Více

    ― Reklama ―

    Doja Cat, ktorá kedysi spievala o tom, že je „Boss Bitch“, teraz vyzerá skôr ako kráľovná temnoty, ktorá s úsmevom preberá opraty chaosu. Žiarila v popu, hrala podľa pravidiel, ale od určitého momentu začala písať úplne iný príbeh. A je oveľa zaujímavejší. Niekedy sa oplatí povedať svojmu starému ja jedno veľké „nie“. Speváčka je toho živým dôkazom.

    Nie sladkému popovému imidžu. Nie komerčnejšiemu zvuku. A hlavne, nie očakávaním ostatných. Práve toto rozhodnutie odštartovalo premenu Doja Cat na niečo oveľa surovejšie. Už to nie je to dievča s pastelovým videoklipom k piesni „Say So“, ale takmer démonická bytosť z videoklipu k piesni „Demons“, ktorá vstupuje do vašich snov a obracia ich naruby. A pozrime sa na to, ono jej to sakramentsky pristane.

    „Paint The Town Red“ alebo pieseň, ktorá odštartovala premenu

    Keď Doja Cat v roku 2023 vydala skladbu „Paint The Town Red“, naznačila koniec jednej éry. Hoci neskôr priznala, že ju pieseň spočiatku nebavila, stala sa jej prvým sólovým hitom č. 1 v rebríčku Billboard Hot 100. Zatiaľ čo rádia tento hit doslova hltali, ona už premýšľala, ako sa posunúť ešte ďalej. A nebolo kam uhnúť. Singel „Demons“ s hororovým vizuálom a bravúrnym výkonom Christiny Ricci? Tu sa nehrá na prvoplánové sexy, tu už ide o pomyselný kult.

    Doja Cat vynovila rap, pridala vrstvy symboliky a grafiku, ktorá vám nedá spať. Klipy, v ktorých sa premieňa na démona, chodí v roztrhanom latexe alebo vyzerá ako scéna zo sna režiséra Davida Cronenberga, sú viac než len štylizáciou, je to výpoveď sama o sebe. Doja už nepredáva sny iných, ale svoj vlastný a krvavo červený vesmír. Výsledok? Svet ju sleduje so zatajeným dychom.

    Zdroj: Reuters

    Doja Cat akoby sa konečne našla. Nevídane jej to doslova sekne

    Speváčka v rozhovoroch priznáva, že jej predchádzajúci imidž ju obmedzoval. Nová éra je estetickou zmenou, ale aj vyjadrením kontroly nad sebou samou. Konečne si robí veci po svojom, inými slovami, nie je popovou bábikou. Je glitch v systéme. A hoci to mnohých ľudí rozčuľuje, o to viac sa stáva ikonou.
    Nie tú, čo predáva parfém a prehráva TikTok trendy. Ale tú, ktorá pritiahne všetky oči na seba a potom ich donúti žmurkať.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Doja Cat (@dojacat)

    A teraz to najlepšie. Jej transformácia bola taká výrazná, že sa okolo nej začali šíriť konšpiračné teórie. Fanúšikovia aj kritici špekulovali, že sa pridala k iluminátom alebo je uctievačkou satana, a to kvôli jej novým tetovaním, temnej estetike a vizuálom plným symboliky. Doja Cat však tieto špekulácie nebrala vážne, ba dokonca ich zámerne podporovala. Na Twitteri uviedla, že ju tieto teórie bavia a že bude „robiť zámerne divné veci, aby ľudí zmiatla“. Keď jej jeden fanúšik navrhol, aby si dala vytetovať symbol iluminátov, odpovedala: „Kámo, ja to fakt urobím, sleduj ma.“

    Zdroje: NME, Business Insider, Page Six, Billboard, Instagram, YouTube

    Doja Cat pod drobnohľadom. Ako sa z popovej ikony stal kontroverzný symbol drzosti?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Doja Cat, ktorá kedysi spievala o tom, že je „Boss Bitch“, teraz vyzerá skôr ako kráľovná temnoty, ktorá s úsmevom preberá opraty chaosu. Žiarila v popu, hrala podľa pravidiel, ale od určitého momentu začala písať úplne iný príbeh. A je oveľa zaujímavejší. Niekedy sa oplatí povedať svojmu starému ja jedno veľké „nie“. Speváčka je toho živým dôkazom.

    Nie sladkému popovému imidžu. Nie komerčnejšiemu zvuku. A hlavne, nie očakávaním ostatných. Práve toto rozhodnutie odštartovalo premenu Doja Cat na niečo oveľa surovejšie. Už to nie je to dievča s pastelovým videoklipom k piesni „Say So“, ale takmer démonická bytosť z videoklipu k piesni „Demons“, ktorá vstupuje do vašich snov a obracia ich naruby. A pozrime sa na to, ono jej to sakramentsky pristane.

    „Paint The Town Red“ alebo pieseň, ktorá odštartovala premenu

    Keď Doja Cat v roku 2023 vydala skladbu „Paint The Town Red“, naznačila koniec jednej éry. Hoci neskôr priznala, že ju pieseň spočiatku nebavila, stala sa jej prvým sólovým hitom č. 1 v rebríčku Billboard Hot 100. Zatiaľ čo rádia tento hit doslova hltali, ona už premýšľala, ako sa posunúť ešte ďalej. A nebolo kam uhnúť. Singel „Demons“ s hororovým vizuálom a bravúrnym výkonom Christiny Ricci? Tu sa nehrá na prvoplánové sexy, tu už ide o pomyselný kult.

    Doja Cat vynovila rap, pridala vrstvy symboliky a grafiku, ktorá vám nedá spať. Klipy, v ktorých sa premieňa na démona, chodí v roztrhanom latexe alebo vyzerá ako scéna zo sna režiséra Davida Cronenberga, sú viac než len štylizáciou, je to výpoveď sama o sebe. Doja už nepredáva sny iných, ale svoj vlastný a krvavo červený vesmír. Výsledok? Svet ju sleduje so zatajeným dychom.

    Zdroj: Reuters

    Doja Cat akoby sa konečne našla. Nevídane jej to doslova sekne

    Speváčka v rozhovoroch priznáva, že jej predchádzajúci imidž ju obmedzoval. Nová éra je estetickou zmenou, ale aj vyjadrením kontroly nad sebou samou. Konečne si robí veci po svojom, inými slovami, nie je popovou bábikou. Je glitch v systéme. A hoci to mnohých ľudí rozčuľuje, o to viac sa stáva ikonou.
    Nie tú, čo predáva parfém a prehráva TikTok trendy. Ale tú, ktorá pritiahne všetky oči na seba a potom ich donúti žmurkať.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Doja Cat (@dojacat)

    A teraz to najlepšie. Jej transformácia bola taká výrazná, že sa okolo nej začali šíriť konšpiračné teórie. Fanúšikovia aj kritici špekulovali, že sa pridala k iluminátom alebo je uctievačkou satana, a to kvôli jej novým tetovaním, temnej estetike a vizuálom plným symboliky. Doja Cat však tieto špekulácie nebrala vážne, ba dokonca ich zámerne podporovala. Na Twitteri uviedla, že ju tieto teórie bavia a že bude „robiť zámerne divné veci, aby ľudí zmiatla“. Keď jej jeden fanúšik navrhol, aby si dala vytetovať symbol iluminátov, odpovedala: „Kámo, ja to fakt urobím, sleduj ma.“

    Zdroje: NME, Business Insider, Page Six, Billboard, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Niečo tomu chýba? Neúplný outfit zachránite vďaka jednoduchým trikom

    Niektoré dni outfit jednoducho sadne. Inokedy sa ale na seba pozeráte do zrkadla a márne sa snažíte prísť na to, čo vašej siluete chýba. Podľa učebnice je všetko správne. Ladia farby, mejkap vyzerá čisto a oblečenie obopína správne miesta, vám ale v odraze aj tak niečo nesedí. Možno vám pomôže jeden z troch základných tipov, vďaka ktorým tento problém okamžite zmizne.

    Film Materialists divákov príliš nenadchol. Kritizujú povrchnosť a neautentickosť

    Film Materialists od Celine Song konečne dorazil do českých kín. V hlavných úlohách sa predstavia Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Film Materialists , ktorý je pokračovaním úspešného debutu Celine Songovej Past Lives, zanechal v divákoch skôr rozpaky. Namiesto avizovanej romantickej komédie prišla romantická dráma. Kritici vytýkajú povrchnosť postáv, neautentickosť milostného trojuholníka a nevhodne vložený vedľajší dej.

    Dráma u Versace. Prečo sa návrhár Dario Vitale nedočká debutovej show?

    Začiatky v novej práci bývajú ťažké. Výnimkou nie je ani lukratívna pozícia kreatívneho riaditeľa jedného z najväčších talianskych módnych domov. Svoje o tom vie značka Versace a jej nový šéf Dario Vitale, ktorý sa ocitol pod drobnohľadom po tom, čo spoločnosť oznámila šokujúcu správu. Jeho debutová prehliadka sa na Milánskom fashion weeku neuskutoční. Čo stojí za týmto radikálnym rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paríži. Odhalil prvú show značky Austin Post

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    Krajčírska precíznosť v hlavnej úlohe. Phoebe Philo opäť servíruje majstrovskú kolekciu

    Na jesenné kolekcie sa vždy čaká s väčším napätím než na letné. Collection C od Phoebe Philo tento pocit premenila na čistú estetickú istotu. Každý prvok najnovšej kolekcie pôsobí ako starostlivo zvolený dôkaz toho, že textilná krása nevychádza z maximalizmu, ale z majstrovského zvládnutia detailu. Línie nového oblečenia sa pohybujú v priestore, kde sa umne stretáva ženskosť s architektonickou presnosťou.

    Trend, ktorý konečne vydrží? Fibremaxxing vyniesol do výšin vlákninu

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší zo svojich nikdy nekončiacich trendov. Fenomén v podobe #fibremaxxing nabáda k vyššej konzumácii vlákniny. Upozorňuje tak na to, čo mnohí výživoví poradcovia vedeli už dávno. Väčšina populácie nekonzumuje dostatok ovocia, zeleniny, strukovín či semienok. Je možné, že virálny hashtag len tak nezmizne?

    Tired Girl dáva únave zelenú. Ponúka autenticitu alebo ďalší prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očami, čierna linka a jemne ružové pery. Presne tak vyzerá nový populárny make-up look s názvom Tired Girl. Inšpiráciou je mu hlavne postava Wednesday Addams, jeho rastúcu obľubu má ale na svedomí aj silnejúca túžba po autenticite. Ponúka "unavený" vzhľad úľavu od požiadaviek spoločnosti, alebo sa jedná o ďalší mikro trend?

    Módny svet otvoril dvere jesene. Víta ho pomocou kreatívnych kampaní

    Hoci leto ponúka posledných pár slnečných dní, jeseň už prichádza. Potvrdzujú to aj najnovšie kampane známych značiek. Módny dom Alaïa napríklad predstavil kolekciu na filmových fotografiách, zatiaľ čo Chloé sa vracia k bohémskym 70. rokom. Tommy Hilfiger objavuje svet F1 a Antonio Marras cestuje domov.

    Uniforma v službách luxusu. Regimental jackets ovládnu jeseň a zimu

    Tohtoročná jeseň a zima prináša návrat vojenskej estetiky, tentokrát v spracovaní, ktoré osciluje medzi eleganciou a teatrálnosťou. Regimental jackets, saká inšpirované vojenskými uniformami, sa objavujú naprieč kolekciami Dior, Giorgio Armani, Chloé aj Valentino a stávajú sa symbolom sezóny. Výrazné ramená, zdobené gombíky a prísna silueta pôsobia ako uniforma do moderného módneho boja.

    Módne výstavy v zlatej ére. Vyberať si môžete naprieč metropolami

    Módne výstavy sa stali kultúrnymi udalosťami, ktoré priťahujú davy návštevníkov rovnako silno ako koncerty či premiéry. Galérie a múzeá sa premieňajú na pomyselné pódiá, na ktorých odev získava novú dimenziu a stáva sa symbolom estetiky, inovácie i kultúrnej identity. Tohtoročný rok potvrdzuje, že móda si vydobyla pevné miesto medzi veľkými umeleckými disciplínami a neustále prináša nové fascinujúce projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoode opäť vedú anti-woke témy

    Byť "woke" už v Hollywoode a americkej popkultúre nie je in. Po pomerne krátkej ére diverzity a inklúzie sa teraz priemysel vracia k viac tradičným naratívam. Namiesto menšinových hlasov či queer autorov dostávajú priestor projekty, ktoré spoliehajú na tradičnú istotu, teda atraktívne, sexuálne nespútané a väčšinovo biele postavy. Dôvodom posunu späť je okrem iného aj súčasná politika.

    Karl Lagerfeld opäť prekvapil. Do novej kampane obsadil Paris Hilton

    O značke Karl Lagerfeld nebolo v posledných mesiacoch príliš počuť. Teraz na seba však strháva pozornosť módneho sveta, a to vďaka čerstvej kampani pre tohtoročnú jeseň a zimu. Jej tvárou sa totiž stala preslávená podnikateľka a influencerka Paris Hilton. K zosnulému návrhárovi mala blízko a rovnako ako on pomohla definovať celú jednu éru.

    Gap vyhral denim lotériu. Značka slávi úspech s virálnou kampaňou

    Občas sa vyplatí staviť na starú osvedčenú klasiku. Dôkazom je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Spoločnosť totiž uspela s videom predstavujúcim rozmanitú dievčenskú skupinu Katseye, ktorá zatancovala na populárny hit Milkshake. Choreografia sa okamžite stala virálnou a priniesla značke nečakanú pozornosť a chválu.

    Keď túžba po odlišnosti vytvorí uniformu. Popularita Crocs, bohužiaľ, neumiera

    Pohodlie je ceneným módnym prvkom, ale niekedy prekračuje hranice vkusu. Plastová obuv, pôvodne vyrobená pre rybárov, sa v priebehu rokov stala viditeľným trendom. Crocsy sú roztomilé na deťoch a praktické na záhrade, ale už nejaký čas sa objavujú aj na prehliadkových mólach, v kolekciách celebrít a v limitovaných a rýchlo vypredaných edíciách.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hviezdy privítajú v Cinema Club

    Beauty odnož módneho domu Giorgio Armani už po ôsmy raz dorazí do Benátok ako oficiálny sponzor tamojšieho filmového festivalu. Aj tento rok si prichystala niekoľko vysoko očakávaných udalostí. Prvýkrát medzi ne patrí aj luxusný Cinema Club, teda priestor, kde sa hviezdy a priatelia značky môžu stretávať medzi zastávkami na červenom koberci.

    Je čas dať si do poriadku jesenný šatník. Pridajte volániky a ozvláštnite ho kožušinou

    Ak sa tešíte na back to school nákupy, váš čas sa pomaly blíži. Ak váš jesenný šatník potrebuje nový vietor, inšpirujte sa najznámejšími značkami. Tento rok prináša trendy z minulosti a horúce novinky, ktoré si razia cestu do mestských ulíc. Ak vás nákupná nálada ešte nezasiahla, nezúfajte. Väčšinu poskladáte aj z kúskov, ktoré už vlastníte.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―