Více

    ― Reklama ―

    Parížsky týždeň módy hneď na druhý deň odhalil prehliadky dvoch legendárnych módnych domov. Kreatívna riaditeľka Dior Maria Grazia Chiuri v najnovšej kolekcii oslávila prácu návrhára Marca Bohan. Vzdala preto hold móde 60. rokov minulého storočia. Anthony Vaccarello zase v návrhoch pre Saint Laurent perfektne vyzdvihol koncept krehkosti aj transparentnosti.

    Dior oslávil módnu revolúciu 60. rokov 20. storočia. Odkázal aj na svoju prvú ready-to-wear kolekciu

    Druhá polovica 60. rokov minulého storočia predstavovala pre značku Dior dôležité obdobie. Jej vtedajší kreatívny riaditeľ Marc Bohan sa totiž rozhodol pre radikálny krok. V roku 1967 vytvoril pre slávny módny dom prvú ready-to-wear kolekciu. Prehliadka s názvom Miss Dior tak zásadne zmenila históriu. Vysokú módu totiž urobila dostupnejšiu. Zároveň však uvoľnila predstavy o vtedajšej dámskej móde.

    Zdroj: Reuters

    Týmto zásadným zmenám sa rozhodla vzdať hold súčasná kreatívna riaditeľka značky Dior Maria Grazia Chiuri vo svojej najnovšej kolekcii. „Podľa môjho názoru sa vplyv a talent Marca Bohana často podceňuje. Jeho práca však bola feministická dávno predtým, ako ženy začali páliť podprsenky,“ komentovala svoj zámer podľa The Fashion Network. Niektoré z jej návrhov preto niesli nápis Miss Dior, odkazujúci na spomínanú revolučnú prehliadku.

    Medzi ďalšie kúsky Dior prehliadky patrili aj klasické trenčkoty, šaty v „áčkovom“ strihu aj sukne po kolená. Väčšina kolekcie sa navyše niesla v béžových a pieskových odtieňoch. Chiuri tým odkazovala na prácu umelkyne Gabrielly Crespi, ktorá s Bohanom spolupracovala. Na prehliadke potom nechýbalo ani množstvo celebrít. Zastavila sa na nej napríklad aj herečka a ambasádorka značky Jennifer Lawrence.

    Saint Laurent venoval kolekciu krehkosti. Zachytil ju úchvatnými transparentnými vzormi

    Úplne úchvatnú prehliadku predstavil aj módny dom Saint Laurent. Jeho kreatívny riaditeľ Anthony Vaccarello ju venoval predovšetkým dvom konceptom, a to transparentnosti a krehkosti. Zhodou náhod tým najnovšiu šou prepojil aj so súčasnou výstavou YSL s názvom Transparencies. V Paríži ju potom od jej otvorenia na začiatku februára navštívilo 14 000 návštevníkov.

    Zdroj: Reuters

    Úspech priehľadných materiálov je teda viac ako zrejmý. Nie je tak prekvapením, že návštevníkov Parížskeho týždňa módy oslovila aj Vaccarello posledná tvorba. Väčšina z modeliek potom predviedla košele, topy, šaty alebo puzdrové sukne z priehľadného a jemného materiálu. Kúsky vytvárali skvelý kontrast s výraznými obrovskými kabátmi a kožuchmi.

    Zdroj: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    PFW: Dior vzdal hold módnej revolúcii 60. rokov a Saint Laurent zachytil transparentnú krehkosť

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Parížsky týždeň módy hneď na druhý deň odhalil prehliadky dvoch legendárnych módnych domov. Kreatívna riaditeľka Dior Maria Grazia Chiuri v najnovšej kolekcii oslávila prácu návrhára Marca Bohan. Vzdala preto hold móde 60. rokov minulého storočia. Anthony Vaccarello zase v návrhoch pre Saint Laurent perfektne vyzdvihol koncept krehkosti aj transparentnosti.

    Dior oslávil módnu revolúciu 60. rokov 20. storočia. Odkázal aj na svoju prvú ready-to-wear kolekciu

    Druhá polovica 60. rokov minulého storočia predstavovala pre značku Dior dôležité obdobie. Jej vtedajší kreatívny riaditeľ Marc Bohan sa totiž rozhodol pre radikálny krok. V roku 1967 vytvoril pre slávny módny dom prvú ready-to-wear kolekciu. Prehliadka s názvom Miss Dior tak zásadne zmenila históriu. Vysokú módu totiž urobila dostupnejšiu. Zároveň však uvoľnila predstavy o vtedajšej dámskej móde.

    Zdroj: Reuters

    Týmto zásadným zmenám sa rozhodla vzdať hold súčasná kreatívna riaditeľka značky Dior Maria Grazia Chiuri vo svojej najnovšej kolekcii. „Podľa môjho názoru sa vplyv a talent Marca Bohana často podceňuje. Jeho práca však bola feministická dávno predtým, ako ženy začali páliť podprsenky,“ komentovala svoj zámer podľa The Fashion Network. Niektoré z jej návrhov preto niesli nápis Miss Dior, odkazujúci na spomínanú revolučnú prehliadku.

    Medzi ďalšie kúsky Dior prehliadky patrili aj klasické trenčkoty, šaty v „áčkovom“ strihu aj sukne po kolená. Väčšina kolekcie sa navyše niesla v béžových a pieskových odtieňoch. Chiuri tým odkazovala na prácu umelkyne Gabrielly Crespi, ktorá s Bohanom spolupracovala. Na prehliadke potom nechýbalo ani množstvo celebrít. Zastavila sa na nej napríklad aj herečka a ambasádorka značky Jennifer Lawrence.

    Saint Laurent venoval kolekciu krehkosti. Zachytil ju úchvatnými transparentnými vzormi

    Úplne úchvatnú prehliadku predstavil aj módny dom Saint Laurent. Jeho kreatívny riaditeľ Anthony Vaccarello ju venoval predovšetkým dvom konceptom, a to transparentnosti a krehkosti. Zhodou náhod tým najnovšiu šou prepojil aj so súčasnou výstavou YSL s názvom Transparencies. V Paríži ju potom od jej otvorenia na začiatku februára navštívilo 14 000 návštevníkov.

    Zdroj: Reuters

    Úspech priehľadných materiálov je teda viac ako zrejmý. Nie je tak prekvapením, že návštevníkov Parížskeho týždňa módy oslovila aj Vaccarello posledná tvorba. Väčšina z modeliek potom predviedla košele, topy, šaty alebo puzdrové sukne z priehľadného a jemného materiálu. Kúsky vytvárali skvelý kontrast s výraznými obrovskými kabátmi a kožuchmi.

    Zdroj: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Burberry otvorí vlastnú galériu. Dočkáme sa jej v roku 2027

    Britská módna značka Burberry spojila svoje sily s prestížnym londýnskym múzeom Victoria and Albert Museum, aby v roku 2027 sprístupnila svoju vlastnú galériu. Projekt, ktorý premení existujúcu Galériu módy na úplne nový výstavný priestor s názvom The Burberry Gallery, sa považuje za významný krok nielen pre britskú kultúru, ale aj pre samotnú značku Burberry, ktorá sa snaží opätovne získať svoje postavenie na trhu s luxusnou módou.

    Jacquemus odštartoval leto. V Monte Carle láka na špeciálny Beach Club

    S letom je vo svete módy neoddeliteľne spojená séria pop-upov a špeciálnych podujatí organizovaných najluxusnejšími značkami. Medzi pomyselných kráľov takýchto podujatí patrí módny dom Jacquemus. Už niekoľko rokov každú letnú sezónu odhaľuje špeciálny butik aj plážový set-up. Inak tomu nie je ani tento rok, spoločnosť tentokrát odštartovala leto v Monte Carle.

    Second hand už nie je plán B. Jeho trh rastie rýchlejšie ako inflácia

    Donedávna boli second handy doménou tých, ktorí chceli ušetriť alebo sa obliekať "trochu inak". Dnes sa stáva plnohodnotným módnym trendom. Podľa aktuálnej správy ThredUp Resale Report má trh s oblečením z druhej ruky veľkú budúcnosť. Za päť rokov by mal dosiahnuť hodnotu 367 miliárd dolárov. Pre porovnanie, je to vyššie číslo ako hodnota módneho priemyslu v Taliansku. A kto za týmto rastom stojí? Jednoznačne generácia Z.

    Letné trendy sa hlásia o slovo. Otvorte im dvere svojho šatníka

    Slnkom zaliate dni sa blížia míľovými krokmi, takže nie je na čo čakať. Trendy tohto leta začínajú bojovať o našu pozornosť. Niektoré z nich však môžu byť trochu šialené. Napriek tomu sa nebojte otvoriť im dvere svojho šatníka, uvidíte, že si v ňom ľahko nájdu svoje dôstojné miesto. Stačí ich skombinovať so správnym doplnkom či ladiacimi nadčasovými kúskami.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti prinášajú prvú výstavu. Vzdávajú hold červenej

    Nadácia návrhára Valentina Garavaniho a podnikateľa Giancarla Giammettiho funguje od roku 2016. Kreatívne duo však až teraz predstavuje svoju prvú výstavu, ktorá sa koná v novootvorenom centre PM23, ktoré sa nachádza kúsok od sídla spoločnosti Valentino v Ríme. Prvá výstava, ktorá bude otvorená 25. mája, bude venovaná červenej farbe, ktorá sa tak spája s módnym domom.

    Florence Pugh vzkriesila s Thunderbolts Marvel. Herečka búra hranice filmu

    Svet filmov z dielne Marvel zažíva v posledných rokoch nevítaný útlm. Filmy o populárnych superhrdinoch dlhodobo nedokázali získať vytúžené uznanie. Zdá sa však, že najnovší projekt štúdia, film Thunderbolts, by mohol štúdiu vrátiť zašlú slávu. Úspešná herečka Florence Pugh v ňom žiari a opäť dokazuje, že sa nebojí búrať vopred stanovené hranice.

    Letná romantika na obzore. Romantické kabelky zapĺňajú luxusné obchody

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné "it" kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Rapová scéna ovláda haute couture. Aj Chanel vie, že tvíd bez beatu nikoho nezaujíma

    Keď sa Chanel rozhodne vymenovať Kendricka Lamara za ambasádora, je jasné, že sa prepisujú módne pravidlá. Elegantná značka, známa tvídom, perlami a vernosťou odkazu Coco Chanel, zrazu hovorí jazykom hip-hopovej kultúry. A nie je sama. Lanvin zveril jednu zo svojich divízií raperovi Futureovi a A$AP Rocky vedie dizajn značky Ray-Ban. Luxusné značky chápu, že úspech spočíva v populárnej kultúre. A tou hýbe práve rap.

    Ďalší trend z 2000s oslavuje comeback. Spestrite svoje nohavice obľúbenou sukňou

    Ak aspoň trochu sledujete tohtoročné trendy, už teraz je jasné, že ich kráľovnou je nostalgia. Vracia sa množstvo dávno zabudnutých obľúbených trendov, ako napríklad boho štýl alebo extra krátke sukne. Preto sa do popredia dostáva moderný pohľad na kontroverzné kombinácie. Naberte pred horúcim letom odvahu a oblečte si sukňu cez nohavice.

    Spestrite si sladký spánok. Parfémy patria aj do postele

    Záujem o správny spánok v posledných rokoch výrazne vzrástol. Nie je preto divu, že túžba po sladkom odpočinku sa nedávno dostala aj na sociálnu sieť TikTok, kde sa skrížila s tamojšími trendmi v oblasti krásy. Čoraz viac influencerov tak odporúča svoj nový obľúbený trik. Nedajú dopustiť na svoje obľúbené parfumy, ktoré im pomáhajú odplávať do ríše snov.

    Balenciaga píše novú kapitolu. Na trón zasadne Pierpaolo Piccioli

    Módny dom Balenciaga pozná svojho nástupcu. Súčasného kreatívneho riaditeľa Demnu Gvasaliu po 10 rokoch nahradí návrhár Pierpaolo Piccioli. Ten má v úmysle formovať slávnu značku po 25 rokoch vo Valentino, ktorú opustil v marci minulého roka. Je známy najmä svojimi kolekciami haute couture plnými romantiky, odvážnych farieb a pôvabných proporcií.

    V zajatí semišu. Chlpatá látka otriasa trendy a preniká do všetkých kútov šatníka

    Semiš sa v poslednom čase opäť stal obľúbeným materiálom. Jeho popularita však zďaleka presahuje bundy a kabáty. Táto tkanina sa vkráda do každého kúta šatníka a posúva šaty, doplnky a topánky na novú úroveň. Hoci by sa semiš na prvý pohľad mohol javiť ako ťažko kombinovateľná textúra, s pár základnými pravidlami sa nie je čoho báť.

    Leto volá po obmene. Ľahké CC krémy sľubujú perfektný glow

    S prichádzajúcimi slnečnými dňami prichádza potreba skontrolovať vašu kozmetickú taštičku. S blížiacimi sa vysokými teplotami sa niektoré produkty na líčenie príliš dobre neznášajú. Mnohé z nich vyzerajú na tvári príliš umelo alebo sa po niekoľkých hodinách nepríjemne roztečú. Práve tu prichádzajú na rad tradičné ľahké CC krémy, ktoré sľubujú zjednotenie pleti a zakrytie nedokonalostí.

    Spoločnosť Chanel vdýchla vile La Pausa nový život. Obnoví jej bývalú slávu

    Francúzska riviéra je známa nielen úchvatnými výhľadmi, ale aj najluxusnejšími vilami na svete. Patrí k nim aj La Pausa, teda dom, ktorý si nechala postaviť návrhárka Coco Chanel ako svoj vysnívaný domov. Vedenie jej značky ho kúpilo pred 10 rokmi a odvtedy pracuje na potrebnej rekonštrukcii. Vila tak teraz opäť otvorí svoje dvere.

    Nový trend na obzore. Dark dreamy aesthetic dodá víliemu looku čarodejnícky nádych

    Sociálna sieť Pinterest vo svojom stánku na festivale Coachella odhalila údaje o očakávaných trendoch. Jedným z nich je aj dark dreamy aesthetic, teda štýl kombinujúci nežnú lesnú vílu a tajomnú čarodejnicu. Ak by vílu Amálku stvoril režisér Tim Burton, určite by bola jej ambasádorkou. Prečítajte si, ako prvky tejto estetiky začleniť do svojho každodenného nosenia.

    Spoločnosť Gucci predstavila veľkolepý návrat. V tohtoročnej cruise kolekcii sa snaží o renesanciu

    Štvrtkový večer vo Florencii sa niesol v duchu módy. Značka Gucci predstavila v meste, kde bola v roku 1921 založená, svoju tohtoročnú očakávanú kolekciu. Ako naznačuje miesto, išlo o návrat ku koreňom. Preto sa inšpirovala aj renesanciou, ktorá symbolizuje nielen nové začiatky, ale aj dávnu históriu úchvatného talianskeho mesta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―