Více

    ― Reklama ―

    Odvetvie wellness a kozmetiky zaznamenalo významné zmeny. Zdá sa, že živočíšna strava sa po rokoch vracia z exilu a nahrádza moderné rastlinné alternatívy. Je to vďaka nedávnej posadnutosti bielkovinami, ktorých sa používatelia sociálnych médií zrazu nevedia nabažiť. Preto sa na scénu opäť dostáva kravské mlieko a hovädzí loj. 

    Ak by sme mali uhádnuť slovo roka, bolo by ním 100 % proteín. V posledných mesiacoch sa dostal na vrchol trendov v oblasti wellness a beauty trendov. Len na sociálnej sieti TikTok si podľa WWD pripísal 158 miliónov priemerných týždenných zobrazení. Dôvodom je populárna diéta diktujúca vysoké množstvo bielkovín, sľubujúca viaceré výhody a zdravší životný štýl.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

    Proteín totiž už dávno nie je spájaný len s „gym bros“ a nárastom svalovej hmoty. Sľubuje rovnako reguláciu hladiny cukru v krvi, zachovanie integrity kostí alebo pevnejšie vlasy. Predovšetkým však ponúka silnejší pocit sýtosti, ktorý následne vedie k potlačeniu nadmernej chuti do jedla. Práve to je lákadlo mnohých, ktorí cítia, že je klasická kultúra diét už pasé, napriek tomu ale túžia po vysnívanom schudnutí.

    Zdroj: Ascent, Ballerina Farm

    Výhody príjmu vysokého množstva proteínu sú však všeobecne uznávané. Jeho správna a vyvážená konzumácia je tak braná rovnako samozrejme ako potreba dostatočnej hydratácie. Za novo získanú popularitu môže proteín vďačiť ženám, ktoré sa v poslednej dobe sústredia nielen na chudnutie, ale rovnako silový tréning. Vďaka nim sa dostal do hlavného prúdu a priniesol so sebou ďalšiu zmenu v oblasti wellness.

    Spolu s ním rastie aj popularita živočíšnych produktov. Nahrádzajú doteraz módne rastlinné alternatívy spojené so všeobecne populárnym vegánskym životným štýlom. Je to spôsobené najmä tým, že takéto výrobky v sebe ukrývajú oveľa výhodnejší proteín, pretože obsahuje kompletný profil aminokyselín, ktoré sú ich stavebnými prvkami. Rastlinné alternatívy často nie sú tak ľahko stráviteľné, ale predovšetkým sú v porovnaní so živočíšnymi bielkovinami oveľa drahšie.

    Proteín boom dominuje trendom. Dostal sa do sladkostí

    Živočíšne zložky ovládli nielen svet wellness, ale aj beauty svet. Na trhu sa začínajú objavovať značky, ktoré moderným spôsobom propagujú výrobky obsahujúce napríklad hovädzí loj. Patrí medzi ne napríklad spoločnosť Primally Pure, ktorá používa loj, ktorý je súčasťou hovädzieho tuku, pre jeho maslovú konzistenciu. Nedávno tak vydala aj špeciálnu letnú SPF kolekciu, ktorej súčasťou je balzam na pery aj SPF stick.

    Zdroj: Primally Pure

    Na „proteínovom boome“ nie je nič zlé, ale tradične sa na ňom priživilo množstvo módnych značiek. Ponúkajú totiž najrôznejšie doplnky stravy, ktoré sľubujú extra obsah proteínu. Od sušienok cez popcorn až po sladké nápoje – bielkoviny dnes nájdete takmer vo všetkom. Podobné výrobky však klamú svojím údajne zdravým imidžom. Je však dôležité si uvedomiť, že stále ide o sladkosti, ktoré však môžu ľahko odviesť vašu pozornosť od potreby pokračovať v pestrej a vyváženej strave.

    @thecarolinalifestyle…toto má 50G PROTEÍNOV!!! Takýto chutný spôsob, ako dosiahnuť svoje bielkovinové ciele – táto miska je vyvážená vlákninou, zdravými tukmi, bielkovinami a FLAVORRRR, som posadnutá ✨plný recept je na mojom subpack! #healthyrecipes #healthyinspo #easyrecipesathome #easymealideas #highprotein #dinnerinspo #dinnerideas #proteinpacked #proteinmeals #proteinrecipe #highproteinmeals ♬ Yacht Club – MusicBox

    Zdroje: WWD, Bustle, Grazia, Instagram, TikTok

    Back to basics. Proteín vracia na scénu živočíšnu stravu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Odvetvie wellness a kozmetiky zaznamenalo významné zmeny. Zdá sa, že živočíšna strava sa po rokoch vracia z exilu a nahrádza moderné rastlinné alternatívy. Je to vďaka nedávnej posadnutosti bielkovinami, ktorých sa používatelia sociálnych médií zrazu nevedia nabažiť. Preto sa na scénu opäť dostáva kravské mlieko a hovädzí loj. 

    Ak by sme mali uhádnuť slovo roka, bolo by ním 100 % proteín. V posledných mesiacoch sa dostal na vrchol trendov v oblasti wellness a beauty trendov. Len na sociálnej sieti TikTok si podľa WWD pripísal 158 miliónov priemerných týždenných zobrazení. Dôvodom je populárna diéta diktujúca vysoké množstvo bielkovín, sľubujúca viaceré výhody a zdravší životný štýl.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

    Proteín totiž už dávno nie je spájaný len s „gym bros“ a nárastom svalovej hmoty. Sľubuje rovnako reguláciu hladiny cukru v krvi, zachovanie integrity kostí alebo pevnejšie vlasy. Predovšetkým však ponúka silnejší pocit sýtosti, ktorý následne vedie k potlačeniu nadmernej chuti do jedla. Práve to je lákadlo mnohých, ktorí cítia, že je klasická kultúra diét už pasé, napriek tomu ale túžia po vysnívanom schudnutí.

    Zdroj: Ascent, Ballerina Farm

    Výhody príjmu vysokého množstva proteínu sú však všeobecne uznávané. Jeho správna a vyvážená konzumácia je tak braná rovnako samozrejme ako potreba dostatočnej hydratácie. Za novo získanú popularitu môže proteín vďačiť ženám, ktoré sa v poslednej dobe sústredia nielen na chudnutie, ale rovnako silový tréning. Vďaka nim sa dostal do hlavného prúdu a priniesol so sebou ďalšiu zmenu v oblasti wellness.

    Spolu s ním rastie aj popularita živočíšnych produktov. Nahrádzajú doteraz módne rastlinné alternatívy spojené so všeobecne populárnym vegánskym životným štýlom. Je to spôsobené najmä tým, že takéto výrobky v sebe ukrývajú oveľa výhodnejší proteín, pretože obsahuje kompletný profil aminokyselín, ktoré sú ich stavebnými prvkami. Rastlinné alternatívy často nie sú tak ľahko stráviteľné, ale predovšetkým sú v porovnaní so živočíšnymi bielkovinami oveľa drahšie.

    Proteín boom dominuje trendom. Dostal sa do sladkostí

    Živočíšne zložky ovládli nielen svet wellness, ale aj beauty svet. Na trhu sa začínajú objavovať značky, ktoré moderným spôsobom propagujú výrobky obsahujúce napríklad hovädzí loj. Patrí medzi ne napríklad spoločnosť Primally Pure, ktorá používa loj, ktorý je súčasťou hovädzieho tuku, pre jeho maslovú konzistenciu. Nedávno tak vydala aj špeciálnu letnú SPF kolekciu, ktorej súčasťou je balzam na pery aj SPF stick.

    Zdroj: Primally Pure

    Na „proteínovom boome“ nie je nič zlé, ale tradične sa na ňom priživilo množstvo módnych značiek. Ponúkajú totiž najrôznejšie doplnky stravy, ktoré sľubujú extra obsah proteínu. Od sušienok cez popcorn až po sladké nápoje – bielkoviny dnes nájdete takmer vo všetkom. Podobné výrobky však klamú svojím údajne zdravým imidžom. Je však dôležité si uvedomiť, že stále ide o sladkosti, ktoré však môžu ľahko odviesť vašu pozornosť od potreby pokračovať v pestrej a vyváženej strave.

    @thecarolinalifestyle…toto má 50G PROTEÍNOV!!! Takýto chutný spôsob, ako dosiahnuť svoje bielkovinové ciele – táto miska je vyvážená vlákninou, zdravými tukmi, bielkovinami a FLAVORRRR, som posadnutá ✨plný recept je na mojom subpack! #healthyrecipes #healthyinspo #easyrecipesathome #easymealideas #highprotein #dinnerinspo #dinnerideas #proteinpacked #proteinmeals #proteinrecipe #highproteinmeals ♬ Yacht Club – MusicBox

    Zdroje: WWD, Bustle, Grazia, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Bez práce nie sú koláče. Luxusné workcation rezorty našťastie myslia na oboje

    Spojenie pracovného režimu s dovolenkou sa zdá ako sen. Workcation však už v dnešnej dobe nie je neobvyklou výsadou. Hybridné pracovné režimy a dôraz na duševnú pohodu umožňujú neraz aspoň čiastočne pracovať odkiaľkoľvek. Luxusné rezorty z celého sveta ponúkajú prvotriedne zážitky pre všetkých, ktorí si tento benefit nechcú nechať ujsť.

    Lewis Hamilton búra stereotypy pánskej módy. V čom tkvie jeho čaro?

    Sedemnásobný šampión Formuly 1 Lewis Hamilton neoslňuje len na trati. Je okrem iného módnou ikonou, ktorá redefinuje pánsky štýl. Tento rok zažiaril ako producent filmu F1 aj ako spolupredseda Met Gala. Fanúšikovia ho milujú nielen pre jeho talent a vycibrený vkus, ale aj pre pozitívnu auru, s ktorou búra toxické stereotypy pánskej módy.

    Marni má novú kráľovnú. Vedenie značky preberá Meryll Rogge

    Módny dom Marni po necelom mesiaci od odchodu svojho doterajšieho kreatívneho riaditeľa Francesca Risso oznámil jeho nástupcu. Stane sa ním návrhárka Meryll Rogge, ktorá od roku 2020 uchvacuje módnu scénu svojou rovnomennou značkou. Predtým pracovala pre návrhárov ako Marc Jacobs či Dries Van Noten a k Marni prináša modernosť aj nositeľnosť.

    Súkromie je passé. Toto leto diktuje transparentné kabelky

    Priehľadné materiály si držia svoje miesto na zozname módnych trendov už niekoľko sezón. Toto leto sa napríklad vrátili v podobe dávno zabudnutých plastových jelly sandals. Zdá sa však, že ich sláva sa tým nekončí. Na obzore je nová posadnutosť tohto leta. Do popredia sa dostávajú priehľadné kabelky, a to v niekoľkých rôznych štýloch.

    Haute couture week pokračuje. Očakávané návrhy odhalil Chanel aj Giorgio Armani

    Parížsky týždeň módy Haute Couture je v plnom prúde. Očakávanú kolekciu na tohtoročnú jeseň a zimu predstavil aj módny dom Chanel. Bola to posledná prehliadka návrhárskeho štúdia, ktoré od októbra zastupuje jeho nový kreatívny riaditeľ Matthieu Blazy. Svoju kolekciu predstavil aj Giorgio Armani, ktorý sa však prehliadky nemohol zúčastniť.

    Leto po stopách luxusu. Známe značky lákajú na prázdninové pop-upy

    Najväčšie módne domy v lete opúšťajú svoje "rodné" krajiny a putujú do vysnívaných prázdninových destinácií. Pohodlne sa usadzujú na plážach v Taliansku, Španielsku i ďalekej Ázii. Zákazníkov tradične lákajú na dočasné pop-upy, ponúkajúce závan rafinovaného luxusu. Značky ako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew tento rok prichystali špeciálne kolekcie i letné zážitky.

    Prestrite hosťom leto. Slnečné lúče žiadajú hravý jedálenský stôl

    Slnkom nasýtené mesiace volajú po hravosti, ktorá žiadnemu inému ročnému obdobiu nesadne tak nenútene ako práve letu. Túžba uvoľniť hranice a poddať sa takmer detskej naivite prestupuje nielen do našich šatníkov či make-up taštičiek, ale aj do našej domácnosti. Prestrite si tento rok stôl, ktorý perfektne zachytí nezameniteľnú atmosféru leta.

    Parížsky haute couture week je späť. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paríž v pondelok privítal ďalší zo svojich exkluzívnych haute couture týždňov módy. Odštartovala ho prehliadka z dielne Schiaparelli, ktorá podľa návrhára Daniela Roseberryho predstavovala koniec jednej kapitoly známej značky. Módny dom Iris Van Herpen pre zmenu prekvapil návrhmi pripomínajúcimi podmorský svet. Súčasťou jednej z rób sa dokonca stali živé riasy.

    Páni, letu kraľuje pyžamo. Pohodlie konečne dostáva nový rozmer

    Talianske slnko, mestské ulice a plážové promenády majú tento rok jedno spoločné. Pyžamo. Nie, nejde o omyl pri rannom venčení psa, ale o jeden z najvýraznejších trendov tohtoročného Milánskeho týždňa módy. Spoločnosť Dolce & Gabbana vo svojej pánskej kolekcii na jar a leto 2026 urobila z nočnej uniformy hlavný denný look. Kto by si kedy pomyslel, že klasický prúžkovaný set do postele sa stane symbolom moderného štýlu?

    Čo spája Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadné momenty Jonathana Andersona

    Málokto v dnešnej móde prekvapí tak rafinovane ako Jonathan Anderson. Írsky návrhár, ktorý odišiel z Loewe a stal sa šéfom módneho impéria Dior, za sebou zanecháva kolekciu momentov, ktoré sa vryli do pamäti módnych fanúšikov a internetu. Jeho tvorba je plná irónie, symboliky a balansovania medzi umením a nositeľnosťou. Práve to robí Andersona jedným z najzásadnejších návrhárov poslednej dekády.

    Michael Rider sa dostal do centra pozornosti. Odhalil debut pre Celine

    Ďalší zo slávnych módnych domov sa dočkal novej kapitoly. Nový kreatívny riaditeľ Celine, Michael Rider, odhalil v nedeľu popoludní svoju debutovú kolekciu. Umne v nej spojil tradíciu značky, jej predchádzajúce éry aj štipku vlastného štýlu. Jedná sa o vydarený začiatok návrhára, ktorý pre spoločnosť pracoval už skôr, a to pod taktovkou ikonickej Phoebe Philo.

    Prevoňajú domov a vyčistia hlavu. Vône prinášajúce spirituálny zážitok

    Niektoré vône dokážu viac než len prevoňať domov. Vonné tyčinky, vykurovadlá alebo esenciálne oleje zároveň sľubujú skľudnenie mysle a očistenie od negatívnej energie. Ich používanie má korene v duchovných tradíciách celého sveta. Okrem toho dizajnový doplnok v podobe aromalampy alebo štýlového stojana urobí vo vašej domácnosti dojem.

    Tiché a trvalé znepokojenie. V Prahe sa začala výstava Davida Lyncha Up in Flames.

    Od konca júna môžete v pražskom DOXe navštíviť výstavu amerického umelca Davida Lyncha s názvom Up in Flames. Ide o prvú ucelenú prezentáciu jeho tvorby v Českej republike. Na Lynchove kresby, fotografie, litografie, akvarely a krátke experimentálne a animované filmy plné melanchólie a tajomstva sa môžete tešiť až do februára.

    Beauty svet má novú hviezdu. Sperma z lososa sľubuje trendy glass skin

    Sociálna sieť TikTok objavila ďalší beauty trend. Tentokrát sa však nejedná o náhodný experiment, ale osvedčenú ingredienciu kórejskej kozmetiky. Novoobjavenou hviezdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z neho extrahovaná, známa ako PDRN, napomáha k pevnejšej a hydratovanej pleti. Prispieva tak k vysnívanému looku "glass skin".

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmovej aj módnej scéne

    Hviezda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módnou ikonou. Herec si získal priazeň internetu už vďaka svojej charizme a úspešným úlohám. V poslednej dobe na seba ale strháva pozornosť aj kvôli prekvapivým outfitom. Zabodoval vďaka žabkám a šiltovke na červenom koberci, ale aj okuliarom z nového filmu Jurassic World Rebirth.

    Obhliadnutie za Prada menswear SS26. Nevydarená kolekcia, alebo návrat k tradícii?

    Módny dom Prada sa na Milánskom týždni módy rozhodol šepkať, zatiaľ čo iní kričia. Jeho pánska kolekcia pre jar a leto 2026 predstavovala posun od okázalej sily k introspektívnemu pokoju. Lenže niekedy sa aj šepot môže zdať hlučný. Hlavne, keď od neho čakáte niečo viac. Reakcie na kolekciu sú skôr rozporuplné a my popravde nevieme, na akú stranu sa prikloniť.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―