Více

    ― Reklama ―

    Podnikateľka Kylie Jenner je v módnom priemysle ako doma. Nielen, že má vlastnú značku oblečenia, ale často sa objavuje aj na obálkach časopisov a v kampaniach. Nedávno sa stala tvárou značky Miu Miu. Tá však namiesto masovej chvály zožala vlnu kritiky. Nevydarené vizuály, ktoré nakoniec potopili brand aj Jenner, otvorili širšiu diskusiu o tom, ako súčasné kampane upozaďujú oblečenie a tvorivosť na úkor virálnych momentov.

    Jesenná kampaň ako predmet kritiky. Kylie Jenner nie je Miu Miu Girl

    Najnovšia kampaň značky Miu Miu venovaná jesennej kolekcii určite vzbudila pozornosť na sociálnych sieťach, tentoraz však neželaným spôsobom. Tvárou kampane, ktorú navrhla Miuccia Prada a zachytila objektívom fotografa Lengua, je pre značku mimoriadne nezvyčajná osobnosť: podnikateľka Kylie Jenner.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by Miu Miu (@miumiu)

    Pôvodný zámer reklamy s názvom Femininities o individualite a búraní rodových stereotypov zatienili nešťastné vizuály zobrazujúce Jenner v kŕčovitých, rozpačitých a znudene pôsobiacich pózach. Lavína negatívnych ohlasov na seba nenechala čakať. Obsadenie Jenner do kampane značky známej svojou quirky a veľmi niche estetikou možno prirovnať k pokusu násilne napasovať kúsok puzzle do zlej skladačky.

    Príkladom pre Miu Miu by mohla byť švédska značka Acne Studios, ktorá podnikateľku obsadila do svojej kampane pre džínsovú kolekciu v roku 2023. Jemne provokatívne, úderné a dynamické vizuály pôsobili nenútene a zároveň vyžarovali jej osobnosť. Do skladačky tentokrát zapadol aj vhodný styling v podobe oblečenia, ktoré nepôsobilo, akoby sa v ňom Jenner topila.

    Móda sa zasekla v bludnom kruhu. Nápaditosť ide bokom, víťazí virál

    Kylie Jenner a jej dominancia na obálkach časopisov aj v reklamách vynáša na povrch niekoľko neduhov, ktorých sa módny priemysel zjavne nedokáže len tak zbaviť. Móda ako jeden z hlavných kultúrnych hýbateľov súčasného sveta sa ocitla v zajatí sociálnych sietí. Získaná pozornosť používateľov sa stáva hlavným nástrojom, pomocou ktorého môžu značky zostať relevantné v nekonečnom mori obsahu.

    Oblečenie a kreatívne koncepty, ktoré za ním stoja, už nehrajú hlavnú úlohu. Dôležitejšie sú virálne momenty, celebrity a dych vyrážajúce miesta, ktoré zabezpečujú angažovanosť na sociálnych sieťach. Príkladom je značka Coperni a jej prehliadka v parížskom Disneylande, ktorú uzavrela Kylie Jenner. Buďme úprimní, neodniesli sme si z nej nič okrem ikonického ružového zámku v pozadí a Jenner v čiernych šatách.

    Zdroj: Coperni

    V mnohých prípadoch sa snaha obsadiť za každú cenu hviezdne tváre, ktoré sa často so značkou vôbec nespájajú, javí skôr ako účelový marketingový ťah. Cieľom je zviditeľniť sa, nie vytvoriť niečo zmysluplné s estetickou a intelektuálnou hodnotou. Aby nás však módny priemysel opäť zaujal, musel by sa nad sebou zamyslieť a prestať uprednostňovať zisk pred skutočnou originalitou.

    V mnohých prípadoch sa nám snaha za každú cenu obsadiť hviezdne tváre, ktoré často s danou značkou vôbec nesúznia, javí skôr ako účelový marketingový ťah. Cieľom je zviditeľniť sa, nie vytvoriť niečo zmysluplné s estetickou aj intelektuálnou hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opäť urobili dojem, by sa však módny priemysel musel na chvíľu zamyslieť a prestať uprednostňovať zisk pred skutočnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohorela. Prečo sú módne kampane čím ďalej nudnejšie?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Podnikateľka Kylie Jenner je v módnom priemysle ako doma. Nielen, že má vlastnú značku oblečenia, ale často sa objavuje aj na obálkach časopisov a v kampaniach. Nedávno sa stala tvárou značky Miu Miu. Tá však namiesto masovej chvály zožala vlnu kritiky. Nevydarené vizuály, ktoré nakoniec potopili brand aj Jenner, otvorili širšiu diskusiu o tom, ako súčasné kampane upozaďujú oblečenie a tvorivosť na úkor virálnych momentov.

    Jesenná kampaň ako predmet kritiky. Kylie Jenner nie je Miu Miu Girl

    Najnovšia kampaň značky Miu Miu venovaná jesennej kolekcii určite vzbudila pozornosť na sociálnych sieťach, tentoraz však neželaným spôsobom. Tvárou kampane, ktorú navrhla Miuccia Prada a zachytila objektívom fotografa Lengua, je pre značku mimoriadne nezvyčajná osobnosť: podnikateľka Kylie Jenner.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by Miu Miu (@miumiu)

    Pôvodný zámer reklamy s názvom Femininities o individualite a búraní rodových stereotypov zatienili nešťastné vizuály zobrazujúce Jenner v kŕčovitých, rozpačitých a znudene pôsobiacich pózach. Lavína negatívnych ohlasov na seba nenechala čakať. Obsadenie Jenner do kampane značky známej svojou quirky a veľmi niche estetikou možno prirovnať k pokusu násilne napasovať kúsok puzzle do zlej skladačky.

    Príkladom pre Miu Miu by mohla byť švédska značka Acne Studios, ktorá podnikateľku obsadila do svojej kampane pre džínsovú kolekciu v roku 2023. Jemne provokatívne, úderné a dynamické vizuály pôsobili nenútene a zároveň vyžarovali jej osobnosť. Do skladačky tentokrát zapadol aj vhodný styling v podobe oblečenia, ktoré nepôsobilo, akoby sa v ňom Jenner topila.

    Móda sa zasekla v bludnom kruhu. Nápaditosť ide bokom, víťazí virál

    Kylie Jenner a jej dominancia na obálkach časopisov aj v reklamách vynáša na povrch niekoľko neduhov, ktorých sa módny priemysel zjavne nedokáže len tak zbaviť. Móda ako jeden z hlavných kultúrnych hýbateľov súčasného sveta sa ocitla v zajatí sociálnych sietí. Získaná pozornosť používateľov sa stáva hlavným nástrojom, pomocou ktorého môžu značky zostať relevantné v nekonečnom mori obsahu.

    Oblečenie a kreatívne koncepty, ktoré za ním stoja, už nehrajú hlavnú úlohu. Dôležitejšie sú virálne momenty, celebrity a dych vyrážajúce miesta, ktoré zabezpečujú angažovanosť na sociálnych sieťach. Príkladom je značka Coperni a jej prehliadka v parížskom Disneylande, ktorú uzavrela Kylie Jenner. Buďme úprimní, neodniesli sme si z nej nič okrem ikonického ružového zámku v pozadí a Jenner v čiernych šatách.

    Zdroj: Coperni

    V mnohých prípadoch sa snaha obsadiť za každú cenu hviezdne tváre, ktoré sa často so značkou vôbec nespájajú, javí skôr ako účelový marketingový ťah. Cieľom je zviditeľniť sa, nie vytvoriť niečo zmysluplné s estetickou a intelektuálnou hodnotou. Aby nás však módny priemysel opäť zaujal, musel by sa nad sebou zamyslieť a prestať uprednostňovať zisk pred skutočnou originalitou.

    V mnohých prípadoch sa nám snaha za každú cenu obsadiť hviezdne tváre, ktoré často s danou značkou vôbec nesúznia, javí skôr ako účelový marketingový ťah. Cieľom je zviditeľniť sa, nie vytvoriť niečo zmysluplné s estetickou aj intelektuálnou hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opäť urobili dojem, by sa však módny priemysel musel na chvíľu zamyslieť a prestať uprednostňovať zisk pred skutočnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Gucci čelí sporu s talianskymi odbormi. Po značke požadujú sľúbené bonusy

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Navoňajte sa vzácnymi spomienkami. Netradičné letné parfumy zaistia večné prázdniny

    Či už sa vám letná dovolenka skončila, alebo stále túžite po slnečných lúčoch, v kozmetickom svete existujú kúzla, ktoré vedia toto obdobie navrátiť späť. Letné parfumy slúžia ako elixíry ďaleko nad úrovňou citrusových toaletných vôd z drogérie. Siahnite po dizajnérskom kúsku, vďaka ktorému si môžete kúsok leta ešte uchovať v krásnom flakóne.

    Módne peklo sa opäť otvára. Natáčanie filmu Diabol nosí Pradu 2 je v plnom prúde

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Diabol nosí Pradu sa po 20 rokoch konečne vracia s druhým dielom. A máme sa na čo tešiť. Uvidíme pôvodné herecké obsadenie, ale roly sa tentokrát obrátia. Natáčanie v súčasnosti prebieha v New Yorku a prvé zábery potvrdzujú, že Miranda Priestly ešte zďaleka nepovedala svoje posledné "That’s all."

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Späť do školy, späť do kancelárie. Luxusné značky myslia aj na papiernictvo pre dospelých

    Pomaly sa blížiaci september znamená veľkú zmenu v živote všetkých školákov. Hoci dospelí už prázdniny nemajú, aj pre nich predstavuje nadchádzajúce obdobie pomyselný nový štart, a to nielen v kancelárskom nasadení. Prečo si preto z back to school šialenstva neurobiť dôvod na radosť? Luxusné dizajnérske doplnky zo sveta papiernictva priamo lákajú k ich využitiu.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    American Eagle čelí kritike. Na vine je kontroverzná reklama so Sydney Sweeney

    Módny svet je neúprosný a neustále presúva svoju pozornosť z jedného trendu na ďalší. Snaha zaujať v ňom preto často dosahuje nové rozmery. Príkladom je nedávna kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvôli hre so slovami čelí reklama tvrdej kritike, ktorá za ňou vidí podporu eugeniky. Značka v pondelok zverejnila svoju prvú reakciu.

    Generačný konflikt na móle Prada. Mileniáli chápu depression hair inak ako gen Z

    Nedávna show značky Prada na Milánskom týždni módy vyvolala debatu nie kvôli samotným návrhom, ale účesom-neúčesom modeliek. Ich vlasy vyzerali, ako by na mólo dorazili rovno z postele a ich majiteľky nemali energiu na akúkoľvek úpravu. Ihneď dostali nálepku depression hair. Návrhári v reakcii na kritiku štýl označili za takzvaný depressive chic. Lenže je vôbec možné považovať depresiu za niečo "šik"?

    Najzložitejší kúsok módy y2k je späť. Hviezdou leta sú capri nohavice

    Nostalgia tento rok na módnu scénu prináša všemožné kúsky. Jedným z nich je aj klasický, avšak mnohými obávaný kúsok y2k módy. Z capri pants sa postupne stala hviezda tohto leta, nie každý sa však z ich návratu raduje. Nenechajte sa odradiť často ošemetnou dĺžkou a naučte sa z nich vytvoriť trendy outfity, ktoré už nebudete chcieť vyzliecť.

    Pamela Anderson oslavuje prirodzenú krásu. Boduje so značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na seba už dlhší čas strháva pozornosť. Dôvodom však nie je výrazný make-up alebo outfity. Naopak, päťdesiatosemročná hviezda žiari pomocou zdravej pleti bez známky beauty produktov. Jej nedávno objavený životný štýl potom perfektne dopĺňa skin care značka Sonsie, ktorú založila s Marie von Behrens-Felipe.

    #SkinnyTok nezmizol so zákazom. Tvorcovia vesele estetizujú nezdravú štíhlosť

    TikTok síce #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádajúci k nezdravej štíhlosti z platformy nezmizol. Aj za ďalšími často nevinnými hashtagmi sa skrýva tlak priblížiť sa telesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky presadzovanú "body positivity". Problém môžu predstavovať okrem iného aj lieky používané na chudnutie, ako je napríklad Mounjaro. Je preto dôležité k obsahu, ktorý na sociálnych sieťach vidíme, pristupovať kriticky.

    Jedného chráni, iných ničí. Ako vybrať efektívne eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patria medzi nepostrádateľných letných pomocníkov. Napriek ich ochrane však mnohé z nich predstavujú nebezpečenstvo pre morské rastliny a živočíchy. Používané chemické ingrediencie prispievajú k bieleniu koralov a narúšajú rozmnožovanie rýb. Naučte sa toto leto rozpoznať SPF, ktoré oceníte nielen vy, ale aj už aj tak ohrozené životné prostredie.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―