Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Beauty svet má novú hviezdnu spoluprácu. Speváčka Doja Cat sa stala novou oficiálnou tvárou značky M.A.C Cosmetics. Partnerstvo odhalila na uplynulom odovzdávaní hudobných ocenení MTV Video Music Awards (VMAs). „Odmalička som bola M.A.C girl a teraz môžem svoju lásku k tejto značke predviesť na celosvetovej scéne,“ okomentovala speváčka svoju novú úlohu podľa portálu The Fashion Network.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by M-A-C Cosmetics (@maccosmetics)

    Na červenom koberci VMAs vyniesla okrem dychberúceho outfitu aj rúž práve z dielne M.A.C Cosmetics, a to v červenom odtieni s názvom Lady Danger. Zo svojho make-up pomocníka si však po nanesení štedrej vrstvy s chuťou odhryzla. Šok prihliadajúcich však následne upokojila správa, že sa jedná iba o vernú čokoládovú kópiu ikonického rúžu, a to z dielne cukrára Amauryho Guichona.

    Zdroj: M.A.C Cosmetics

    Zo strany M.A.C Cosmetics išlo teda o celkom šikovný marketingový ťah, keďže video, na ktorom si Doja Cat chutne odhryzla z rúžu, následne obletela sociálne siete. „Make-up je moja farba, moja zbroj, môj spôsob vytvárania postáv. A M.A.C vždy predstavovala presne tento spôsob umenia a slobody,“ opísala ďalej speváčka. Ďalšie podrobnosti o čerstvej kozmetickej spolupráci zatiaľ nie sú známe.

    Materská spoločnosť M.A.C bojuje s neveselými výsledkami. Spolupráca môže byť novou nádejou

    „Doja má nebojácnu energiu, ktorá je autenticky M.A.C,“ vyhlásila vtedy pre zmenu globálna kreatívna riaditeľka kozmetickej spoločnosti Nicola Formichetti. „Sme nadšení, že s ňou môžeme spojiť sily, aby sme nanovo definovali a narušili súčasný kozmetický priestor,“ dodala. Kozmetická značka, ktorá bola založená v roku 1984 v Toronte, má potom za sebou bohatú históriu spoluprác v oblasti hudby, módy a filmu.

    @purebreak✨ Hier soir aux MTV VMAs 2025, Doja Cat a surpris tout le monde en croquant dans son rouge à lèvres MAC “ Lady Danger “ sur le tapis rouge. Un geste audacieux, drôle et 100 % Doja… qui annonçait en fait sa nouvelle collaboration mondiale avec MAC Cosmetics ! #DojaCat #VMAs2025 #LadyDanger #MACCosmetics #VMAs #MTV #Abacapress

    ulice – Doja Cat

    Rovnako ako ostatní v luxusnom priemysle však aj M.A.C Cosmetics v súčasnosti bojuje s pretrvávajúcou infláciou. Materská spoločnosť značky, skupina Estée Lauder, totiž naďalej zápasí s nelichotivými výsledkami, najmä v Spojených štátoch a Číne. Otázkou zostáva, či slávnemu make-up brandu viditeľnosť v podobe novej hviezdnej spolupráce pomôže.

    Zdroje: The Fashion Network, Beauty News Daily, M.A.C Cosmetics, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    ― Reklama ―

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Beauty svet má novú hviezdnu spoluprácu. Speváčka Doja Cat sa stala novou oficiálnou tvárou značky M.A.C Cosmetics. Partnerstvo odhalila na uplynulom odovzdávaní hudobných ocenení MTV Video Music Awards (VMAs). „Odmalička som bola M.A.C girl a teraz môžem svoju lásku k tejto značke predviesť na celosvetovej scéne,“ okomentovala speváčka svoju novú úlohu podľa portálu The Fashion Network.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by M-A-C Cosmetics (@maccosmetics)

    Na červenom koberci VMAs vyniesla okrem dychberúceho outfitu aj rúž práve z dielne M.A.C Cosmetics, a to v červenom odtieni s názvom Lady Danger. Zo svojho make-up pomocníka si však po nanesení štedrej vrstvy s chuťou odhryzla. Šok prihliadajúcich však následne upokojila správa, že sa jedná iba o vernú čokoládovú kópiu ikonického rúžu, a to z dielne cukrára Amauryho Guichona.

    Zdroj: M.A.C Cosmetics

    Zo strany M.A.C Cosmetics išlo teda o celkom šikovný marketingový ťah, keďže video, na ktorom si Doja Cat chutne odhryzla z rúžu, následne obletela sociálne siete. „Make-up je moja farba, moja zbroj, môj spôsob vytvárania postáv. A M.A.C vždy predstavovala presne tento spôsob umenia a slobody,“ opísala ďalej speváčka. Ďalšie podrobnosti o čerstvej kozmetickej spolupráci zatiaľ nie sú známe.

    Materská spoločnosť M.A.C bojuje s neveselými výsledkami. Spolupráca môže byť novou nádejou

    „Doja má nebojácnu energiu, ktorá je autenticky M.A.C,“ vyhlásila vtedy pre zmenu globálna kreatívna riaditeľka kozmetickej spoločnosti Nicola Formichetti. „Sme nadšení, že s ňou môžeme spojiť sily, aby sme nanovo definovali a narušili súčasný kozmetický priestor,“ dodala. Kozmetická značka, ktorá bola založená v roku 1984 v Toronte, má potom za sebou bohatú históriu spoluprác v oblasti hudby, módy a filmu.

    @purebreak✨ Hier soir aux MTV VMAs 2025, Doja Cat a surpris tout le monde en croquant dans son rouge à lèvres MAC “ Lady Danger “ sur le tapis rouge. Un geste audacieux, drôle et 100 % Doja… qui annonçait en fait sa nouvelle collaboration mondiale avec MAC Cosmetics ! #DojaCat #VMAs2025 #LadyDanger #MACCosmetics #VMAs #MTV #Abacapress

    ulice – Doja Cat

    Rovnako ako ostatní v luxusnom priemysle však aj M.A.C Cosmetics v súčasnosti bojuje s pretrvávajúcou infláciou. Materská spoločnosť značky, skupina Estée Lauder, totiž naďalej zápasí s nelichotivými výsledkami, najmä v Spojených štátoch a Číne. Otázkou zostáva, či slávnemu make-up brandu viditeľnosť v podobe novej hviezdnej spolupráce pomôže.

    Zdroje: The Fashion Network, Beauty News Daily, M.A.C Cosmetics, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Viete, kto stojí za vznikom Dior opätkov? Roger Vivier vdýchol značke inováciu

    Roger Vivier patrí medzi najvýraznejšie mená francúzskej módy 20. storočia. Obuvník, ktorý sa stal kľúčovým partnerom Christiana Diora, dokázal preniesť haute couture až k samotnej špičke topánky. Jeho práca pre Dior premenila obuv na neoddeliteľnú súčasť módneho príbehu. Po rokoch spolupráce si Roger Vivier vybudoval aj vlastnú značku, ktorá dodnes stelesňuje parížsky luxus s archívnou estetikou a rukopisom svojho zakladateľa.

    Marina Abramović odkrýva nový projekt. Balkan Erotic Epic rozpráva dávne rituály

    Srbská umelkyňa Marina Abramović, ktorá sa objavila na scéne v 70. rokoch 20. storočia, svojím umením borí hranice všednosti. Hoci kedysi začínala ako obyčajná maliarka, počas svojej kariéry si vyslúžila prezývku "matka performance". Vo svete umenia je známa najmä svojimi radikálnymi a nečakanými počinmi, naposledy štvorhodinovým rituálom Balkan Erotic Epic, ktorý divákov prevedie folklórom starého Balkánu.

    Najluxusnejší vlak Európy má upgrade. Putuje z Paríža až k pobrežiu Amalfi

    So šampanským v ruke opustíte ruch veľkomesta a rušné ulice Paríža a vydáte sa na vytúženú dovolenku. Vychutnáte si nielen malebnú trasu najluxusnejšieho vlaku v Európe, ale aj úchvatnú krásu slnečného talianskeho pobrežia Amalfi. Presne tak vyzerá najnovšia ponuka benátskeho Simplon-Orient-Expressu, ktorá odštartuje začiatkom budúceho mája.

    Front row zážitok z pohodlia gauča. Je Apple Vision Pro budúcnosťou módy?

    Predstavte si, že sedíte v prvom rade na módnej prehliadke, bez toho, aby ste opustili svoju obývačku. Táto fantázia sa teraz stáva skutočnosťou, a to vďaka zariadeniu Apple Vision Pro, ktoré stiera hranice medzi realitou a digitálnym svetom. Nie je teda prekvapením, že módny priemysel si rýchlo všimol jeho potenciál. Značky ako Gucci, Balenciaga či Rimowa už experimentujú s vlastnými aplikáciami a my sme sa rozhodli niektoré z nich vyskúšať.

    Strapce udávajú rytmus jari a letu 2026. Objavte horúci trend tohtoročných mól

    Strapce opäť vstúpili na móla s energiou, ktorá premenila krok na gesto a látku na melódiu. Jarná a letná sezóna 2026 je nimi doslova pretkaná. Línie odevov sa od Milána až po Londýn rozvlnili do plynulého pohybu, v ktorom sa remeselníctvo mieša s voľnosťou. Strapce symbolizujú prirodzenú dynamiku a zmyslový prepych. V každom šve je cítiť rytmus, ktorý nespieva do kroku, ale vyzýva k tancu.

    Na krídlach prekvapenia. Týždne módy zaskočili domácou estetikou aj vojenskými prvkami

    Prekvapenie sa zrejme stáva novým meradlom estetiky. V kolekciách nedávnych svetových fashion weekov sa objavuje kreatívna odvaha, ktorá posúva hranice očakávaní. Elegantné uniformné odkazy sa miešajú s domestikovanou nostalgiou, materiály sa vracajú v nových podobách a moment prekvapenia získava status skutočného kurátorského gesta.

    Móda v kocke: Valentino má novú tvár a topánky Jil Sander x Puma sú späť

    Módny dom Valentino má novú ambasádorku, herečku Dakotu Johnson. Vivienne Westwood usporiadala svoju prvú prehliadku v Saudskej Arábii a Jil Sander x Puma obnovuje svoju ikonickú spoluprácu. MM6 Maison Margiela a Salomon tiež opäť rozširujú svoje partnerstvo. Luxusná skupina Kering predá svoju beauty sekciu spoločnosti L’Oréal.

    Akčný žáner opäť ožíva. Film Jedna bitka za druhou dobýva filmové plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do kresla režiséra skrátka patrí. Jeho najnovší films názvom Jedna bitka za druhou žne nadšené ohlasy nielen od divákov, ale aj prísnych kritikov. Napínavý, humorný, ale napriek tomu hlboký a provokatívny dej opäť prebúdza k životu akčný žáner. Leonardo DiCaprio vás navyše ani tentokrát nenechá vydýchnuť.

    TikTok Highlights: Káva získala novú podobu, nesie názov proffee

    Používatelia sociálnej siete TikTok si nikdy nenechajú ujsť žiadny trik týkajúci sa životného štýlu alebo wellness. Niet divu, že si zamilovali proffee, t. j. kávu doplnenú proteínom alebo kolagénom. Sľubujú si benefity v podobe vytúženého prílevu energie, ale aj regenerácie svalov či dokonca úbytku hmotnosti. Je však tento módny nápoj taký prospešný, ako vyzerá na obrazovkách telefónov?

    Luxury Insights: Najdrahšie lyžiarske strediská lákajú na zimnú rozprávku

    Zima má určite svoje čaro, v tých najluxusnejších kútoch sveta však žiari mágiou. Prémiové lyžiarske strediská siahajú ďaleko za hranice zjazdoviek. Návštevníkom ponúkajú pohľad na najnovšie módne kolekcie na svah, nezabudnuteľné zážitky a eleganciu na úrovni. Zimná dovolenka tu naberá na obrátkach, bez ohľadu na to, kde presne sa nachádzate.

    Designblok myslí aj na módu. V súťaži Diploma Selection zažiarili mladé talenty

    Predposledný deň medzinárodného festivalu dizajnu a módy sa opäť niesol v znamení novej generácie tvorcov. Začínajúci návrhári a absolventi z celej Európy mali možnosť predstaviť svoje diplomové práce v rámci prestížnej súťaže Designblok Diploma Selection, ktorá sa tentokrát konala v priestoroch Novej Špirály. Po nabitom dni plnom módnych shows odborná porota vybrala ako víťazku dizajnérku Andreu Rehbein, pričom druhé a tretie miesto obsadili návrhári Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dve ikony, dva strihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovali Paríž

    Paríž opäť ukázal, že účes môže niesť rovnako silné posolstvo ako couture šaty. Najvýraznejšie sa do povedomia uplynulého týždňa módy zapísali dve ženy, ktoré redefinujú pojem "ikonická premena". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátke vlasy ako nástroj vyjadrenia novej éry krásy a osobnej sily. Ich účesy sa stali vizuálnymi odrazmi ženskej autonómie, estetickej precíznosti aj zmyslu pre okamih. Paríž tak zrodil dva účesy, ktoré určite vstúpia do kaderníckych salónov.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 rokoch opúšťa pánsku divíziu Hermès

    Legendárna módna stálica končí. Návrhárka Véronique Nichanian po 37 rokoch opúšťa pozíciu kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie módneho domu Hermès. Toto rozhodnutie prezradila vo štvrtok v rozhovore pre francúzsky denník Le Figaro. Vedenie jednej z najsilnejších značiek na súčasnom trhu s luxusom však zatiaľ neoznámilo jej nástupcu alebo nástupkyňu.

    Sila novej éry Chanel spočíva v detaile. Matthieu Blazy ponúkol perfektné kreácie

    Jarná kolekcia Chanel si žiada pohľad zblízka. Matthieu Blazy vo svojej debutovej jarnej a letnej kolekcii premenil každý detail na kompas staronovej estetiky. V každom stehu, v štruktúre tvídu aj v nečakaných tvaroch kabeliek sa zrkadlí jeho presnosť a cit pre tradíciu. Parížsky Grand Palais sa stal laboratóriom remesla, kde luxus získava hmatateľnú podobu v tradičnom poňatí krásy. Chanel pod jeho vedením rozpráva príbeh skrze nuansy, formujúce celú galaxiu štýlov.

    Ikonický náramok Love oslavuje comeback. Cartier ho v novej verzii vracia po 58 rokoch

    Po dlhých 58 rokoch od svojho vzniku sa ikonický náramok Love od Cartier mení do novej podoby. Pružný, plynulý, dokonale súdržný so zápästím. Nový model Love Unlimited prináša pohyb tam, kde kedysi vládla presnosť a nedynamická strohosť. V každom detaile zostáva duch Alda Cipulla, konštruktéra emócií, ktorý kedysi zlatom vyjadril trvalosť citu. Šperkársky dom Cartier teraz prepisuje jeho myšlienku do novej éry.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    ― Reklama ―