Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vianoce sú obdobím, na ktorom si luxusné značky dávajú záležať a potenciálnych zákazníkov lákajú pomocou pútavých vizuálov. Marketingovým kampaniam však tento rok okrem tradičných a v tom najlepšom slova zmysle klišé tém, ako je láska, rodina alebo viera, dominujú aj zvierací priatelia. Zatiaľ čo Carrie zo seriálu Sex v meste by bola nadšená štvornohými chlpáčmi u značky Manolo Blahnik, spoločnosť Cartier si na pomoc s darčekmi prizvala malých panterov.

    Hviezdou Vianoc Thoma Browna je Hector. Ikonický jazvečík oslavuje narodeniny

    Záplavu zvieracích sviatočných reklám tentoraz vedie jazvečík, ale nie len tak hocijaký. Návrhár Thom Browne obsadil do tohtoročnej sviatočnej kampane s názvom A Very Hector Holiday svojho milovaného jazvečíka Hectora. Vzdal mu tak hold pri príležitosti jeho desiatych narodenín.

    Zdroj: Thom Browne

    Hector si zjavne užíva snehovú aj darčekovú nádielku. Kolekcia zahŕňa aj limitovanú edíciu ikonickej kabelky v tvare jazvečíka, inšpirovanú domácim miláčikom slávneho návrhára. Prvý psí model sa potom vyznačuje mini elegantným oblekom, zatiaľ čo druhý oblieka Hectora do roztomilého hodvábneho pyžama, spolu s ladiacou maskou na spanie.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by Manolo Blahnik (@manoloblahnik)

    Manolo Blahnik rozpráva príbeh topánok aj psov. Reklama stavia do popredia dvojakú vášeň zakladateľa

    Carrie Bradshaw by sa pre zmenu usmiala nad kampaňou svojej obľúbenej značky Manolo Blahnik. V reklame s názvom Merry Manolos sa okrem vybraných nadčasových klasík a sezónnych trendov v obuvi objavujú aj dalmatínka Luna, francúzsky buldoček Milo alebo bradáč Poppins. Vianočný príbeh spája dve najväčšie lásky života dizajnéra Manola Blahnik, teda luxusné topánky a psov.

    Cartier pozýva do ríše panterov. Legendárny motív sa mení na hravé vianočné rozprávanie

    Značka Cartier tento rok servíruje sviatočnú kampaň, ktorá stavia do popredia najikonickejší symbol značky, a to bájneho pantera. Tentoraz ale v jeho mini podobe. V parížskom butiku na rue de la Paix sa zjaví skupina baby panterov, ktorí v symbolickom vianočnom príbehu oživujú priestor a počas jedinej noci ho premieňajú na hravú scénu venovanú umeniu obdarovávania.

    Zdroj: Cartier

    Ralph Lauren stavia vianočný svet plný tepla a chlpáčov. Drevený interiér a šteniatka dotvárajú sviatočnú atmosféru

    Spojenie estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlpáčov všetkého druhu. Značka Ralph Lauren tentoraz stavila na istotu, ktorá na Vianoce zaručene funguje. Séria vizuálov predstavuje šteniatka pózujúce s modelkami v rustikálnom dome. Do vianočného univerza sa pridal aj ikonický Ralph Lauren medvedík, ktorého môžu okoloidúci vidieť vo výkladoch butikov napríklad v New Yorku alebo Tokiu.

    @ralphlaurenTaliansky spradené štýly #RLCableKnit vytvárajú chvíle radosti ako cenné RLGifts. #RalphLauren #RLCollection #RLHoliday

    originálny zvuk – Ralph Lauren

    Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    Panter aj jazvečík. Zvierací protagonisti definujú vianočné kampane sezóny

    ― Reklama ―

    Vianoce sú obdobím, na ktorom si luxusné značky dávajú záležať a potenciálnych zákazníkov lákajú pomocou pútavých vizuálov. Marketingovým kampaniam však tento rok okrem tradičných a v tom najlepšom slova zmysle klišé tém, ako je láska, rodina alebo viera, dominujú aj zvierací priatelia. Zatiaľ čo Carrie zo seriálu Sex v meste by bola nadšená štvornohými chlpáčmi u značky Manolo Blahnik, spoločnosť Cartier si na pomoc s darčekmi prizvala malých panterov.

    Hviezdou Vianoc Thoma Browna je Hector. Ikonický jazvečík oslavuje narodeniny

    Záplavu zvieracích sviatočných reklám tentoraz vedie jazvečík, ale nie len tak hocijaký. Návrhár Thom Browne obsadil do tohtoročnej sviatočnej kampane s názvom A Very Hector Holiday svojho milovaného jazvečíka Hectora. Vzdal mu tak hold pri príležitosti jeho desiatych narodenín.

    Zdroj: Thom Browne

    Hector si zjavne užíva snehovú aj darčekovú nádielku. Kolekcia zahŕňa aj limitovanú edíciu ikonickej kabelky v tvare jazvečíka, inšpirovanú domácim miláčikom slávneho návrhára. Prvý psí model sa potom vyznačuje mini elegantným oblekom, zatiaľ čo druhý oblieka Hectora do roztomilého hodvábneho pyžama, spolu s ladiacou maskou na spanie.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by Manolo Blahnik (@manoloblahnik)

    Manolo Blahnik rozpráva príbeh topánok aj psov. Reklama stavia do popredia dvojakú vášeň zakladateľa

    Carrie Bradshaw by sa pre zmenu usmiala nad kampaňou svojej obľúbenej značky Manolo Blahnik. V reklame s názvom Merry Manolos sa okrem vybraných nadčasových klasík a sezónnych trendov v obuvi objavujú aj dalmatínka Luna, francúzsky buldoček Milo alebo bradáč Poppins. Vianočný príbeh spája dve najväčšie lásky života dizajnéra Manola Blahnik, teda luxusné topánky a psov.

    Cartier pozýva do ríše panterov. Legendárny motív sa mení na hravé vianočné rozprávanie

    Značka Cartier tento rok servíruje sviatočnú kampaň, ktorá stavia do popredia najikonickejší symbol značky, a to bájneho pantera. Tentoraz ale v jeho mini podobe. V parížskom butiku na rue de la Paix sa zjaví skupina baby panterov, ktorí v symbolickom vianočnom príbehu oživujú priestor a počas jedinej noci ho premieňajú na hravú scénu venovanú umeniu obdarovávania.

    Zdroj: Cartier

    Ralph Lauren stavia vianočný svet plný tepla a chlpáčov. Drevený interiér a šteniatka dotvárajú sviatočnú atmosféru

    Spojenie estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlpáčov všetkého druhu. Značka Ralph Lauren tentoraz stavila na istotu, ktorá na Vianoce zaručene funguje. Séria vizuálov predstavuje šteniatka pózujúce s modelkami v rustikálnom dome. Do vianočného univerza sa pridal aj ikonický Ralph Lauren medvedík, ktorého môžu okoloidúci vidieť vo výkladoch butikov napríklad v New Yorku alebo Tokiu.

    @ralphlaurenTaliansky spradené štýly #RLCableKnit vytvárajú chvíle radosti ako cenné RLGifts. #RalphLauren #RLCollection #RLHoliday

    originálny zvuk – Ralph Lauren

    Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Vianoce sú ideálny čas na malý hriech. Beauty je ten najsladší zo všetkých

    Hľadáte darček, ktorý poteší každú ženu vo vašom živote? Či už chcete urobiť radosť sestre, kamarátke, či priateľke, beauty svet vás nesklame. Ponúka presne to, čo pod vianočným stromčekom vykúzli úsmev na tvári. Stavte na beauty tipy roka, ktoré sú voňavé, rozmaznávajúce a tak trochu návykové. Vedia dokonale zahriať pri srdci: potešia, prekvapia a dodajú dotyk elegancie.

    Rick Owens uvádza súpravu ústnej starostlivosti. Chcete brutalistickú zubnú kefku?

    Rick Owens posúva hranice svojho temného vesmíru smerom, ktorý vzbudí pozornosť medzi špičkovými úpravcami. Nová súprava vnáša svet ústnej hygieny do priestoru, kde brutalistický minimalizmus, nikové vône na úrovni parfumov a rituály nadobúdajú nečakanú váhu. Kolekcia spája estetiku sochárskej drsnosti s intímnou každodennosťou. Výsledkom je zážitok, ktorý mení bežnú rannú sekvenciu na uvedomelý akt.

    St. Moritz opäť dobýva sociálne siete. V čom spočíva jeho čaro?

    Zimné sociálne siete tento rok opäť zaplavuje estetika, ktorá pripomína staré filmové kotúče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, ktorá vonia po dreve, snehu a drahom alkohole. St. Moritz sa každé predvianočné obdobie vracia do popredia ako kultúrny symbol zimného luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelov, kožušín, okuliarov s masívnymi obrúčkami a slnkom zaliatych svahov budia túžbu po atmosfére, ktorá sa v modernom svete ťažko replikuje.

    Štýl v rádoby nudnom kabáte? Odtieň Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone farbou roka 2026. Na prvý pohľad pôsobí ako čisto biela, v skutočnosti ale obsahuje jemné teplé aj studené podtóny, vďaka ktorým je harmonická a vyvážená. Patrí do rodiny bielych odtieňov, ktoré v nás vyvolávajú pocit nového začiatku. Outfity v tejto farbe pritom rozhodne nemusia pôsobiť nudne. Vďaka práci s textúrou materiálov, prepracovanému strihu a jemným detailom sa z Cloud Dancer stáva výrazný a elegantný prvok, ktorý vynikne aj bez farebných kontrastov.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Zara Larsson prekročila hranice hudobnej scény. Do módy prináša žhavé pohodlie

    Zara Larsson nepatrí k ženám, ktoré bežne nosia podprsenky, a práve tento osobný postoj ju priviedol k založeniu vlastnej značky sexi spodnej bielizne. Jej prvá kolekcia s názvom MAIN ROSE predstavuje projekt, v ktorom môže naplno vyjadriť svoju estetiku aj tvorivý pohľad. Spolupracovala na nej so skúseným tímom škandinávskych odborníkov, ktorí tvorili pre mená ako Acne Studios alebo Eytys. Impulzom k vzniku značky bola jej túžba rozšíriť tvorivé aktivity mimo oblasť hudby.

    Demna načrtáva svoju víziu Gucci. Pre-fall 2026 kolekcia uctieva odkaz Toma Forda

    Nová verzia Gucci pomaly nastupuje na scénu. Návrhár Demna Gvasalia odhalil len druhú kolekciu vo svojej novej pozícii kreatívneho riaditeľa. Upresnil tak obrysy vízie, ktorú predstavil už tento rok na jeseň v Miláne. Kolekcia Pre-fall 2026 však potvrdzuje jeho úctu k archívnym kapitolám značky, predovšetkým k ikonickej ére 90. rokov, ktorá vznikla pod taktovkou Toma Forda.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    ― Reklama ―