Více

    ― Reklama ―

    Slávny návrhár Martin Margiela postavil svoj módny dom na anonymite. Vyhýbal sa rozhovorom a po svojej smrti prenechal vedenie svojej spoločnosti neznámemu tímu návrhárov. Aj preto značka doteraz nikdy nenajala hviezdnu tvár. Zdá sa však, že časy sa menia. Miley Cyrus sa stala prvou ambasádorkou značky Maison Margiela.

    Módny dom síce podľahol všeobecnému trendu a najal svoju prvú ambasádorku, ale urobil tak svojským spôsobom. Fotografie zverejnené vo štvrtok 28. augusta z dielne Paola Roversi totiž stále ukrývajú čosi zo záhady a anonymity, ktoré značku už od jej počiatku obklopovali. Napriek tomu je však viac než jasné, že prvou hviezdnou tvárou známej spoločnosti je speváčka Miley Cyrus.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela)

    V čerstvej kampani obliekla kúsky z tohtoročnej jesennej kolekcie. Na niektorých fotografiách však na sebe nemá nič viac než len ikonické Tabi boots. „Akty od Paola sú tak ikonické a typické pre jeho umenie. Stáť nahá pre módnu kampaň bol neskutočný pocit,“ opísala svoj zážitok podľa serveru WWD Miley Cyrus. Fotky potom ukrývali výrazný odkaz na tradíciu talentovaného návrhára.

    Zdroj: Maison Margiela

    Zdôrazňovali napríklad jeho túžbu zostať v anonymite a nechať značku hovoriť za seba. Koniec koncov, návrhár sa na verejnosti objavoval len zriedka a po jeho smrti viedol ateliér tím anonymných dizajnérov. Miley Cyrus sa však dodatočne odhaľuje pokrytá bielou farbou na aktoch. Ide o odkaz na techniku „bianchetto“, pri ktorej Margiela pokryl svoje štúdio, oblečenie a rôzne objekty žiarivo bielou farbou.

    Miley Cyrus obliekla pokrčené návrhy. Značka tým uctieva milované kúsky

    Biela farba má v spomínanej metóde „bianchetto“, ale aj v najnovšej kampani, predstavovať akýsi symbolický závoj destilujúci esenciu formy a materiálu. „Cyrus bola zachytená v novom svetle, vyzlečená a ponorená do kľúčových kódov a archetypov nášho domu,“ vysvetlili zástupcovia značky. Ďalšiu vrstvu významu potom ukrývala rovnako samotná kolekcia, odkazujúca na plynutie času.

    @maisonmargiela Maison Margiela jeseň-zima 2025 featuring @Miley Cyrus ♬ originálny zvuk – Maison Margiela

    Návrhy totiž vyzerajú pokrčené, vyblednuto alebo opravené. Značka tým vzdala hold oblečeniu, ktoré s nami vydrží dlhé roky a dedí sa z generácie na generáciu. Naše najobľúbenejšie kúsky totiž často ukazujú tie najväčšie známky obnosenia. Zostáva otázkou, či Maison Margiela odhalí aj ďalšie hviezdne tváre, z reakcie na sociálnych sieťach sa však zdá, že je Miley Cyrus správnou voľbou.

    Zdroje: WWD, Dazed, The Cut, Instagram, TikTok

    Maison Margiela má prvú hviezdnu tvár. Značku obliekla Miley Cyrus

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slávny návrhár Martin Margiela postavil svoj módny dom na anonymite. Vyhýbal sa rozhovorom a po svojej smrti prenechal vedenie svojej spoločnosti neznámemu tímu návrhárov. Aj preto značka doteraz nikdy nenajala hviezdnu tvár. Zdá sa však, že časy sa menia. Miley Cyrus sa stala prvou ambasádorkou značky Maison Margiela.

    Módny dom síce podľahol všeobecnému trendu a najal svoju prvú ambasádorku, ale urobil tak svojským spôsobom. Fotografie zverejnené vo štvrtok 28. augusta z dielne Paola Roversi totiž stále ukrývajú čosi zo záhady a anonymity, ktoré značku už od jej počiatku obklopovali. Napriek tomu je však viac než jasné, že prvou hviezdnou tvárou známej spoločnosti je speváčka Miley Cyrus.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela)

    V čerstvej kampani obliekla kúsky z tohtoročnej jesennej kolekcie. Na niektorých fotografiách však na sebe nemá nič viac než len ikonické Tabi boots. „Akty od Paola sú tak ikonické a typické pre jeho umenie. Stáť nahá pre módnu kampaň bol neskutočný pocit,“ opísala svoj zážitok podľa serveru WWD Miley Cyrus. Fotky potom ukrývali výrazný odkaz na tradíciu talentovaného návrhára.

    Zdroj: Maison Margiela

    Zdôrazňovali napríklad jeho túžbu zostať v anonymite a nechať značku hovoriť za seba. Koniec koncov, návrhár sa na verejnosti objavoval len zriedka a po jeho smrti viedol ateliér tím anonymných dizajnérov. Miley Cyrus sa však dodatočne odhaľuje pokrytá bielou farbou na aktoch. Ide o odkaz na techniku „bianchetto“, pri ktorej Margiela pokryl svoje štúdio, oblečenie a rôzne objekty žiarivo bielou farbou.

    Miley Cyrus obliekla pokrčené návrhy. Značka tým uctieva milované kúsky

    Biela farba má v spomínanej metóde „bianchetto“, ale aj v najnovšej kampani, predstavovať akýsi symbolický závoj destilujúci esenciu formy a materiálu. „Cyrus bola zachytená v novom svetle, vyzlečená a ponorená do kľúčových kódov a archetypov nášho domu,“ vysvetlili zástupcovia značky. Ďalšiu vrstvu významu potom ukrývala rovnako samotná kolekcia, odkazujúca na plynutie času.

    @maisonmargiela Maison Margiela jeseň-zima 2025 featuring @Miley Cyrus ♬ originálny zvuk – Maison Margiela

    Návrhy totiž vyzerajú pokrčené, vyblednuto alebo opravené. Značka tým vzdala hold oblečeniu, ktoré s nami vydrží dlhé roky a dedí sa z generácie na generáciu. Naše najobľúbenejšie kúsky totiž často ukazujú tie najväčšie známky obnosenia. Zostáva otázkou, či Maison Margiela odhalí aj ďalšie hviezdne tváre, z reakcie na sociálnych sieťach sa však zdá, že je Miley Cyrus správnou voľbou.

    Zdroje: WWD, Dazed, The Cut, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Tom Ford vstúpil do novej cenovej éry. Basic šaty kúpite za tisíce dolárov

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, čo malo svoju logiku. Dokonale ušitý smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. Zdá sa však, že s príchodom Haidera Ackermanna značka otvára novú kapitolu, ktorá nie je len o estetike, ale aj o cene. Na internet sa dostali kúsky z kolekcie na jeseň 2025 a šaty s cenovkou 10 000 dolárov vyvolali diskusiu o tom, či sme svedkami novej éry módy, alebo skôr novej éry cien.

    Jeseň podľa Ann Demeulemeester. Ponúka neorganizovaný chaos

    Kreatívny riaditeľ značky Ann Demeulemeester Stefano Gallici v kolekcii FW25 ukazuje, že nová éra môže byť temná, rozhádzaná a spočiatku neorganizovaná. Napriek tomu v sebe nesie zvláštnu krásu. Či už sú to vrstvy roztrhanej látky, kože alebo kabáty s asymetrickými líniami. Čierna pohlcuje emócie a dáva im konkrétny tvar, zatiaľ čo svetlo preniká cez biele akcenty a javí sa ako záblesk nádeje.

    Móda v kocke: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani sa vyjadril k budúcnosti svojho módneho domu a naznačil plán svojho odchodu. Brunello Cucinelli oznámil sľubné výsledky za prvý polrok a Tom Ford naverboval Tildu Swinton na propagáciu značky Black Orchid Reserve. Prehliadka Louvre Couture dosiahla míľnik milióna návštevníkov a Pomellato plánuje výstavu.

    Zo stretnutia rovno do baru. Do priestrannej kabelky sa zmestí celé kráľovstvo

    Deň strávený v kancelárii často neladí s balením naľahko. Notebook, diár, krabička s obedom, kozmetická taštička a prípadný drobný nákup sa nezmestia do každej trendy tašky. Priestranná kabelka je preto must have pre všetky ženy, ktoré chcú vyzerať cez deň štýlovo, ale zároveň mať za každej situácie všetko dôležité neustále po ruke.

    „White, hot and horny“. V Hollywoode opäť vedú anti-woke témy

    Byť "woke" už v Hollywoode a americkej popkultúre nie je in. Po pomerne krátkej ére diverzity a inklúzie sa teraz priemysel vracia k viac tradičným naratívam. Namiesto menšinových hlasov či queer autorov dostávajú priestor projekty, ktoré spoliehajú na tradičnú istotu, teda atraktívne, sexuálne nespútané a väčšinovo biele postavy. Dôvodom posunu späť je okrem iného aj súčasná politika.

    Karl Lagerfeld opäť prekvapil. Do novej kampane obsadil Paris Hilton

    O značke Karl Lagerfeld nebolo v posledných mesiacoch príliš počuť. Teraz na seba však strháva pozornosť módneho sveta, a to vďaka čerstvej kampani pre tohtoročnú jeseň a zimu. Jej tvárou sa totiž stala preslávená podnikateľka a influencerka Paris Hilton. K zosnulému návrhárovi mala blízko a rovnako ako on pomohla definovať celú jednu éru.

    Gap vyhral denim lotériu. Značka slávi úspech s virálnou kampaňou

    Občas sa vyplatí staviť na starú osvedčenú klasiku. Dôkazom je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Spoločnosť totiž uspela s videom predstavujúcim rozmanitú dievčenskú skupinu Katseye, ktorá zatancovala na populárny hit Milkshake. Choreografia sa okamžite stala virálnou a priniesla značke nečakanú pozornosť a chválu.

    Keď túžba po odlišnosti vytvorí uniformu. Popularita Crocs, bohužiaľ, neumiera

    Pohodlie je ceneným módnym prvkom, ale niekedy prekračuje hranice vkusu. Plastová obuv, pôvodne vyrobená pre rybárov, sa v priebehu rokov stala viditeľným trendom. Crocsy sú roztomilé na deťoch a praktické na záhrade, ale už nejaký čas sa objavujú aj na prehliadkových mólach, v kolekciách celebrít a v limitovaných a rýchlo vypredaných edíciách.

    Nie je modeling ako modeling. Na čo si dať pozor pred vstupom do agentúry?

    Modeling je pre mnohých ľudí lákavý svet plný lesku, cestovania a tvárí na obálkach časopisov. Za blyštivými fotografiami sa ale často skrýva tvrdý biznis, v ktorom sa nováčikovia môžu ľahko popáliť. Než teda prikývnete na ponuku prvej agentúry, je dobré vedieť, čo je štandard, čo už je podozrivé a na aké detaily sa v zmluve zamerať. Správna príprava a informovanosť vám môžu ušetriť nielen peniaze, ale aj nervy a reputáciu.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hviezdy privítajú v Cinema Club

    Beauty odnož módneho domu Giorgio Armani už po ôsmy raz dorazí do Benátok ako oficiálny sponzor tamojšieho filmového festivalu. Aj tento rok si prichystala niekoľko vysoko očakávaných udalostí. Prvýkrát medzi ne patrí aj luxusný Cinema Club, teda priestor, kde sa hviezdy a priatelia značky môžu stretávať medzi zastávkami na červenom koberci.

    Je čas dať si do poriadku jesenný šatník. Pridajte volániky a ozvláštnite ho kožušinou

    Ak sa tešíte na back to school nákupy, váš čas sa pomaly blíži. Ak váš jesenný šatník potrebuje nový vietor, inšpirujte sa najznámejšími značkami. Tento rok prináša trendy z minulosti a horúce novinky, ktoré si razia cestu do mestských ulíc. Ak vás nákupná nálada ešte nezasiahla, nezúfajte. Väčšinu poskladáte aj z kúskov, ktoré už vlastníte.

    S príchodom jesene prichádza Slavic Girl estetika. Masívny trend vznikol na TikToku

    Jeseň má zvláštnu schopnosť vyvolať nostalgiu a túžbu po niečom intenzívnejšom, a práve v tomto období na TikToku opäť exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale aj atmosféru. Predstavte si zasnežené ulice, lampy s oranžovým svetlom a ženu zahalenú v dlhom kožuchu, ktorá sa pohybuje, ako by patrila k filmovým ikonám starej Moskvy či Varšavy. Pôsobí drsne, ale zároveň neodolateľne.

    Sarah Burton stavia do popredia ženy. Poctila ich v novej kampani pre Givenchy

    Stále ešte čerstvá kreatívna riaditeľka módneho domu Givenchy Sarah Burton odhalila ďalšiu kampaň. Tentokrát do nej zapojila nielen známe modelky, ale aj svoju crew. Pred kameru sa tak postavila make-up umelkyňa alebo stylistka, s ktorými návrhárka dlhodobo spolupracuje. Dizajnérka opäť dokazuje, že vo svojej práci stavia do popredia hlavne ženy.

    Virgil Abloh a jeho nezmazateľná stopa. Poznáte život a kariéru slávneho vizionára?

    Virgil Abloh bol jedným z tvorcov, ktorým sa podarilo zmeniť vnímanie luxusu a zaradiť svoju prácu do popkultúry. Vzdelaním architekt, srdcom vizionár a rozprávač príbehov pre generáciu, ktorá chcela luxus cítiť, nielen obdivovať. Bol prvým Afroameričanom, ktorý viedol pánske kolekcie Louis Vuitton, a mužom, ktorý s ľahkosťou preložil jazyk ulice do slovníka vysokej módy. Zomrel vo veku len 41 rokov, ale jeho odkaz zostáva nesmrteľný.

    Chcete surovú tresku za 55 dolárov? Značka David mení proteín na luxusný zážitok

    Značka David robí z obyčajnej ryby symbol statusu a testuje, kam až siaha ochota zákazníkov zaplatiť za čisté bielkoviny a vizuálne atraktívne balenie. Spoločnosť na trh okrem svojich proteínových tyčiniek nedávno uviedla aj mrazenú tresku za 55 dolárov. Zákazníci sú však stále pripravení si priplatiť. Prečo ich nezarazí ani prehnane vysoká cenovka?

    Nový módny trend na obzore. Heritage Prep spája slušňákov s modernou

    Bohaté letné sídla a tichý luxus sa stretávajú so životom na statku a voľne uviazaným vrkočom. Reč je o Heritage Prep, estetike, ktorá kombinuje to najlepšie z oboch svetov. Módni návrhári začali kúsky v tomto štýle pašovať do tohtoročných prehliadok. Všetko preto nahráva scenáru, v ktorom sa uhladené, avšak moderné kúsky hojne dostanú aj do jesenných ulíc.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―