Více

    ― Reklama ―

    Pleťové toniká sa v posledných mesiacoch dostali do popredia vďaka viacerým módnym produktom. Vďaka nim sa začali častejšie objavovať na sociálnych sieťach a v odporúčaniach populárnych influencerov. Môže sa tak zdať, že tvoria nepostrádateľnú súčasť skin care taštičky. Naozaj však predstavujú skôr perfektnú čerešničku na torte vašej každodennej starostlivosti o pleť.

    Toniká sú zložkou starostlivosti o pleť, ktorá môže zmiasť nejedného odborníka na krásu. Nielenže je v súčasnosti k dispozícii ich nepreberné množstvo, ale v minulosti mali úplne inú funkciu. Možno si ich pamätáte ako pleť vysušujúce „pleťové vody“, ktoré slúžili prevažne na mastnú pleť. Ich súčasná podoba a účel sa však od pôvodného modelu nemôžu líšiť viac.

    V súčasnosti pleťové toniká slúžia ako pomocníci na báze vody s výraznými benefitmi. Aplikujú sa vždy ako prvý produkt po vyčistení pleti, a to buď pomocou vatového tampónu, alebo prstov. Najdôležitejšie je však pochopiť, že nie sú nevyhnutnou súčasťou starostlivosti o pleť. Sú skôr čerešničkou na torte, ktorá dodáva každodennej starostlivosti o pleť nový rozmer. Jediné, čo musíte urobiť, je vybrať si správny variant.

    Sledujte zloženie. Objednajte si správny kokteil pomocníkov

    Nenechajte sa preto zlákať len influencermi, ktorí vám nadšene ponúkajú svoje obľúbené produkty. Záleží predovšetkým na vašich potrebách. Hydratačné varianty, ako napríklad tie od CeraVe, obsahujú látky na udržanie vody v pokožke, a preto obsahujú napríklad kyselinu hyalurónovú. V exfoliačných verziách naopak nájdete AHA, BHA alebo iné podobné účinné látky na ľahké rozjasnenie a vyhladenie.

    Zdroj: CeraVe, Versed

    Čo sa týka tonika, víťazia milky verzie. Sľubujú vysnívaný trendy glow

    Na druhej strane upokojujúce toniká pre zmenu obsahujú zložky ako aloe vera alebo cica. Najobľúbenejšou kategóriou v posledných mesiacoch sú však takzvané milky toners. Tie sú väčšinou hydratačnými pomocníkmi, podporujú kožnú bariéru a vytvárajú lesklú a „dewy“ pleť. Práve tu diktujú trendy, ako napríklad minulý rok populárna „glass skin“. Trendové produkty nájdete napríklad v predajniach Rhoda alebo Fenty Skin.

    Zdroj: Rhode, Fenty Skin

    Nebojte sa ani vrstvenia. Toniká vytvárajú základ kvalitnej starostlivosti o pleť

    Skôr než si teda zaobstaráte trendové tonikum, uistite sa, že ponúka benefity, ktoré si vaša pleť žiada. Vyhnete sa tak neefektívnym výsledkom alebo dokonca nadmernej exfoliácii, a teda podráždeniu pleti. Môžete tiež vyskúšať vrstvenie tonerov, ktoré je obľúbené najmä vďaka ich ľahkej textúre, ktorá nebráni podobným kombináciám. Nezabudnite hneď po toniku naniesť krém na udržanie hydratácie.

    @songofskin Môj svätý grál pre textúrovanú citlivú pleť ✨ #skin1004 #centellaasiatica #koreanbeauty #glassskin #sebum #texturedskin ♬ Only You X Playdate – ⛧

    Zdroje: Self, The Strategist, Cosmetics Business, Instagram, TikTok

    Foto:Pexels

    Nasaďte skin care čerešničku na torte. K dokonalosti ju dovedie tonikum

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pleťové toniká sa v posledných mesiacoch dostali do popredia vďaka viacerým módnym produktom. Vďaka nim sa začali častejšie objavovať na sociálnych sieťach a v odporúčaniach populárnych influencerov. Môže sa tak zdať, že tvoria nepostrádateľnú súčasť skin care taštičky. Naozaj však predstavujú skôr perfektnú čerešničku na torte vašej každodennej starostlivosti o pleť.

    Toniká sú zložkou starostlivosti o pleť, ktorá môže zmiasť nejedného odborníka na krásu. Nielenže je v súčasnosti k dispozícii ich nepreberné množstvo, ale v minulosti mali úplne inú funkciu. Možno si ich pamätáte ako pleť vysušujúce „pleťové vody“, ktoré slúžili prevažne na mastnú pleť. Ich súčasná podoba a účel sa však od pôvodného modelu nemôžu líšiť viac.

    V súčasnosti pleťové toniká slúžia ako pomocníci na báze vody s výraznými benefitmi. Aplikujú sa vždy ako prvý produkt po vyčistení pleti, a to buď pomocou vatového tampónu, alebo prstov. Najdôležitejšie je však pochopiť, že nie sú nevyhnutnou súčasťou starostlivosti o pleť. Sú skôr čerešničkou na torte, ktorá dodáva každodennej starostlivosti o pleť nový rozmer. Jediné, čo musíte urobiť, je vybrať si správny variant.

    Sledujte zloženie. Objednajte si správny kokteil pomocníkov

    Nenechajte sa preto zlákať len influencermi, ktorí vám nadšene ponúkajú svoje obľúbené produkty. Záleží predovšetkým na vašich potrebách. Hydratačné varianty, ako napríklad tie od CeraVe, obsahujú látky na udržanie vody v pokožke, a preto obsahujú napríklad kyselinu hyalurónovú. V exfoliačných verziách naopak nájdete AHA, BHA alebo iné podobné účinné látky na ľahké rozjasnenie a vyhladenie.

    Zdroj: CeraVe, Versed

    Čo sa týka tonika, víťazia milky verzie. Sľubujú vysnívaný trendy glow

    Na druhej strane upokojujúce toniká pre zmenu obsahujú zložky ako aloe vera alebo cica. Najobľúbenejšou kategóriou v posledných mesiacoch sú však takzvané milky toners. Tie sú väčšinou hydratačnými pomocníkmi, podporujú kožnú bariéru a vytvárajú lesklú a „dewy“ pleť. Práve tu diktujú trendy, ako napríklad minulý rok populárna „glass skin“. Trendové produkty nájdete napríklad v predajniach Rhoda alebo Fenty Skin.

    Zdroj: Rhode, Fenty Skin

    Nebojte sa ani vrstvenia. Toniká vytvárajú základ kvalitnej starostlivosti o pleť

    Skôr než si teda zaobstaráte trendové tonikum, uistite sa, že ponúka benefity, ktoré si vaša pleť žiada. Vyhnete sa tak neefektívnym výsledkom alebo dokonca nadmernej exfoliácii, a teda podráždeniu pleti. Môžete tiež vyskúšať vrstvenie tonerov, ktoré je obľúbené najmä vďaka ich ľahkej textúre, ktorá nebráni podobným kombináciám. Nezabudnite hneď po toniku naniesť krém na udržanie hydratácie.

    @songofskin Môj svätý grál pre textúrovanú citlivú pleť ✨ #skin1004 #centellaasiatica #koreanbeauty #glassskin #sebum #texturedskin ♬ Only You X Playdate – ⛧

    Zdroje: Self, The Strategist, Cosmetics Business, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Najdrahšia koža a kožušiny na svete. K niektorým budete potrebovať pas

    Na svete existuje luxus, ktorý prekračuje hranice bežného vkusu, a to doslova. Koža a kožušiny z najexkluzívnejších materiálov nemožno voľne prevážať bez špeciálnej dokumentácie. Či už ide o kožu aligátora z Mississippi, pštrosa z južnej Afriky, či vzácnu himalájsku koziu srsť, v módnom priemysle existujú materiály, pri ktorých zlatá karta nestačí.

    Chýbajúci kúsok k dokonalému vzhľadu. Luxusné pánske parfémy dokážu divy

    Pánske parfémy môžu byť ošemetnou kategóriou. Pokiaľ ich výber podceníte, môžete riskovať, že za sebou budete zanechávať ohromujúci závan lacných a prehnane sýtych tónov. Nič ale nie je horšie ako investícia do vône, ktorú ucítite len pár minút po použití. Inšpirujte sa preto u najslávnejších luxusných značiek, ktoré vedia, ako na kvalitné parfémy.

    Fashion scénu čaká udalosť roka. Met Gala vzdá tento rok hold pánskej móde

    Spolu s prebiehajúcou jarou sa blíži aj módna udalosť roka. Slávny galavečer Met Gala sa tradične koná v prvý májový pondelok a je jednou z najdôležitejších udalostí vo svete módy. Slúži na otvorenie špeciálnych výstav v Metropolitnom múzeu umenia, ale je aj stretnutím najznámejších celebrít. Tohtoročnou témou galavečera je pánska móda.

    Nielen šaty robia človeka. Naučte sa pod outfitmi voliť správny typ podprsenky

    Podprsenky už nie sú nevyhnutnou a otravnou súčasťou oblečenia. Nie každá žena sa ich rozhodne nosiť, ale ak ich nosí, zostáva večná otázka ich vhodnosti a variability. Nie každá spodná bielizeň sa totiž hodí pod ľubovoľný outfit. Niekedy je potrebné trochu viac premýšľať o rôznych strihoch a vybrať si ten, ktorý dá vyniknúť vášmu vzhľadu.

    Ani žltá, ani zelená. Odtieň Chartreuse zafarbil jarné trendy

    Zdá sa, že minuloročný odtieň "brat summer" ešte úplne nezmizol. Len sa uložil k zimnému spánku a premenil sa na trochu zdržanlivejšiu verziu, farbu s názvom Chartreuse. Ide o tóny prenikavej žltej a zelenej, ktoré sa vkradli aj do kolekcií na túto jar a nadchádzajúce leto. Ich hlavnou výhodou je ľahká kombinovateľnosť a okamžitý efekt "it girl".

    Pastelové odtiene vkročili do sveta make-upu. Stelesňujú jarný optimizmus

    Môže sa zdať, že sú pastelové odtiene v jarnom období asi tak originálne ako kvetinové vzory. Napriek tomu oboje zažíva tento rok comeback. Návrat jemných farieb súvisí okrem iného aj s obľubou obdobia zo začiatku milénia, teda y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hľadajú akýsi optimizmus a takmer detské experimenty rozjasňujúce súčasné dianie.

    Móda v rukách celebrít. Outfity hviezd manifestujú ich vysnívané role

    Zdá sa, že voľby rób slávnych osobností skrývajú oveľa viac než len dych vyrážajúce outfity. Jednať by sa mohlo o nápovedu ohľadom ich vysnívaných rolí. Šatník herečiek ako Millie Bobby Brown alebo Ariany Grande vyžaruje v poslednej dobe energiu Britney Spears a Audrey Hepburn, teda osobností, ktoré by si túžili stvárniť na filmovom plátne.

    Kam nechodí slnko, tam chodí lekár. Niektoré účinné látky ale pred žiarením schovajte

    Staré príslovie o potrebe slnka, ktoré lieči všetky neduhy, je pravdou len z časti. Slnečné lúče síce pomáhajú telu vytvárať vitamín D a blahodarný účinok majú aj na psychiku. To všetko ale platí iba s dostatočnou ochranou pred škodlivým UV žiarením. A pokiaľ vo svojej skin care rutine používate účinné látky, platí to pre vás dvojnásobne.

    Móda v skratke: Chanel spojil sily s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Svet módy nikdy neprestane hýriť novinkami. Značka Chanel predstaví nový parfém spolu so speváčkou Angèle. Balenciaga pre zmenu spojila sily s výrobcom obuvi Scholl a novou tvárou L'Orèal Paris je herečka zo seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamojší dizajn week a Prada sa blíži k odkúpeniu Versace.

    Naloďte sa na nový trend. Tohtoročnú jar ovládne námornícka fisherman estetika

    Tohtoročná jar pohltí vlna námorníckeho štýlu. Takzvaná fisherman estetika spája to najlepšie z minuloročnej "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu aj morom inšpirovaných prvkov. Jej nástup nadiktovala už predpoveď platformy Pinterest na rok 2025, potvrdili ju ale aj prehliadky z dielne Jean Paul Gaultier, Miu Miu alebo Louis Vuitton.

    Milánsky dizajn week preťal dva svety. Akcia spája luxusný interiér a módu

    Miláno je nielen jedným z hlavných miest módy, ale aj metropolou, ktorá spája to najlepšie zo sveta kultúry, architektúry a luxusných interiérov. Milánsky týždeň dizajnu, na ktorom sa tradične zúčastňujú popredné svetové módne domy, je symbolom prepojenia rôznych scén. Tentoraz svoje vlastné výstavy alebo prezentácie predstavili značky ako Gucci, Loro Piana, Loewe a Louis Vuitton.

    Udeľovanie cien Anděl ako prehliadka prírodných javov. Akcia opäť nemala s módou nič spoločné

    Zaujíma vás, kde je možné pozorovať takzvanú elitu národa v jej "prirodzených" módnych kreáciách? Ak áno, stačí si počkať na odovzdávanie cien Anděl. Toto podujatie jednoducho nemá s módou nič spoločné. Na červenom koberci sa opäť striedali mračná nevkusu, tornáda gýča a záplavy otáznikov. Eleganciu vystriedala kalamita, ktorá si zaslúži skôr varovanie Českého hydrometeorologického ústavu než módnych redaktorov.

    Girl boss ako životný štýl. Cieľavedomú ženu tvorí správne oblečenie aj umenie relaxácie

    Fenomén girl boss dávno opustil virálny priestor sociálnych sietí a namiesto toho vstúpil do skutočných životov. Schopné a samostatné ženy nie sú žiadnou novinkou, ale dnešná doba im dáva väčší priestor na vyniknutie. Definíciou takej ženy je jej pracovitosť, zároveň však vyzerá stále upravene a má skoro vždy dobrú náladu. Je vôbec možné dosiahnuť takéto skóre?

    Doprajte svojim chlpatým priateľom zaslúžený luxus. Na psov myslia aj najslávnejšie značky

    Nie je výnimkou, že sa majitelia psov o svojich miláčikov starajú viac ako o seba. Kto by nedal svojim roztomilým chlpatým priateľom len tú najlepšiu starostlivosť? Medzi milovníkov psích spoločníkov určite patria aj známe módne domy. Preto na nich nezabúdajú ani vo svojej luxusnej ponuke. Dopriať preto môžete svojmu parťákovi všetko od obojkov cez svetrík až po pelech.

    Vpustite jarný vánok. Otvorené okno dodá interiéru vôňu

    Vytrvalé slnečné lúče si nachádzajú cestu do našich domovov a bytov a všetci ich netrpezlivo očakávajú. Jar symbolizuje nové začiatky, čistotu a predovšetkým svieže vône. Okrem čerstvého vzduchu a rozkvitnutých rastlín vám však doma pomôžu aj interiérové vône so sviežimi tónmi. Poslúži vám arabská guma alebo napríklad parfum na pranie.

    Móda v skratke: Tiffany & Co. oslavuje lásku a Paris Hilton vydala svoj 30. parfém

    Šperkársky dom Tiffany & Co. oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformujúcu silu lásky. Nemecké značky Rimowa a Mykita spolupracujú na slnečných okuliaroch a Paris Hilton odhalila svoj už 30. parfém. Dizajnér Jeremy Scott navrhne 500 kostýmov pre berlínsku show a Duran Lantink vyhral Woolmark Prize.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―