Více

    ― Reklama ―

    Hoci oslavy Halloweenu ešte len prídu, známe módne značky už teraz upriamujú svoju pozornosť na Vianoce. Spoločnosti ako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman a Bloomingdale’s vo svojich najnovších kampaniach zachytávajú ducha nadchádzajúcich sviatkov. Každý ich však vidí trochu inak, od sexy hry na snehu až po trblietavé večierky.

    Vianočnú kolekciu značky Skims predstavila speváčka Tate McRae. Ocitla sa v snehovej guli

    Najnovšia kampaň značky Skims, ktorú založila modelka a influencerka Kim Kardashian, pripomína klasickú snehovú guľu. Spolu s ňou radostnú atmosféru Vianoc zachytáva spevák Tate McRae. Po jej boku totiž pózuje so soškami medveďov, dinosaurov či nafukovacích panákov. Na fotografiách Harmony Korine potom predstavuje napríklad set Sweater Pointelle či snežné topánky Faux Fur.

    Zdroj: Skims

    Ariana Grande vás pozýva na párty roka. Oslňuje leskom luxusných šperkov

    Luxusný šperkársky dom Swarovski má o Vianociach trochu inú predstavu. Osláviť tohtoročné sviatky mu pomôže ambasádorka značky a známa speváčka Ariana Grande. Kampaň s názvom Party of Dreams predstavuje nočný klub plný nielen žiarivých hviezd, ale predovšetkým šperkov. Grande bude propagovať ikonické kúsky Millenia a Matrix Crash. „Je skvelé prinášať radosť a lesk,“ dodala speváčka.

    Zdroj: Swarovski

    Kúzelné Vianoce zaručuje Bloomingdale’s. Obchod prepadol filmu Wicked

    Nie je nezvyčajné, že sa módne značky pri tvorbe sviatočných kampaní inšpirujú rozprávkami, ktoré sa často spájajú s čarovnými Vianocami. Tohtoročnou inšpiráciou pre Bloomingdale’s bol preto film Wicked. Hoci má premiéru až koncom novembra, už teraz ovplyvňuje nielen módnu scénu. Špeciálna kolekcia Aqua má zahŕňať celý rad výrobkov, ale aj pop-up alebo výkladnú skriňu.

    David Yurman oslavuje nielen sviatky, ale aj svoje milované mesto. Kampaň venoval mestu New York

    Známy výrobca luxusných šperkov David Yurman si na tohtoročné oslavy pozval množstvo celebrít. V kampani sa predstavili Winnie Harlow, Arizona Muse, Iris Law a Sterling K. Brown. Spoločne si uctia nielen Vianoce, ale aj milovaný New York. Na fotografiách je zachytené vlajkové miesto značky na 57. ulici. Postupne prevedú divákov každým poschodím slávnej budovy.

    Zdroj: David Yurman

    Miu Miu čerpá inšpiráciu z minulosti. Kampaň bola prirovnaná k vintage pohľadniciam

    Taliansky módny dom Miu Miu zvolil trochu netradičnejší prístup. Ako vždy splnil zadanie trochu nečakaným, ale úplne originálnym spôsobom. Britská herečka Emma Corrin bola zachytená na fotografiách inšpirovaných vintage sviatočnými pohľadnicami. Okrem známych kabeliek Arcadia, Aventure, Penny a Wander značka v kampani odhalila aj novú upcycled kolekciu.

    Zdroj: Miu Miu

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebae, Crash, Good Morning America, X

    Foto:Miu Miu

    Vianoce sú už vo vzduchu. Značky vydávajú prvé sviatočné kampane

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hoci oslavy Halloweenu ešte len prídu, známe módne značky už teraz upriamujú svoju pozornosť na Vianoce. Spoločnosti ako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman a Bloomingdale’s vo svojich najnovších kampaniach zachytávajú ducha nadchádzajúcich sviatkov. Každý ich však vidí trochu inak, od sexy hry na snehu až po trblietavé večierky.

    Vianočnú kolekciu značky Skims predstavila speváčka Tate McRae. Ocitla sa v snehovej guli

    Najnovšia kampaň značky Skims, ktorú založila modelka a influencerka Kim Kardashian, pripomína klasickú snehovú guľu. Spolu s ňou radostnú atmosféru Vianoc zachytáva spevák Tate McRae. Po jej boku totiž pózuje so soškami medveďov, dinosaurov či nafukovacích panákov. Na fotografiách Harmony Korine potom predstavuje napríklad set Sweater Pointelle či snežné topánky Faux Fur.

    Zdroj: Skims

    Ariana Grande vás pozýva na párty roka. Oslňuje leskom luxusných šperkov

    Luxusný šperkársky dom Swarovski má o Vianociach trochu inú predstavu. Osláviť tohtoročné sviatky mu pomôže ambasádorka značky a známa speváčka Ariana Grande. Kampaň s názvom Party of Dreams predstavuje nočný klub plný nielen žiarivých hviezd, ale predovšetkým šperkov. Grande bude propagovať ikonické kúsky Millenia a Matrix Crash. „Je skvelé prinášať radosť a lesk,“ dodala speváčka.

    Zdroj: Swarovski

    Kúzelné Vianoce zaručuje Bloomingdale’s. Obchod prepadol filmu Wicked

    Nie je nezvyčajné, že sa módne značky pri tvorbe sviatočných kampaní inšpirujú rozprávkami, ktoré sa často spájajú s čarovnými Vianocami. Tohtoročnou inšpiráciou pre Bloomingdale’s bol preto film Wicked. Hoci má premiéru až koncom novembra, už teraz ovplyvňuje nielen módnu scénu. Špeciálna kolekcia Aqua má zahŕňať celý rad výrobkov, ale aj pop-up alebo výkladnú skriňu.

    David Yurman oslavuje nielen sviatky, ale aj svoje milované mesto. Kampaň venoval mestu New York

    Známy výrobca luxusných šperkov David Yurman si na tohtoročné oslavy pozval množstvo celebrít. V kampani sa predstavili Winnie Harlow, Arizona Muse, Iris Law a Sterling K. Brown. Spoločne si uctia nielen Vianoce, ale aj milovaný New York. Na fotografiách je zachytené vlajkové miesto značky na 57. ulici. Postupne prevedú divákov každým poschodím slávnej budovy.

    Zdroj: David Yurman

    Miu Miu čerpá inšpiráciu z minulosti. Kampaň bola prirovnaná k vintage pohľadniciam

    Taliansky módny dom Miu Miu zvolil trochu netradičnejší prístup. Ako vždy splnil zadanie trochu nečakaným, ale úplne originálnym spôsobom. Britská herečka Emma Corrin bola zachytená na fotografiách inšpirovaných vintage sviatočnými pohľadnicami. Okrem známych kabeliek Arcadia, Aventure, Penny a Wander značka v kampani odhalila aj novú upcycled kolekciu.

    Zdroj: Miu Miu

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebae, Crash, Good Morning America, X

    ― Reklama ―

    Raňajky ako najdôležitejšie jedlo dňa. Longevity odborníci nesúhlasia

    Na raňajky má každý svoj názor. Niekto ich miluje, iný považuje za stratu času. Niekto raňajkuje hneď po prebudení, iný ranný rituál nechá až na jedenástu, alebo ho nepodstúpi vôbec. Zatiaľ čo večera je spoločenská udalosť a obed čas na pauzu, raňajky bývajú často prehliadané. Ale práve v tom tkvie ich čaro. Nie sú o pravidlách, ale o zvyku. A pritom je to práve prvé jedlo dňa, ktoré ukrýva silu určiť, ako sa budete cítiť celý deň.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto a Rick Owens. Parížsky týždeň módy nekončí

    Paríž zaplavila móda a nikam sa nechystá. Tamojší týždeň pánskej módy ešte nekončí. Kolekciu pre jar a leto roku 2026 predstavil napríklad Rick Owens, ktorý modely v dekonštruovaných návrhoch nechal prejsť vodou. Dries Van Noten odhalil prvú pánsku kolekciu nového kreatívneho riaditeľa Juliana Klausnera a Yohji Yamamoto zreflektoval súčasné dianie.

    Páni, sandále sú povolené. Dokonca aj s ponožkami

    Letná sezóna 2025 prináša pre pánske chodidlá jednu jasnú správu. Ukazovať prsty je úplne v poriadku. Z červených kobercov miznú lakované poltopánky, namiesto nich nastupujú remienkové sandále, Birkenstocks, a dokonca aj žabky od luxusných značiek. Jonathan Bailey sa v Londýne ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatiaľ čo Simon Baker si v Sardínii vystačil s Birkenstock Kyoto.

    Sardinky dobývajú pevninu. Stali sa najnovšou obsesiou tohtoročného leta

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší trend inšpirovaný jedlom. Tentoraz to však nie je roztomilé ovocie alebo zelenina, ale sardinky. Postupne sa začali objavovať na plagátoch, krytoch telefónov, plážových taškách a oversized tričkách. Poukazujú nielen na pretrvávajúcu popularitu "coastal" a "fisherman" estetiky, ale aj na túžbu po osobitosti a letnej hravosti.

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Má nový Harry Potter šancu? Pripravovaný seriál budí kontroverzie

    Čarodejnícky svet Harryho Pottera sa opäť prebúdza k životu. Na sociálnych sieťach sa rozprúdili vášnivé diskusie o pripravovanom seriáli na motívy siedmich pôvodných kníh, ktorý by mal prísť na televízne obrazovky koncom roka 2026. Nedávne správy o obsadení vyvolali pochybnosti, či má najnovší projekt HBO u verných fanúšikov vôbec šancu.

    Marni má voľný trón. Módny dom oznámil odchod návrhára Francesca Risso

    Zdá sa, že kolotoč zmien kreatívnych riaditeľov ešte nekončí. Ticho, ktoré na módnej scéne nastalo po dosadení Jonathana Andersona do vedenia všetkých sekcií Dior, skončilo. Prerušilo ho nečakané oznámenie módneho domu Marni. Po takmer 10 rokoch sa lúči so svojím kreatívnym riaditeľom, Francescom Rissom. Kto ho nahradí, zatiaľ nie je známe.

    Krása strieda nádheru. Praktické SPF balzamy maskujú ochranu za elegantné líčenie

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Leto si vyžaduje zvýšenú starostlivosť. Aj pánska kozmetika si žiada zmeny

    Letné lúče neznamenajú iba sľubne trblietajúcu sa hladinu jazier, rozpúšťajúcu sa lahodnú zmrzlinu a teplom presýtené dni. Spolu s ich silou prichádza aj potreba obnoviť vašu kozmetickú taštičku. Výnimkou nie je ani pánska skin care, ktorá si v nasledujúcich horúcich mesiacoch žiada revíziu. Bez hydratačných či upokojujúcich pomocníkov sa nezaobídete.

    Prečo by ste mali poznať umelkyňu Lisu Jahovic? Pretvára predmety na kinetické sochy

    Veci, ktoré väčšina ľudí prehliadne, ona pozoruje so znepokojujúcou intenzitou. Lisa Jahovic, britská umelkyňa pôsobiaca v Londýne, sa nešpecializuje na monumentálne plátna, ani kričiace inštalácie. Jej disciplína sa ťažko zaraďuje. Osciluje medzi fotografiou, filmom a sochárstvom, a pritom zostáva osobitá. Zatiaľ čo iní umelci hľadajú inšpiráciu v mimoriadnych udalostiach, Jahovic sa obracia k obyčajným veciam.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Leto v znamení detoxu. Interiérové trendy čerpajú z vidieka

    Preťaženie sociálnymi sieťami, túžba po hlbokom odpočinku a návrat k dávnym koreňom. To všetko definuje toto leto nielen v oblasti módy. Interiérové trendy diktujú únik k prírodným materiálom, tlmeným tónom a vintage úlovkom. Ako inšpirácia slúži idylický vidiecky život plný domáceho chleba a šťavnatých úlovkov zo starostlivo ošetrovanej záhrady.

    Zdanie často klame. Pri týchto kúskoch si online nákupy radšej odpusťte

    Online nákupy majú množstvo nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výber, vo väčšine prípadov jednoducho vyhrávajú na plnej čiare. Existujú však módne kúsky, pri ktorých sa pohodlnosť pri nákupe nevypláca. Nie vždy je možné veľkosť, strih a farbu odhadnúť virtuálne. Oveľa lepšiu službu vám urobia "staré dobré" kamenné predajne.

    Módny priemysel sa musí zmeniť. Prechádza krízou devastujúcej nadprodukcie

    Škodlivé dopady módneho priemyslu na životné prostredie nie sú žiadnym tajomstvom. Napriek tomu je jeden z najväčších problémov módnej scény často v tichosti odsunutý do pozadia. Práve naň upozornil report udržateľnej show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmujúcu krízu nadprodukcie, ktorá za sebou zanecháva hromady oblečenia, zaplavujúce preplnené skládky.

    Saint Laurent objavuje neprebádané. Módny dom odštartoval filmovú produkciu

    Anthony Vaccarello, kreatívny riaditeľ módneho domu Saint Laurent, spojil dve francúzske kultúrne posadnutosti, módu a film. V roku 2023 založil produkčnú spoločnosť Saint Laurent Productions, ktorá má na konte už niekoľko filmov uvedených na filmovom festivale v Cannes vrátane kontroverzného filmu Emilia Pérez. Odvážny krok vstúpiť do sveta filmu potvrdzuje usilovnú snahu značky rozšíriť svoj vplyv aj za hranice módy.

    Módny dom Hermès odhalil svoje vrstvy. V Šanghaji oslovil modernú ženu

    Luxusná značka Hermès prvýkrát prekročila hranice Číny. Koncom minulého týždňa predstavila v Šanghaji druhú kapitolu svojej kolekcie na tohtoročnú jeseň a zimu. Na rozdiel od jej prvej časti, ktorá sa držala skôr klasickej jazdeckej estetiky a francúzskej elegancie, ponúkla doslova mnohovrstvovú variáciu modernej ženy, ktorá je každý deň pripravená na všetko.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―