Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Chcete do svojej sviatočnej sezóny vniesť ešte o niečo viac trblietok a lesku? Ideálnou cestou je vyskúšať niektorú z limitovaných „holiday“ kolekcií luxusných módnych značiek. Podobnú vytvorila aj značka Chanel, ktorá sa tento rok rozhodla inšpirovať blyštivými 20. rokmi 20. storočia. Objavte jej Art Deco ponuku očných tieňov, púdru, rúžov alebo lakov na nechty.

    S piatimi odtieňmi luxusnej paletky ohromíte na vianočnom večierku, ale aj každý deň v práci

    Kolekcia Chanel Holiday ponúka presne také trblietavé odtiene, ktoré si predstavíte, keď sa povie Vianoce. Aj keď sú v kampani štylizované tak, aby pripomínali 20. roky minulého storočia, využijete radu určite aj po celý rok. Napríklad paletka očných tieňov Lumière Graphique ponúka päť možností. Okrem takmer samozrejmej zlatej a striebornej si môžete vybrať aj z leskle béžovej, čokoládovo hnedej a trblietavej čiernej.

    Zdroj: Chanel

    Prevezmite trend flitrov aj na svoju tvár. Poslúži svetlo ružový aj kryštálovo biely odtieň

    Ďalším produktom tohtoročnej sviatočnej Chanel kolekcie je luxusný púder s názvom Duo Lumière. Ide o jeho trblietavú verziu v dvoch odtieňoch. Vybrať si môžete z „ružovo šampanského“ a „kryštálovo bieleho“. Oba odtiene doprevádza vzor, ktorý značka využila tiež u očných tieňov. V čiernej lesklej krabičke tak uvidíte drobné flitre pripomínajúce šaty tanečníc 20. rokov 20. storočia. Pripomínať majú tiež návrhy samotnej Gabrielle Chanel.

    Zdroj: Chanel

    Vo výbere rúžov na vás čakajú dva limitované odtiene. Okúzli tiež Art Deco obal

    V najnovšej rade samozrejme nesmie chýbať ani najväčšia klasika vo svete make-upu, teda rúže. Tentokrát francúzska módna značka ponúka zákazníkom na výber zo štyroch možností. Dva odtiene sú pritom novo vytvorené limitované odtiene. Vybrať si teda môžete z 857 Midnight Red, 867 Roaring Purple, 812 Beige Brut alebo 854 Rouge Puissant. Schované sú rúže v klasickom čiernom Chanel puzdre. Zdobí ich ale zlatý Art Deco detail.

    Oslňte trblietavo čiernymi nechtami. Zaujme aj blyštivá zlatá alebo jemne béžová

    Ak však snívate o dokonalej vianočnej manikúre, zaujme vás zase ponuka lakov na nechty. V prípade, že uprednostňujete skôr nenápadný vzhľad, priláka vás svetlo béžový odtieň. Pre niečo viac lesku si vyberte tmavo zlatú farbu. Najväčší dojem však na vianočných oslavách urobíte so syto čiernou a trblietavou variantou s názvom 171 Sequins. Vaše nechty sa budú skvele hodiť aj k vašim ladiacim šatám.

    Zdroj: Chanel

    Art Deco nie je jediná možnosť. Ponorte sa do vianočného sveta značky Dior alebo exotiky Guerlain

    Ak však divoké 20. roky nie sú vašou obľúbenou érou, nezúfajte. Vianočné kolekcie pripravili aj iné luxusné značky. Napríklad spoločnosť Dior odhalila kolekciu, ktorú nájdete aj v jej luxusnom adventnom kalendári. Vybrať si môžete napríklad z paletiek očných tieňov predstavujúcich jemné odtiene alebo radu červených rúžov. Čarovnú radu ale pripravila aj značka Guerlain. Inšpirovať sa tento rok nechala predovšetkým exotikou a pestrofarebnosťou.

    Zdroj: Nylon, Chanel, Instagram, YouTube

    Autor článku:

    Preneste sa na sviatky do blyštivého a luxusného obdobia 20. rokov 20. storočia. Objavte kolekciu Chanel Holiday

    ― Reklama ―

    Chcete do svojej sviatočnej sezóny vniesť ešte o niečo viac trblietok a lesku? Ideálnou cestou je vyskúšať niektorú z limitovaných „holiday“ kolekcií luxusných módnych značiek. Podobnú vytvorila aj značka Chanel, ktorá sa tento rok rozhodla inšpirovať blyštivými 20. rokmi 20. storočia. Objavte jej Art Deco ponuku očných tieňov, púdru, rúžov alebo lakov na nechty.

    S piatimi odtieňmi luxusnej paletky ohromíte na vianočnom večierku, ale aj každý deň v práci

    Kolekcia Chanel Holiday ponúka presne také trblietavé odtiene, ktoré si predstavíte, keď sa povie Vianoce. Aj keď sú v kampani štylizované tak, aby pripomínali 20. roky minulého storočia, využijete radu určite aj po celý rok. Napríklad paletka očných tieňov Lumière Graphique ponúka päť možností. Okrem takmer samozrejmej zlatej a striebornej si môžete vybrať aj z leskle béžovej, čokoládovo hnedej a trblietavej čiernej.

    Zdroj: Chanel

    Prevezmite trend flitrov aj na svoju tvár. Poslúži svetlo ružový aj kryštálovo biely odtieň

    Ďalším produktom tohtoročnej sviatočnej Chanel kolekcie je luxusný púder s názvom Duo Lumière. Ide o jeho trblietavú verziu v dvoch odtieňoch. Vybrať si môžete z „ružovo šampanského“ a „kryštálovo bieleho“. Oba odtiene doprevádza vzor, ktorý značka využila tiež u očných tieňov. V čiernej lesklej krabičke tak uvidíte drobné flitre pripomínajúce šaty tanečníc 20. rokov 20. storočia. Pripomínať majú tiež návrhy samotnej Gabrielle Chanel.

    Zdroj: Chanel

    Vo výbere rúžov na vás čakajú dva limitované odtiene. Okúzli tiež Art Deco obal

    V najnovšej rade samozrejme nesmie chýbať ani najväčšia klasika vo svete make-upu, teda rúže. Tentokrát francúzska módna značka ponúka zákazníkom na výber zo štyroch možností. Dva odtiene sú pritom novo vytvorené limitované odtiene. Vybrať si teda môžete z 857 Midnight Red, 867 Roaring Purple, 812 Beige Brut alebo 854 Rouge Puissant. Schované sú rúže v klasickom čiernom Chanel puzdre. Zdobí ich ale zlatý Art Deco detail.

    Oslňte trblietavo čiernymi nechtami. Zaujme aj blyštivá zlatá alebo jemne béžová

    Ak však snívate o dokonalej vianočnej manikúre, zaujme vás zase ponuka lakov na nechty. V prípade, že uprednostňujete skôr nenápadný vzhľad, priláka vás svetlo béžový odtieň. Pre niečo viac lesku si vyberte tmavo zlatú farbu. Najväčší dojem však na vianočných oslavách urobíte so syto čiernou a trblietavou variantou s názvom 171 Sequins. Vaše nechty sa budú skvele hodiť aj k vašim ladiacim šatám.

    Zdroj: Chanel

    Art Deco nie je jediná možnosť. Ponorte sa do vianočného sveta značky Dior alebo exotiky Guerlain

    Ak však divoké 20. roky nie sú vašou obľúbenou érou, nezúfajte. Vianočné kolekcie pripravili aj iné luxusné značky. Napríklad spoločnosť Dior odhalila kolekciu, ktorú nájdete aj v jej luxusnom adventnom kalendári. Vybrať si môžete napríklad z paletiek očných tieňov predstavujúcich jemné odtiene alebo radu červených rúžov. Čarovnú radu ale pripravila aj značka Guerlain. Inšpirovať sa tento rok nechala predovšetkým exotikou a pestrofarebnosťou.

    Zdroj: Nylon, Chanel, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    Rozhovor: Od školských zošitov k Hermès. Úspech českej kaligrafky, ktorá očarila svet

    Kaligrafka Lucie Špatenková sa už na strednej škole zamilovala do krásne písaných zošitov. Po vysokej škole založila značku Ta usměvavá, s ktorou organizuje workshopy krasopísania, chodí na eventy skrášľovať rôznorodé produkty a písmom vylepšuje aj výrobky najdrahších luxusných značiek sveta. Okrem spolupráce so značkami Prada, Cartier či Hermès vedie tím kaligrafov, vychováva malú dcéru a rozširuje povedomie o krasopísme v Česku.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Luxury Insights: Missoni búra vlastné hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysokej módy a ďalších odvetví luxusného priemyslu začínajú blednúť. Missoni je len jednou z mnohých legendárnych značiek, ktoré v poslednej dobe skúmajú svet exkluzívnych nehnuteľností. Módny dom koncom novembra oznámil svoju najnovšiu investíciu, a to rezidenčný projekt na Dubajských ostrovoch. Spolupracuje na ňom s tamojšou spoločnosťou Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konšpiračná teória naberá na obrátkach

    Internet pracuje v zvláštnom rytme. Chvíľu skĺzava k absurdite, chvíľu k fascinujúcej presnosti. Najnovšia virálna konšpiračná teória priraďuje Timothéeho Chalameta k anonymnému rapperovi EsDeeKid, hviezde súčasnej britskej scény. Obaja spája záhadná aura, rovnaké oči a schopnosť priťahovať pozornosť miliónov. Trend sa rozvíja rýchlosťou, ktorá pripomína skôr kultúrny experiment než klasický bulvárny príbeh. Vzniká tým fenomén, ktorý si nárokuje vlastné miesto v digitálnom panoptiku.

    Móda v kocke: Zomrela dizajnérka Pam Hogg a Jacquemus má svoju prvú skiwear kolekciu

    Zomrela škótska návrhárka Pam Hogg, ktorá obliekala Kate Moss, Kylie Minogue aj Rihannu. Jonathan Anderson odhalil prvú víziu pánskej kolekcie pre jeseň roku 2026 a Jacquemus spoločne s Nike predstavil svoju prvú skiwear kolekciu. Gucci zamieri so svojou budúcou cruise kolekciou do New Yorku a spoločnosť EssilorLuxottica je pripravená odkúpiť podiel značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian rozdeľuje internet. Vyniesla kontroverznú Birkin bag zo slonej kože

    Kim Kardashian sa v seriáli All’s Fair objavila s kabelkou Birkin, ktorá podľa znalcov pochádza z kože afrického slona. Luxusný svet okamžite vytvoril dva tábory. Na jednej strane stoja hlasní kritici, na druhej fascinovaní zberatelia. Elephant Leather Birkin patrí k najvzácnejším kabelkám Hermès, ktorých výroba však skončila pred niekoľkými dekádami. Sociálne siete sa po odvysielaní epizódy zmenili na javisko, kde vedľa morálneho rozhorčenia rastie posadnutosť cenovkou a investičným potenciálom.

    Vianoce očami Burberry. Daniel Lee vymenil trenčkoty za stromček

    Claridge's, luxusný hotel v centre Londýna, tradične zveruje zdobenie svojho vianočného stromčeka do rúk významnej osobnosti módnej scény. Tento rok kreatívny riaditeľ Burberry Daniel Lee premenil sviatočnú výzdobu podľa vlastnej vízie . Jednotlivé ozdoby odkazujú na dlhoročnú tradíciu značky, zatiaľ čo ikonický kockovaný vzor pohlcuje zvyšok luxusneho interiéru hotelového lobby.

    Shein pod paľbou. Čelí žalobe francúzskych obchodníkov aj výzve poslancov

    Problémy fast fashion reťazca Shein vo Francúzsku sa neskončili. Teraz čelí žalobe zo strany francúzskych maloobchodníkov. Právne kroky proti značke podniklo 12 federácií a niekoľko značiek. Olej do ohňa kritiky prilievajú aj miestni poslanci. Viac ako 80 z nich vydalo oficiálne vyhlásenie, v ktorom požadujú zákaz značky Shein v mene "ochrany pracovníkov, verejného zdravia a planéty".

    Bottega Veneta predstavuje Jenga set. Jeho cena je skutočne kozmická

    Bottega Veneta uvádza Jenga set, ktorý posúva domácu zábavu do sféry investičných objektov. Luxusný dom využíva svoje signifikantné prvky a transformuje známu hru do podoby kultivovaného dizajnového predmetu. Každý prvok získava charakter artefaktu, s dôrazom na materiál a presnosť spracovania. Súbor pôsobí ako tichý symbol vkusu a sebavedomého vykročenia do segmentu zábavy pre dospelých. Áno, značka uvádza, že nejde o hračku pre deti.

    TikTok Highlights: Trendy videá zdieľajú vytúžený „flow state“

    Vaša koncentrácia je zameraná na činnosť, vaše okolie sa rozptyľuje a vy nemyslíte na nič iné ako na prítomnosť. Takto by mnohí používatelia TikToku popísali "flow state". Teda stav, na ktorý v súčasnosti upozorňuje lavína virálnych videí. Zdieľajú totiž momenty, keď ľudia počas často bežných činností zabudnú na všetko ostatné a ocitnú sa v okamihu vytvorenom len pre nich.

    Versace prekonáva míľnik. Prada značku v decembri privíta pod svoje krídla

    Luxusná skupina Prada Group tento rok v apríli prekvapila módny svet, keď oznámila svoju kúpu módneho domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur nasledovala krátko po tom, čo z pozície kreatívnej riaditeľky značky odišla Donatella Versace. Do sveta Prady však naplno vstúpi až v utorok 2. decembra. Čaká ju nová éra spájajúca jej bohatú históriu a inovácie.

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    ― Reklama ―