Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Hoci sa SPF faktor v posledných rokoch prebojoval medzi neoddeliteľné súčasti kozmetickej rutiny, starostlivosť o pery v tejto oblasti býva často prehliadaná. Pritom je pokožka na tvári najtenšia a ľahko podlieha pôsobeniu slnečného žiarenia. Na trhu existujú SPF balzamy už nejakú dobu, hitom tohto leta sú však ich tónované varianty. Rúž a opaľovací krém v jednom uľahčia každé ráno.

    Nenápadný pomocník do kabelky. Obídete sa aj bez zrkadla

    Tónovaný balzam s ochranným faktorom nie je tak úplne náhradou rúžu. Predstavuje skôr jeho sofistikovanú alternatívu. Vytvorí jemnú vrstvu farby, dodá lesk, ale zároveň zaisťuje ochranu. Ďalšie plus spočíva v nanášaní. Vďaka ľahkej konzistencii si s SPF balzamami poradíte aj bez zrkadielka, čo z nich robí ideálneho pomocníka do kabelky, cestovnej tašky alebo pracovnej zásuvky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by caliray (@caliray)

    Všetko pritom záleží na osobných preferenciách. Niektoré balzamy, ako napríklad Caliray Lipguard SPF 31, majú štruktúru lesku a výraznejšiu farbu. Spoľahlivo preto nahradia bežný lesk na pery či „maslový“ rúž a zapadnú do rannej kozmetickej rutiny. Nemusíte sa pritom báť neladiacej farby pier s odtieňom očných tieňov, keďže takéto produkty skôr len príjemne doplnia váš prirodzený podtón.

    SPF balzamy ako hudba budúcnosti. Naskočte na vlnu už tento rok

    V kontraste leskov stoja jemnejšie SPF balzamy. Značka MDSolarSciences stavia na takmer priesvitný tón a ľahko rozžiarený finiš. Funguje tak ideálne ako doplnok k sotva viditeľnému make-upu, alebo ak sa snažíte o rozžiarenú pleť bez ďalšieho líčenia, ale aj tak preferujete zafarbené pery. Pridaná ochrana proti slnečnému žiareniu je v tomto prípade dokonalou čerešničkou na torte.

    Veľkou prednosťou týchto balzamov je práve ich viacúčelovosť. Pri teplejších dňoch alebo počas dovolenky úplne nahradia klasický rúž, pri formálnejších príležitostiach dobre spolupracujú aj s ceruzkou na pery či rozjasňujúcim balzamom. Nevyžadujú navyše žiadne zložité kontúrovanie a stávajú sa tak vďačným doplnkom každej kozmetickej taštičky.

    Zdroj: Supergoop!, Tatcha

    Výrobky založené na rovnakom princípe ponúka aj obľúbená značka Supergoop!, takže môžeme očakávať rozmach na trhu aj od ďalších spoločností. Spojenie účinnosti a estetiky totiž zožína virtuálny potlesk a značky prichádzajú s ďalšími inováciami v dekoratívnej kozmetike. Nezabúdajte na opakované nanášanie počas dňa a užívajte si tónované pery bez nežiaduceho spálenia.

    Zdroj: Ultra Violette, MDSolarSciences

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Krása strieda nádheru. Praktické SPF balzamy maskujú ochranu za elegantné líčenie

    ― Reklama ―

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Hoci sa SPF faktor v posledných rokoch prebojoval medzi neoddeliteľné súčasti kozmetickej rutiny, starostlivosť o pery v tejto oblasti býva často prehliadaná. Pritom je pokožka na tvári najtenšia a ľahko podlieha pôsobeniu slnečného žiarenia. Na trhu existujú SPF balzamy už nejakú dobu, hitom tohto leta sú však ich tónované varianty. Rúž a opaľovací krém v jednom uľahčia každé ráno.

    Nenápadný pomocník do kabelky. Obídete sa aj bez zrkadla

    Tónovaný balzam s ochranným faktorom nie je tak úplne náhradou rúžu. Predstavuje skôr jeho sofistikovanú alternatívu. Vytvorí jemnú vrstvu farby, dodá lesk, ale zároveň zaisťuje ochranu. Ďalšie plus spočíva v nanášaní. Vďaka ľahkej konzistencii si s SPF balzamami poradíte aj bez zrkadielka, čo z nich robí ideálneho pomocníka do kabelky, cestovnej tašky alebo pracovnej zásuvky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by caliray (@caliray)

    Všetko pritom záleží na osobných preferenciách. Niektoré balzamy, ako napríklad Caliray Lipguard SPF 31, majú štruktúru lesku a výraznejšiu farbu. Spoľahlivo preto nahradia bežný lesk na pery či „maslový“ rúž a zapadnú do rannej kozmetickej rutiny. Nemusíte sa pritom báť neladiacej farby pier s odtieňom očných tieňov, keďže takéto produkty skôr len príjemne doplnia váš prirodzený podtón.

    SPF balzamy ako hudba budúcnosti. Naskočte na vlnu už tento rok

    V kontraste leskov stoja jemnejšie SPF balzamy. Značka MDSolarSciences stavia na takmer priesvitný tón a ľahko rozžiarený finiš. Funguje tak ideálne ako doplnok k sotva viditeľnému make-upu, alebo ak sa snažíte o rozžiarenú pleť bez ďalšieho líčenia, ale aj tak preferujete zafarbené pery. Pridaná ochrana proti slnečnému žiareniu je v tomto prípade dokonalou čerešničkou na torte.

    Veľkou prednosťou týchto balzamov je práve ich viacúčelovosť. Pri teplejších dňoch alebo počas dovolenky úplne nahradia klasický rúž, pri formálnejších príležitostiach dobre spolupracujú aj s ceruzkou na pery či rozjasňujúcim balzamom. Nevyžadujú navyše žiadne zložité kontúrovanie a stávajú sa tak vďačným doplnkom každej kozmetickej taštičky.

    Zdroj: Supergoop!, Tatcha

    Výrobky založené na rovnakom princípe ponúka aj obľúbená značka Supergoop!, takže môžeme očakávať rozmach na trhu aj od ďalších spoločností. Spojenie účinnosti a estetiky totiž zožína virtuálny potlesk a značky prichádzajú s ďalšími inováciami v dekoratívnej kozmetike. Nezabúdajte na opakované nanášanie počas dňa a užívajte si tónované pery bez nežiaduceho spálenia.

    Zdroj: Ultra Violette, MDSolarSciences

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―