Více

    ― Reklama ―

    Prada čelí kritike kvôli sandálom z pánskej kolekcie pre rok 2026. Vychádza totiž z tradičnej indickej obuvi, čo však značka spočiatku nepriznala. Gucci si pre propagáciu nového parfumu Gucci Flora opäť prizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otvoril novú vlajkovú loď, a to doslova. Bábiky Bratz odhalili spoluprácu s Jean Paul Gaultier.

    Gucci má nový parfum. Tvárou vône Flora Gorgeous Gardenia Intense je opäť Miley Cyrus

    Módny dom Gucci rozširuje svoju kolekciu parfumov Flora. Vydal totiž parfum s názvom Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense, ktorého propagácie sa opäť ujala speváčka Miley Cyrus. Tá s módnym domom spolupracuje už od roku 2021, kedy prvýkrát vyšla vôňa Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Kampaň zachytáva slávnu speváčku v poli jemných kvetov, na pozadí Los Angeles.

    Zdroj: Gucci

    Bratz majú novú image. Bábiky obliekli ikonické návrhy Jean Paul Gaultier

    Známe detské bábiky Bratz si polepšili. Odhalili totiž spoluprácu s ikonickým francúzskym módnym domom Jean Paul Gaultier. Jeho návrhy v limitovanej edícii, predávané od 2. júla, si obliekla bábika Sasha. Jedným z návrhov sú slávne štruktúrované ružové šaty doplnené opaskom s retiazkou. Tým druhým je potom klasická Gaultier kombinácia námorníckeho a mierne punkového módneho štýlu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Bratz (@bratz)

    Prada čelí kritike. Módny dom čerpal inšpiráciu z tradičných indických sandálov

    Talianska spoločnosť Prada čelí kritike po tom, ako zverejnila svoju najnovšiu pánsku kolekciu na jar a leto 2026. Jedným z návrhov sú totiž pletené kožené sandále, ktoré až príliš pripomínajú tradičnú indickú obuv Kolhapuri, ktorej výroba siaha až do 12. storočia. Módny dom však pôvodne nevydal žiadne oficiálne prehlásenie, v ktorom by svoju inšpiráciu pripúšťal.

    Zdroj: Prada

    Odsúhlasil ju až potom, čo začal čeliť silnej kritike zo strany indických remeselníkov a lokálnych politikov. „Naša spoločnosť vždy oslavovala remeselné spracovanie, dedičstvo a dizajnérske tradície,“ prehlásil hovorca značky. Prada je v súčasnosti v kontakte so zástupcami štátu Maháráštra, z ktorého tradičná obuv pochádza. Spoločnosť potom dodala, že zatiaľ nie je isté, či sandále čaká komerčná výroba.

    Louis Vuitton doplával do Šanghaja. Odhalil pobočku v tvare lode

    Módny dom Louis Vuitton šokoval svojou novou pobočkou v Šanghaji. Je to budova v tvare lode s názvom The Louis. Vo vnútri ukrýva nielen luxusný obchod, ale aj ďalšie služby a výstavné priestory. „Stelesňuje nášho ducha cestovania,“ okomentoval koncept generálny riaditeľ Louis Vuitton Pietro Beccari. Loď má okrem iného odkazovať na históriu značky, ktorá pôvodne začínala ako výrobca kufrov.

    @mixedcoupleinchina LouisVuitton práve otvoril „TheLouis“, pohlcujúci priestor v Šanghaji vo formáte… výletnej lode! Orientačný bod inšpirovaný cestovaním – táto 114,5 m dlhá a 30 m vysoká plávajúca budova, ktorá sa nachádza na West Nanjing/Wujiang Road v srdci štvrte Jing’an, má tvar modernej lode s nezameniteľným MonogramLV ako vonkajším plášťom. – Krytá plocha je približne 1 600 m² rozložená na troch podlažiach ℹ️ Užitočné informácie pre návštevu -Otvorené pre verejnosť od 28. júna -Otváracie hodiny 10:00-22:00 denne -Rezervácia Vstup zdarma, po rezervácii cez miniprogram „MyLV“ na WeChat #louisvuitton #lv #shanghai #china #cruiseship #louisvuittonaddict ♬ One Night in Dubai – Arash

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    Móda v kocke: Prada čelí škandálu a Gucci opäť verbuje Miley Cyrus

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Prada čelí kritike kvôli sandálom z pánskej kolekcie pre rok 2026. Vychádza totiž z tradičnej indickej obuvi, čo však značka spočiatku nepriznala. Gucci si pre propagáciu nového parfumu Gucci Flora opäť prizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otvoril novú vlajkovú loď, a to doslova. Bábiky Bratz odhalili spoluprácu s Jean Paul Gaultier.

    Gucci má nový parfum. Tvárou vône Flora Gorgeous Gardenia Intense je opäť Miley Cyrus

    Módny dom Gucci rozširuje svoju kolekciu parfumov Flora. Vydal totiž parfum s názvom Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense, ktorého propagácie sa opäť ujala speváčka Miley Cyrus. Tá s módnym domom spolupracuje už od roku 2021, kedy prvýkrát vyšla vôňa Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Kampaň zachytáva slávnu speváčku v poli jemných kvetov, na pozadí Los Angeles.

    Zdroj: Gucci

    Bratz majú novú image. Bábiky obliekli ikonické návrhy Jean Paul Gaultier

    Známe detské bábiky Bratz si polepšili. Odhalili totiž spoluprácu s ikonickým francúzskym módnym domom Jean Paul Gaultier. Jeho návrhy v limitovanej edícii, predávané od 2. júla, si obliekla bábika Sasha. Jedným z návrhov sú slávne štruktúrované ružové šaty doplnené opaskom s retiazkou. Tým druhým je potom klasická Gaultier kombinácia námorníckeho a mierne punkového módneho štýlu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Bratz (@bratz)

    Prada čelí kritike. Módny dom čerpal inšpiráciu z tradičných indických sandálov

    Talianska spoločnosť Prada čelí kritike po tom, ako zverejnila svoju najnovšiu pánsku kolekciu na jar a leto 2026. Jedným z návrhov sú totiž pletené kožené sandále, ktoré až príliš pripomínajú tradičnú indickú obuv Kolhapuri, ktorej výroba siaha až do 12. storočia. Módny dom však pôvodne nevydal žiadne oficiálne prehlásenie, v ktorom by svoju inšpiráciu pripúšťal.

    Zdroj: Prada

    Odsúhlasil ju až potom, čo začal čeliť silnej kritike zo strany indických remeselníkov a lokálnych politikov. „Naša spoločnosť vždy oslavovala remeselné spracovanie, dedičstvo a dizajnérske tradície,“ prehlásil hovorca značky. Prada je v súčasnosti v kontakte so zástupcami štátu Maháráštra, z ktorého tradičná obuv pochádza. Spoločnosť potom dodala, že zatiaľ nie je isté, či sandále čaká komerčná výroba.

    Louis Vuitton doplával do Šanghaja. Odhalil pobočku v tvare lode

    Módny dom Louis Vuitton šokoval svojou novou pobočkou v Šanghaji. Je to budova v tvare lode s názvom The Louis. Vo vnútri ukrýva nielen luxusný obchod, ale aj ďalšie služby a výstavné priestory. „Stelesňuje nášho ducha cestovania,“ okomentoval koncept generálny riaditeľ Louis Vuitton Pietro Beccari. Loď má okrem iného odkazovať na históriu značky, ktorá pôvodne začínala ako výrobca kufrov.

    @mixedcoupleinchina LouisVuitton práve otvoril „TheLouis“, pohlcujúci priestor v Šanghaji vo formáte… výletnej lode! Orientačný bod inšpirovaný cestovaním – táto 114,5 m dlhá a 30 m vysoká plávajúca budova, ktorá sa nachádza na West Nanjing/Wujiang Road v srdci štvrte Jing’an, má tvar modernej lode s nezameniteľným MonogramLV ako vonkajším plášťom. – Krytá plocha je približne 1 600 m² rozložená na troch podlažiach ℹ️ Užitočné informácie pre návštevu -Otvorené pre verejnosť od 28. júna -Otváracie hodiny 10:00-22:00 denne -Rezervácia Vstup zdarma, po rezervácii cez miniprogram „MyLV“ na WeChat #louisvuitton #lv #shanghai #china #cruiseship #louisvuittonaddict ♬ One Night in Dubai – Arash

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Jesenné svadby sú in. Doprajte si dekadentné farby a nebojte sa počasia

    Jesenné svadby majú svoje nezameniteľné čaro. Zatiaľ čo letné oslavy si zakladajú na ľahkosti a vzdušnosti, jesenné ponúkajú hlbšie tóny, bohatšie textúry a zatiaľ neopozeranú atmosféru. Byť hosťom na takejto svadbe však znamená spojiť slávnostnú náladu s premenlivým počasím a nájsť rovnováhu medzi pohodlím a želanou eleganciou. Umožňuje však aj luxusné detaily, ktoré by v lete pôsobili možno "príliš".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobýva svet módy. Nepoznáme sebavedomejší rukopis

    Z Tbilisi sa už pár rokov šíri nová vlna módy, ktorá má v sebe niečo surové, architektonické a zvodné. Jedným z jej najvýraznejších hlasov je návrhár Aleksandre Akhalkatsishvili, ktorý dokázal prepojiť dekonštruovaný minimalizmus so ženskou sebaistotou a svojím jedinečným gruzínskym akcentom. Jeho kolekcie sú ako dobre vyrozprávaný príbeh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoria silný celok.

    Jesenné trendy konečne myslia na normálnu pleť. Vracia sa ale aj obávané concealer lips

    Či už ste milovníkom leta, alebo sa tešíte na jeseň, farebné obdobie je v móde dôležitým obdobím. Kozmetický priemysel však nezaostáva. Tohtoročné jesenné trendy už pomaly klopú na dvere a ponúkajú skutočne originálne portfólio make-up noviniek. Vyzerá to tak, že nás čaká návrat do minulosti, ako aj prekvapivé nové štýly líčenia.

    Pinterest predpovedá trendy jesene. Kraľuje im láska k second handom

    Platforma Pinterest odhalila report predpokladajúci trendy tohtoročnej jesene. Založený je predovšetkým na vyhľadávaní jej Gen Z užívateľov. Tí si zamilovali predovšetkým nakupovanie z druhej ruky a vintage kúsky. Na scénu sa však vracia tiež preppy štýl alebo móda 60. rokov. Obľubu našli rovnako v outfitoch inšpirovaných ich obľúbenými kofeínovými nápojmi.

    Zrodené z mora, poháňané svetlom. Iris van Herpen oživuje haute couture

    Keď Iris van Herpen otvorila svoju kolekciu Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookom, svet módy sa na chvíľu zastavil. Pred publikom sa vynorila modelka odetá do bioluminiscenčného zázraku tvoreného 125 miliónmi rias, ktoré reagujú na svetlo a teplotu. Výsledkom nie je iba odev, ale živý organizmus.

    Svet zrýchľuje, generácia Z spomaľuje. Ručné práce sú späť

    V dobe, keď sú naše dni preplnené notifikáciami a nekonečným skrolovaním, sa mladá generácia obracia k činnostiam pripomínajúcim dobu pred nástupom inteligentných technológií. Generácia Z si nachádza cestu k tvorivým koníčkom, ktoré nie sú len estetické, ale aj terapeutické. Jedná sa o širší kultúrny signál, že si ako spoločnosť začíname vážiť autenticitu a pokoj. Ručné práce do tohto modelu perfektne zapadajú.

    Páni, tento rok je trendom zažiariť. Je to aj vaša svadba

    Tradičné svadobné outfity už dávno nie sú "cool". Vďaka neustálemu boju za rodovú rovnoprávnosť sa dnes na svadbách rozhodne netočí všetko len okolo nevesty. Pánska svadobná móda sa rýchlo mení a naberá na odvahe. Moderné svadobné outfity pre mužov ponúka napríklad značka Tanner Fletcher. Trendu "It’s his wedding too" však v posledných týždňoch kraľuje profesionálny hráč NFL Kylen Granson a jeho biely plášť.

    Módny dom Pucci vstáva z mŕtvych. Vyhlasuje Pucci Girl Summer.

    Popkultúrne estetiky v posledných rokoch smelo ovládajú nielen naše instagramové feedy, ale aj životný štýl a šatník. V lete 2023 sme boli posadnutí Barbiecore, zatiaľ čo minulý rok sa niesol v znamení Brat Summer, pod taktovkou speváčky Charli XCX. Aký trend ale kraľuje tohtoročnému letu? No predsa štýl Pucci Girl Summer, ktorý si získal sympatie internetových it-girls ako Hailey Bieber alebo Alexandra Saint Mleux.

    Čítanie je opäť v móde. Interiérový trend diktuje nekonečnú zásobu kníh

    Čítanie je koníček, ktorý mnohí z nás s rozmachom moderných technológií opustili. Zdá sa však, že opäť prichádza do módy. Svet interiérového dizajnu totiž dobýva trend s názvom Bookshelf Wealth. Jeho esenciou je láska ku knihám, ktorá diktuje zaplnené police obľúbených príbehov a predmetov od podlahy po strop. Kľúčom k úspechu je však autenticita.

    Kim Kardashian ako kultúrna zbraň značky Balenciaga. Čo bude ďalej?

    Keď Kim Kardashian prvýkrát vstúpila na červený koberec v čiernom body značky Balenciaga, ktoré jej zakrývalo aj tvár, bolo jasné, že sa chystá veľký módny moment. Spojenie Kim a návrhára Demnu Gvasalia prerástlo bežné partnerstvo medzi celebritou a značkou. Ich vzťah sa stal kultúrnym fenoménom a zapísal sa do histórie rovnako ako Alexander McQueen a Kate Moss. Obaja redefinovali, čo znamená byť ikonou.

    Česko má jasno. Do boja o Oscara pošle dokument Ešte nie som, kým chcem byť

    Dokument režisérky Kláry Tasovskej Ešte nie som, kým chcem byť získal ďalšie uznanie. Česká filmová a televízna akadémia ho vyšle do boja o Oscara. Usilovať sa bude o výhru v kategórii medzinárodný celovečerný film. Film sleduje príbeh fotografky Libuše Jarcovjákovej a zachytáva underground 80. rokov v Československu aj útek do Západného Berlína.

    Spoločnosť Valentino čelí zmenám. Jacopo Venturini opúšťa pozíciu CEO značky

    Módny dom Valentino vo štvrtok oznámil nečakanú správu. Zverejnil totiž, že sa na základe obojstrannej dohody rozhodol prepustiť doterajšieho generálneho riaditeľa Jacopa Venturiniho. Príčinou odchodu sú osobné dôvody. Zatiaľ nie je jasné, kto na prázdne kreslo CEO teraz zasadne. Alessandro Michele však zostáva kreatívnym riaditeľom.

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―