Více

    ― Reklama ―

    S letom je vo svete módy neoddeliteľne spojená séria pop-upov a špeciálnych podujatí organizovaných najluxusnejšími značkami. Medzi pomyselných kráľov takýchto podujatí patrí módny dom Jacquemus. Už niekoľko rokov každú letnú sezónu odhaľuje špeciálny butik aj plážový set-up. Inak tomu nie je ani tento rok, spoločnosť tentokrát odštartovala leto v Monte Carle.

    Každé leto zamieri módna značka Jacquemus do jedného zo známych miest na juhu Francúzska. Niet divu, veď ide o jeden z najobľúbenejších regiónov jej zakladateľky Simone Porte Jacquemus. V destinácii, ktorú si vyberie, zvyčajne predstaví špeciálne upravený butik a kaviareň alebo pláž odetú do svojich farieb. Tento rok nie je výnimkou. Tentoraz sa slávny módny dom vybral do ikonického Monte Carla.

    Odštartoval totiž spoluprácu s tamojším Société des Bains de Mer. Spoločne vytvorili jedinečný Beach Club, otvorený až do 17. októbra. Ide o prvú akciu spoločnosti podobného rozsahu organizovanú práve v Monte Carle. Historické mólo plážového klubu a jeho Pool Café tak prešli premenou. Značka ich totiž zahalila do svojej typickej palety, teda banánovo žltej, mliečne bielej a výraznej čiernej farby.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    Vizuálna identita teda potom z kolekcie La Croisière, ktorú Jacquemus predstavil v januári tohto roka. Teraz sa do nej ponorila s plážovými uterákmi, ležadlami, slnečníkmi a kaviarenským nábytkom. Okrem premeny plážového klubu značka otvorila aj dva exkluzívne butiky. Ich interiéry sa pýšia obrazmi umelcov, ako sú Renoir a Matisse. Dopĺňajú ich knihy a nábytok pripomínajúci región Provence.

    Jacquemus zahájil sezónu. Nasledovať bude Dior, Gucci aj Louis Vuitton

    Letné akcie značky Jacquemus sú tak preslávené, že sú považované za pomyselný začiatok leta. Zdá sa teda, že tohtoročná sezóna luxusných pop-upov bola zahájená. Okrem Monte Carla zamieri Jacquemus tento rok aj na Ibizu, kde tiež odhalí dočasný butik. Tešiť sa však môžeme na jedinečné akcie rovnako z dielne ďalších značiek, ako je Dior, Gucci, Louis Vuitton, Armani alebo Dolce & Gabbana.

    Zdroj: Jacquemus

    Spoločnosti si väčšinou za svoje „letné sídla“ vyberajú najobľúbenejšie a zároveň najluxusnejšie oddychové destinácie. Spatřit ich preto môžete často práve na juhu Francúzska, napríklad v Monaku alebo Saint Tropez. S obľubou ale vyrážajú aj k talianskym pobrežiam alebo preslávenému jazeru Como. Množstvo značiek tiež využilo nedávny filmový festival v Cannes a v meste usporiadalo množstvo osláv a pop-upov.

    Zdroje: The Fashion Network, NSS Magazine, Instagram

    Jacquemus odštartoval leto. V Monte Carle láka na špeciálny Beach Club

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S letom je vo svete módy neoddeliteľne spojená séria pop-upov a špeciálnych podujatí organizovaných najluxusnejšími značkami. Medzi pomyselných kráľov takýchto podujatí patrí módny dom Jacquemus. Už niekoľko rokov každú letnú sezónu odhaľuje špeciálny butik aj plážový set-up. Inak tomu nie je ani tento rok, spoločnosť tentokrát odštartovala leto v Monte Carle.

    Každé leto zamieri módna značka Jacquemus do jedného zo známych miest na juhu Francúzska. Niet divu, veď ide o jeden z najobľúbenejších regiónov jej zakladateľky Simone Porte Jacquemus. V destinácii, ktorú si vyberie, zvyčajne predstaví špeciálne upravený butik a kaviareň alebo pláž odetú do svojich farieb. Tento rok nie je výnimkou. Tentoraz sa slávny módny dom vybral do ikonického Monte Carla.

    Odštartoval totiž spoluprácu s tamojším Société des Bains de Mer. Spoločne vytvorili jedinečný Beach Club, otvorený až do 17. októbra. Ide o prvú akciu spoločnosti podobného rozsahu organizovanú práve v Monte Carle. Historické mólo plážového klubu a jeho Pool Café tak prešli premenou. Značka ich totiž zahalila do svojej typickej palety, teda banánovo žltej, mliečne bielej a výraznej čiernej farby.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    Vizuálna identita teda potom z kolekcie La Croisière, ktorú Jacquemus predstavil v januári tohto roka. Teraz sa do nej ponorila s plážovými uterákmi, ležadlami, slnečníkmi a kaviarenským nábytkom. Okrem premeny plážového klubu značka otvorila aj dva exkluzívne butiky. Ich interiéry sa pýšia obrazmi umelcov, ako sú Renoir a Matisse. Dopĺňajú ich knihy a nábytok pripomínajúci región Provence.

    Jacquemus zahájil sezónu. Nasledovať bude Dior, Gucci aj Louis Vuitton

    Letné akcie značky Jacquemus sú tak preslávené, že sú považované za pomyselný začiatok leta. Zdá sa teda, že tohtoročná sezóna luxusných pop-upov bola zahájená. Okrem Monte Carla zamieri Jacquemus tento rok aj na Ibizu, kde tiež odhalí dočasný butik. Tešiť sa však môžeme na jedinečné akcie rovnako z dielne ďalších značiek, ako je Dior, Gucci, Louis Vuitton, Armani alebo Dolce & Gabbana.

    Zdroj: Jacquemus

    Spoločnosti si väčšinou za svoje „letné sídla“ vyberajú najobľúbenejšie a zároveň najluxusnejšie oddychové destinácie. Spatřit ich preto môžete často práve na juhu Francúzska, napríklad v Monaku alebo Saint Tropez. S obľubou ale vyrážajú aj k talianskym pobrežiam alebo preslávenému jazeru Como. Množstvo značiek tiež využilo nedávny filmový festival v Cannes a v meste usporiadalo množstvo osláv a pop-upov.

    Zdroje: The Fashion Network, NSS Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Podpora žien od Kene po Kóreu. Women@Dior a UNESCO plnia sny na celom svete

    Program Women@Dior, ktorý vznikol v spolupráci módneho domu Dior a UNESCO, oslávil tento rok svoje piate výročie. Na konferencii v Paríži minulý týždeň predstavil päť inšpiratívnych projektov mladých talentovaných žien z rôznych častí sveta. V Keni vzniká AI chatbot pomáhajúci ženám s finančnou gramotnosťou, Kórea víta digitálny slovník meniaci rodové stereotypy a v Nepále oživujú nevidiaci mentori výrobu vonných tyčiniek.

    Leto oslavuje ďalší nostalgický návrat. Tankinis sú opäť trendy

    Ďalší z dávno zabudnutých módnych kúskov oslavuje novo získanú slávu. Medzi plavkami totiž tento rok zažiaria aj takzvané tankinis. Jedná sa o plavky pripomínajúce klasický tank top, čiže tielko. Obľúbené sú v kombinácii nielen s klasickými nohavičkovými plavkami, ale aj "boy shorts". Nostalgia nás skrátka tento rok pohltila a nehodlá sa len tak pustiť.

    Londýnsky týždeň módy čaká revolúcia. Vedie ju nová šéfka Britskej módnej rady

    Svetové týždne módy patria medzi najprestížnejšie módne podujatia. Ale aj medzi nimi existuje konkurencia. Londýnsky týždeň módy zaznamenal v poslednom čase výrazný pokles popularity. Nová riaditeľka Britskej módnej rady, ktorá toto podujatie organizuje, Laura Weirová, sa to teraz snaží zmeniť. V Londýne chystá revolúciu sľubujúcu podporu návrhárov aj vyšší záujem verejnosti.

    Bez práce nie sú koláče. Luxusné workcation rezorty našťastie myslia na oboje

    Spojenie pracovného režimu s dovolenkou sa zdá ako sen. Workcation však už v dnešnej dobe nie je neobvyklou výsadou. Hybridné pracovné režimy a dôraz na duševnú pohodu umožňujú neraz aspoň čiastočne pracovať odkiaľkoľvek. Luxusné rezorty z celého sveta ponúkajú prvotriedne zážitky pre všetkých, ktorí si tento benefit nechcú nechať ujsť.

    Bulgari chystá luxusný upgrade. Otvorí ostrovný rezort v Abú Zabí

    Módny dom Bulgari plánuje rozšíriť svoje portfólio luxusných hotelov. Oznámil, že do roku 2030 plánuje vybudovať ostrovný rezort v Abú Zabí. Jeho súčasťou bude nielen obrovský hotel, ale aj súkromné vily a rezidencie. K dispozícii budú aj súkromné pláže, reštaurácie ocenené michelinskými hviezdičkami a tanečná sála s výhľadom na neďaleké veľkomesto.

    Kozmetické recepty inšpirované herbárom. Starostlivá kozmetika, ktorej dominujú bylinky

    Bylinky nie sú len základom čajových zmesí, ale aj hlavnou ingredienciou modernej starostlivosti o pleť. Levanduľa, harmanček alebo napríklad nechtík lekársky sa zo záhradiek presunuli do laboratórií a stali sa neoddeliteľnou súčasťou luxusnej kozmetiky. Upokojujú, hydratujú a regenerujú. Vďaka svojim účinkom tak kraľujú zloženiu produktov pre všetky typy pleti.

    Pánske tangá a queer zvodnosť. To sú spoloční menovatelia Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 rokov po tom, čo rakúsky vizionár Rudi Gernreich vymyslel pánske aj dámske tangá, a to ako nenápadné riešenie vtedy novo zakázaných nudapláží v Kalifornii, si ich najodvážnejšia podoba pýta opäť pozornosť. Návrhár Ludovic de Saint Sernin, ktorý sa už niekoľko sezón nebojí pohladiť módu po ostrej hrane erotiky, oživuje kolekciu plaviek a tohtoročné leto venuje chlapom v tých najmenších strihoch, aké si viete predstaviť.

    Pitbull ako ultimátne „guilty pleasure“. Postfeminizmus mu objektivizáciu žien odpúšťa

    Zábery z Pitbullových koncertov a fanúšičky prezlečené za obľúbeného umelca v posledných týždňoch zaplnili nejednu "for you page" na sociálnych sieťach. Často ide o ženy, ktoré sa považujú za feministky, ale napriek tomu s Pitbullom nadšene spievajú texty, ktoré ženy objektivizujú. Do popredia totiž vstupuje moderný postfeminizmus, podľa ktorého majú ženy vo svojich rukách moc a schopnosť kritického myslenia.

    Haute couture week pokračuje. Očakávané návrhy odhalil Chanel aj Giorgio Armani

    Parížsky týždeň módy Haute Couture je v plnom prúde. Očakávanú kolekciu na tohtoročnú jeseň a zimu predstavil aj módny dom Chanel. Bola to posledná prehliadka návrhárskeho štúdia, ktoré od októbra zastupuje jeho nový kreatívny riaditeľ Matthieu Blazy. Svoju kolekciu predstavil aj Giorgio Armani, ktorý sa však prehliadky nemohol zúčastniť.

    Leto po stopách luxusu. Známe značky lákajú na prázdninové pop-upy

    Najväčšie módne domy v lete opúšťajú svoje "rodné" krajiny a putujú do vysnívaných prázdninových destinácií. Pohodlne sa usadzujú na plážach v Taliansku, Španielsku i ďalekej Ázii. Zákazníkov tradične lákajú na dočasné pop-upy, ponúkajúce závan rafinovaného luxusu. Značky ako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew tento rok prichystali špeciálne kolekcie i letné zážitky.

    Prestrite hosťom leto. Slnečné lúče žiadajú hravý jedálenský stôl

    Slnkom nasýtené mesiace volajú po hravosti, ktorá žiadnemu inému ročnému obdobiu nesadne tak nenútene ako práve letu. Túžba uvoľniť hranice a poddať sa takmer detskej naivite prestupuje nielen do našich šatníkov či make-up taštičiek, ale aj do našej domácnosti. Prestrite si tento rok stôl, ktorý perfektne zachytí nezameniteľnú atmosféru leta.

    Parížsky haute couture week je späť. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paríž v pondelok privítal ďalší zo svojich exkluzívnych haute couture týždňov módy. Odštartovala ho prehliadka z dielne Schiaparelli, ktorá podľa návrhára Daniela Roseberryho predstavovala koniec jednej kapitoly známej značky. Módny dom Iris Van Herpen pre zmenu prekvapil návrhmi pripomínajúcimi podmorský svet. Súčasťou jednej z rób sa dokonca stali živé riasy.

    Páni, letu kraľuje pyžamo. Pohodlie konečne dostáva nový rozmer

    Talianske slnko, mestské ulice a plážové promenády majú tento rok jedno spoločné. Pyžamo. Nie, nejde o omyl pri rannom venčení psa, ale o jeden z najvýraznejších trendov tohtoročného Milánskeho týždňa módy. Spoločnosť Dolce & Gabbana vo svojej pánskej kolekcii na jar a leto 2026 urobila z nočnej uniformy hlavný denný look. Kto by si kedy pomyslel, že klasický prúžkovaný set do postele sa stane symbolom moderného štýlu?

    Čo spája Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadné momenty Jonathana Andersona

    Málokto v dnešnej móde prekvapí tak rafinovane ako Jonathan Anderson. Írsky návrhár, ktorý odišiel z Loewe a stal sa šéfom módneho impéria Dior, za sebou zanecháva kolekciu momentov, ktoré sa vryli do pamäti módnych fanúšikov a internetu. Jeho tvorba je plná irónie, symboliky a balansovania medzi umením a nositeľnosťou. Práve to robí Andersona jedným z najzásadnejších návrhárov poslednej dekády.

    Prevoňajú domov a vyčistia hlavu. Vône prinášajúce spirituálny zážitok

    Niektoré vône dokážu viac než len prevoňať domov. Vonné tyčinky, vykurovadlá alebo esenciálne oleje zároveň sľubujú skľudnenie mysle a očistenie od negatívnej energie. Ich používanie má korene v duchovných tradíciách celého sveta. Okrem toho dizajnový doplnok v podobe aromalampy alebo štýlového stojana urobí vo vašej domácnosti dojem.

    Tiché a trvalé znepokojenie. V Prahe sa začala výstava Davida Lyncha Up in Flames.

    Od konca júna môžete v pražskom DOXe navštíviť výstavu amerického umelca Davida Lyncha s názvom Up in Flames. Ide o prvú ucelenú prezentáciu jeho tvorby v Českej republike. Na Lynchove kresby, fotografie, litografie, akvarely a krátke experimentálne a animované filmy plné melanchólie a tajomstva sa môžete tešiť až do februára.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―