Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy „unapproachable“ make-up má hneď niekoľko priaznivých vedľajších účinkov. Okrem vytvorenia výrazného looku totiž podľa používateľov sociálnej siete TikTok zvládne dodať sebavedomie a odvahu. Tým však jeho plusy nekončia. Svoj názov totiž získal od ďalšieho bonusového prínosu. Jeho nositeľkám má pomáhať odohnať vtieravých a nepríjemných mužov.

    Takzvaný unapproachable make-up, v preklade neprístupný alebo neprívetivý, patrí medzi ďalšie looky dobývajúce sociálnu sieť TikTok. Na popularite vzrástol predovšetkým vďaka svojim prísľubom. Nielen, že zaručí slušivý vzhľad, pomôže vám aj s nedostatkom sebavedomia. Jeho nositeľky sľubujú, že sa po jeho nanesení budete skrátka cítiť istejšie a odvážnejšie. Tým však jeho plusy zďaleka nekončia.

    Nebojte sa byť výrazní. V prípade trendy looku vám to bude hrať do kariet

    Názov tohto populárneho vzhľadu, odkazujúci na spomínanú neprístupnosť, odvodili používatelia TikToku od jeho pôsobenia na svoje okolie. Akonáhle na niekoho upriete svoje čierne oči, dvakrát si rozmyslí, či sa s vami bude rozprávať. Tými, ktoré nositeľky chcú odradiť, sú predovšetkým vlezlí a nepríjemní muži. Make-up sa preto skladá z výrazných prvkov, vytvárajúcich nedostupný dojem.

    Zdroj: Rare Beauty, Fenty Beauty

    Začnite s úplne perfektnou vrstvou make-upu. Zvoľte skôr vyššie krytie, vytvárajúce dojem bezchybnej pleti. Skvele poslúži napríklad korektor od značky Rare Beauty. Dôležitou súčasťou „unapproachable“ looku sú aj jasne definované kontúry. Najlepším priateľom vám preto bude šikovná bronzer ceruzka, napríklad tá z dielne Fenty Beauty. Nič ale nepreháňajte, držte sa v medziach vkusu.

    Zdroj: Chanel, Dr. Hauschka

    Pritlačiť ale môžete vo chvíli, keď sa vrhnete na očné viečka. Za základ zvoľte neutrálne až hnedé očné tiene. Svetlejšie klasicky smerujte do vnútorného kútika, tmavšie zase do vonkajšieho. Najviac sa môžete pohrať s čiernou očnou linkou. Tradičnú „vlnku“ vytvorte ako na vonkajšej, tak vnútornej strane. Následne uchopte ceruzku na oči a obtiahnite vnútornú stranu očí. Vytvorenú linku jemne rozmažte.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Ani pri perách sa nemusíte držať späť. Začnite ceruzkou na pery, aby ste zvýraznili požadovaný výsledok. Potom naneste rúž, skôr matný, v závislosti od odtieňa, ktorý ste si vybrali. Mal by to však byť tmavší odtieň. Vytvoríte look, za ktorý by sa nemusela hanbiť nejedna celebrita. A tiež, že nie. „Unapproachable“ make-up vyniesli napríklad herečky Alexa Demie alebo Lily Rose-Depp. This look just never fails 😇

    @danielllestradaTento vzhľad jednoducho nikdy nesklamenenásytný – Tate McRae

    Zdroje: PureWow, Hypebae, PopSugar, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Unapproachable make-up vám dodá sebavedomie. Odradí aj nevítaných mužov

    ― Reklama ―

    Trendy „unapproachable“ make-up má hneď niekoľko priaznivých vedľajších účinkov. Okrem vytvorenia výrazného looku totiž podľa používateľov sociálnej siete TikTok zvládne dodať sebavedomie a odvahu. Tým však jeho plusy nekončia. Svoj názov totiž získal od ďalšieho bonusového prínosu. Jeho nositeľkám má pomáhať odohnať vtieravých a nepríjemných mužov.

    Takzvaný unapproachable make-up, v preklade neprístupný alebo neprívetivý, patrí medzi ďalšie looky dobývajúce sociálnu sieť TikTok. Na popularite vzrástol predovšetkým vďaka svojim prísľubom. Nielen, že zaručí slušivý vzhľad, pomôže vám aj s nedostatkom sebavedomia. Jeho nositeľky sľubujú, že sa po jeho nanesení budete skrátka cítiť istejšie a odvážnejšie. Tým však jeho plusy zďaleka nekončia.

    Nebojte sa byť výrazní. V prípade trendy looku vám to bude hrať do kariet

    Názov tohto populárneho vzhľadu, odkazujúci na spomínanú neprístupnosť, odvodili používatelia TikToku od jeho pôsobenia na svoje okolie. Akonáhle na niekoho upriete svoje čierne oči, dvakrát si rozmyslí, či sa s vami bude rozprávať. Tými, ktoré nositeľky chcú odradiť, sú predovšetkým vlezlí a nepríjemní muži. Make-up sa preto skladá z výrazných prvkov, vytvárajúcich nedostupný dojem.

    Zdroj: Rare Beauty, Fenty Beauty

    Začnite s úplne perfektnou vrstvou make-upu. Zvoľte skôr vyššie krytie, vytvárajúce dojem bezchybnej pleti. Skvele poslúži napríklad korektor od značky Rare Beauty. Dôležitou súčasťou „unapproachable“ looku sú aj jasne definované kontúry. Najlepším priateľom vám preto bude šikovná bronzer ceruzka, napríklad tá z dielne Fenty Beauty. Nič ale nepreháňajte, držte sa v medziach vkusu.

    Zdroj: Chanel, Dr. Hauschka

    Pritlačiť ale môžete vo chvíli, keď sa vrhnete na očné viečka. Za základ zvoľte neutrálne až hnedé očné tiene. Svetlejšie klasicky smerujte do vnútorného kútika, tmavšie zase do vonkajšieho. Najviac sa môžete pohrať s čiernou očnou linkou. Tradičnú „vlnku“ vytvorte ako na vonkajšej, tak vnútornej strane. Následne uchopte ceruzku na oči a obtiahnite vnútornú stranu očí. Vytvorenú linku jemne rozmažte.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Ani pri perách sa nemusíte držať späť. Začnite ceruzkou na pery, aby ste zvýraznili požadovaný výsledok. Potom naneste rúž, skôr matný, v závislosti od odtieňa, ktorý ste si vybrali. Mal by to však byť tmavší odtieň. Vytvoríte look, za ktorý by sa nemusela hanbiť nejedna celebrita. A tiež, že nie. „Unapproachable“ make-up vyniesli napríklad herečky Alexa Demie alebo Lily Rose-Depp. This look just never fails 😇

    @danielllestradaTento vzhľad jednoducho nikdy nesklamenenásytný – Tate McRae

    Zdroje: PureWow, Hypebae, PopSugar, TikTok

    ― Reklama ―

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Bottega Veneta predstavuje Jenga set. Jeho cena je skutočne kozmická

    Bottega Veneta uvádza Jenga set, ktorý posúva domácu zábavu do sféry investičných objektov. Luxusný dom využíva svoje signifikantné prvky a transformuje známu hru do podoby kultivovaného dizajnového predmetu. Každý prvok získava charakter artefaktu, s dôrazom na materiál a presnosť spracovania. Súbor pôsobí ako tichý symbol vkusu a sebavedomého vykročenia do segmentu zábavy pre dospelých. Áno, značka uvádza, že nejde o hračku pre deti.

    TikTok Highlights: Trendy videá zdieľajú vytúžený „flow state“

    Vaša koncentrácia je zameraná na činnosť, vaše okolie sa rozptyľuje a vy nemyslíte na nič iné ako na prítomnosť. Takto by mnohí používatelia TikToku popísali "flow state". Teda stav, na ktorý v súčasnosti upozorňuje lavína virálnych videí. Zdieľajú totiž momenty, keď ľudia počas často bežných činností zabudnú na všetko ostatné a ocitnú sa v okamihu vytvorenom len pre nich.

    Versace prekonáva míľnik. Prada značku v decembri privíta pod svoje krídla

    Luxusná skupina Prada Group tento rok v apríli prekvapila módny svet, keď oznámila svoju kúpu módneho domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur nasledovala krátko po tom, čo z pozície kreatívnej riaditeľky značky odišla Donatella Versace. Do sveta Prady však naplno vstúpi až v utorok 2. decembra. Čaká ju nová éra spájajúca jej bohatú históriu a inovácie.

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Šaty Alžbety II. opäť žiaria. Veľká výstava odhaľuje príbehy jej štýlu

    Výstava venovaná Alžbete II. predstavuje desiatky jej ikonických šiat aj doplnkov, ktoré dlho formovali vizuálnu podobu britskej monarchie. Návštevníci môžu nahliadnuť do zákulisia štýlu Alžbety II., jeho symboliky i vývoja naprieč dekádami. Expozícia odhaľuje nielen prepracované detaily odevov, ale aj príbehy návrhárov, tradícií a udalostí, ktoré sa do nich otlačili.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    Magazín Complex zverejnil zoznam módnych ikon. Je ale naozaj relevantný?

    Magazín Complex zverejnil zoznam 25 módnych ikon 21. storočia a potvrdil tým svoju fascináciu popkultúrnymi stálicami. Výber zostavený z mien, ktoré vládnu globálnym trendom a obálkam časopisov, zvýrazňuje silu mainstreamu. Rebríček prezentuje osobnosti s obrovskou mediálnou gravitáciou a odhodlaním tvoriť vlastný vizuálny jazyk. Reflektuje súčasnú túžbu po ikonách, ktoré dokážu okamžite rezonovať s publikom. Zabúda ale, že módna scéna dýcha aj inými farbami a túži po nových tvárach.

    Krása je jeho jazykom. Tom Ford ju preniesol z módy na filmové plátno

    Tom Ford, pôvodne uznávaný módny návrhár a bývalý kreatívny riaditeľ značiek Gucci a Yves Saint Laurent, sa stal jedným z mála dizajnérov, ktorým sa podarilo úspešne preniknúť aj do sveta filmu. Svoju precíznosť, zmysel pre detail a estetickú vycibrenosť preniesol z prehliadkových mól na filmové plátno, kde zaujal filmami A Single Man alebo Nocturnal Animals.

    Keď pouličný štýl vzýva luxus. Pharrell Williams čerpá zo skateboardovej obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenáva výrazný návrat na módnu scénu, a práve na tento trend reaguje aj Pharrell Williams. Pre Louis Vuitton predstavil model LV Tilted, ktorý spája pouličnú estetiku s luxusom francúzskej značky. Nové pánske tenisky vychádzajú z vintage nízkych skateboardových topánok z prelomu milénia, ktorých siluetu reinterpretujú v modernom duchu.

    Zima sa nezadržateľne blíži. Ako sa stať ľadovou kráľovnou tejto sezóny?

    Pomaly nám vonku prituhuje a všetci už oprašujeme kabáty a kožuchy na tohtoročnú zimu. Ak chcete vládnuť snehovému počasiu, zabudnite na minimalizmus a šeď. Presvieťte mráz a tmu trblietkami, metalickými tónmi, zvieracími vzormi a eleganciou hodnou kráľovnej. Či už si zvolíte look mestskej bohyne, alebo princeznej mrazu, nebojte sa svojho pôvabu a sily vlastného štýlu.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    ― Reklama ―