Více

    ― Reklama ―

    Koncom minulého týždňa odhalili svoje prehliadky dve známe značky. Marc Jacobs oslávil v piatok svoje 40. výročie. Pri tej príležitosti predstavil návrhy pripomínajúce bábiky v životnej veľkosti. Úplne opačnú atmosféru potom cez víkend zachytila spoločnosť Moncler. V kúzelnom zasneženom lese St. Moritz vytvorila úplne rozprávkovú show.

    Zasnežený les ukryl kúzelnú prehliadku. Moncler odhalil kolekciu na jeseň 2024

    Obľúbené švajčiarske lyžiarske mestečko St. Moritz rozžiarila v sobotu večer dlho očakávaná prehliadka značky Moncler. Jednalo sa totiž o doslova rozprávkovú udalosť. Návštevníci videli najnovšiu kolekciu na pozadí kúzelne zasneženého lesa. Okrem toho ich po príchode privítala špeciálna kapucňa a slúchadlá so soundtrackom. Teplo potom zaručili vyhrievané sedadlá aj termosky s horúcim vínom alebo čajom.

    Zdroj: Moncler

    Samotná kolekcia bola rovnako úchvatná. Viac ako 130 modelov predstavilo oblečenie vhodné na lyžovačku aj na vysnívanú zimnú dovolenku. Paleta farieb pritom siahala od svietivo bielej cez odtiene béžovej a hnedej až po hrejivo žltú aj zelenú. Spoločnými prvkami boli pletené vzory, výšivky alebo flanel. Na kúzelnú show navyše dorazili známe osobnosti, okrem iného aj herečka Anne Hathaway. Pozornosť na seba strhla vďaka elegantnej bielej lyžiarskej kombinéze.

    Značka Marc Jacobs oslávila 40. narodeniny. Vytvorila nečakaný a elegantný svet bábik

    Piatkový večer pre zmenu patril prehliadke Marc Jacobs na jar 2024. Nešlo však len o odhalenie novej kolekcie, ale aj 40. výročie známej značky. Americký návrhár sa preto významnú udalosť rozhodol náležite osláviť. Jeho návrhy tak vzdali hold uplynulým dekádam, kvalitnému krajčírstvu aj súčasnej moderne. Výsledkom bola kolekcia pripomínajúca bábiky v životnej veľkosti.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Jacobs totiž modelky obliekol do mierne oversized outfitov pevných štruktúr. Oblečenie preto pôsobilo ako kúsky, ktoré deti s veľkou láskou navliekajú na svoje bábiky. Modelky tiež chodili s ramenami ohnutými dopredu, čím vytvárali akoby „neľudský“ dojem. Atmosféru potom perfektne vytvorili aj objemné a hore vyčesané vlasy. Kolekciu známy návrhár nazval výstižne, teda Wonder.

    Jednotlivé návrhy pripomínali módu 60. rokov, ale aj moderný streetwear z prelomu storočia alebo japonský štýl či pánske námornícke uniformy. Detaily, ako napríklad obrovské gombíky a brošne alebo oversized šortky, vytvorili hravú ódu na historickú i súčasnú pop kultúru. Okrem toho sa prehliadky zúčastnili aj celebrity a priatelia módneho domu, ako napríklad režisérka Sofia Coppola a herečka Dakota Fanning.

    Zdroje: WWD, Culted, Instagram, YouTube

    Módny svet ohromil Moncler aj Marc Jacobs. Zimné kráľovstvo kontrastovalo s vesmírom dych vyrážajúcich bábik

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncom minulého týždňa odhalili svoje prehliadky dve známe značky. Marc Jacobs oslávil v piatok svoje 40. výročie. Pri tej príležitosti predstavil návrhy pripomínajúce bábiky v životnej veľkosti. Úplne opačnú atmosféru potom cez víkend zachytila spoločnosť Moncler. V kúzelnom zasneženom lese St. Moritz vytvorila úplne rozprávkovú show.

    Zasnežený les ukryl kúzelnú prehliadku. Moncler odhalil kolekciu na jeseň 2024

    Obľúbené švajčiarske lyžiarske mestečko St. Moritz rozžiarila v sobotu večer dlho očakávaná prehliadka značky Moncler. Jednalo sa totiž o doslova rozprávkovú udalosť. Návštevníci videli najnovšiu kolekciu na pozadí kúzelne zasneženého lesa. Okrem toho ich po príchode privítala špeciálna kapucňa a slúchadlá so soundtrackom. Teplo potom zaručili vyhrievané sedadlá aj termosky s horúcim vínom alebo čajom.

    Zdroj: Moncler

    Samotná kolekcia bola rovnako úchvatná. Viac ako 130 modelov predstavilo oblečenie vhodné na lyžovačku aj na vysnívanú zimnú dovolenku. Paleta farieb pritom siahala od svietivo bielej cez odtiene béžovej a hnedej až po hrejivo žltú aj zelenú. Spoločnými prvkami boli pletené vzory, výšivky alebo flanel. Na kúzelnú show navyše dorazili známe osobnosti, okrem iného aj herečka Anne Hathaway. Pozornosť na seba strhla vďaka elegantnej bielej lyžiarskej kombinéze.

    Značka Marc Jacobs oslávila 40. narodeniny. Vytvorila nečakaný a elegantný svet bábik

    Piatkový večer pre zmenu patril prehliadke Marc Jacobs na jar 2024. Nešlo však len o odhalenie novej kolekcie, ale aj 40. výročie známej značky. Americký návrhár sa preto významnú udalosť rozhodol náležite osláviť. Jeho návrhy tak vzdali hold uplynulým dekádam, kvalitnému krajčírstvu aj súčasnej moderne. Výsledkom bola kolekcia pripomínajúca bábiky v životnej veľkosti.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Jacobs totiž modelky obliekol do mierne oversized outfitov pevných štruktúr. Oblečenie preto pôsobilo ako kúsky, ktoré deti s veľkou láskou navliekajú na svoje bábiky. Modelky tiež chodili s ramenami ohnutými dopredu, čím vytvárali akoby „neľudský“ dojem. Atmosféru potom perfektne vytvorili aj objemné a hore vyčesané vlasy. Kolekciu známy návrhár nazval výstižne, teda Wonder.

    Jednotlivé návrhy pripomínali módu 60. rokov, ale aj moderný streetwear z prelomu storočia alebo japonský štýl či pánske námornícke uniformy. Detaily, ako napríklad obrovské gombíky a brošne alebo oversized šortky, vytvorili hravú ódu na historickú i súčasnú pop kultúru. Okrem toho sa prehliadky zúčastnili aj celebrity a priatelia módneho domu, ako napríklad režisérka Sofia Coppola a herečka Dakota Fanning.

    Zdroje: WWD, Culted, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Burberry otvorí vlastnú galériu. Dočkáme sa jej v roku 2027

    Britská módna značka Burberry spojila svoje sily s prestížnym londýnskym múzeom Victoria and Albert Museum, aby v roku 2027 sprístupnila svoju vlastnú galériu. Projekt, ktorý premení existujúcu Galériu módy na úplne nový výstavný priestor s názvom The Burberry Gallery, sa považuje za významný krok nielen pre britskú kultúru, ale aj pre samotnú značku Burberry, ktorá sa snaží opätovne získať svoje postavenie na trhu s luxusnou módou.

    Jacquemus odštartoval leto. V Monte Carle láka na špeciálny Beach Club

    S letom je vo svete módy neoddeliteľne spojená séria pop-upov a špeciálnych podujatí organizovaných najluxusnejšími značkami. Medzi pomyselných kráľov takýchto podujatí patrí módny dom Jacquemus. Už niekoľko rokov každú letnú sezónu odhaľuje špeciálny butik aj plážový set-up. Inak tomu nie je ani tento rok, spoločnosť tentokrát odštartovala leto v Monte Carle.

    Second hand už nie je plán B. Jeho trh rastie rýchlejšie ako inflácia

    Donedávna boli second handy doménou tých, ktorí chceli ušetriť alebo sa obliekať "trochu inak". Dnes sa stáva plnohodnotným módnym trendom. Podľa aktuálnej správy ThredUp Resale Report má trh s oblečením z druhej ruky veľkú budúcnosť. Za päť rokov by mal dosiahnuť hodnotu 367 miliárd dolárov. Pre porovnanie, je to vyššie číslo ako hodnota módneho priemyslu v Taliansku. A kto za týmto rastom stojí? Jednoznačne generácia Z.

    Letné trendy sa hlásia o slovo. Otvorte im dvere svojho šatníka

    Slnkom zaliate dni sa blížia míľovými krokmi, takže nie je na čo čakať. Trendy tohto leta začínajú bojovať o našu pozornosť. Niektoré z nich však môžu byť trochu šialené. Napriek tomu sa nebojte otvoriť im dvere svojho šatníka, uvidíte, že si v ňom ľahko nájdu svoje dôstojné miesto. Stačí ich skombinovať so správnym doplnkom či ladiacimi nadčasovými kúskami.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti prinášajú prvú výstavu. Vzdávajú hold červenej

    Nadácia návrhára Valentina Garavaniho a podnikateľa Giancarla Giammettiho funguje od roku 2016. Kreatívne duo však až teraz predstavuje svoju prvú výstavu, ktorá sa koná v novootvorenom centre PM23, ktoré sa nachádza kúsok od sídla spoločnosti Valentino v Ríme. Prvá výstava, ktorá bude otvorená 25. mája, bude venovaná červenej farbe, ktorá sa tak spája s módnym domom.

    Florence Pugh vzkriesila s Thunderbolts Marvel. Herečka búra hranice filmu

    Svet filmov z dielne Marvel zažíva v posledných rokoch nevítaný útlm. Filmy o populárnych superhrdinoch dlhodobo nedokázali získať vytúžené uznanie. Zdá sa však, že najnovší projekt štúdia, film Thunderbolts, by mohol štúdiu vrátiť zašlú slávu. Úspešná herečka Florence Pugh v ňom žiari a opäť dokazuje, že sa nebojí búrať vopred stanovené hranice.

    Letná romantika na obzore. Romantické kabelky zapĺňajú luxusné obchody

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné "it" kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Rapová scéna ovláda haute couture. Aj Chanel vie, že tvíd bez beatu nikoho nezaujíma

    Keď sa Chanel rozhodne vymenovať Kendricka Lamara za ambasádora, je jasné, že sa prepisujú módne pravidlá. Elegantná značka, známa tvídom, perlami a vernosťou odkazu Coco Chanel, zrazu hovorí jazykom hip-hopovej kultúry. A nie je sama. Lanvin zveril jednu zo svojich divízií raperovi Futureovi a A$AP Rocky vedie dizajn značky Ray-Ban. Luxusné značky chápu, že úspech spočíva v populárnej kultúre. A tou hýbe práve rap.

    Ďalší trend z 2000s oslavuje comeback. Spestrite svoje nohavice obľúbenou sukňou

    Ak aspoň trochu sledujete tohtoročné trendy, už teraz je jasné, že ich kráľovnou je nostalgia. Vracia sa množstvo dávno zabudnutých obľúbených trendov, ako napríklad boho štýl alebo extra krátke sukne. Preto sa do popredia dostáva moderný pohľad na kontroverzné kombinácie. Naberte pred horúcim letom odvahu a oblečte si sukňu cez nohavice.

    Spestrite si sladký spánok. Parfémy patria aj do postele

    Záujem o správny spánok v posledných rokoch výrazne vzrástol. Nie je preto divu, že túžba po sladkom odpočinku sa nedávno dostala aj na sociálnu sieť TikTok, kde sa skrížila s tamojšími trendmi v oblasti krásy. Čoraz viac influencerov tak odporúča svoj nový obľúbený trik. Nedajú dopustiť na svoje obľúbené parfumy, ktoré im pomáhajú odplávať do ríše snov.

    Balenciaga píše novú kapitolu. Na trón zasadne Pierpaolo Piccioli

    Módny dom Balenciaga pozná svojho nástupcu. Súčasného kreatívneho riaditeľa Demnu Gvasaliu po 10 rokoch nahradí návrhár Pierpaolo Piccioli. Ten má v úmysle formovať slávnu značku po 25 rokoch vo Valentino, ktorú opustil v marci minulého roka. Je známy najmä svojimi kolekciami haute couture plnými romantiky, odvážnych farieb a pôvabných proporcií.

    V zajatí semišu. Chlpatá látka otriasa trendy a preniká do všetkých kútov šatníka

    Semiš sa v poslednom čase opäť stal obľúbeným materiálom. Jeho popularita však zďaleka presahuje bundy a kabáty. Táto tkanina sa vkráda do každého kúta šatníka a posúva šaty, doplnky a topánky na novú úroveň. Hoci by sa semiš na prvý pohľad mohol javiť ako ťažko kombinovateľná textúra, s pár základnými pravidlami sa nie je čoho báť.

    Leto volá po obmene. Ľahké CC krémy sľubujú perfektný glow

    S prichádzajúcimi slnečnými dňami prichádza potreba skontrolovať vašu kozmetickú taštičku. S blížiacimi sa vysokými teplotami sa niektoré produkty na líčenie príliš dobre neznášajú. Mnohé z nich vyzerajú na tvári príliš umelo alebo sa po niekoľkých hodinách nepríjemne roztečú. Práve tu prichádzajú na rad tradičné ľahké CC krémy, ktoré sľubujú zjednotenie pleti a zakrytie nedokonalostí.

    Spoločnosť Chanel vdýchla vile La Pausa nový život. Obnoví jej bývalú slávu

    Francúzska riviéra je známa nielen úchvatnými výhľadmi, ale aj najluxusnejšími vilami na svete. Patrí k nim aj La Pausa, teda dom, ktorý si nechala postaviť návrhárka Coco Chanel ako svoj vysnívaný domov. Vedenie jej značky ho kúpilo pred 10 rokmi a odvtedy pracuje na potrebnej rekonštrukcii. Vila tak teraz opäť otvorí svoje dvere.

    Nový trend na obzore. Dark dreamy aesthetic dodá víliemu looku čarodejnícky nádych

    Sociálna sieť Pinterest vo svojom stánku na festivale Coachella odhalila údaje o očakávaných trendoch. Jedným z nich je aj dark dreamy aesthetic, teda štýl kombinujúci nežnú lesnú vílu a tajomnú čarodejnicu. Ak by vílu Amálku stvoril režisér Tim Burton, určite by bola jej ambasádorkou. Prečítajte si, ako prvky tejto estetiky začleniť do svojho každodenného nosenia.

    Spoločnosť Gucci predstavila veľkolepý návrat. V tohtoročnej cruise kolekcii sa snaží o renesanciu

    Štvrtkový večer vo Florencii sa niesol v duchu módy. Značka Gucci predstavila v meste, kde bola v roku 1921 založená, svoju tohtoročnú očakávanú kolekciu. Ako naznačuje miesto, išlo o návrat ku koreňom. Preto sa inšpirovala aj renesanciou, ktorá symbolizuje nielen nové začiatky, ale aj dávnu históriu úchvatného talianskeho mesta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―