíciu, kvalitné remeslo a súčasný dizajn. Esenciu Onitsuka Tiger však tentoraz rozširuje francúzska elegancia. Parfumy totiž vznikli v mestečku Grasse v srdci Provence, ktoré je považované za hlavné mesto vôní. O ich tvorbu sa navyše postaral úspešný parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného za Le Labo Vetiver 46.

    Zdroj: Onitsuka Tiger

    Okrem toho má Mark Buxton na konte tiež mnohé výrazné vône z dielne Comme des Garçons. Známy je svojím umením vytvoriť hlasitú jednoduchosť, iskrivú eleganciu a teda parfumy, ktoré hovoria šepotom, ale napriek tomu nahlas. To isté môžete očakávať aj od štyroch variantov parfumu Onitsuka Tiger, ktoré nesú jednoduché názvy One, Two, Three a Four. Všetky ich spája zlatožltá farba, pre značku tak typická.

    Zdroj: Onitsuka Tiger

    Onitsuka Tiger šepká silným hlasom. Japonské vône nenarušujú osobný priestor

    Prvá vôňa ukrýva svieže tóny mäty a citrónu, zjemnené stopou kvetín a prehĺbené kožou, drevom a pačuli. O niečo ľahším jazykom hovorí druhá varianta zlatistého parfumu. Ponúka jemný hlas citrónu, bergamotu a pelargónie. To všetko podčiarkuje pižmo a santalové drevo, ktoré vôni dodávajú stabilnú povahu. Každý parfum vychádza z rovnakej myšlienky kontrastov, každý však ponúka inú tvár tepla a osviežujúcej jasnosti.

    @onitsukatigerofficialPrvé vône Onitsuka Tiger debutujú 28. novembra Táto parfémovaná voda s témou „Wearing Quiet Radiance“ symbolizuje krásu kontrastu. Na trh bude celosvetovo uvedená 28. novembra v limitovaných predajniach Onitsuka Tiger.

    オリジナル楽曲 – Onitsuka Tiger

    V treťom z parfumov nájdete teplý pomaranč v kombinácii s fialkami a matným morským vánkom. Štvrtý variant rozjasní každodenný život mätou, bergamotom, muškátovým orieškom a sladkou vanilkou. Všetky vône sú unisex a oslovia vás jemným, no stále silným hlasom. Japonskí zákazníci totiž uprednostňujú jemnejšie profily, ktoré nenarúšajú osobný priestor ostatných, ale napriek tomu dávajú o sebe vedieť.

    Zdroje: Hypebae, L’Officiel, Fashion Network, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Európska únia šliape Sheinu na päty. V roku 2026 uvalí clá na malé balíky

    Od júla budúceho roka začnú v Európskej únii pre malé balíky v hodnote pod 150 eur platiť nové clá. V piatok sa na tom dohodli ministri financií zastupujúci členské štáty. Poplatok vo výške troch eur má za cieľ potlačiť lavínu lacného tovaru, smerujúceho do bloku predovšetkým z Číny. Dopad pocítia hlavne lacné e-commerce platformy, ako je Shein, Temu alebo AliExpress.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    ― Reklama ―