Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Tohtoročné sviatočné obdobie oficiálne dorazilo do sveta módy. Ako jedna z prvých luxusných spoločností ho privítala talianska značka Prada. Koncom októbra totiž predstavila tohtoročnú vianočnú kampaň s názvom A Winter’s Tale. Tentokrát sa jej reklama sústredí na skupinu priateľov, ktorí spoločne v luxusných vintage autách vyrazili na cestu domov. Ich tradičná cesta sa však nečakane premení na dychberúci magický zážitok.

    Zdroj: Prada

    Kampaň tým zachytáva jeden z najviac klasických zimných archetypov, teda cestu domov cez zasnežené vrcholky ďalekých hôr. Fotografiami z objektívu Glen Luchford preniká nadšenie, ktoré nás väčšinou pri sviatočných dňoch sprevádza. Ďalekú cestu aj tentokrát podnikli známe tváre, teda ambasádori značky, ako je Maya Hawke, Damson Idris, Louis Patridge alebo Letitia Wright. Doplnil ich aj čínsky herec Li Xian.

    Zdroj: Prada

    Ten tým zároveň oslávil svoj debut v oficiálnej kampani z dielne Prada. Známy je predovšetkým svojou úlohou v seriáli Go Go Squid!. Vlani navyše získal ocenenie Herec roka, a to od China Television Directors Conference. Skupina priateľov je potom na fotkách zachytená, ako sa pozerá z okien alebo vystupuje z auta. Doprovodné video potom odhalí, že priatelia uprostred lesa zažijú magický okamih, keď sa okolité stromy rozsvietia svetlami.

    Koncept má podľa vyjadrenia Prada „oslavovať vianočné obdobie ako čas blízkosti a zdieľania, príbehov a výnimočných udalostí.“ Kampaň preto postupne doplnia rovnako krátke videá, ktoré sa zamerajú na jednotlivých protagonistov. Slávne osobnosti tak na kameru prezradia svoje vlastné historky a príbehy z minulých Vianoc. To všetko počas toho, ako budú svetu ukazovať kúsky z tohtoročnej zimnej kolekcie vrátane novej kabelky Petit Sac Noir.

    Kampaň doplní Prada Beauty. Kozmetický segment značky láka na vianočné darčeky

    Prada pokračuje vo svojej tradícii vianočných kampaní, minulý rok pre zmenu predstavila koncept slávnostnej večere, na ktorej sa zúčastnil aj jej maskot, robot Trick. V minulosti spoločnosť do svojich reklám nasadila známe tváre ako Julia Garner, Rami Malek, Ethan Hawke, Willem Dafoe, Ezra Miller a Hunter Schafer. Módnu reklamu potom tento rok doplnila rovnako reklama predstavujúca produkty z dielne Prada Beauty.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Prada Beauty (@pradabeauty)

    Zdroje: WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    ― Reklama ―

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Tohtoročné sviatočné obdobie oficiálne dorazilo do sveta módy. Ako jedna z prvých luxusných spoločností ho privítala talianska značka Prada. Koncom októbra totiž predstavila tohtoročnú vianočnú kampaň s názvom A Winter’s Tale. Tentokrát sa jej reklama sústredí na skupinu priateľov, ktorí spoločne v luxusných vintage autách vyrazili na cestu domov. Ich tradičná cesta sa však nečakane premení na dychberúci magický zážitok.

    Zdroj: Prada

    Kampaň tým zachytáva jeden z najviac klasických zimných archetypov, teda cestu domov cez zasnežené vrcholky ďalekých hôr. Fotografiami z objektívu Glen Luchford preniká nadšenie, ktoré nás väčšinou pri sviatočných dňoch sprevádza. Ďalekú cestu aj tentokrát podnikli známe tváre, teda ambasádori značky, ako je Maya Hawke, Damson Idris, Louis Patridge alebo Letitia Wright. Doplnil ich aj čínsky herec Li Xian.

    Zdroj: Prada

    Ten tým zároveň oslávil svoj debut v oficiálnej kampani z dielne Prada. Známy je predovšetkým svojou úlohou v seriáli Go Go Squid!. Vlani navyše získal ocenenie Herec roka, a to od China Television Directors Conference. Skupina priateľov je potom na fotkách zachytená, ako sa pozerá z okien alebo vystupuje z auta. Doprovodné video potom odhalí, že priatelia uprostred lesa zažijú magický okamih, keď sa okolité stromy rozsvietia svetlami.

    Koncept má podľa vyjadrenia Prada „oslavovať vianočné obdobie ako čas blízkosti a zdieľania, príbehov a výnimočných udalostí.“ Kampaň preto postupne doplnia rovnako krátke videá, ktoré sa zamerajú na jednotlivých protagonistov. Slávne osobnosti tak na kameru prezradia svoje vlastné historky a príbehy z minulých Vianoc. To všetko počas toho, ako budú svetu ukazovať kúsky z tohtoročnej zimnej kolekcie vrátane novej kabelky Petit Sac Noir.

    Kampaň doplní Prada Beauty. Kozmetický segment značky láka na vianočné darčeky

    Prada pokračuje vo svojej tradícii vianočných kampaní, minulý rok pre zmenu predstavila koncept slávnostnej večere, na ktorej sa zúčastnil aj jej maskot, robot Trick. V minulosti spoločnosť do svojich reklám nasadila známe tváre ako Julia Garner, Rami Malek, Ethan Hawke, Willem Dafoe, Ezra Miller a Hunter Schafer. Módnu reklamu potom tento rok doplnila rovnako reklama predstavujúca produkty z dielne Prada Beauty.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Prada Beauty (@pradabeauty)

    Zdroje: WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Rozhovor: Ak nevybočíš, nikto si ťa nezapamätá, myslí si návrhár Jeremiáš Fürst

    Začínajúci návrhár Jeremiáš Fürst stojí za kolekciou Dressed To Dream, ktorú tento rok predstavil na Budapeštianskom fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomedzí klasického pánskeho krajčírstva a jemného snívania. Skúma, ako môže muž vyzerať, keď odloží zbroj a dovolí si byť jemný, pokojný a prirodzený. V rozhovore hovorí dizajnér o novej mužskej identite, rivalite na českej scéne i o tom, prečo je návratnosť v móde často len ilúziou.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Pánsku módu Hermès opäť povedie žena. Diktovať ju bude Grace Wales Bonner

    Módny dom Hermès prekvapil svojou voľbou novej kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie. Nevybral totiž interného zamestnanca, ako sa od tradičnej luxusnej značky očakávalo, ale úplne novú tvár. Stala sa ňou návrhárka Grace Wales Bonner, ktorá preslávila svoju tvorbu rovnomennou značkou a za svoju úspešnú kariéru pozbierala hneď niekoľko významných ocenení vo svete módy.

    King Kylie sa vracia! Potvrdzuje koniec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner sa znovu chopila žezla svojho alter ega King Kylie a prepísala vlastnú kapitolu popkultúry. Po 10 rokoch oživuje éru, ktorá definovala estetiku druhej dekády internetu. Čas, keď sa filtre miešali s realitou a selfie malo váhu módneho statementu. Slávna podnikateľka a modelka opäť pretvára vlastný obraz, tentokrát s vyzretou energiou ženy, ktorá si plne uvedomuje silu svojho vplyvu. Návrat King Kylie éry znovuobjavuje staronovú kapitolu.

    JW Anderson má novú tvár. Značka diktuje vlastné luxusné tempo

    Pre mnohých bolo sklamaním, keď návrhár Jonathan Anderson začiatkom leta oznámil koniec runway prehliadok svojej značky JW Anderson. Uviedol totiž taktiež, že hodlá svoju úspešnú spoločnosť presmerovať. Jej nová tvár však teraz dokazuje, že chýbajúce módne shows dokáže hravo prekonať. S radosťou si diktuje svoje tempo, ktoré je síce pomalšie, ale zato exkluzívnejšie.

    Zamestnanci Kering v Taliansku štrajkujú. Protestujú proti neochote vyjednávať

    Luxusnú skupinu Kering čakajú štrajky. Jej zamestnanci v Taliansku naplánovali na utorok štvorhodinový protest, ktorý má poukázať na nevôľu vyjednávať zo strany vedenia spoločnosti. Podľa tamojších odborov totiž neprejavuje ochotu vstúpiť do dialógu o požadovaných zmenách. V centre prejednávaných problémov sú okrem iného nezhody ohľadom možností práce na diaľku.

    Maximalizmus zima neodradí. Jeseň ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré farby slnkom nasýteného leta síce zahnali temnejšie odtiene burgundy a čokoládovo hnedej, to však ešte neznamená, že je populárny maximalizmus na ústupe. Naďalej sa totiž prejavuje nielen v odvážnych kombináciách alebo vzoroch, ale predovšetkým v trendy šperkoch. Niet preto divu, že tohtoročnej jeseni dominujú takzvané pendant necklaces.

    Strapce udávajú rytmus jari a letu 2026. Objavte horúci trend tohtoročných mól

    Strapce opäť vstúpili na móla s energiou, ktorá premenila krok na gesto a látku na melódiu. Jarná a letná sezóna 2026 je nimi doslova pretkaná. Línie odevov sa od Milána až po Londýn rozvlnili do plynulého pohybu, v ktorom sa remeselníctvo mieša s voľnosťou. Strapce symbolizujú prirodzenú dynamiku a zmyslový prepych. V každom šve je cítiť rytmus, ktorý nespieva do kroku, ale vyzýva k tancu.

    Na krídlach prekvapenia. Týždne módy zaskočili domácou estetikou aj vojenskými prvkami

    Prekvapenie sa zrejme stáva novým meradlom estetiky. V kolekciách nedávnych svetových fashion weekov sa objavuje kreatívna odvaha, ktorá posúva hranice očakávaní. Elegantné uniformné odkazy sa miešajú s domestikovanou nostalgiou, materiály sa vracajú v nových podobách a moment prekvapenia získava status skutočného kurátorského gesta.

    Móda v kocke: Valentino má novú tvár a topánky Jil Sander x Puma sú späť

    Módny dom Valentino má novú ambasádorku, herečku Dakotu Johnson. Vivienne Westwood usporiadala svoju prvú prehliadku v Saudskej Arábii a Jil Sander x Puma obnovuje svoju ikonickú spoluprácu. MM6 Maison Margiela a Salomon tiež opäť rozširujú svoje partnerstvo. Luxusná skupina Kering predá svoju beauty sekciu spoločnosti L’Oréal.

    Akčný žáner opäť ožíva. Film Jedna bitka za druhou dobýva filmové plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do kresla režiséra skrátka patrí. Jeho najnovší films názvom Jedna bitka za druhou žne nadšené ohlasy nielen od divákov, ale aj prísnych kritikov. Napínavý, humorný, ale napriek tomu hlboký a provokatívny dej opäť prebúdza k životu akčný žáner. Leonardo DiCaprio vás navyše ani tentokrát nenechá vydýchnuť.

    TikTok Highlights: Káva získala novú podobu, nesie názov proffee

    Používatelia sociálnej siete TikTok si nikdy nenechajú ujsť žiadny trik týkajúci sa životného štýlu alebo wellness. Niet divu, že si zamilovali proffee, t. j. kávu doplnenú proteínom alebo kolagénom. Sľubujú si benefity v podobe vytúženého prílevu energie, ale aj regenerácie svalov či dokonca úbytku hmotnosti. Je však tento módny nápoj taký prospešný, ako vyzerá na obrazovkách telefónov?

    Designblok myslí aj na módu. V súťaži Diploma Selection zažiarili mladé talenty

    Predposledný deň medzinárodného festivalu dizajnu a módy sa opäť niesol v znamení novej generácie tvorcov. Začínajúci návrhári a absolventi z celej Európy mali možnosť predstaviť svoje diplomové práce v rámci prestížnej súťaže Designblok Diploma Selection, ktorá sa tentokrát konala v priestoroch Novej Špirály. Po nabitom dni plnom módnych shows odborná porota vybrala ako víťazku dizajnérku Andreu Rehbein, pričom druhé a tretie miesto obsadili návrhári Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dve ikony, dva strihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovali Paríž

    Paríž opäť ukázal, že účes môže niesť rovnako silné posolstvo ako couture šaty. Najvýraznejšie sa do povedomia uplynulého týždňa módy zapísali dve ženy, ktoré redefinujú pojem "ikonická premena". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátke vlasy ako nástroj vyjadrenia novej éry krásy a osobnej sily. Ich účesy sa stali vizuálnymi odrazmi ženskej autonómie, estetickej precíznosti aj zmyslu pre okamih. Paríž tak zrodil dva účesy, ktoré určite vstúpia do kaderníckych salónov.

    ― Reklama ―