Více

    ― Reklama ―

    Stále ešte čerstvá kreatívna riaditeľka módneho domu Givenchy Sarah Burton odhalila ďalšiu kampaň. Tentokrát do nej zapojila nielen známe modelky, ale aj svoju crew. Pred kameru sa tak postavila make-up umelkyňa alebo stylistka, s ktorými návrhárka dlhodobo spolupracuje. Dizajnérka opäť dokazuje, že vo svojej práci stavia do popredia hlavne ženy.

    Módny dom Givenchy zverejnil svoju najnovšiu kampaň na rýchlo sa blížiacu jeseň. Jeho kreatívna riaditeľka Sarah Burton ju venovala tomu, čo sa snaží mať na zreteli aj pri tvorbe svojich návrhov, ženám. „Inšpiruje ma krása všetkých žien vrátane môjho tímu,“ popísala návrhárka. „Chcela som zachytiť skvelé ženy, s ktorými pracujem, teda skutočné momenty so všetkými spolupracovníkmi,“ dodala.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Za objektív sa tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekciu pre tohtoročnú jeseň a zimu však nezachytila iba na modelkách. Pred kameru sa postavili aj členky tímu Sarah Burton, napríklad make-up umelkyňa Lucie Pieroni alebo stylistika Camilla Nickerson, s ktorými návrhárka pracuje dlhé roky. Obe potom obliekli čierny outfit, teda pomyselnú uniformu členov módnej crew.

    Zdroj: Reuters

    V kampani ovšem nechýbali ani známe tváre, napríklad modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti alebo Kaia Gerber, ktorá sa stala hlavnou tvárou predchádzajúcej kampane z dielne Givenchy. Ženy na fotografiách pôsobia uvoľnene a sú zachytené v prirodzených pózach a s nenútenými gestami, ako by boli vyfotografované uprostred živej a príjemnej konverzácie.

    Sarah Burton má jasnú víziu. Návrhy stavajú na viacgeneračnej ženskosti

    Cieľom kampane bolo nielen oceniť ženy vrátane tých, ktoré tvrdo pracujú v zákulisí, ale aj zachytiť víziu „multigeneračného ženstva“. Sarah Burton totiž postavila svoju debutovú kolekciu pre Givenchy, ktorú predstavila túto jar, tiež na tejto myšlienke. Umne v nej skombinovala mladistvé a odvážnejšie prvky s nadčasovou eleganciou, spojenou s pomerne zrelou a nenútenou sofistikovanosťou.

    Dizajnérka Sarah Burton pritom vstúpila do sveta Givenchy pomerne nedávno. Do roku 2023 pracovala pre značku Alexander McQueen, do jej čela vkročila už v roku 2010. Za svoju prácu pre britský módny priemysel získala rovnako roku 2012 ocenenie Rádu britského impéria. Svoju kariéru pritom odštartovala v roku 1997, keď úspešne ukončila prestížnu univerzitu Central Saint Martins.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Sarah Burton stavia do popredia ženy. Poctila ich v novej kampani pre Givenchy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stále ešte čerstvá kreatívna riaditeľka módneho domu Givenchy Sarah Burton odhalila ďalšiu kampaň. Tentokrát do nej zapojila nielen známe modelky, ale aj svoju crew. Pred kameru sa tak postavila make-up umelkyňa alebo stylistka, s ktorými návrhárka dlhodobo spolupracuje. Dizajnérka opäť dokazuje, že vo svojej práci stavia do popredia hlavne ženy.

    Módny dom Givenchy zverejnil svoju najnovšiu kampaň na rýchlo sa blížiacu jeseň. Jeho kreatívna riaditeľka Sarah Burton ju venovala tomu, čo sa snaží mať na zreteli aj pri tvorbe svojich návrhov, ženám. „Inšpiruje ma krása všetkých žien vrátane môjho tímu,“ popísala návrhárka. „Chcela som zachytiť skvelé ženy, s ktorými pracujem, teda skutočné momenty so všetkými spolupracovníkmi,“ dodala.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Za objektív sa tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekciu pre tohtoročnú jeseň a zimu však nezachytila iba na modelkách. Pred kameru sa postavili aj členky tímu Sarah Burton, napríklad make-up umelkyňa Lucie Pieroni alebo stylistika Camilla Nickerson, s ktorými návrhárka pracuje dlhé roky. Obe potom obliekli čierny outfit, teda pomyselnú uniformu členov módnej crew.

    Zdroj: Reuters

    V kampani ovšem nechýbali ani známe tváre, napríklad modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti alebo Kaia Gerber, ktorá sa stala hlavnou tvárou predchádzajúcej kampane z dielne Givenchy. Ženy na fotografiách pôsobia uvoľnene a sú zachytené v prirodzených pózach a s nenútenými gestami, ako by boli vyfotografované uprostred živej a príjemnej konverzácie.

    Sarah Burton má jasnú víziu. Návrhy stavajú na viacgeneračnej ženskosti

    Cieľom kampane bolo nielen oceniť ženy vrátane tých, ktoré tvrdo pracujú v zákulisí, ale aj zachytiť víziu „multigeneračného ženstva“. Sarah Burton totiž postavila svoju debutovú kolekciu pre Givenchy, ktorú predstavila túto jar, tiež na tejto myšlienke. Umne v nej skombinovala mladistvé a odvážnejšie prvky s nadčasovou eleganciou, spojenou s pomerne zrelou a nenútenou sofistikovanosťou.

    Dizajnérka Sarah Burton pritom vstúpila do sveta Givenchy pomerne nedávno. Do roku 2023 pracovala pre značku Alexander McQueen, do jej čela vkročila už v roku 2010. Za svoju prácu pre britský módny priemysel získala rovnako roku 2012 ocenenie Rádu britského impéria. Svoju kariéru pritom odštartovala v roku 1997, keď úspešne ukončila prestížnu univerzitu Central Saint Martins.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    S príchodom jesene prichádza Slavic Girl estetika. Masívny trend vznikol na TikToku

    Jeseň má zvláštnu schopnosť vyvolať nostalgiu a túžbu po niečom intenzívnejšom, a práve v tomto období na TikToku opäť exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale aj atmosféru. Predstavte si zasnežené ulice, lampy s oranžovým svetlom a ženu zahalenú v dlhom kožuchu, ktorá sa pohybuje, ako by patrila k filmovým ikonám starej Moskvy či Varšavy. Pôsobí drsne, ale zároveň neodolateľne.

    Virgil Abloh a jeho nezmazateľná stopa. Poznáte život a kariéru slávneho vizionára?

    Virgil Abloh bol jedným z tvorcov, ktorým sa podarilo zmeniť vnímanie luxusu a zaradiť svoju prácu do popkultúry. Vzdelaním architekt, srdcom vizionár a rozprávač príbehov pre generáciu, ktorá chcela luxus cítiť, nielen obdivovať. Bol prvým Afroameričanom, ktorý viedol pánske kolekcie Louis Vuitton, a mužom, ktorý s ľahkosťou preložil jazyk ulice do slovníka vysokej módy. Zomrel vo veku len 41 rokov, ale jeho odkaz zostáva nesmrteľný.

    Jeseň oživí správna manikúra. Uspejete s aura nechtami aj červenými odtieňmi

    V sychravom jesennom počasí sú často drobné detaily to jediné, čo nám dokáže spraviť náladu. Ak hľadáte spôsob, ako prekonať hroziacu pochmúrnosť slabnúceho slnka, zachráni vás aktuálna trendy manikúra. Diktuje totiž odtiene, s ktorými rozhodne smútiť nebudete. Vyskúšajte hravý aura look, alebo sa vráťte k nadčasovo červeným tónom.

    Chcete surovú tresku za 55 dolárov? Značka David mení proteín na luxusný zážitok

    Značka David robí z obyčajnej ryby symbol statusu a testuje, kam až siaha ochota zákazníkov zaplatiť za čisté bielkoviny a vizuálne atraktívne balenie. Spoločnosť na trh okrem svojich proteínových tyčiniek nedávno uviedla aj mrazenú tresku za 55 dolárov. Zákazníci sú však stále pripravení si priplatiť. Prečo ich nezarazí ani prehnane vysoká cenovka?

    Pinterest predpovedá trendy jesene. Kraľuje im láska k second handom

    Platforma Pinterest odhalila report predpokladajúci trendy tohtoročnej jesene. Založený je predovšetkým na vyhľadávaní jej Gen Z užívateľov. Tí si zamilovali predovšetkým nakupovanie z druhej ruky a vintage kúsky. Na scénu sa však vracia tiež preppy štýl alebo móda 60. rokov. Obľubu našli rovnako v outfitoch inšpirovaných ich obľúbenými kofeínovými nápojmi.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále najlepšou investíciou

    V módnom svete plnom krikľavých log a výrazných monogramov stojí na opačnom konci spektra hnutie, ktoré si nepotrebuje dokazovať svoju hodnotu. Logoless štýl, teda luxus bez loga. Hovorí kvalitou materiálov, dokonalým strihom a starostlivými detailmi. Napriek trendu maximalizmu zostáva pevne zakotvený v nadčasovej elegancii, ktorú trendy neovplyvnia.

    Poznáte pohnutú povesť Dolce & Gabbana? Kontroverzia strieda výsmech

    Talianske návrhárske duo Dolce & Gabbana vytvorilo jednu z najvýraznejších luxusných módnych značiek posledných desaťročí. Jej estetika je odvážna, teatrálna a hlboko zakorenená v talianskej kultúre. Popri zlatých brokátoch, čipkovaných šatách a ikonických kabelkách sa však opakovane objavujú provokatívne škandály. Módny dom Dolce & Gabbana sa nachádza v jedinečnej pozícii, keď je obdivovaný aj nenávidený zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módnu vlnu záujmu. Preppy štýl však nie je novinkou

    Keď Netflix oznámi nový film s romantickou zápletkou z univerzitného prostredia, nastane panika. Na filmoch z prostredia britskej univerzity a zakázanej lásky jednoducho niečo je. Nie je preto divu, že aj módne kúsky využité v týchto filmoch sa pravidelne derú na vrchol obľúbenosti. Nadčasový anglický preppy štýl je tak opäť v popredí.

    Módne značky privítali jeseň. Na pomoc si pozvali známe tváre

    Blíži sa jeseň a spolu s ňou sa do popredia tlačia čerstvé módne kampane. Značky si pre propagáciu nových kolekcií opäť prizvali známe tváre. Skims, spoločnosť z dielne Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Tvárou jesennej rady Michael Kors je speváčka Suki Waterhouse a modelka Alex Consani zažiarila v kolekcii značky Alexander McQueen.

    Všetko najlepšie, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módnu scénu už 70 rokov

    Niekedy sa celý svet zmestí len do jednej kabelky. Od roku 1955 sa práve takouto taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, ktorý aj o 70 rokov neskôr imponuje kupujúcim svojou nadčasovosťou. Praktickosť sa spojila s luxusom a Coco Chanel ženám po celom svete dala presne to, čo potrebovali. Jednoducho preto, že ju unavovalo nosiť kabelku v ruke.

    Elegancia a pohodlie v jednom. Loafers budú u pánov bodovať aj budúci rok

    Z rybárskych dedín v Nórsku cez univerzitné kampusy až na prehliadkové móla. Klasické loafers prinášajú do každého outfitu elegantný a uhladený vzhľad a zároveň pomáhajú zachovať nenútený šarm. Dokazujú, že jednoduché a nadčasové slip-on topánky majú silu obstáť naozaj v každej dobe. V pánskej móde preto zostanú aj budúci rok.

    Jeseň sa ponesie v znamení ponča. Vracia sa luxusnejšie než kedykoľvek predtým

    Pončá sú späť a vracajú sa v luxusnej podobe. Modely, ktoré sa budú nosiť túto jeseň, sú elegantné a voľne splývavé, z hodvábu alebo hrejivého kašmíru. Trend si rýchlo našiel cestu do šatníkov nielen ako prehoz, ktorý zahreje, ale aj ako doplnok. V lete sú populárne ľahké a priesvitné varianty, ktoré síce nezahrejú, ale o to väčší dodajú outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrdzujú aj módne domy ako napríklad Hermès.

    Louis Vuitton píše novú kapitolu. Uvádza svoju prvú make-upovú kolekciu.

    Ďalší zo slávnych módnych domov vstúpi na pole luxusnej kozmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydanie vlastnej make-up kolekcie La Beauté pred pol rokom. Koncom augusta však odhalí svoje prvé produkty, na ktorých spolupracoval s vychýrenou maskérkou Pat McGrath. Patrí medzi ne na 55 odtieňov rúžov, 10 hydratačných balzamov a osem paletiek očných tieňov.

    Slnkom presýtený make-up? Beauty scénu ovláda Toasty Glam

    Tohtoročné leto ponúklo ešte jeden posledný make-up trend. Kozmetickým taštičkám kraľuje v auguste takzvaný Toasty Glam. Ide o look plný hlbokých tónov, zafarbujúcich do odtieňov bronzovej a tehlovej nielen tváre, ale aj očné viečka a pery. Základom sú jemne rozmazané línie a nenútený prirodzený vzhľad pripomínajúci vysnívanú horúcu dovolenku.

    Postavte most medzi letom a jeseňou. Základy položia prechodové kúsky

    Aj keď tomu uplynulé horúce letné dni nenapovedajú, jeseň sa blíži míľovými krokmi. Spolu s ňou prichádza otázka toho, ako sa vysporiadať so zapeklitým premenlivým počasím, spájajúcim posledné teplé lúče a prvé náznaky sychravého obdobia. Prechod medzi letom a jeseňou vám pomôžu preklenúť šikovné kúsky, ktoré môžete nosiť takmer po celý rok.

    Móda v kocke: SZA tvorí pre Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začiatok týždňa so sebou prináša niekoľko noviniek. Speváčka SZA sa stala novou umeleckou riaditeľkou Vans. Pharrell Williams pre zmenu odhalil nové tenisky v spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydáva novú vôňu Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Jude Bellingham. Na trhu s hodinkami z druhej ruky víťazí Rolex a Patek Philippe.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―