Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sedemnásobný šampión Formuly 1 Lewis Hamilton neoslňuje len na trati. Je okrem iného módnou ikonou, ktorá redefinuje pánsky štýl. Tento rok zažiaril ako producent filmu F1 aj ako spolupredseda Met Gala. Fanúšikovia ho milujú nielen pre jeho talent a vycibrený vkus, ale aj pre pozitívnu auru, s ktorou búra toxické stereotypy pánskej módy.

    Lewis Hamilton rád kombinuje streetwearové kúsky, ako sú mikiny, cargo nohavice, oversized bundy a tenisky, s haute couture, čiže high-end módou, často šitou na mieru. Do svojich outfitov zahŕňa kúsky od značiek ako Louis Vuitton, Martine Rose a Bottega Veneta. Navrhuje aj streetwear pod vlastnou značkou +44.

    Neprehliadnuteľným prvkom jeho štýlu sú aj šperky. Slávny jazdec F1 sa nebojí odvážnych doplnkov, ako sú masívne prstene, náušnice alebo piercing v nose. Aj jeho šperky odrážajú sebavedomú zmes elegancie a osobitého street štýlu.

    Zdroj: Reuters

    Lewis Hamilton s obľubou siaha po monochromných outfitoch, v ktorých dominuje jedna výrazná farba. Presvedčiť sme sa o tom mohli okrem iného na tohtoročnej júlovej Grand Prix Formuly 1 vo Veľkej Británii, kde pretekal za tím Ferrari.

    Páni, na toxickú maskulinitu zabudnite. Lewis Hamilton sa nebojí femínnych prvkov

    Hamilton sa navyše nebojí ani žiarivo farebných kúskov, dokonca ani tých, ktoré sú na prvý pohľad stereotypne „ženské“. V jeho outfitoch sme v minulosti mohli vidieť sukne, priesvitné materiály alebo crop topy. Zakomponovaním týchto prvkov ukazuje, že má svoj štýl pod kontrolou a nosí ho sebavedomo.

    Femínne prvky dnes predstavujú medzi mužmi výrazný módny aj kultúrny trend. Ide o prijatie a vyjadrenie aspektov, ktoré boli predtým považované za výlučne „ženské“, či už ide o vzhľad, prejav emócií, empatiu, alebo starostlivosť o seba. Trend nie je len o estetike, ale o odmietnutí toxickej maskulinity. Nejde o slabosť, ale naopak o prejav sebavedomia, otvorenosti a kontroly.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Lewis Hamilton (@lewishamilton)

    Lewis Hamilton využíva módu ako prostriedok na vyjadrenie hodnôt, ktoré zastáva. V minulosti si obliekol napríklad tričko s výzvou na zatknutie policajtov zodpovedných za smrť Breonny Taylor. Je tiež dlhoročným vegánom a propagátorom udržateľného životného štýlu. Vegánsky sa stravuje aj jeho legendárny bulldog Roscoe. Táto dvojica vyžaruje pozitívnu auru, pre ktorú ju fanúšikovia milujú.

    Lewis Hamilton nielen na trati. Tento rok bol ako na červenom koberci, tak filmových plátnach

    Lewis Hamilton tento rok zažiaril tiež ako filmový producent. Významne sa podieľal na vzniku filmu F1 s Bradom Pittom, ktorý od konca júna beží v kinách. Na filme pôsobil nielen ako producent prostredníctvom svojej vlastnej produkčnej firmy Dawn Apollo Films, ale aj ako konzultant. Radil pri technických detailoch pretekárskych scén a postaral sa o to, aby bola atmosféra na plátnach čo najautentickejšia.

    @karlaa.mxria Lewis slúži na MET GALA 2025 #lewishamilton#metgala#worldwide#fashion#blackswan#whiteoutfit#sir#aura#highestintheroom#fashiontiktok#goats#f1#fyp ♬ son original – hugomnpra

    Ani svet módy ale neupozadil. Na tohtoročnom Met Gala, ktorého bol jedným zo spolupredsedov, si na rozdiel od minuloročného čierneho outfitu zvolil svetlý komplet od Grace Wales Bonner. Opäť tak potvrdil, že móda pre neho nie je len o estetike, ale aj o príbehu. Detaily ako mušle, šperky z perál a granátov alebo baret od Stephena Jonesa odkazovali na africké duchovné tradície a Hamiltonovo kultúrne dedičstvo.

    Zdroje: Reuters, PlanetF1, Highnobeity, TikTok, Instagram

    Autor článku:

    Lewis Hamilton búra stereotypy pánskej módy. V čom tkvie jeho čaro?

    ― Reklama ―

    Sedemnásobný šampión Formuly 1 Lewis Hamilton neoslňuje len na trati. Je okrem iného módnou ikonou, ktorá redefinuje pánsky štýl. Tento rok zažiaril ako producent filmu F1 aj ako spolupredseda Met Gala. Fanúšikovia ho milujú nielen pre jeho talent a vycibrený vkus, ale aj pre pozitívnu auru, s ktorou búra toxické stereotypy pánskej módy.

    Lewis Hamilton rád kombinuje streetwearové kúsky, ako sú mikiny, cargo nohavice, oversized bundy a tenisky, s haute couture, čiže high-end módou, často šitou na mieru. Do svojich outfitov zahŕňa kúsky od značiek ako Louis Vuitton, Martine Rose a Bottega Veneta. Navrhuje aj streetwear pod vlastnou značkou +44.

    Neprehliadnuteľným prvkom jeho štýlu sú aj šperky. Slávny jazdec F1 sa nebojí odvážnych doplnkov, ako sú masívne prstene, náušnice alebo piercing v nose. Aj jeho šperky odrážajú sebavedomú zmes elegancie a osobitého street štýlu.

    Zdroj: Reuters

    Lewis Hamilton s obľubou siaha po monochromných outfitoch, v ktorých dominuje jedna výrazná farba. Presvedčiť sme sa o tom mohli okrem iného na tohtoročnej júlovej Grand Prix Formuly 1 vo Veľkej Británii, kde pretekal za tím Ferrari.

    Páni, na toxickú maskulinitu zabudnite. Lewis Hamilton sa nebojí femínnych prvkov

    Hamilton sa navyše nebojí ani žiarivo farebných kúskov, dokonca ani tých, ktoré sú na prvý pohľad stereotypne „ženské“. V jeho outfitoch sme v minulosti mohli vidieť sukne, priesvitné materiály alebo crop topy. Zakomponovaním týchto prvkov ukazuje, že má svoj štýl pod kontrolou a nosí ho sebavedomo.

    Femínne prvky dnes predstavujú medzi mužmi výrazný módny aj kultúrny trend. Ide o prijatie a vyjadrenie aspektov, ktoré boli predtým považované za výlučne „ženské“, či už ide o vzhľad, prejav emócií, empatiu, alebo starostlivosť o seba. Trend nie je len o estetike, ale o odmietnutí toxickej maskulinity. Nejde o slabosť, ale naopak o prejav sebavedomia, otvorenosti a kontroly.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Lewis Hamilton (@lewishamilton)

    Lewis Hamilton využíva módu ako prostriedok na vyjadrenie hodnôt, ktoré zastáva. V minulosti si obliekol napríklad tričko s výzvou na zatknutie policajtov zodpovedných za smrť Breonny Taylor. Je tiež dlhoročným vegánom a propagátorom udržateľného životného štýlu. Vegánsky sa stravuje aj jeho legendárny bulldog Roscoe. Táto dvojica vyžaruje pozitívnu auru, pre ktorú ju fanúšikovia milujú.

    Lewis Hamilton nielen na trati. Tento rok bol ako na červenom koberci, tak filmových plátnach

    Lewis Hamilton tento rok zažiaril tiež ako filmový producent. Významne sa podieľal na vzniku filmu F1 s Bradom Pittom, ktorý od konca júna beží v kinách. Na filme pôsobil nielen ako producent prostredníctvom svojej vlastnej produkčnej firmy Dawn Apollo Films, ale aj ako konzultant. Radil pri technických detailoch pretekárskych scén a postaral sa o to, aby bola atmosféra na plátnach čo najautentickejšia.

    @karlaa.mxria Lewis slúži na MET GALA 2025 #lewishamilton#metgala#worldwide#fashion#blackswan#whiteoutfit#sir#aura#highestintheroom#fashiontiktok#goats#f1#fyp ♬ son original – hugomnpra

    Ani svet módy ale neupozadil. Na tohtoročnom Met Gala, ktorého bol jedným zo spolupredsedov, si na rozdiel od minuloročného čierneho outfitu zvolil svetlý komplet od Grace Wales Bonner. Opäť tak potvrdil, že móda pre neho nie je len o estetike, ale aj o príbehu. Detaily ako mušle, šperky z perál a granátov alebo baret od Stephena Jonesa odkazovali na africké duchovné tradície a Hamiltonovo kultúrne dedičstvo.

    Zdroje: Reuters, PlanetF1, Highnobeity, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    ― Reklama ―