Vianoce sú obdobím, na ktorom si luxusné značky dávajú záležať a potenciálnych zákazníkov lákajú pomocou pútavých vizuálov. Marketingovým kampaniam však tento rok okrem tradičných a v tom najlepšom slova zmysle klišé tém, ako je láska, rodina alebo viera, dominujú aj zvierací priatelia. Zatiaľ čo Carrie zo seriálu Sex v meste by bola nadšená štvornohými chlpáčmi u značky Manolo Blahnik, spoločnosť Cartier si na pomoc s darčekmi prizvala malých panterov.
Hviezdou Vianoc Thoma Browna je Hector. Ikonický jazvečík oslavuje narodeniny
Záplavu zvieracích sviatočných reklám tentoraz vedie jazvečík, ale nie len tak hocijaký. Návrhár Thom Browne obsadil do tohtoročnej sviatočnej kampane s názvom A Very Hector Holiday svojho milovaného jazvečíka Hectora. Vzdal mu tak hold pri príležitosti jeho desiatych narodenín.


Zdroj: Thom Browne
Hector si zjavne užíva snehovú aj darčekovú nádielku. Kolekcia zahŕňa aj limitovanú edíciu ikonickej kabelky v tvare jazvečíka, inšpirovanú domácim miláčikom slávneho návrhára. Prvý psí model sa potom vyznačuje mini elegantným oblekom, zatiaľ čo druhý oblieka Hectora do roztomilého hodvábneho pyžama, spolu s ladiacou maskou na spanie.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Manolo Blahnik rozpráva príbeh topánok aj psov. Reklama stavia do popredia dvojakú vášeň zakladateľa
Carrie Bradshaw by sa pre zmenu usmiala nad kampaňou svojej obľúbenej značky Manolo Blahnik. V reklame s názvom Merry Manolos sa okrem vybraných nadčasových klasík a sezónnych trendov v obuvi objavujú aj dalmatínka Luna, francúzsky buldoček Milo alebo bradáč Poppins. Vianočný príbeh spája dve najväčšie lásky života dizajnéra Manola Blahnik, teda luxusné topánky a psov.
Cartier pozýva do ríše panterov. Legendárny motív sa mení na hravé vianočné rozprávanie
Značka Cartier tento rok servíruje sviatočnú kampaň, ktorá stavia do popredia najikonickejší symbol značky, a to bájneho pantera. Tentoraz ale v jeho mini podobe. V parížskom butiku na rue de la Paix sa zjaví skupina baby panterov, ktorí v symbolickom vianočnom príbehu oživujú priestor a počas jedinej noci ho premieňajú na hravú scénu venovanú umeniu obdarovávania.


Zdroj: Cartier
Ralph Lauren stavia vianočný svet plný tepla a chlpáčov. Drevený interiér a šteniatka dotvárajú sviatočnú atmosféru
Spojenie estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlpáčov všetkého druhu. Značka Ralph Lauren tentoraz stavila na istotu, ktorá na Vianoce zaručene funguje. Séria vizuálov predstavuje šteniatka pózujúce s modelkami v rustikálnom dome. Do vianočného univerza sa pridal aj ikonický Ralph Lauren medvedík, ktorého môžu okoloidúci vidieť vo výkladoch butikov napríklad v New Yorku alebo Tokiu.
Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

