Více

    ― Reklama ―

    Nie je výnimkou, že sa beauty influenci vo svojej tvorbe s nadšením inšpirujú u svojich obľúbených celebrít. Inak tomu nie je ani v prípade nového make-up trendu podľa Moo Deng. Jediným neobvyklým aspektom je, že nejde o človeka, ale o virálne hrošie bábätko. Internet si získalo svojou roztomilosťou aj drzým charakterom.

    Beauty svet dokazuje, že jeho kreativita nepozná hraníc. Influenceri na populárnej sieti TikTok zdieľajú videá inšpirované novým miláčikom internetu. Koncom septembra sa ním stala baby hrošica Moo Deng. Tá si získala svet vďaka svojej bezkonkurenčnej roztomilosti. Svet si získala predovšetkým vďaka svojej neprekonateľnej roztomilosti. Virálne sa ale stali aj jej fotky, na ktorých je v zlej nálade. Práve na týchto fotografiách mláďa hrocha ukázalo svoju pravú povahu.

    Zdroj: Reuters

    Nenecháva veci len tak. Nebojí sa zaútočiť na svojich ošetrovateľov ani vyvolať záchvat hnevu, ak ju niekto začne zdvíhať proti jej vôli. Slávnou sa stala po tom, čo zamestnanec thajskej zoo menom Khao Kheow začal zverejňovať jej zábery na TikTok. Teraz však začína vyvolávať nielen pobavené reakcie, ale aj nečakané, avšak zásadné beauty trendy.

    Virálny trend je založený na žiarivej pleti. Nezaobíde sa bez rúžu a sivých tieňov

    Krásu Moo Deng ako prvá oficiálne uznala thajská pobočka siete Sephora. Na Instagrame sa podelila o návod, ako získať rovnaký ružovkastý odtieň ako baby hrošica. Odvtedy aj platformy ako Vogue, Allure a Cosmopolitan uznali silu jej neodolateľného vzhľadu. Na TikToku ho zase spopularizovala beauty influencerka Mei Pang vo videu s viac ako 9 miliónmi zhliadnutí.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Sephora Thailand (@thaisephora)

    V skutočnosti je mláďa okrem prirodzenej červenej farby známe aj svojou „žiarivou“ pokožkou. Podobný glow reflektuje aj najnovší make-up trend. Jeho základom je lesklá pleť. Po nej nasleduje ľahká aplikácia bledoružového rúžu, ktorý dopĺňajú rovnako sfarbené pery. Oči sú naopak zvýraznené sivým očným tieňom, ktorý odkazuje na kožu virálnej hrošice. Samozrejme, existuje niekoľko verzií líčenia Moo Deng.

    @meicrosoft I LOVE MOO DENG #avantgardemakeup #editorialmakeup #experimentalmakeup ♬ originálny zvuk – Mei Pang

    Záleží na tom, či uprednostňujete decentnejší denný look, alebo chcete na seba viac upozorniť a ukázať svetu svoj prehľad v aktuálnych virálnych trendoch. Líčenie Moo Deng preto dokazuje absurditu aj obdivuhodnú kreativitu influencerov krásy. Nabudúce sa možno inšpirujú inými populárnymi zvieratkami, napríklad plyšovým tučniačikom menom Pesto.

    Zdroje: New York Post, Tribune, Indy100, Instagram, TikTok

    Foto:Reuters

    Internet má novú it girl. Hrošica Moo Deng inšpiruje nový make-up trend

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nie je výnimkou, že sa beauty influenci vo svojej tvorbe s nadšením inšpirujú u svojich obľúbených celebrít. Inak tomu nie je ani v prípade nového make-up trendu podľa Moo Deng. Jediným neobvyklým aspektom je, že nejde o človeka, ale o virálne hrošie bábätko. Internet si získalo svojou roztomilosťou aj drzým charakterom.

    Beauty svet dokazuje, že jeho kreativita nepozná hraníc. Influenceri na populárnej sieti TikTok zdieľajú videá inšpirované novým miláčikom internetu. Koncom septembra sa ním stala baby hrošica Moo Deng. Tá si získala svet vďaka svojej bezkonkurenčnej roztomilosti. Svet si získala predovšetkým vďaka svojej neprekonateľnej roztomilosti. Virálne sa ale stali aj jej fotky, na ktorých je v zlej nálade. Práve na týchto fotografiách mláďa hrocha ukázalo svoju pravú povahu.

    Zdroj: Reuters

    Nenecháva veci len tak. Nebojí sa zaútočiť na svojich ošetrovateľov ani vyvolať záchvat hnevu, ak ju niekto začne zdvíhať proti jej vôli. Slávnou sa stala po tom, čo zamestnanec thajskej zoo menom Khao Kheow začal zverejňovať jej zábery na TikTok. Teraz však začína vyvolávať nielen pobavené reakcie, ale aj nečakané, avšak zásadné beauty trendy.

    Virálny trend je založený na žiarivej pleti. Nezaobíde sa bez rúžu a sivých tieňov

    Krásu Moo Deng ako prvá oficiálne uznala thajská pobočka siete Sephora. Na Instagrame sa podelila o návod, ako získať rovnaký ružovkastý odtieň ako baby hrošica. Odvtedy aj platformy ako Vogue, Allure a Cosmopolitan uznali silu jej neodolateľného vzhľadu. Na TikToku ho zase spopularizovala beauty influencerka Mei Pang vo videu s viac ako 9 miliónmi zhliadnutí.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Sephora Thailand (@thaisephora)

    V skutočnosti je mláďa okrem prirodzenej červenej farby známe aj svojou „žiarivou“ pokožkou. Podobný glow reflektuje aj najnovší make-up trend. Jeho základom je lesklá pleť. Po nej nasleduje ľahká aplikácia bledoružového rúžu, ktorý dopĺňajú rovnako sfarbené pery. Oči sú naopak zvýraznené sivým očným tieňom, ktorý odkazuje na kožu virálnej hrošice. Samozrejme, existuje niekoľko verzií líčenia Moo Deng.

    @meicrosoft I LOVE MOO DENG #avantgardemakeup #editorialmakeup #experimentalmakeup ♬ originálny zvuk – Mei Pang

    Záleží na tom, či uprednostňujete decentnejší denný look, alebo chcete na seba viac upozorniť a ukázať svetu svoj prehľad v aktuálnych virálnych trendoch. Líčenie Moo Deng preto dokazuje absurditu aj obdivuhodnú kreativitu influencerov krásy. Nabudúce sa možno inšpirujú inými populárnymi zvieratkami, napríklad plyšovým tučniačikom menom Pesto.

    Zdroje: New York Post, Tribune, Indy100, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Burberry otvorí vlastnú galériu. Dočkáme sa jej v roku 2027

    Britská módna značka Burberry spojila svoje sily s prestížnym londýnskym múzeom Victoria and Albert Museum, aby v roku 2027 sprístupnila svoju vlastnú galériu. Projekt, ktorý premení existujúcu Galériu módy na úplne nový výstavný priestor s názvom The Burberry Gallery, sa považuje za významný krok nielen pre britskú kultúru, ale aj pre samotnú značku Burberry, ktorá sa snaží opätovne získať svoje postavenie na trhu s luxusnou módou.

    Jacquemus odštartoval leto. V Monte Carle láka na špeciálny Beach Club

    S letom je vo svete módy neoddeliteľne spojená séria pop-upov a špeciálnych podujatí organizovaných najluxusnejšími značkami. Medzi pomyselných kráľov takýchto podujatí patrí módny dom Jacquemus. Už niekoľko rokov každú letnú sezónu odhaľuje špeciálny butik aj plážový set-up. Inak tomu nie je ani tento rok, spoločnosť tentokrát odštartovala leto v Monte Carle.

    Second hand už nie je plán B. Jeho trh rastie rýchlejšie ako inflácia

    Donedávna boli second handy doménou tých, ktorí chceli ušetriť alebo sa obliekať "trochu inak". Dnes sa stáva plnohodnotným módnym trendom. Podľa aktuálnej správy ThredUp Resale Report má trh s oblečením z druhej ruky veľkú budúcnosť. Za päť rokov by mal dosiahnuť hodnotu 367 miliárd dolárov. Pre porovnanie, je to vyššie číslo ako hodnota módneho priemyslu v Taliansku. A kto za týmto rastom stojí? Jednoznačne generácia Z.

    Letné trendy sa hlásia o slovo. Otvorte im dvere svojho šatníka

    Slnkom zaliate dni sa blížia míľovými krokmi, takže nie je na čo čakať. Trendy tohto leta začínajú bojovať o našu pozornosť. Niektoré z nich však môžu byť trochu šialené. Napriek tomu sa nebojte otvoriť im dvere svojho šatníka, uvidíte, že si v ňom ľahko nájdu svoje dôstojné miesto. Stačí ich skombinovať so správnym doplnkom či ladiacimi nadčasovými kúskami.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti prinášajú prvú výstavu. Vzdávajú hold červenej

    Nadácia návrhára Valentina Garavaniho a podnikateľa Giancarla Giammettiho funguje od roku 2016. Kreatívne duo však až teraz predstavuje svoju prvú výstavu, ktorá sa koná v novootvorenom centre PM23, ktoré sa nachádza kúsok od sídla spoločnosti Valentino v Ríme. Prvá výstava, ktorá bude otvorená 25. mája, bude venovaná červenej farbe, ktorá sa tak spája s módnym domom.

    Florence Pugh vzkriesila s Thunderbolts Marvel. Herečka búra hranice filmu

    Svet filmov z dielne Marvel zažíva v posledných rokoch nevítaný útlm. Filmy o populárnych superhrdinoch dlhodobo nedokázali získať vytúžené uznanie. Zdá sa však, že najnovší projekt štúdia, film Thunderbolts, by mohol štúdiu vrátiť zašlú slávu. Úspešná herečka Florence Pugh v ňom žiari a opäť dokazuje, že sa nebojí búrať vopred stanovené hranice.

    Letná romantika na obzore. Romantické kabelky zapĺňajú luxusné obchody

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné "it" kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Rapová scéna ovláda haute couture. Aj Chanel vie, že tvíd bez beatu nikoho nezaujíma

    Keď sa Chanel rozhodne vymenovať Kendricka Lamara za ambasádora, je jasné, že sa prepisujú módne pravidlá. Elegantná značka, známa tvídom, perlami a vernosťou odkazu Coco Chanel, zrazu hovorí jazykom hip-hopovej kultúry. A nie je sama. Lanvin zveril jednu zo svojich divízií raperovi Futureovi a A$AP Rocky vedie dizajn značky Ray-Ban. Luxusné značky chápu, že úspech spočíva v populárnej kultúre. A tou hýbe práve rap.

    Ďalší trend z 2000s oslavuje comeback. Spestrite svoje nohavice obľúbenou sukňou

    Ak aspoň trochu sledujete tohtoročné trendy, už teraz je jasné, že ich kráľovnou je nostalgia. Vracia sa množstvo dávno zabudnutých obľúbených trendov, ako napríklad boho štýl alebo extra krátke sukne. Preto sa do popredia dostáva moderný pohľad na kontroverzné kombinácie. Naberte pred horúcim letom odvahu a oblečte si sukňu cez nohavice.

    Spestrite si sladký spánok. Parfémy patria aj do postele

    Záujem o správny spánok v posledných rokoch výrazne vzrástol. Nie je preto divu, že túžba po sladkom odpočinku sa nedávno dostala aj na sociálnu sieť TikTok, kde sa skrížila s tamojšími trendmi v oblasti krásy. Čoraz viac influencerov tak odporúča svoj nový obľúbený trik. Nedajú dopustiť na svoje obľúbené parfumy, ktoré im pomáhajú odplávať do ríše snov.

    Balenciaga píše novú kapitolu. Na trón zasadne Pierpaolo Piccioli

    Módny dom Balenciaga pozná svojho nástupcu. Súčasného kreatívneho riaditeľa Demnu Gvasaliu po 10 rokoch nahradí návrhár Pierpaolo Piccioli. Ten má v úmysle formovať slávnu značku po 25 rokoch vo Valentino, ktorú opustil v marci minulého roka. Je známy najmä svojimi kolekciami haute couture plnými romantiky, odvážnych farieb a pôvabných proporcií.

    V zajatí semišu. Chlpatá látka otriasa trendy a preniká do všetkých kútov šatníka

    Semiš sa v poslednom čase opäť stal obľúbeným materiálom. Jeho popularita však zďaleka presahuje bundy a kabáty. Táto tkanina sa vkráda do každého kúta šatníka a posúva šaty, doplnky a topánky na novú úroveň. Hoci by sa semiš na prvý pohľad mohol javiť ako ťažko kombinovateľná textúra, s pár základnými pravidlami sa nie je čoho báť.

    Leto volá po obmene. Ľahké CC krémy sľubujú perfektný glow

    S prichádzajúcimi slnečnými dňami prichádza potreba skontrolovať vašu kozmetickú taštičku. S blížiacimi sa vysokými teplotami sa niektoré produkty na líčenie príliš dobre neznášajú. Mnohé z nich vyzerajú na tvári príliš umelo alebo sa po niekoľkých hodinách nepríjemne roztečú. Práve tu prichádzajú na rad tradičné ľahké CC krémy, ktoré sľubujú zjednotenie pleti a zakrytie nedokonalostí.

    Spoločnosť Chanel vdýchla vile La Pausa nový život. Obnoví jej bývalú slávu

    Francúzska riviéra je známa nielen úchvatnými výhľadmi, ale aj najluxusnejšími vilami na svete. Patrí k nim aj La Pausa, teda dom, ktorý si nechala postaviť návrhárka Coco Chanel ako svoj vysnívaný domov. Vedenie jej značky ho kúpilo pred 10 rokmi a odvtedy pracuje na potrebnej rekonštrukcii. Vila tak teraz opäť otvorí svoje dvere.

    Nový trend na obzore. Dark dreamy aesthetic dodá víliemu looku čarodejnícky nádych

    Sociálna sieť Pinterest vo svojom stánku na festivale Coachella odhalila údaje o očakávaných trendoch. Jedným z nich je aj dark dreamy aesthetic, teda štýl kombinujúci nežnú lesnú vílu a tajomnú čarodejnicu. Ak by vílu Amálku stvoril režisér Tim Burton, určite by bola jej ambasádorkou. Prečítajte si, ako prvky tejto estetiky začleniť do svojho každodenného nosenia.

    Spoločnosť Gucci predstavila veľkolepý návrat. V tohtoročnej cruise kolekcii sa snaží o renesanciu

    Štvrtkový večer vo Florencii sa niesol v duchu módy. Značka Gucci predstavila v meste, kde bola v roku 1921 založená, svoju tohtoročnú očakávanú kolekciu. Ako naznačuje miesto, išlo o návrat ku koreňom. Preto sa inšpirovala aj renesanciou, ktorá symbolizuje nielen nové začiatky, ale aj dávnu históriu úchvatného talianskeho mesta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―