Více

    ― Reklama ―

    Nie je prekvapením, že niektoré z najzvláštnejších trendov sa rodia na sociálnej sieti TikTok. Ten najnovší vás však nechá v udivenom tichu, a to doslova. Ide totiž o tiché recenzie na vytúžené produkty, preslávené práve vďaka známej platforme. Zatiaľ čo videá začali s recenziami kníh, vo veľkom sa presunuli do sveta krásy.

    Aj keď je tento rok ešte len na začiatku, je už teraz jasné, aký trend ho bude definovať. Známu sociálnu sieť TikTok totiž zachvátili videá, známe ako silent reviews, teda tiché recenzie. Ich princípom je hodnotenie rôznych produktov, avšak bez jediného slova. Namiesto toho autorky videí používajú všelijaké grimasy, gestikulácie alebo nie príliš výrazné zvuky. Hashtag #silentreview tak v súčasnosti dosiahol viac ako 80 miliónov zhliadnutí.

    Najobľúbenejšie sú recenzie z beauty sveta. Je potom jedno, či sa jedná o makeup, parfémy alebo skin care. Na svoje si však prídu aj milovníci dizajnérskych kabeliek, TV shows alebo perlivých sladkých nápojov. Prvé tiché video ale vzniklo v úplne inom priemysle. Už v októbri minulého roka ho na populárnu sociálnu sieť nahrala používateľka Stephanie, známa v komunite milovníkov kníh.

    Jej cieľom však vtedy bolo len vytvoriť vtipné video, nie spustiť celosvetový fenomén. Napriek tomu nie je úplne jasné, prečo sa tiché videá tak rýchlo ujali. Možno je to preto, že všetky milovníčky krásy sú unavené z často zdĺhavých videí Get Ready With Me. Pri tichých nemusia tak dlho čakať, kým zistia, či výrobok stojí za to, alebo nie. Takže môžu videám venovať ešte menej pozornosti.

    Na silent reviews láka aj podoba s ASMR. Sú čoraz populárnejšie

    Zároveň môže tiché videá vpred hnať aj to, že sa podobajú čoraz viac obľúbenému ASMR trendu. Teda videám, v ktorých ich tvorcovia využívajú rôzne predmety alebo svoj hlas, aby vytvorili zvláštne upokojujúce zvuky. Koncept je v súčasnosti tak obľúbený, že ho vo svojich kampaniach používajú aj veľké beauty značky, ako je napríklad L’Oréal Paris alebo Bite Beauty. A aké produkty zatiaľ v tichých recenziách vyhrávajú?

    Nie je ľahké zhrnúť všetky videá do niekoľkých odporúčaní. Medzi súčasných výhercov však patrí napríklad púder značky Huda Beauty. Vychvaľovaný je predovšetkým za svoju výdrž. Na pery zase TikTokerky odporúčajú používať hydratujúci olej na pery od Saie. Vo svojich tichých recenziách naň nereagujú inak ako nadšenými pusinkami. Chválu si potom nadšenými gestami vyslúžila aj tekutá lícenka Rare Beauty.

    Zdroje: WWD, Grazia Daily, New York Post, TikTok, YouTube

    TikTok pohltilo ticho. Trendy recenzie bez jediného slova sú na vrchole rebríčkov

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nie je prekvapením, že niektoré z najzvláštnejších trendov sa rodia na sociálnej sieti TikTok. Ten najnovší vás však nechá v udivenom tichu, a to doslova. Ide totiž o tiché recenzie na vytúžené produkty, preslávené práve vďaka známej platforme. Zatiaľ čo videá začali s recenziami kníh, vo veľkom sa presunuli do sveta krásy.

    Aj keď je tento rok ešte len na začiatku, je už teraz jasné, aký trend ho bude definovať. Známu sociálnu sieť TikTok totiž zachvátili videá, známe ako silent reviews, teda tiché recenzie. Ich princípom je hodnotenie rôznych produktov, avšak bez jediného slova. Namiesto toho autorky videí používajú všelijaké grimasy, gestikulácie alebo nie príliš výrazné zvuky. Hashtag #silentreview tak v súčasnosti dosiahol viac ako 80 miliónov zhliadnutí.

    Najobľúbenejšie sú recenzie z beauty sveta. Je potom jedno, či sa jedná o makeup, parfémy alebo skin care. Na svoje si však prídu aj milovníci dizajnérskych kabeliek, TV shows alebo perlivých sladkých nápojov. Prvé tiché video ale vzniklo v úplne inom priemysle. Už v októbri minulého roka ho na populárnu sociálnu sieť nahrala používateľka Stephanie, známa v komunite milovníkov kníh.

    Jej cieľom však vtedy bolo len vytvoriť vtipné video, nie spustiť celosvetový fenomén. Napriek tomu nie je úplne jasné, prečo sa tiché videá tak rýchlo ujali. Možno je to preto, že všetky milovníčky krásy sú unavené z často zdĺhavých videí Get Ready With Me. Pri tichých nemusia tak dlho čakať, kým zistia, či výrobok stojí za to, alebo nie. Takže môžu videám venovať ešte menej pozornosti.

    Na silent reviews láka aj podoba s ASMR. Sú čoraz populárnejšie

    Zároveň môže tiché videá vpred hnať aj to, že sa podobajú čoraz viac obľúbenému ASMR trendu. Teda videám, v ktorých ich tvorcovia využívajú rôzne predmety alebo svoj hlas, aby vytvorili zvláštne upokojujúce zvuky. Koncept je v súčasnosti tak obľúbený, že ho vo svojich kampaniach používajú aj veľké beauty značky, ako je napríklad L’Oréal Paris alebo Bite Beauty. A aké produkty zatiaľ v tichých recenziách vyhrávajú?

    Nie je ľahké zhrnúť všetky videá do niekoľkých odporúčaní. Medzi súčasných výhercov však patrí napríklad púder značky Huda Beauty. Vychvaľovaný je predovšetkým za svoju výdrž. Na pery zase TikTokerky odporúčajú používať hydratujúci olej na pery od Saie. Vo svojich tichých recenziách naň nereagujú inak ako nadšenými pusinkami. Chválu si potom nadšenými gestami vyslúžila aj tekutá lícenka Rare Beauty.

    Zdroje: WWD, Grazia Daily, New York Post, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Trendy možno, pravidlá určite. Družičky si tento rok vyberú aj v rámci etikety

    Výber svadobných šiat je jedným z najkrajších módnych momentov. Kúpa šiat pre družičky alebo svadobných hostí je však až na druhom mieste. Na rozdiel od nevesty sa nehovorí o onom wow efekte po prvom oblieknutí, čo môže výber správneho oblečenia ešte viac skomplikovať. Ak tento rok stojíte pred takýmto rozhodnutím, inšpirujte sa trendmi a nezabudnite na etiketu.

    Louis Vuitton založil kulinársku komunitu. Spája šéfkuchárov z celého sveta

    Luxusné značky sa už dávno nesústreďujú len na módu. Pre svojich zákazníkov vytvárajú komplexný zážitok plný exkluzívneho dizajnu, umenia a gastronómie. Najnovší projekt spoločnosti Louis Vuitton je toho dôkazom. Módny dom predstavil Kulinársku komunitu, jedinečnú medzinárodnú iniciatívu združujúcu šéfkuchárov pracujúcich pod jeho záštitou. 

    Bella Ramsey čelí kritike. Fanúšikovia odmietajú jej úlohu vo filme The Last of Us

    Filmy a seriály na motívy kníh, komiksov alebo hier vždy trochu riskujú. Fanúšikovia pôvodného obsahu môžu byť k adaptáciám veľmi kritickí. Príkladom je rastúca kritika herečky Belly Ramsey, ktorá stvárnila postavu Ellie v hre The Last of Us. Neskrýva sa však za vášnivou nespokojnosťou hlbší dôvod?

    Filmový festival v Cannes tento rok pritvrdil. Predstavil nový dress code

    Po uplynulom Met Gala prichádza na rad ďalšia dôležitá udalosť módneho sveta. V utorok odštartoval filmový festival v Cannes, na ktorý tradične upierajú zrak nielen filmoví, ale aj módni nadšenci. Tohtoročný 78. ročník však sprevádza nečakané zmeny. Organizátori akcie totiž oznámili nový dress code, zakazujúci okrem iného "nude dress" alebo dlhé vlečky.

    Vyzrela generácia Z na „brain rot“? Kľúčom k úspechu môže byť stará Nokia

    Už pár rokov rastie medzi generáciou Z túžba po odpojení sa od digitálneho sveta. Žiariace obrazovky, neustály prísun informácií a nikdy nekončiace "reelsky", to všetko vyvoláva v mladej generácii pocit takzvaného brain rot. Čím ďalej tým viac jej zástupcov sa preto obracia na jednoduché riešenie. Nablýskané modely iPhonov vymieňajú za klasické tlačidlové telefóny.

    Chanel odhalil cruise kolekciu v Lago di Como. Je poctou filmu a talianskemu remeslu

    Francúzsky módny dom Chanel je jednou z prvých luxusných značiek, ktoré tento rok predstavili svoje cruise kolekcie na rok 2026, pričom prázdninová línia bola odhalená v Taliansku na Lago di Como. Destinácia bola odkazom na tému samotnej línie, dielo režiséra Luchina Viscontiho. Jeho bývalá vila sa totiž nachádzala len kúsok od miesta konania. Chanel tak vzdal hold filmu a talianskemu remeslu.

    Seriál The Last of Us má novú hviezdu. Isabel Merced sa dostáva do centra pozornosti

    Nedávno vydaná druhá séria populárneho seriálu The Last of Us priniesla nielen šokujúci vývoj už aj tak vyostreného deja a hlboko emotívne chvíľky. Ponúkla aj množstvo nových postáv a vychádzajúcich hviezd. Patrí medzi ne aj charizmatická Isabela Merced, známa z filmov Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Teraz však jej kariéru čaká prelomový moment.

    Návrhárka, ktorá prepísala pravidlá módy. Donatella Versace oslávi 70 rokov

    Módna scéna chystá party. Blížia sa totiž narodeniny jednej z najvplyvnejších osobností v histórii módy. Donatella Versace oslávi v piatok 2. mája 70 rokov. Za svoju úctyhodnú kariéru dokázala nielen prepísať pravidlá módy, ale aj urobiť zo značky svojho brata celosvetový fenomén. Bojovala aj s depresiami a drogovou závislosťou.

    Krásy Európy na striebornom podnose. Objavte ich z pohodlia vlakového kupé

    Ľudí na cestovanie mnohokrát neláka len vytúžená destinácia, ale aj samotná cesta. Preto sa najkrajšie časti Európy často skrývajú za železničnými traťami vinúcimi sa okolo národných parkov, priezračných jazier alebo malebných kopcov. Vyberte si z ponuky slávnych vlakov, ktoré ponúkajú také úchvatné výhľady, že sa vám nebude chcieť vystúpiť.

    Prečo Chanel neprodukuje pánske kolekcie? Aj muži túžia po vlastnej sérii

    Hoci značka Chanel bola vždy postavená na ženskosti, jej DNA obsahuje aj odkaz na revolúciu. Gabrielle "Coco" Chanel sama borila normy. Obliekala ženy do nohavíc, uvoľnila korzety a dala svetu predstavu pohodlného, ale luxusného štýlu. Teraz, keď svet módy zažíva nevídaný rozmach gender fluidity, pôsobí Chanel prekvapivo zdržanlivo.

    Najdrahšia koža a kožušiny na svete. K niektorým budete potrebovať pas

    Na svete existuje luxus, ktorý prekračuje hranice bežného vkusu, a to doslova. Koža a kožušiny z najexkluzívnejších materiálov nemožno voľne prevážať bez špeciálnej dokumentácie. Či už ide o kožu aligátora z Mississippi, pštrosa z južnej Afriky, či vzácnu himalájsku koziu srsť, v módnom priemysle existujú materiály, pri ktorých zlatá karta nestačí.

    Chýbajúci kúsok k dokonalému vzhľadu. Luxusné pánske parfémy dokážu divy

    Pánske parfémy môžu byť ošemetnou kategóriou. Pokiaľ ich výber podceníte, môžete riskovať, že za sebou budete zanechávať ohromujúci závan lacných a prehnane sýtych tónov. Nič ale nie je horšie ako investícia do vône, ktorú ucítite len pár minút po použití. Inšpirujte sa preto u najslávnejších luxusných značiek, ktoré vedia, ako na kvalitné parfémy.

    Fashion scénu čaká udalosť roka. Met Gala vzdá tento rok hold pánskej móde

    Spolu s prebiehajúcou jarou sa blíži aj módna udalosť roka. Slávny galavečer Met Gala sa tradične koná v prvý májový pondelok a je jednou z najdôležitejších udalostí vo svete módy. Slúži na otvorenie špeciálnych výstav v Metropolitnom múzeu umenia, ale je aj stretnutím najznámejších celebrít. Tohtoročnou témou galavečera je pánska móda.

    Nielen šaty robia človeka. Naučte sa pod outfitmi voliť správny typ podprsenky

    Podprsenky už nie sú nevyhnutnou a otravnou súčasťou oblečenia. Nie každá žena sa ich rozhodne nosiť, ale ak ich nosí, zostáva večná otázka ich vhodnosti a variability. Nie každá spodná bielizeň sa totiž hodí pod ľubovoľný outfit. Niekedy je potrebné trochu viac premýšľať o rôznych strihoch a vybrať si ten, ktorý dá vyniknúť vášmu vzhľadu.

    Runway na Veľkom čínskom múre aj Fontáne di Trevi. Poznáte ikonické kolekcie Fendi?

    V histórii módy je len niekoľko momentov, ktoré sa nezmazateľne vryli do kolektívnej pamäti. Značka Fendi je nepochybne jedným z ich tvorcov. Jej prehliadky sú síce tradičnými prezentáciami konfekcie, ale zároveň sú veľkolepými predstaveniami, ktoré si ctia históriu a architektúru miest, kde sa konajú. Od barokových fontán až po starobylé pamiatky, Fendi premieňa ikonické miesta na najexkluzívnejšie prehliadkové móla na svete.

    Ralph Lauren vracia na scénu romantismus. Dal mu moderný nádych

    Moderný romantizmus prenikol do jesennej kolekcie značky Ralph Lauren. Svedčí o tom aj názov kolekcie The Modern Romantics (Moderná romantika), ktorá obsahovala nespočetné množstvo volánov, splývavých šiat dlhých až po zem, čipkovaných detailov a vypasovaných semišových kabátov. Známy návrhár opäť dokázal, že vie vytvoriť nezabudnuteľný zážitok.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―