Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Keď sa zdá, že svet krásy už nemôže ničím šokovať, príde sérum na zadok. Aj masky, exfoliačné toniká či spevňujúce emulzie, to všetko určené výhradne pre oblasť, ktorá väčšinu dňa presedí v džínsoch. Booty beauty sa stáva novým mikrotrénom, ktorý oslovuje najmä milovníčky maximalistickej starostlivosti o telo. Možno je len otázkou času, kedy si začneme natierať jednotlivé prsty na nohách.

    Stačí prejsť kefou po celej ploche a telové mlieko naniesť o trochu vyššie

    Starostlivosť o celé telo je samozrejmosťou. Niekedy to už ovšem prekračuje medze normy, rovnako ako to robí aj trendy booty beauty. Teda starostlivosť, ktorej popularita neustále stúpa a očakáva sa preto, že do roku 2030 dosiahne hodnotu 11 miliárd dolárov (asi 260 miliárd korún). Skôr než nutnosť to ovšem dokazuje túžbu nakupujúcich zviezť sa s aktuálnym trendom a nenechať si ujsť ani jediný produkt.

    Zdroj: LAPCOS, Maëlys

    Pokožka na zadku je stále pokožka. Má póry, môže trpieť vysušením, podráždením aj akné. Ignorovať starostlivosť o ňu by bola chyba, zvlášť, ak trávite čas v tesnom športovom oblečení alebo milujete horúce kúpele. To ale neznamená, že je nutné mať doma kúpeľňovú poličku zaplavenú produktmi propagované výhradne týmto smerom. Základná starostlivosť na telo vám úplne postačí.

    Booty beauty ťaží z neistého prístupu. Venujte si starostlivosť kvôli sebe, nie marketingu.

    Ak vám na koži na zadku a v okolí záleží, najväčšiu službu jej preukážete pravidelným pohybom, pohodlnou bielizňou a tým, že sa k nej budete správať s rešpektom, a nie ako k aktuálnej obeti marketingového šialenstva. Exotická maska so zlatom znie možno lákavo, ale pokožke mnohokrát stačí to, čo už máte doma. Telové maslo na suché nohy vám urobí skvelú službu aj o pár centimetrov vyššie.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by MAËLYS (@maelys_cosmetics)

    Estetická posadnutosť dokonalým pozadím tak v sebe možno nesie trochu starej známej „body anxiety“, akurát v novom a horšie rozpoznateľnom obale. Ak vás ovšem skrátka len teší pridať do svojej beauty rutiny nový prvok a masku si naniesť napríklad aj na zadok, prečo nie? Len nie je dobrý nápad urobiť z takéhoto kroku povinnosť. Starostlivosť o telo má byť radosť, nie ďalšia položka do vášho to-do listu.

    Zdroje: Glossy, nss G-Club, Instagram, Lé Peach

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    ― Reklama ―

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Keď sa zdá, že svet krásy už nemôže ničím šokovať, príde sérum na zadok. Aj masky, exfoliačné toniká či spevňujúce emulzie, to všetko určené výhradne pre oblasť, ktorá väčšinu dňa presedí v džínsoch. Booty beauty sa stáva novým mikrotrénom, ktorý oslovuje najmä milovníčky maximalistickej starostlivosti o telo. Možno je len otázkou času, kedy si začneme natierať jednotlivé prsty na nohách.

    Stačí prejsť kefou po celej ploche a telové mlieko naniesť o trochu vyššie

    Starostlivosť o celé telo je samozrejmosťou. Niekedy to už ovšem prekračuje medze normy, rovnako ako to robí aj trendy booty beauty. Teda starostlivosť, ktorej popularita neustále stúpa a očakáva sa preto, že do roku 2030 dosiahne hodnotu 11 miliárd dolárov (asi 260 miliárd korún). Skôr než nutnosť to ovšem dokazuje túžbu nakupujúcich zviezť sa s aktuálnym trendom a nenechať si ujsť ani jediný produkt.

    Zdroj: LAPCOS, Maëlys

    Pokožka na zadku je stále pokožka. Má póry, môže trpieť vysušením, podráždením aj akné. Ignorovať starostlivosť o ňu by bola chyba, zvlášť, ak trávite čas v tesnom športovom oblečení alebo milujete horúce kúpele. To ale neznamená, že je nutné mať doma kúpeľňovú poličku zaplavenú produktmi propagované výhradne týmto smerom. Základná starostlivosť na telo vám úplne postačí.

    Booty beauty ťaží z neistého prístupu. Venujte si starostlivosť kvôli sebe, nie marketingu.

    Ak vám na koži na zadku a v okolí záleží, najväčšiu službu jej preukážete pravidelným pohybom, pohodlnou bielizňou a tým, že sa k nej budete správať s rešpektom, a nie ako k aktuálnej obeti marketingového šialenstva. Exotická maska so zlatom znie možno lákavo, ale pokožke mnohokrát stačí to, čo už máte doma. Telové maslo na suché nohy vám urobí skvelú službu aj o pár centimetrov vyššie.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by MAËLYS (@maelys_cosmetics)

    Estetická posadnutosť dokonalým pozadím tak v sebe možno nesie trochu starej známej „body anxiety“, akurát v novom a horšie rozpoznateľnom obale. Ak vás ovšem skrátka len teší pridať do svojej beauty rutiny nový prvok a masku si naniesť napríklad aj na zadok, prečo nie? Len nie je dobrý nápad urobiť z takéhoto kroku povinnosť. Starostlivosť o telo má byť radosť, nie ďalšia položka do vášho to-do listu.

    Zdroje: Glossy, nss G-Club, Instagram, Lé Peach

    ― Reklama ―

    Necítite parfum viac ako pár hodín? Zachráni vás vrstvenie vôní

    Niektoré obľúbené doplnky sa nemusia trblietať na míle ďaleko. Napríklad parfém je jednou zo súčastí outfitu, bez ktorej mnohí z nás nevychádzajú z domu. Niekedy však stačí prísť do kancelárie alebo na stretnutie a príjemné tóny sa z vašej pokožky pomaly vytratia. Kľúčom k úspechu je vrstvenie, na ktoré mnoho ľudí zabúda. Jednoduché nanesenie parfumu sa zrazu stane rituálom krásy, ktorý zaručí viacero komplimentov.

    Balenciaga otvára novú kapitolu vôní. Parfémy ukrývajú DNA značky

    Balenciaga sa opäť hlási o slovo vo svete parfumov. Tentoraz nie raz, ale s desiatimi vôňami, ktoré sa chcú stať súčasnými ikonami. Súčasťou kolekcie je aj znovuzrodenie legendárneho parfumu Le Dix, ktorému Cristóbal Balenciaga venoval rovnakú starostlivosť ako svojim couture modelom v roku 1947. Návrat do segmentu krásy dopĺňa aj otvorenie prvej parfumérie na historickej adrese módneho domu.

    Vogue čaká nová éra. Je Chloe Malle skutočnou Andy Sachs?

    Americkú edíciu Vogue vedie od začiatku Newyorského týždňa módy nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále však podlieha Anne Wintour, ktorá zostáva globálnou šéfredaktorkou. Čo môžeme očakávať od novej šéfredaktorky a akú má predstavu o budúcnosti módneho časopisu? Je možné, že Vogue prevzala skutočná verzia fiktívnej Andy Sachs?

    Ako si vybrať správny kožuch? Prípravy na jeseň a zimu sú v plnom prúde

    Kožuch sa stal jedným z hlavných pilierov jesennej a zimnej sezóny a jeho podoba sa mení podľa toho, kam smeruje váš osobný štýl. Luxusné, streetwear aj subkultúrne verzie majú spoločného menovateľa. Hrejivosť, výraz a možnosť stať sa hviezdou outfitu. Nie je potrebné robiť kompromisy, keď existuje verzia, ktorá dokonale ladí s vaším šatníkom.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Po stopách módnych ikon: Ako Marc Jacobs stelesnil módnu iróniu

    Marc Jacobs patrí medzi najvplyvnejších tvorcov súčasnej módy. Od 80. rokov až po súčasné prehliadky dokáže každej kolekcii vtlačiť vlastný osobitý charakter, značnú iróniu a pestrú odvahu. Jeho rukopis stojí na nečakaných kontrastoch. Či už medzi ulicou a haute couture, alebo popovou kultúrou a tradíciou. Práve vďaka tomu sa stal ikonickým návrhárom, ktorý sa nebojí experimentovať s farebnou paletou aj materiálovou extravaganciou.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Na větrné hůrce čaká nová adaptácia. Prvé ukážky rozdeľujú internet

    Prvé útržky očakávanej novej adaptácie románu Na větrné hůrce vyvolali v divákoch rozporuplné reakcie. Režisérka Emerald Fennell totiž poňala film vo svojom klasickom štýle. Oproti predlohe má teda o dosť viac sexuálny ráz. Fanúšikov knihy pobúrili nielen odvážne zábery, ale aj kontroverzné obsadenie. To všetko podčiarkol soundtrack z dielne Charli XCX.

    To najlepšie z Benátok. Na aké filmy sa môžete tešiť tentoraz?

    Medzinárodný filmový festival v Benátkach tento rok oslávil svoj 82. ročník. Hoci niektorí kritici označili tohtoročnú ponuku za pomerne slabú, našlo sa niekoľko filmov, ktoré vyvolali silné emócie a získali si divákov. Vybrali sme päť filmov, ktoré by ste si v najbližších mesiacoch nemali nechať ujsť. Od politicky naliehavého dokumentu cez čiernu satiru až po gotický veľkofilm.

    Móda v kocke: Naomi Campbell tancuje v Pucci a Tilda Swinton má vlastnú výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, ktorá roztancovala jeho jesennú kolekciu. Značka Boucheron si zase za svoju tvár zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdame chystá výstavu o Tilde Swinton a La Galerie Dior pre zmenu odhalí exhibíciu s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney potom spolupracuje s Jeffom Koonsom.

    Pánske must-haves na jeseň 2025. Vedie nadčasová klasika

    Páni, prichádza jeseň a s ňou aj čas posunúť svoje outfity na vyššiu úroveň. Tohtoročná sezóna prináša štýl, ktorý je uvoľnený, ale pritom premyslený až do posledného detailu. Do hry sa vracajú nadčasové ikonické kúsky v modernom poňatí, s ktorými zažiarite. Pripravili sme pre vás preto zoznam kľúčových jesenných must-haves, ktoré zaistia, že budete vyzerať sebavedome a trendy pri každej príležitosti.

    Maximalizmus prenikol aj do interiérov. Na scénu vracia Art Deco

    Nedávny report platformy Pinterest potvrdil, že maximalizmus ovláda tiež trendy na poli interiérového dizajnu. Odkryl totiž nárast vyhľadávania inšpirácie spojenej so štýlom Art Deco. Hlboké farby, bohaté textúry a symetrické tvary, to všetko bude definovať jesenné domácnosti. Pritom nie je potrebná veľká renovácia, stačí len pár jednoduchých úprav.

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    ― Reklama ―