Více

    ― Reklama ―

    Jedným zo spôsobov, ako sledovať úspech značiek, je ich dosah na sociálnych sieťach. Práve tu zapájajú svojich zákazníkov prostredníctvom trendy príspevkov, špeciálnych kampaní a spolupráce so známymi influencermi. S podobnou stratégiou v mesiaci október uspeli najmä značky Sephora, R.e.m. Beauty a Rare Beauty.

    Aj keď na október už zostali iba spomienky v podobe opadaného suchého lístia, známe beauty spoločnosti naňho stále upierajú zrak. Až do súčasnosti totiž očakávali hodnotenie toho, ako sa im v jesennom mesiaci darilo na sociálnych sieťach. Ide totiž o dôležitú mierku ich dosahu. Medzi brandy, ktoré sa môžu tentoraz viac ako radovať patrí Sephora, R.e.m. Beauty či Rare Beauty.

    Zdroj: R.e.m. Beauty

    Dokázali to najnovšie rebríčky, ktoré zverejnila platforma Traackr zameraná na na influencer marketing. Zdá sa teda, že všetky spoločnosti spája rovnaký menovateľ. Nebáli sa naplno ponoriť do významných kultúrnych momentov. Napríklad speváčka Ariana Grande, ktorá stojí za značkou R.e.m. Beauty, prepojila produkty prostredníctvom spolupráce so spoločnosťou Universal Pictures so svojím najnovším filmom Wicked.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Sephora (@sephora)

    Sephora dosiahla svoje prvé miesto na zozname Traackr trochu iným spôsobom. Tradične totiž svoju angažovanosť na sociálnych sieťach postavila na influencoch. Za október ju tak spomenulo na sedem tisíc z nich, priemerná hodnota tohto čísla pritom bežne dosahuje 1 530. Z rovnakého dôvodu oslavovala aj značka Rare Beauty, ktorá dosiahla štvrté miesto. Oslovila totiž tritisíc influencerov.

    Zdroj: Rare Beauty

    Niektoré make-up brandy influencery nepotrebujú. Stačí im žiara ich majiteľiek

    Na druhej strane, niektoré značky, ako napríklad spomínaná R.e.m. Beauty, stoja na sláve svojich zakladateľov. Podobne je na tom aj Skkn Kim Kardashian, ktorá sa umiestnila na šiestom mieste napriek tomu, že nemá takmer žiadnu spoluprácu s influencermi. Spoločnosť Maybelline New York, ktorá sa môže pochváliť deviatym miestom, na kampane využívala hlavné udalosti, ako napríklad New York City Maratón alebo World Mental Health Day.

    Medzi ďalšie úspešné kozmetické spoločnosti na sociálnych sieťach v októbri patrili L’Oréal Paris, Ulta Beauty, Colourpop, E.l.f. Cosmetics a Huda Beauty. V uplynulom mesiaci boli na trh uvedené aj ďalšie úspešné produkty, napríklad tmavočervený rúž Celine Rouge Triomphe alebo trendy burgundy ceruzka na pery a oči Hermès. A aké make-up kúsky si nedávno získali vaše srdce?

    Zdroje: WWD, W Magazine, NSS G-Club, Instagram TikTok

    Október pozná svojich make-up favoritov. Na vrchol sociálnych sietí vyšplhala Sephora aj R.e.m. Beauty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jedným zo spôsobov, ako sledovať úspech značiek, je ich dosah na sociálnych sieťach. Práve tu zapájajú svojich zákazníkov prostredníctvom trendy príspevkov, špeciálnych kampaní a spolupráce so známymi influencermi. S podobnou stratégiou v mesiaci október uspeli najmä značky Sephora, R.e.m. Beauty a Rare Beauty.

    Aj keď na október už zostali iba spomienky v podobe opadaného suchého lístia, známe beauty spoločnosti naňho stále upierajú zrak. Až do súčasnosti totiž očakávali hodnotenie toho, ako sa im v jesennom mesiaci darilo na sociálnych sieťach. Ide totiž o dôležitú mierku ich dosahu. Medzi brandy, ktoré sa môžu tentoraz viac ako radovať patrí Sephora, R.e.m. Beauty či Rare Beauty.

    Zdroj: R.e.m. Beauty

    Dokázali to najnovšie rebríčky, ktoré zverejnila platforma Traackr zameraná na na influencer marketing. Zdá sa teda, že všetky spoločnosti spája rovnaký menovateľ. Nebáli sa naplno ponoriť do významných kultúrnych momentov. Napríklad speváčka Ariana Grande, ktorá stojí za značkou R.e.m. Beauty, prepojila produkty prostredníctvom spolupráce so spoločnosťou Universal Pictures so svojím najnovším filmom Wicked.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Sephora (@sephora)

    Sephora dosiahla svoje prvé miesto na zozname Traackr trochu iným spôsobom. Tradične totiž svoju angažovanosť na sociálnych sieťach postavila na influencoch. Za október ju tak spomenulo na sedem tisíc z nich, priemerná hodnota tohto čísla pritom bežne dosahuje 1 530. Z rovnakého dôvodu oslavovala aj značka Rare Beauty, ktorá dosiahla štvrté miesto. Oslovila totiž tritisíc influencerov.

    Zdroj: Rare Beauty

    Niektoré make-up brandy influencery nepotrebujú. Stačí im žiara ich majiteľiek

    Na druhej strane, niektoré značky, ako napríklad spomínaná R.e.m. Beauty, stoja na sláve svojich zakladateľov. Podobne je na tom aj Skkn Kim Kardashian, ktorá sa umiestnila na šiestom mieste napriek tomu, že nemá takmer žiadnu spoluprácu s influencermi. Spoločnosť Maybelline New York, ktorá sa môže pochváliť deviatym miestom, na kampane využívala hlavné udalosti, ako napríklad New York City Maratón alebo World Mental Health Day.

    Medzi ďalšie úspešné kozmetické spoločnosti na sociálnych sieťach v októbri patrili L’Oréal Paris, Ulta Beauty, Colourpop, E.l.f. Cosmetics a Huda Beauty. V uplynulom mesiaci boli na trh uvedené aj ďalšie úspešné produkty, napríklad tmavočervený rúž Celine Rouge Triomphe alebo trendy burgundy ceruzka na pery a oči Hermès. A aké make-up kúsky si nedávno získali vaše srdce?

    Zdroje: WWD, W Magazine, NSS G-Club, Instagram TikTok

    ― Reklama ―

    Trvalá patrí mihalniciam. Honbu za dokonalou riasenkou nahradil lash lift

    Čas je v dnešnej hektickej dobe jednou z najdôležitejších komodít. Preto čoraz viac nadšencov krásy hľadá spôsoby, ako dosiahnuť svoj vysnívaný vzhľad s čo najmenšou námahou. Pravdepodobne preto rastie popularita takzvaného lash lift. Ide o "trvalú" úpravu na riasy, ktorá zaručuje viditeľnejší a natočenejší vzhľad, posielajúci kadejakú riasenku do kúta.

    Luxusné použité švajčiarske hodinky lákajú na nízke ceny. Vlani klesli na trojročné minimum

    Ceny luxusných použitých švajčiarskych hodiniek, od značiek ako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, naďalej klesajú. Najnovšie reporty potvrdili, že v uplynulom roku dosiahli najnižšiu hodnotu za posledné tri roky. Na vine je predovšetkým pomalší rast svetovej ekonomiky či vysoké úrokové sadzby. Značka Cartier však zatiaľ zlacňovaniu unikla.

    Rok 2025 víta čerstvé trendy. Beauty scénu ovládnu trblietky aj prirodzený make-up

    Beauty scéna sa nemohla nového roku dočkať okrem iného preto, že tradične prináša množstvo očakávaných nových trendov. Mnohé z nich nadväzujú na obľúbené techniky alebo líčenie z minulého roka. Iné však predstavujú čerstvé horúce novinky. Tešiť sa preto už od začiatku januára môžete na trblietavé tiene, no-makeup look či reversed eyeliner.

    Móda v skratke: Miu Miu oslavuje čínsky nový rok a Armani víta hviezdneho ambasádora

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Slávnostný outfit dopĺňa bezchybný účes. Inšpirujte sa módnymi vianočnými účesmi

    Slávnostný vzhľad by nebol úplný bez rovnako výnimočného účesu. Nemusia to byť zložité kreácie, desiatky zapletených vrkočov alebo úplne nový účes. Vianočné účesy vás naladia na správnu vlnu a vy zažiarite nielen na Štedrý deň. Väčšina z nich si vyžaduje len trochu trpezlivosti.

    Módny svet pozná provizórne kalendáre. Rysujú obrysy nadchádzajúcich týždňov módy

    Hoci sa aktuálny rok ešte celkom neskončil, oči módneho sveta sa už upierajú k tomu novému. Organizátori svetových týždňov módy totiž zverejnili predbežné kalendáre, ktoré pomáhajú načrtnúť presné kontúry očakávaných prehliadok. Už teraz je napríklad jasné, že Loewe do Paríža nepríde. Namiesto nej do mesta svetiel zavíta Willy Chavarria.

    Počiny, ktoré písali históriu. Najzásadnejšie módne momenty roku 2024

    Zasnežený december so sebou prináša nielen očakávanie nových začiatkov, ale aj nevyhnutnú nostalgiu. Rok 2024 sa zapíše do histórie z mnohých rozporuplných dôvodov, ale jeho jedinečné momenty si svet módy určite zapamätá. Pripomeňme si preto niektoré z najvýznamnejších módnych počinov uplynulých mesiacov.

    Najdrahší novoročný prípitok na svete. Dúšok z týchto fliaš by vás stál milióny

    Slávnostný prípitok k Silvestru patrí. Zúčastnení si vďaka nemu priťuknú a poprajú šťastný vstup do nového roka. Keby sa však šťastie násobilo cenou otvorenej fľaše, pri vypití najluxusnejších svetových unikátov by sa z vás stal najspokojnejší človek na planéte. Šampanské, vodka či whisky? Ak máte dostatok peňazí, výber je takmer neobmedzený.

    Titul farba roku 2025 získala Mocha Moussa. Pohrajte sa s ňou pomocou semišu či kašmíru

    Hrejivá šálka horúcej čokolády alebo nadýchaná a starostlivo našľahaná čokoládová pena, ktorá sa vďaka lahodnej chuti rozplýva na jazyku. Práve každodenné potešenie, drobné radosti a neodolateľný pocit komfortu i luxusu evokuje farba roku 2025 podľa Pantone, teda Mocha Moussa. Pôvabný odtieň hnedej si rýchlo nájde miesto aj vo vašom šatníku.

    Jarná línia značky Versace dominuje módnej scéne. Žiari v nej flakón Bright Crystal aj perfektný marketing

    Keď sa povie Versace, očakávate hýrivú záplavu farieb, trblietavé detaily a sebavedomú extravaganciu. Ale čo keby sme vám povedali, že jarná kolekcia značky nie je len pekná, ale doslova vonia? Spoločnosť prevzala ikonický parfém Bright Crystal a vdýchla mu nový život na prehliadkovom móle. Nie každý si to však všimol, ide o celkom skryté detaily.

    Jonathan Anderson a Luca Guadagnino opäť čarovali. Svoj talent venovali filmu Queer

    Tento rok sa na módnej a filmovej scéne objavil nový ikonický pár. Režisér Luca Guadagnino a návrhár Jonathan Anderson spojili svoje sily a vytvorili nezabudnuteľné postavy filmu Challengers. S ich tvorbou potom potom oslávili predpokladaný úspech. Koncom roka tak nechajú svoj talent vyniknúť už druhýkrát, a to vo filme Queer.

    Najkrajšie vianočné trhy v Európe. Ktoré mestá si tento rok nenechajte ujsť

    K čarovnému zimnému obdobiu nepochybne patria aj vianočné trhy. Každý si tu nájde niečo pre seba, či už milujete jedlo alebo remeslá. Konkurencia je však vysoká, preto sa oplatí urobiť si prieskum vopred. Niektoré z európskych miest sú dlhodobo považované za vianočný klenot, tento rok ich navyše ešte bez obáv stihnete.

    Oslňte hneď začiatkom roka. Silvestrovský outfit doplní trendy žiarivý make-up

    Oslava Nového roka ponúka niekoľko príležitostí. Je to skvelý spôsob, ako sa nostalgicky rozlúčiť s uplynulými mesiacmi. Zároveň však otvára novú kapitolu. Rovnako preto môžete pojať aj svoj silvestrovský make-up. Skvele bude vyzerať zachytenie minulých trendov, ale aj odhad tých, ktoré ešte len prídu.

    Módny svet dá zbohom ikonickej ére. John Galliano opúšťa Maison Margiela

    Módny dom Maison Margiela v stredu potvrdil dlhodobé špekulácie o svojom kreatívnom riaditeľovi Johnovi Gallianovi. Slávny návrhár po desiatich rokoch opustí svoju pozíciu. Značka mu pomohla vstať z popola po tom, čo musel opustiť svoju pozíciu v Dior kvôli antisemitským výrokom. Zatiaľ však nie je jasné, kam povedú návrhárove ďalšie kroky.

    Móda v skratke: Dries Van Noten má nové vedenie a Versace naverboval Sabrinu Carpenter

    Ikonický návrhár Dries Van Noten menoval po svojom tohtoročnom odchode do dôchodku svojho nástupcu. Stane sa ním návrhár značky Julian Klausner. Do kín vstúpil film The End, o ktorého veľkú časť kostýmov sa postaral Chanel. Speváčka Sabrina Carpenter zažiarila v novej kampani Versace a spoločnosti The North Face a Skims spojili svoje sily.

    Nechajte Vianoce preniknúť do všetkých kútov šatníka. Minúť by nemali ani vaše pyžamo

    Vianočná výzdoba, dekorácia a aj tie najmenšie detaily pomáhajú vytvárať tie najviac nezabudnuteľné sviatky. Sezónna tematika by preto mala zaplaviť aj váš šuplík s pyžamami. Aj keď však znejú špeciálne outfity na spanie ako lákavé pokušenie, často balansujú na hrane nevkusu. Zvoľte preto kúsok, v ktorom sa nebudete hanbiť zostať po celé prázdniny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―