Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módny svet privítal začiatkom týždňa hneď niekoľko noviniek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline privítala ako novú globálnu ambasádorku. Dior zase zverejnil novú kampaň pánskej módy, inšpirovanú kvetmi. Francúzsky návrhár Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry znížil svoje odhadované zisky. Šanghaj potom privítala svetovú výstavu o Gabrielle Chanel.

    Spoločnosť Revlon bude zastupovať herečka Madelyn Cline. Pridala sa k Ashley Grahamovej a Megan Thee Stallionovej

    Beauty firma Revlon začiatkom týždňa odhalila novú členku svojho tímu globálnych ambasádorov. Stala sa jej herečka Madelyn Cline, ktorá sa preslávila predovšetkým svojou rolou v seriáli Outer Banks. Známa je ale aj z filmu Glass Onion: A Knives Out Mystery. Pridá sa tak k ostatným ambasádorkám, ako je Ashley Graham alebo Megan Thee Stallion. „Madelyn stelesňuje našu misiu, tým, že žije naplno,“ okomentovala novinku značka.

    Francúzsko pozná svoje olympijské uniformy. Stéphane Ashpool poňal francúzsku vlajku abstraktným spôsobom

    Francúzsky návrhár Stéphane Ashpool si dal za cieľ splniť priania športovcov, ktorí sa zúčastnia blížiacich sa letných olympijských hier. Odkázali mu totiž, že chcú vyzerať „cool, elegantne a moderne“. Vlajku Francúzska preto poňal originálne a vytvoril jej abstraktnú podobu. Výsledkom sú uniformy, cez ktoré sa postupne prelínajú odtiene modrej, bielej a červenej. Dostupné budú vo variante pre 32 rôznych športov, slávnostné ceremónie aj nevyhnutného odpočinku.

    Burberry znížil odhad svojich ziskov. Prvý štvrťrok luxusnej značky je dosť desivý

    Britská luxusná spoločnosť sa pre zmenu nepodelila o veľa veselých noviniek. Oznámila totiž, že musela upraviť svoje odhady pre finančný rok 2024. Umiestnila ho tak medzi 410 a 460 miliónmi libier. Ide teda o nižšie hodnoty, než ktoré uvádzala v minulosti. Investičná banka RBC Capital Markets potom vyhlásila, že by mohli sklamať aj výsledky iných luxusných značiek, a to z posledného štvrťroka roku 2023. Preto očakáva zníženie zisku aj v prvom štvrťroku tohto roka.

    Dior kvety neopúšťa. Vydal jarnú kampaň inšpirovanú záhradami slávneho návrhára

    Kreatívny riaditeľ pánskej módy Dior Kim Jones vlani odhalil kolekciu na jar a leto 2024, inšpirovanú záhradami Christiana Diora. Modely preto nechal na začiatku show „vyrásť“ z podlahy. Myšlienku kvetov však zdá sa neopustil ani tento rok. Módny dom totiž vydal kampaň plnú nielen kvetov, ale aj pastelových farieb, ako je modrá, zelená, žltá, oranžová alebo ružová. Ďalším kľúčovým prvkom nových reklamných fotografií je potom tvíd, objavujúci sa nielen na kabátoch, ale aj trendy topoch.

    Gabrielle Chanel dorazila do Šanghaja. Mesto privíta exkluzívnu svetovú výstavu

    Medzinárodná výstava s názvom Fashion Manifesto sa opäť presúva. Tentokrát z Victoria & Albert múzea v Londýne doputovala do čínskeho mesta Šanghaj. V minulosti sa už pritom pozrela do Melbourne alebo Tokia. Ide o prvú retrospektívnu exhibíciu o legendárnej návrhárke, ktorá sa kedy v Číne otvorí. Sústredí sa predovšetkým na začiatky kariéry Coco Chanel, ale aj jej ikonické módne kódy a návrhy, ktoré zmenili dejiny sveta módy.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, News Beezer, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Módne novinky v skratke: Madelyn Cline zastupuje Revlon, Burberry znížil odhad ziskov a Francúzsko pozná svoje olympijské uniformy

    ― Reklama ―

    Módny svet privítal začiatkom týždňa hneď niekoľko noviniek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline privítala ako novú globálnu ambasádorku. Dior zase zverejnil novú kampaň pánskej módy, inšpirovanú kvetmi. Francúzsky návrhár Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry znížil svoje odhadované zisky. Šanghaj potom privítala svetovú výstavu o Gabrielle Chanel.

    Spoločnosť Revlon bude zastupovať herečka Madelyn Cline. Pridala sa k Ashley Grahamovej a Megan Thee Stallionovej

    Beauty firma Revlon začiatkom týždňa odhalila novú členku svojho tímu globálnych ambasádorov. Stala sa jej herečka Madelyn Cline, ktorá sa preslávila predovšetkým svojou rolou v seriáli Outer Banks. Známa je ale aj z filmu Glass Onion: A Knives Out Mystery. Pridá sa tak k ostatným ambasádorkám, ako je Ashley Graham alebo Megan Thee Stallion. „Madelyn stelesňuje našu misiu, tým, že žije naplno,“ okomentovala novinku značka.

    Francúzsko pozná svoje olympijské uniformy. Stéphane Ashpool poňal francúzsku vlajku abstraktným spôsobom

    Francúzsky návrhár Stéphane Ashpool si dal za cieľ splniť priania športovcov, ktorí sa zúčastnia blížiacich sa letných olympijských hier. Odkázali mu totiž, že chcú vyzerať „cool, elegantne a moderne“. Vlajku Francúzska preto poňal originálne a vytvoril jej abstraktnú podobu. Výsledkom sú uniformy, cez ktoré sa postupne prelínajú odtiene modrej, bielej a červenej. Dostupné budú vo variante pre 32 rôznych športov, slávnostné ceremónie aj nevyhnutného odpočinku.

    Burberry znížil odhad svojich ziskov. Prvý štvrťrok luxusnej značky je dosť desivý

    Britská luxusná spoločnosť sa pre zmenu nepodelila o veľa veselých noviniek. Oznámila totiž, že musela upraviť svoje odhady pre finančný rok 2024. Umiestnila ho tak medzi 410 a 460 miliónmi libier. Ide teda o nižšie hodnoty, než ktoré uvádzala v minulosti. Investičná banka RBC Capital Markets potom vyhlásila, že by mohli sklamať aj výsledky iných luxusných značiek, a to z posledného štvrťroka roku 2023. Preto očakáva zníženie zisku aj v prvom štvrťroku tohto roka.

    Dior kvety neopúšťa. Vydal jarnú kampaň inšpirovanú záhradami slávneho návrhára

    Kreatívny riaditeľ pánskej módy Dior Kim Jones vlani odhalil kolekciu na jar a leto 2024, inšpirovanú záhradami Christiana Diora. Modely preto nechal na začiatku show „vyrásť“ z podlahy. Myšlienku kvetov však zdá sa neopustil ani tento rok. Módny dom totiž vydal kampaň plnú nielen kvetov, ale aj pastelových farieb, ako je modrá, zelená, žltá, oranžová alebo ružová. Ďalším kľúčovým prvkom nových reklamných fotografií je potom tvíd, objavujúci sa nielen na kabátoch, ale aj trendy topoch.

    Gabrielle Chanel dorazila do Šanghaja. Mesto privíta exkluzívnu svetovú výstavu

    Medzinárodná výstava s názvom Fashion Manifesto sa opäť presúva. Tentokrát z Victoria & Albert múzea v Londýne doputovala do čínskeho mesta Šanghaj. V minulosti sa už pritom pozrela do Melbourne alebo Tokia. Ide o prvú retrospektívnu exhibíciu o legendárnej návrhárke, ktorá sa kedy v Číne otvorí. Sústredí sa predovšetkým na začiatky kariéry Coco Chanel, ale aj jej ikonické módne kódy a návrhy, ktoré zmenili dejiny sveta módy.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, News Beezer, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    Fendi láka do nového kráľovstva v Miláne. Otvára brány Palazzo Fendi

    Luxusná móda, prvotriedne umenie a historická architektúra vytvárajú dychberúcu mozaiku s názvom Palazzo Fendi. Svetoznáma rímska značka otvára dvere nového kráľovstva v Miláne. Pri príležitosti nedávneho Milánskeho fashion weeku odhalila zrekonštruované priestory svojej vlajkovej pobočky v talianskom hlavnom meste módy. Ukrývajú nielen butik, ale aj exkluzívne reštaurácie a remeselný ateliér.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Pánske parfémy tejto sezóny vás prekvapia. Rozvoňajú citrusy aj luxusný koňak

    Jeseň okrem nových módnych inšpirácií prináša aj parfumové novinky a dlho očakávané twisty zabehnutých klasík. Nielen dámy, ale aj páni sa majú na čo tešiť. Tohtoročné vône sa držia drevitých a jantárových tónov, často ale s prekvapivým záverom. Či už ide o citrus alebo koňak, isté je, že si muži vyberú svojho favorita ako do kancelárie, tak na formálnu večeru.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdýchol móde fantáziu

    Alessandro Michele predstavuje fascinujúce spojenie intelektu a extravagancie. Rodák z Ríma s dušou zberateľa príbehov vdýchol Gucci sviežosť, ktorá sa zapísala do dejín módnej scény a teraz formuje novú éru u Valentino. Jeho vízie prekračujú rámec trendov a premieňajú značky na poetické priestory, kde sa mieša filozofia, romantika a nečakaná sloboda.

    Ferragamo ako óda na Harlem. Značka postavila kolekciu na Lole Todd

    Maximilian Davis vytvoril pre Ferragamo atmosféru, ktorá dýcha energiou jazzového veku a zároveň transformuje jeho vizuálny jazyk do moderny. V sále s mäkkým kobercom sa tak odohrávala scéna, kde sa lesk striedal s architektúrou strihov a svetlo kĺzalo po textúrach ako noty. Línia pôsobila ako rytmická báseň, pričom každý pohľad mal svoj vlastný verš. Bola to pripomienka toho, ako sa dá tradícia umne prepísať do nového príbehu.

    ― Reklama ―