Ďalší zo slávnych módnych domov vstúpi na pole luxusnej kozmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydanie vlastnej make-up kolekcie La Beauté pred pol rokom. Koncom augusta však odhalí svoje prvé produkty, na ktorých spolupracoval s vychýrenou maskérkou Pat McGrath. Patrí medzi ne na 55 odtieňov rúžov, 10 hydratačných balzamov a osem paletiek očných tieňov.
Francúzsky módny dom Louis Vuitton vstupuje do novej éry. Luxusná značka potvrdila, že koncom augusta uvedie na trh svoju dlho očakávanú prvú kolekciu make-upu La Beauté. Značka oznámila jej uvedenie na trh pred šiestimi mesiacmi, keď do funkcie kreatívnej riaditeľky pre krásu priviedla aj známu umelkyňu líčenia Pat McGrath. Medzi prvé produkty patrí 55 rúžov, 10 balzamov na pery a osem paletiek očných tieňov.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Rovnako ako ostatné produkty slávnej značky, aj make-up pomocníci majú odkazovať na cestovanie, s ktorým je spoločnosť už od svojich počiatkov z polovice 19. storočia spojená. „Ide o beauty zážitok, ktorý má korene v umení cestovať,“ opísala podľa serveru WWD Pat McGrath vysoko očakávanú kolekciu. „Krása sa integruje do vášho rytmu, vašich rituálov, vášho sveta,“ doplnila maskérka.


Zdroj: Pat McGrath
La Beauté je prvou kolekciou líčidiel francúzskeho módneho domu. Do sveta krásy však zasiahla už skôr. V 19. storočí zaradila do svojich kufríkov špeciálne vybavenie na ochranu parfumov a v 20. rokoch 20. storočia ponúkala kozmetické puzdrá, hrebene, mramorové zrkadlá či sklenené fľaštičky na parfumy. Históriu výroby kufrov potom budú reflektovať rovnako obaly doplniteľných make-up pomocníkov.
Ako prvý okúsi Louis Vuitton make-up Čína. Na tamojší trh dorazí už v stredu
Pat McGrath potom pri tvorbe luxusných produktov prirodzene siahol do archívov značky. Inšpiráciu čerpala nielen z tradície výroby kufríkov, ale aj z kolekcií návrhára Nicolasa Ghesquièra, s ktorým v uplynulom desaťročí spolupracovala na make-upe pre jeho modelky. Okrem líčidiel vytvorila aj exkluzívny kufor Beauty Station Trunk, obrovský kufor, ktorý sa premení na luxusný toaletný stolík.
@russhmagazine Prvý pohľad na #louisvuitton beauty by #patmcgrath @Pat McGrath Labs @Louis Vuitton ♬ Make It Look Sexy – Stunna Sandy
Produktov sa potom ako prví dočkajú zákazníci v Číne, na tamojší trh totiž dorazia už v stredu. Zvyšok sveta si musí počkať na digitálny launch, ktorý je naplánovaný na 25. augusta. O štyri dni neskôr, teda 29. augusta, zase make-up kolekcia dorazí do 92 kamenných Louis Vuitton obchodov. V prvej beauty kampani sa potom objaví modelka a ambasádorka značky Hoyeon, po boku Idy Heiner či Chu Wong.
Zdroje: WWD, Tatler Asia, LVMH, Instagram, TikTok