Spoločnosť Calvin Klein začala nový rok s nečakane hviezdnou kampaňou. Rozhodla sa na nej totiž spolupracovať s hercom Jeremy Allen White, známym napríklad zo seriálu The Bear alebo Shameless. Oslavuje tak nielen najnovšie kúsky z kolekcie luxusnej spodnej bielizne, ale aj domov samotnej celebrity, teda New York.
Už minulý rok sa herec Jeremy Allen White začal dostávať do povedomia širšej verejnosti. Zaujal totiž predovšetkým svojou rolou šéfkuchára „Carmy“ v seriáli The Bear. Išlo o charizmatickú postavu kuchára, ktorý sa snaží vyrovnať s nefunkčným bistrom svojho zosnulého brata. Niektorí však Whitea poznajú aj ako Phillipa „Lipa“ Gallaghera zo seriálu Shameless.
Nie je však pochýb, že rok 2024 bude pre herca ešte úspešnejší. Pomaly sa o neho začína zaujímať aj svet módy. Potvrdzuje to aj najnovšia kampaň značky Calvin Klein. Herec v nej odhalil najnovšie kúsky z jej luxusnej kolekcie spodnej bielizne. Nafotil ju fotograf Mert Alas na pozadí New Yorku. Samotný herec pochádza z Brooklynu.
Séria fotografií a videí má ukázať Whiteovo spojenie s jeho rodným mestom. Na videu je vidieť, ako herec beží po strechách slávneho mesta len v spodnom prádle. O styling sa postarala Emmanuelle Alt. Kolekcia na jar 2024 má nielen nové logo, ale aj materiály. Medzi predvádzané kúsky patria New Intense Power, Micro Stretch, Micro Mesh a Modern Cotton.
Mal som syndróm podvodníka, okomentoval White svoj najnovší počin
„Jeremy Allen White a jeho charizma a autentické spojenie s našou značkou prináša jedinečnú energiu do jednej z našich kľúčových kategórií,“ okomentoval čerstvú spoluprácu šéf marketingu Calvin Klein Jonathan Bottomley. Zároveň potvrdil, že značka chce čoraz viac obliecť populárneho herca na nadchádzajúce udeľovanie Zlatých glóbusov, ktoré sa uskutoční už túto nedeľu.
„Stále som si len hovoril, že sa nedokážem predstaviť na billboarde. Že by som tam byť nemal. Mal som skutočný syndróm podvodníka,“ vyjadril sa zase k svojmu počinu samotný Jeremy Allen White. Najnovšia kampaň Calvin Klein potom zároveň potvrdzuje rastúcu silu celebrít v módnom svete. Čím ďalej viac značiek si totiž uvedomuje, aké efektívne môžu byť ich fotografie.
Zdroj: WWD, Trend Hunter, ABC News, Instagram, YouTube