Více

    ― Reklama ―

    Návrhárovi Simonu Porte Jacquemus sa splnil sen. Po náročnom hľadaní konečne našiel vhodného investora pre svoju nezávislú parížsku značku. Dôvodov na oslavu je však viac, pretože výsledkom exkluzívneho partnerstva s konglomerátom L’Oréal bude okrem menšinového podielu aj exkluzívna kozmetická línia Jacquemus.

    L’Oréal neplánuje prevziať Jacquemus. Do značky prinesie svoje odborné znalosti v oblasti krásy

    Zámer nájsť investora pre svoju rýchlo rastúcu značku potvrdil návrhár značky Jacquemus Simon Porte v novembri minulého roka na konferencii organizovanej platformou Business of Fashion. Zároveň zdôraznil, že pre svoj nezávislý podnik hľadá investora s menšinovým podielom. A zdá sa, že sa mu vytúžený cieľ podarilo do nového roka úspešné splniť.

    Zdroj: Jacquemus

    Podľa L’Oréal uzavrú spoločnosti exkluzívne partnerstvo, ktorého hlavným cieľom bude expandovať značku Jacquemus do kozmetického sektora. Spomínaná menšinová investícia má potom podporiť nezávislý rast známeho módneho domu. Kozmetický rad Jacquemus bude súčasťou portfólia L’Oréal Luxe, teda divízie, do ktorej patria aj značky ako Lancôme, Urban Decay a Aesop.

    Vytvorenie vlastnej vône bolo súčasťou vízie Simona Porte Jacquemus pri založení značky, a tak sa práve parfum stane produktom, ktorý bude uvedený na trh. Mnohí špekulujú, či jeho tóny budú odkazovať na slnkom zaliate Provence, jeho rodnú krajinu. Práve juh Francúzska je pre návrhára stálou inšpiráciou pri tvorbe odevov aj pri výbere miesta prehliadok.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    Pôvodne mal módny dom Jacquemus pred niekoľkými rokmi rozvíriť vody vo svete kozmetiky. V roku 2021 totiž podpísal dohodu o vytvorení kozmetickej línie so španielskou spoločnosťou Puig. Z očakávanej dohody však zišlo a slávny návrhár sa namiesto toho sústredil na rozvoj svojho rozbiehajúceho sa módneho biznisu.

    Jacquemus má na preplnenom kozmetickom trhu šancu. L’Oréal pozná recept na úspech

    Značka Jacquemus sa stala úspešným príkladom toho, ako uspieť v odvetví, ktorému dominujú veľkí hráči ako LVMH a Kering. Jej minimalistická elegantná estetika, nápadité kampane, inovatívne marketingové stratégie a väčšia cenová dostupnosť rezonujú u spotrebiteľov naprieč celým módnym spektrom. Navyše od minulého roka nájdete jej butiky v Londýne, New Yorku a Los Angeles.

    Minulý rok bol pre spoločnosť L’Oréal aj rokom expanzie. Vo februári získala licenciu na kozmetiku značky Miu Miu, ktorá predtým patrila koncernu Coty. Prvé výrobky tohto módneho domu by sa mali dostať na trh v druhej polovici roka 2025. L’Oréal teda nie je v oblasti luxusnej kozmetiky žiadnym nováčikom. Okrem iného stojí aj za kozmetikou Yves Saint Laurent a Armani a parfumami Maison Margiela.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, L’Oréal Group, Instagram, TikTok

    Jacquemus na vrchole. Okrem obľúbených reklamných kampaní zažiari aj s vlastnou kozmetikou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrhárovi Simonu Porte Jacquemus sa splnil sen. Po náročnom hľadaní konečne našiel vhodného investora pre svoju nezávislú parížsku značku. Dôvodov na oslavu je však viac, pretože výsledkom exkluzívneho partnerstva s konglomerátom L’Oréal bude okrem menšinového podielu aj exkluzívna kozmetická línia Jacquemus.

    L’Oréal neplánuje prevziať Jacquemus. Do značky prinesie svoje odborné znalosti v oblasti krásy

    Zámer nájsť investora pre svoju rýchlo rastúcu značku potvrdil návrhár značky Jacquemus Simon Porte v novembri minulého roka na konferencii organizovanej platformou Business of Fashion. Zároveň zdôraznil, že pre svoj nezávislý podnik hľadá investora s menšinovým podielom. A zdá sa, že sa mu vytúžený cieľ podarilo do nového roka úspešné splniť.

    Zdroj: Jacquemus

    Podľa L’Oréal uzavrú spoločnosti exkluzívne partnerstvo, ktorého hlavným cieľom bude expandovať značku Jacquemus do kozmetického sektora. Spomínaná menšinová investícia má potom podporiť nezávislý rast známeho módneho domu. Kozmetický rad Jacquemus bude súčasťou portfólia L’Oréal Luxe, teda divízie, do ktorej patria aj značky ako Lancôme, Urban Decay a Aesop.

    Vytvorenie vlastnej vône bolo súčasťou vízie Simona Porte Jacquemus pri založení značky, a tak sa práve parfum stane produktom, ktorý bude uvedený na trh. Mnohí špekulujú, či jeho tóny budú odkazovať na slnkom zaliate Provence, jeho rodnú krajinu. Práve juh Francúzska je pre návrhára stálou inšpiráciou pri tvorbe odevov aj pri výbere miesta prehliadok.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    Pôvodne mal módny dom Jacquemus pred niekoľkými rokmi rozvíriť vody vo svete kozmetiky. V roku 2021 totiž podpísal dohodu o vytvorení kozmetickej línie so španielskou spoločnosťou Puig. Z očakávanej dohody však zišlo a slávny návrhár sa namiesto toho sústredil na rozvoj svojho rozbiehajúceho sa módneho biznisu.

    Jacquemus má na preplnenom kozmetickom trhu šancu. L’Oréal pozná recept na úspech

    Značka Jacquemus sa stala úspešným príkladom toho, ako uspieť v odvetví, ktorému dominujú veľkí hráči ako LVMH a Kering. Jej minimalistická elegantná estetika, nápadité kampane, inovatívne marketingové stratégie a väčšia cenová dostupnosť rezonujú u spotrebiteľov naprieč celým módnym spektrom. Navyše od minulého roka nájdete jej butiky v Londýne, New Yorku a Los Angeles.

    Minulý rok bol pre spoločnosť L’Oréal aj rokom expanzie. Vo februári získala licenciu na kozmetiku značky Miu Miu, ktorá predtým patrila koncernu Coty. Prvé výrobky tohto módneho domu by sa mali dostať na trh v druhej polovici roka 2025. L’Oréal teda nie je v oblasti luxusnej kozmetiky žiadnym nováčikom. Okrem iného stojí aj za kozmetikou Yves Saint Laurent a Armani a parfumami Maison Margiela.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, L’Oréal Group, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v skratke: Lily Collins obliekla Calvin Klein a Vivienne Westwood mieri do Indie

    Aj keď séria týždňov módy skončila, svet módy sa môže tešiť na množstvo lákavých noviniek. Jimmy Choo obliekol kabelky Bon Bon za pomoci Swarovski do luxusného kabátu. Speváčky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla zažiarili vo festivalovej kampani H&M. Herečka Lily Collins je tvárou jarnej kolekcie značky Calvin Klein. Vivienne Westwood potom prvýkrát zamieri do Indie.

    Romantické rande a priateľské stretnutia. Vyberte sa na piknik so štýlovou výbavou

    Kto by nemal rád piknik? Posedenie v prírode, slnečné počasie, chutné jedlo a minimum príprav. Miesto, kde nakrájané ovocie, fľaša prosecca a oblátky vyzerajú ako kráľovská hostina. S blížiacou sa jarou nastáva obdobie hodovania pod holým nebom, preto sa vopred vybavte a pripravte sa na tohtoročnú sezónu piknikov so všetkým, čo k tomu patrí.

    Módna runway má novú kráľovnú. Tohtoročným prehliadkam vládne Mona Tougaard

    Už niekoľko rokov dobýva módnu scénu, ale tento rok sa s najväčšou pravdepodobnosťou stane jej kráľovnou. Modelka Mona Tougaard obráža módne móla a na uplynulých týždňoch módy nechýbala na tých najdôležitejších prehliadkach. S vrodenou nenútenosťou uzavrela napríklad show pre Schiaparelli alebo Versace. Postupne sa tak šplhá na úplný vrchol.

    Paríž sa rozlúčil s týždňom módy. Do finále ho doviedol Chanel a Miu Miu

    Módni nadšenci sa v utorok s ľútosťou rozlúčili s Parížskym týždňom módy. V horkosladkom finále ho však uvítali hneď dve vysoko očakávané prehliadky. Módny dom Chanel totiž odhalil posledný rad vytvorený bez kreatívneho riaditeľa. Návrhárka Miuccia Prada zase už tradične predviedla ďalšiu zo svojich nezabudnuteľných kolekcií pre Miu Miu.

    Addison Rae vstala z popola TikToku. Predviedla obdivuhodný comeback

    Minulý rok sa popová scéna niesla najmä v duchu žiarivo zeleného albumu Brat od Charli XCX. Rovnako úspešná však bola aj tvorba Addison Rae. Tanečníčka a speváčka sa na scénu vrátila v roku 2024 a už na nej zostala. Z kedysi nevýraznej, hoci talentovanej influencerky TikToku sa stala žiarivá hviezda, ktorá nezhasína ani tento rok.

    Simone Rocha a jej pocta dospievaniu. Kolekcia FW25 sa nezaobišla bez kožušinovej drámy

    Ak vám meno Simone Rocha doteraz unikalo, možno je načase to zmeniť. Írska návrhárka sa už roky pohybuje na hranici medzi eleganciou a rebelským vzdorom, takže jej podpis je ľahko rozpoznateľný. Jej kolekcia na tohtoročnú jeseň a zimu prináša opojný kokteil detskej nostalgie, subkultúrnej estetiky a očarujúcej dekadencie.

    Kráľovský ples v podaní Miss Sohee. Juhokórejská návrhárka vytvára róby pre moderné princezné

    Do kalendára nedávneho týždňa prehliadok haute couture pribudlo nové meno - Miss Sohee. Značka juhokórejskej návrhárky Sohee Park sa na parížskom couture maratóne objavila už niekoľkokrát. Na jarnú sezónu 2025 ju však Fédération de la Haute Couture et de la Mode zaradila do oficiálneho programu po prvýkrát. Osud Miss Sohee bol spečatený a scéna haute couture sa rozrástla o nový vychádzajúci talent.

    Miláno ovládlo bohatstvo. Módne domy Fendi, Diesel a Jil Sander vyšli na móla

    Týždeň módy v Miláne je v plnom prúde. Očakávané prehliadky predstavilo hneď niekoľko slávnych módnych domov. Zdá sa, že ich všetky tentoraz pri tvorbe kolekcií na tohtoročnú jeseň a zimu oslovila opulencia. V jej duchu sa niesla aj prehliadka značky Fendi, ktorá oslavovala 100. výročie založenia značky. Nevyhli sa jej však ani značky Diesel a Jil Sander.

    Módny dom Gucci priniesol módu späť do Milána. Odvážne otvoril tamojší týždeň módy

    Kolotoč týždňov módy sa ani na chvíľu nezastaví. Po Londýne prichádza Miláno, ktorého aktuálna sezóna sa začala v utorok prehliadkou módneho domu Gucci. Keďže trón kreatívneho riaditeľa je momentálne prázdny, o kolekciu sa postaral tím mladých návrhárov. Ich cieľ bol jediný, ukázať, že slávnu značku nič nezastaví.

    Odhoďte zimné čiapky. Šikovná pokrývka hlavy vás ochráni pred jarným vetrom

    Mnohí sa už nemôžu dočkať, až zase na niekoľko dlhých mesiacov schovajú teplé čiapky hlboko do skrine. Vonkajšia teplota síce proti tomuto prianiu zatiaľ usilovne protestuje, ale s prichádzajúcimi jarnými mesiacmi sa slnečné lúče čoskoro prebojujú k nadvláde. Privítajte ich preto štýlovo, a to s vkusnou, ale praktickou pokrývkou hlavy.

    Zanzibar odhaľuje poklady. Do miestnej reštaurácie sa môžete prejsť pešo, späť musíte na lodi

    Zanzibar sa vyznačuje bielymi plážami obklopenými palmami, tyrkysovou vodou a úchvatnými koralovými útesmi. K dokonalosti ho dotiahla aj reštaurácia The Rock, ktorá sa nachádza neďaleko jeho pobrežia. Svojmu názvu zodpovedá, pretože sa nachádza na skale uprostred oceánu. Je teda kombináciou jedinečného výhľadu a skvelého jedla.

    Tichá oáza v srdci Paríža. Nechajte sa rozmaznávať v Dior Spa Cheval Blanc

    V rušnom centre Paríža sa nachádza skrytý klenot pre tých, ktorí chcú uniknúť každodennému zhonu. Kúpele Dior Spa Cheval Blanc Paris ponúkajú jedinečný zážitok, ktorý spája bohatú históriu módneho domu Dior s modernými wellness procedúrami. Tie sú navyše navrhnuté tak, aby zotavili nielen vaše telo, ale aj vašu starosťami zaťaženú myseľ.

    Počítanie ovečiek niekedy nestačí. Na pokojný spánok slúžia moderné pomôcky

    Spánok môže byť niekedy tvrdý oriešok. Dlhé prevaľovanie, neustále budenie a ráno neodbytný pocit únavy. Zlé spanie trápi veľkú časť populácie a hocikedy sa jedná o stav, ktorý ani upokojujúci čaj na dobrú noc nezachráni. Našťastie, moderná doba má niekoľko trikov, ktoré vám môžu konečne pomôcť zbaviť sa nekvalitného spánku.

    Londýnsky týždeň módy mieri do finále. Získali si ho značky Simone Rocha, Erdem aj Roksanda

    Víkend v Londýne sa niesol v znamení módy. Ulice ovládlo niekoľko očakávaných prehliadok. Jednou z nich bola aj tohtoročná jesenná a zimná kolekcia z dielne Simone Rocha. Návrhárka prekvapila emo romantickými návrhmi. Rovnako pôsobivá bola aj práca návrhára Erdema Moralioglu. Obdiv návštevníkov si však opäť získala aj Roksanda.

    Trend TikTok, ktorý naozaj pomáha. Nedeľný reset ponúka vytúženú úľavu

    Platforma TikTok je známa nielen krátkymi zábavnými videami, ale predovšetkým schopnosťou vytvárať nepochopiteľné trendy. Väčšina z nich však nedáva veľký zmysel a napriek dobre mieneným radám nemajú v každodennom živote úspech. Výnimkou však bol "nedeľný reset". Používatelia sociálnej siete si obľúbili rutinu, ktorá pomáha pri nahromadenom strese. 

    Koniec veľkej éry. Rolex ukončuje značku Carl F. Bucherer

    Spoločnosť Rolex oznámila, že po 137 rokoch ukončí činnosť získanej značky Carl F. Bucherer. Napriek investíciám vo výške stoviek miliónov švajčiarskych frankov sa výrobcovi luxusných hodiniek nepodarilo dosiahnuť vysnívaný zisk. Spoločnosť Rolex prevzala značku v roku 2023 v rámci akvizície reťazca Bucherer AG, ale teraz ju nechá postupne zaniknúť.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―