Více

    ― Reklama ―

    Za spoločnosťou Dior stojí v súčasnosti nemálo slávnych osobností. Módny dom aj napriek tomu do svojich radov víta nových členov. Nedávno do nich prijal napríklad herečku Rachel Zegler, známu svojou hlavnou rolou v pokračovaní slávnej série Hunger Games. Herečka Dilraba Dilmurat sa zase preslávila hraním v čínskych seriáloch. Novým ambasádorom sa stal aj popový spevák Jay Chou.

    Herečky Rachel Zegler aj Dilraba Dilmurat spolupracovali s módnym domom Dior už v minulosti. Teraz sa ale oficiálne stali jeho ambasádorkami pre kolekcie z dielne kreatívnej riaditeľky Márie Grazie Chiuri. Zastupovať majú však aj make-up sekciu slávnej značky. Za úlohu tak budú mať propagovať tvorbu riaditeľa Dior Makeup Petera Philipsa. Zaradí sa tak medzi ostatných One Dior ambasádorov.

    Herečka Dilraba Dilmurat Dior zastúpila už skôr, a to napríklad v kampani Lady 95.22. Do súčasnosti však zastávala rolu ambasádorky iba v Číne. Na tamojšom trhu je totiž momentálne jednou z najviac žiadaných celebrít. Preslávila sa vďaka rolám v televíznych seriáloch, ako je Pretty Li Huizhen alebo Eternal Love of Dream. V roku 2020 navyše vyhrala cenu za „vychádzajúcu hviezdu“ na Medzinárodnom filmovom festivale Busan.

    Medzi exkluzívnu skupinu slávnych osobností, dlhodobo spolupracujúcich s francúzskou módnou spoločnosťou, v súčasnosti patrí aj herečka Anya Taylor-Joy, speváčka a modelka Jisoo zo skupiny Blackpink, herec Robert Pattinson alebo herečka Jenna Ortega. Od roku 2012 zastupuje Dior aj herečka Jennifer Lawrence. Vedľa nej potom pri nedávnej módnej prehliadke v Paríži na jar/leto 2024 sedela práve Rachel Zegler.

    Dior sa zameral na hrdinky z Hunger Games. K Jennifer Lawrence sa pridá Rachel Zegler

    Herečky spája predovšetkým ich rola v známej sérii filmov Hunger Games. Zatiaľ čo Lawrence si zahrala rebelku Katniss Everdeen, Zegler sa v najnovšom filme predstaví ako postava Lucy Gray, rovnako pochádzajúca z Distriktu 12. Budúci rok si zase zahrá v komédii Y2K a novom Disney spracovaní Snehulienky. Prvýkrát sa ale preslávila rolou v muzikáli West Side Story, za ktorú vyhrala aj ocenenie Zlatý glóbus.

    Okrem herečiek však módny dom Dior privítal aj taiwanského speváka Jay Chou. Značku bude zastupovať predovšetkým na kľúčových udalostiach a ďalších verejných vystúpeniach. „Stelesňuje ducha a jedinečnosť štýlu Dior. Prepája modernitu s nadčasovou originalitou“, vysvetlili potom zástupcovia spoločnosti. Do povedomia fanúšikov sa Chou zapísal predovšetkým piesňou Greatest Works of Art.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Entertainment Weekly, Instagram, YouTube

    Dior rozširuje rad ambasádorov. Ikonický módny dom zastúpia herečky Rachel Zegler a Dilrab Dilmurat a spevák Jay Chou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Za spoločnosťou Dior stojí v súčasnosti nemálo slávnych osobností. Módny dom aj napriek tomu do svojich radov víta nových členov. Nedávno do nich prijal napríklad herečku Rachel Zegler, známu svojou hlavnou rolou v pokračovaní slávnej série Hunger Games. Herečka Dilraba Dilmurat sa zase preslávila hraním v čínskych seriáloch. Novým ambasádorom sa stal aj popový spevák Jay Chou.

    Herečky Rachel Zegler aj Dilraba Dilmurat spolupracovali s módnym domom Dior už v minulosti. Teraz sa ale oficiálne stali jeho ambasádorkami pre kolekcie z dielne kreatívnej riaditeľky Márie Grazie Chiuri. Zastupovať majú však aj make-up sekciu slávnej značky. Za úlohu tak budú mať propagovať tvorbu riaditeľa Dior Makeup Petera Philipsa. Zaradí sa tak medzi ostatných One Dior ambasádorov.

    Herečka Dilraba Dilmurat Dior zastúpila už skôr, a to napríklad v kampani Lady 95.22. Do súčasnosti však zastávala rolu ambasádorky iba v Číne. Na tamojšom trhu je totiž momentálne jednou z najviac žiadaných celebrít. Preslávila sa vďaka rolám v televíznych seriáloch, ako je Pretty Li Huizhen alebo Eternal Love of Dream. V roku 2020 navyše vyhrala cenu za „vychádzajúcu hviezdu“ na Medzinárodnom filmovom festivale Busan.

    Medzi exkluzívnu skupinu slávnych osobností, dlhodobo spolupracujúcich s francúzskou módnou spoločnosťou, v súčasnosti patrí aj herečka Anya Taylor-Joy, speváčka a modelka Jisoo zo skupiny Blackpink, herec Robert Pattinson alebo herečka Jenna Ortega. Od roku 2012 zastupuje Dior aj herečka Jennifer Lawrence. Vedľa nej potom pri nedávnej módnej prehliadke v Paríži na jar/leto 2024 sedela práve Rachel Zegler.

    Dior sa zameral na hrdinky z Hunger Games. K Jennifer Lawrence sa pridá Rachel Zegler

    Herečky spája predovšetkým ich rola v známej sérii filmov Hunger Games. Zatiaľ čo Lawrence si zahrala rebelku Katniss Everdeen, Zegler sa v najnovšom filme predstaví ako postava Lucy Gray, rovnako pochádzajúca z Distriktu 12. Budúci rok si zase zahrá v komédii Y2K a novom Disney spracovaní Snehulienky. Prvýkrát sa ale preslávila rolou v muzikáli West Side Story, za ktorú vyhrala aj ocenenie Zlatý glóbus.

    Okrem herečiek však módny dom Dior privítal aj taiwanského speváka Jay Chou. Značku bude zastupovať predovšetkým na kľúčových udalostiach a ďalších verejných vystúpeniach. „Stelesňuje ducha a jedinečnosť štýlu Dior. Prepája modernitu s nadčasovou originalitou“, vysvetlili potom zástupcovia spoločnosti. Do povedomia fanúšikov sa Chou zapísal predovšetkým piesňou Greatest Works of Art.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Entertainment Weekly, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Raňajky ako najdôležitejšie jedlo dňa. Longevity odborníci nesúhlasia

    Na raňajky má každý svoj názor. Niekto ich miluje, iný považuje za stratu času. Niekto raňajkuje hneď po prebudení, iný ranný rituál nechá až na jedenástu, alebo ho nepodstúpi vôbec. Zatiaľ čo večera je spoločenská udalosť a obed čas na pauzu, raňajky bývajú často prehliadané. Ale práve v tom tkvie ich čaro. Nie sú o pravidlách, ale o zvyku. A pritom je to práve prvé jedlo dňa, ktoré ukrýva silu určiť, ako sa budete cítiť celý deň.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto a Rick Owens. Parížsky týždeň módy nekončí

    Paríž zaplavila móda a nikam sa nechystá. Tamojší týždeň pánskej módy ešte nekončí. Kolekciu pre jar a leto roku 2026 predstavil napríklad Rick Owens, ktorý modely v dekonštruovaných návrhoch nechal prejsť vodou. Dries Van Noten odhalil prvú pánsku kolekciu nového kreatívneho riaditeľa Juliana Klausnera a Yohji Yamamoto zreflektoval súčasné dianie.

    Páni, sandále sú povolené. Dokonca aj s ponožkami

    Letná sezóna 2025 prináša pre pánske chodidlá jednu jasnú správu. Ukazovať prsty je úplne v poriadku. Z červených kobercov miznú lakované poltopánky, namiesto nich nastupujú remienkové sandále, Birkenstocks, a dokonca aj žabky od luxusných značiek. Jonathan Bailey sa v Londýne ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatiaľ čo Simon Baker si v Sardínii vystačil s Birkenstock Kyoto.

    Sardinky dobývajú pevninu. Stali sa najnovšou obsesiou tohtoročného leta

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší trend inšpirovaný jedlom. Tentoraz to však nie je roztomilé ovocie alebo zelenina, ale sardinky. Postupne sa začali objavovať na plagátoch, krytoch telefónov, plážových taškách a oversized tričkách. Poukazujú nielen na pretrvávajúcu popularitu "coastal" a "fisherman" estetiky, ale aj na túžbu po osobitosti a letnej hravosti.

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Má nový Harry Potter šancu? Pripravovaný seriál budí kontroverzie

    Čarodejnícky svet Harryho Pottera sa opäť prebúdza k životu. Na sociálnych sieťach sa rozprúdili vášnivé diskusie o pripravovanom seriáli na motívy siedmich pôvodných kníh, ktorý by mal prísť na televízne obrazovky koncom roka 2026. Nedávne správy o obsadení vyvolali pochybnosti, či má najnovší projekt HBO u verných fanúšikov vôbec šancu.

    Marni má voľný trón. Módny dom oznámil odchod návrhára Francesca Risso

    Zdá sa, že kolotoč zmien kreatívnych riaditeľov ešte nekončí. Ticho, ktoré na módnej scéne nastalo po dosadení Jonathana Andersona do vedenia všetkých sekcií Dior, skončilo. Prerušilo ho nečakané oznámenie módneho domu Marni. Po takmer 10 rokoch sa lúči so svojím kreatívnym riaditeľom, Francescom Rissom. Kto ho nahradí, zatiaľ nie je známe.

    Krása strieda nádheru. Praktické SPF balzamy maskujú ochranu za elegantné líčenie

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Leto si vyžaduje zvýšenú starostlivosť. Aj pánska kozmetika si žiada zmeny

    Letné lúče neznamenajú iba sľubne trblietajúcu sa hladinu jazier, rozpúšťajúcu sa lahodnú zmrzlinu a teplom presýtené dni. Spolu s ich silou prichádza aj potreba obnoviť vašu kozmetickú taštičku. Výnimkou nie je ani pánska skin care, ktorá si v nasledujúcich horúcich mesiacoch žiada revíziu. Bez hydratačných či upokojujúcich pomocníkov sa nezaobídete.

    Prečo by ste mali poznať umelkyňu Lisu Jahovic? Pretvára predmety na kinetické sochy

    Veci, ktoré väčšina ľudí prehliadne, ona pozoruje so znepokojujúcou intenzitou. Lisa Jahovic, britská umelkyňa pôsobiaca v Londýne, sa nešpecializuje na monumentálne plátna, ani kričiace inštalácie. Jej disciplína sa ťažko zaraďuje. Osciluje medzi fotografiou, filmom a sochárstvom, a pritom zostáva osobitá. Zatiaľ čo iní umelci hľadajú inšpiráciu v mimoriadnych udalostiach, Jahovic sa obracia k obyčajným veciam.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Leto v znamení detoxu. Interiérové trendy čerpajú z vidieka

    Preťaženie sociálnymi sieťami, túžba po hlbokom odpočinku a návrat k dávnym koreňom. To všetko definuje toto leto nielen v oblasti módy. Interiérové trendy diktujú únik k prírodným materiálom, tlmeným tónom a vintage úlovkom. Ako inšpirácia slúži idylický vidiecky život plný domáceho chleba a šťavnatých úlovkov zo starostlivo ošetrovanej záhrady.

    Zdanie často klame. Pri týchto kúskoch si online nákupy radšej odpusťte

    Online nákupy majú množstvo nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výber, vo väčšine prípadov jednoducho vyhrávajú na plnej čiare. Existujú však módne kúsky, pri ktorých sa pohodlnosť pri nákupe nevypláca. Nie vždy je možné veľkosť, strih a farbu odhadnúť virtuálne. Oveľa lepšiu službu vám urobia "staré dobré" kamenné predajne.

    Módny priemysel sa musí zmeniť. Prechádza krízou devastujúcej nadprodukcie

    Škodlivé dopady módneho priemyslu na životné prostredie nie sú žiadnym tajomstvom. Napriek tomu je jeden z najväčších problémov módnej scény často v tichosti odsunutý do pozadia. Práve naň upozornil report udržateľnej show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmujúcu krízu nadprodukcie, ktorá za sebou zanecháva hromady oblečenia, zaplavujúce preplnené skládky.

    Saint Laurent objavuje neprebádané. Módny dom odštartoval filmovú produkciu

    Anthony Vaccarello, kreatívny riaditeľ módneho domu Saint Laurent, spojil dve francúzske kultúrne posadnutosti, módu a film. V roku 2023 založil produkčnú spoločnosť Saint Laurent Productions, ktorá má na konte už niekoľko filmov uvedených na filmovom festivale v Cannes vrátane kontroverzného filmu Emilia Pérez. Odvážny krok vstúpiť do sveta filmu potvrdzuje usilovnú snahu značky rozšíriť svoj vplyv aj za hranice módy.

    Módny dom Hermès odhalil svoje vrstvy. V Šanghaji oslovil modernú ženu

    Luxusná značka Hermès prvýkrát prekročila hranice Číny. Koncom minulého týždňa predstavila v Šanghaji druhú kapitolu svojej kolekcie na tohtoročnú jeseň a zimu. Na rozdiel od jej prvej časti, ktorá sa držala skôr klasickej jazdeckej estetiky a francúzskej elegancie, ponúkla doslova mnohovrstvovú variáciu modernej ženy, ktorá je každý deň pripravená na všetko.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―