Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Spoločnosť Nike obnovila ikonu z osemdesiatok. Model Air Force 1 Bouclé dostal nádych značky Chanel

    Legendárny model tenisiek Air Force 1 má novú podobu. Jeho „Bouclé“ verzia odkazuje na ikonickú Chanel kabelku Graffiti. Definuje ju experimentálne farbené plátno, ale aj chlpaté ružové šnúrky, doplnené o rovnako farebné logo na jazyku a korálkami vyšívaný Swoosh. Mnohí fanúšikovia športovej značky potom na sociálnych sieťach prirovnávajú najnovšie tenisky k Vans teniskám Old Skool „Souvenir“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by The Toe Box (@the.toe.box)

    Skims bojuje proti zime s The North Face. Opakuje úspešnú spoluprácu

    Značka z dielne Kim Kardashian Skims vracia na scénu úspešné partnerstvo. Odhalila už druhú kolekciu v spolupráci s The North Face. „Myslím, že prvýkrát sme absolútne podcenili význam toho, čo sme spoločne vytvorili,“ popísala podľa serveru WWD spoluzakladateľka a riaditeľka Skims Jens Grede. Súčasťou kolekcie sú nové siluety a prvýkrát aj detské kúsky, to všetko v klasickej farebnej palete plnej tlmených tónov.

    Zdroj: Skims

    Miu Miu môže opäť oslavovať. Podľa platformy Lyst je už po tretíkrát značkou roka

    Nákupná platforma Lyst vydáva na základe dát svojich viac ako 160 miliónov klientov pravidelné reporty. Začiatkom decembra preto zverejnila svoj súhrn Year in Fashion popisujúci najvýraznejšie momenty uplynulých mesiacov. Za značku roka potom už po tretíkrát vyhlásila Miu Miu. „Drzá, hyper ženská identita aj naďalej rezonuje on-line a formuje taktiež stylingové a nákupné trendy,“ popísali zástupcovia Lyst podľa Fashion Network.

    Zdroj: Miu Miu

    Bottega Veneta pripíja sviatkom vo veľkom štýle. Ponúka luxusný koktailový set

    Módny dom Bottega Veneta pravidelne okrem svojich dychberúcich módnych kolekcií vydáva taktiež exkluzívnu líniu Bottega for Bottegas. Ide o produkty vzdávajúce hold talentovaným remeselníkom po celom svete. Tentoraz značka uctieva taktiež tri svetové mestá spojené s jej úctyhodnou históriou. Špeciálny luxusný koktailový set pre ňu totiž vytvorili uznávaní umelci z Milána, New Yorku a romantických Benátok.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Americkí olympionici poznajú svoje uniformy. Tradične oblečú Ralph Lauren

    Legendárny americký návrhár Ralph Lauren spolupracuje s americkým olympijským a paraolympijským tímom takmer 20 rokov. Vrcholových športovcov tak obliekol už na 10 olympijských hrách. Inak tomu nie je ani pri nadchádzajúcich hrách Milano Cortina. Ralph Lauren minulý týždeň odhalil najnovšiu kolekciu odkazujúcu na ikonickú červeno-modro-bielu kombináciu. Dostupná potom bude pred začiatkom hier taktiež verejnosti.

    @cnnDresy tímu USA sa práve objavili. Ralph Lauren oblieka olympijských športovcov z tímu USA už takmer 20 rokov. Práve predstavili nový vzhľad pre rok 2026 vrátane búnd, topánok, rukavíc a opaskov, ktoré sa vyrábajú v USA.

    pôvodný zvuk – CNN

    Zdroje: WWD, Fashion Network, GQ, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Spoločnosť Nike obnovila ikonu z osemdesiatok. Model Air Force 1 Bouclé dostal nádych značky Chanel

    Legendárny model tenisiek Air Force 1 má novú podobu. Jeho „Bouclé“ verzia odkazuje na ikonickú Chanel kabelku Graffiti. Definuje ju experimentálne farbené plátno, ale aj chlpaté ružové šnúrky, doplnené o rovnako farebné logo na jazyku a korálkami vyšívaný Swoosh. Mnohí fanúšikovia športovej značky potom na sociálnych sieťach prirovnávajú najnovšie tenisky k Vans teniskám Old Skool „Souvenir“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by The Toe Box (@the.toe.box)

    Skims bojuje proti zime s The North Face. Opakuje úspešnú spoluprácu

    Značka z dielne Kim Kardashian Skims vracia na scénu úspešné partnerstvo. Odhalila už druhú kolekciu v spolupráci s The North Face. „Myslím, že prvýkrát sme absolútne podcenili význam toho, čo sme spoločne vytvorili,“ popísala podľa serveru WWD spoluzakladateľka a riaditeľka Skims Jens Grede. Súčasťou kolekcie sú nové siluety a prvýkrát aj detské kúsky, to všetko v klasickej farebnej palete plnej tlmených tónov.

    Zdroj: Skims

    Miu Miu môže opäť oslavovať. Podľa platformy Lyst je už po tretíkrát značkou roka

    Nákupná platforma Lyst vydáva na základe dát svojich viac ako 160 miliónov klientov pravidelné reporty. Začiatkom decembra preto zverejnila svoj súhrn Year in Fashion popisujúci najvýraznejšie momenty uplynulých mesiacov. Za značku roka potom už po tretíkrát vyhlásila Miu Miu. „Drzá, hyper ženská identita aj naďalej rezonuje on-line a formuje taktiež stylingové a nákupné trendy,“ popísali zástupcovia Lyst podľa Fashion Network.

    Zdroj: Miu Miu

    Bottega Veneta pripíja sviatkom vo veľkom štýle. Ponúka luxusný koktailový set

    Módny dom Bottega Veneta pravidelne okrem svojich dychberúcich módnych kolekcií vydáva taktiež exkluzívnu líniu Bottega for Bottegas. Ide o produkty vzdávajúce hold talentovaným remeselníkom po celom svete. Tentoraz značka uctieva taktiež tri svetové mestá spojené s jej úctyhodnou históriou. Špeciálny luxusný koktailový set pre ňu totiž vytvorili uznávaní umelci z Milána, New Yorku a romantických Benátok.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Americkí olympionici poznajú svoje uniformy. Tradične oblečú Ralph Lauren

    Legendárny americký návrhár Ralph Lauren spolupracuje s americkým olympijským a paraolympijským tímom takmer 20 rokov. Vrcholových športovcov tak obliekol už na 10 olympijských hrách. Inak tomu nie je ani pri nadchádzajúcich hrách Milano Cortina. Ralph Lauren minulý týždeň odhalil najnovšiu kolekciu odkazujúcu na ikonickú červeno-modro-bielu kombináciu. Dostupná potom bude pred začiatkom hier taktiež verejnosti.

    @cnnDresy tímu USA sa práve objavili. Ralph Lauren oblieka olympijských športovcov z tímu USA už takmer 20 rokov. Práve predstavili nový vzhľad pre rok 2026 vrátane búnd, topánok, rukavíc a opaskov, ktoré sa vyrábajú v USA.

    pôvodný zvuk – CNN

    Zdroje: WWD, Fashion Network, GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Military trend ovláda ulice. Z haute couture však mieri na oltár rýchlej módy

    Military trend sa z jesenných prehliadok prelieva do každodennej módy s takou razanciou, že si podmaňuje aj fast fashion reťazce. Siluety inšpirované uniformami, ramená v zbrojnej geometrii a zdobné gombíky získavajú masový dosah. Séria kolekcií svetových módnych domov vytvorila atmosféru, ktorá praje odvážne štruktúrovaným vrstvám. Publikum túžiace po výraznom stylingu siaha po kúskoch, ktoré majú pôvod v aristokracii aj frontových líniách. Stráca ale trend vďaka svojej obľube pôvodné čaro?

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    Luxury Insights: Missoni búra vlastné hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysokej módy a ďalších odvetví luxusného priemyslu začínajú blednúť. Missoni je len jednou z mnohých legendárnych značiek, ktoré v poslednej dobe skúmajú svet exkluzívnych nehnuteľností. Módny dom koncom novembra oznámil svoju najnovšiu investíciu, a to rezidenčný projekt na Dubajských ostrovoch. Spolupracuje na ňom s tamojšou spoločnosťou Octa Development.

    ― Reklama ―