Svet módy nespí ani počas sviatkov, preto prinášame súhrn najväčších módnych noviniek. Michael Kors oznámil nového veľvyslanca, čínskeho herca a speváka JC-T. Spoločnosť Louis Vuitton pripravuje kampaň, ktorá sa vráti k ére Y2K. Vedenie Uniqlo odhalilo spoluprácu s fínskou značkou Marimekko. Výsledky z Mastercard SpendingPulse potvrdili, že tohtoročné sviatočné predaje splnili očakávania.
Louis Vuitton oslavuje začiatok 21. storočia. Pripravuje špeciálnu LV Remix kolekciu
Hneď prvý deň nového roka predstaví spoločnosť Louis Vuitton novú kampaň. Ide o rad kúskov, ktoré majú pripomínať éru 2000s, teda Y2K. Kľúčovými prvkami sú predovšetkým džínové kabelky alebo šiltovky s ikonickým logom značky. Kampaň láka aj hviezdami, ktoré sa v nej objavia. Louis Vuitton napríklad využil ako modelky herečku Phoebe Dynevor zo seriálu Bridgerton alebo Shay Mitchell známu zo seriálu Pretty Little Liars.
Spoločnosť Uniqlo začala spolupracovať s Marimekko. Spája fínsky a japonský dizajn
Fínska značka Marimekko dostala príležitosť, ako sa dostať do povedomia viacerých milovníkov módy. Oznámila totiž spoluprácu s japonskou spoločnosťou Uniqlo. Známy módny reťazec tak od 1. januára predstaví svoje ikonické kúsky s motívmi inšpirovanými ikonickým dizajnom Marimekko. Spoločnosť Marimekko je totiž známa svojimi jednoduchými grafickými motívmi. Zakúpiť si tak budete môcť napríklad špeciálnu slávnu Uniqlo ľadvinku.
Počas sviatkov sa vo Veľkej Británii darilo predovšetkým šperkom a odevu
Výsledky tzv. Mastercard SpendingPulse (MSP) ukázali, že predaje vo Veľkej Británii tento rok počas sviatkov vzrástli o 2,6 percenta oproti minulému roku. V čase trvajúcej ekonomickej krízy ide o pomerne dobrý výsledok. Predávať sa darilo predovšetkým šperky, pretože ich odbyt vzrástol o 8,3 percenta. Podobný rast zaznamenali aj obchody s oblečením. Zákazníci však uprednostňovali nákupy v kamenných pobočkách pred online nákupmi.
Predaje tento rok počas sviatkov splnili očakávania aj v Spojených štátoch
Na základe výsledkov z vyššie uvedeného prieskumu Mastercard SpendingPulse (MSP) oslavujú aj predajcovia v Spojených štátoch amerických. Tamojšie predaje sa totiž od 1. novembra do 24. decembra zvýšili o 3,1 percenta. Najviac sa darilo predovšetkým veľkým obchodným reťazcom, outletom, obchodom so športovým vybavením alebo potrebami pre domácnosť. Ďalší zisk predajcovia očakávajú aj v období po Vianociach, kedy majú viac času na nákupy aj študenti.
Michael Kors má nového ambasádora. V Číne ho bude zastupovať spevák JC-T
V nadchádzajúcich kampaniach značky Michael Kors uvidíme oveľa častejšie čínskeho herca a speváka JC-T. Stal sa totiž novým ambasádorom známej spoločnosti. Zastupovať ju má predovšetkým v Číne. Tridsaťtriročný umelc sa preslávil predovšetkým rolami v seriáloch, ako je The Advisors Alliance, Secret of the Three Kingdoms alebo Winner is King. V tomto roku v apríli vydal svoj prvý sólový album s názvom Dreams.
Zdroje: WWD, Fashion Network, Hypebeast, Instagram, YouTube