Více

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Jacquemus oznámila, že svoju najnovšiu kolekciu bude zaznamenávať výhradne na iPhone. Módny dom tak nasleduje nedávny krok návrhára Demnu Gvasaliu, ktorý svoju líniu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a len pomocou telefónu. Tento krok sa na prvý pohľad môže zdať ako jednoduchý marketingový ťah, ale odráža hlbšiu zmenu vo vnímaní autenticity, luxusu a prezentácie módy.

    Na čo sme boli doteraz na módnej scéne zvyknutí? Uhladené kampane, v ktorých je každý prvok dokonale vyleštený. Tím stylistov, fotografov a svetelných dizajnérov, ktorí všetci pracujú na jednom spoločnom cieli. Vytvoriť esteticky dokonalú víziu. Teraz sa však situácia obracia. Svet módy zrazu ovládli surové a spontánne fotografie, ktoré vyzerajú, akoby ich urobil ktokoľvek s mobilným telefónom v ruke.

    Autenticita ako nový koncept luxusu. Svoju úlohu zohráva aj nízka cena

    Návrhár Demna Gvasalia a módny dom Jacquemus pochopili, že dnešnému publiku už neimponuje nedosiahnuteľný luxus v dokonalom svetle. Namiesto toho chcú niečo skutočné, dostupné, čo pôsobí autenticky. Fotografie zhotovené na iPhone majú jedinečnú bezprostrednosť, ktorá priťahuje pozornosť. Vďaka nej má divák pocit, že je súčasťou procesu, akoby stál priamo vedľa dizajnéra, keď stlačí tlačidlo spúšte.

    Zdroj: Jacquemus

    Ďalším významným faktorom zmeny marketingových stratégií sú lákavé nízke náklady. Čo môže byť efektívnejšie ako dizajnér s telefónom v ruke? Žiadne veľké produkcie, žiadne hodiny v postprodukcii. Len kreativita a schopnosť vidieť krásu v jednoduchosti. Tento prístup je teda nielen zaujímavý, ale aj geniálne praktický.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    A prečo ľudia tento trend tak milujú? Pretože rezonuje s ich každodenným životom. iPhone sa stal nástrojom každého z nás, a keď ho používajú aj poprední dizajnéri, posilňuje to vnímanie, že aj luxus môže byť dosiahnuteľný. Svoju úlohu zohráva aj sila sociálnych médií. Fotografie zhotovené telefónom vyzerajú prirodzene na Instagrame, kde väčšina z nás hľadá inšpiráciu.

    Kúzlo je v jednoduchosti. Stanú sa tieto kampane masovým trendom?

    Domy Balenciaga aj Jacquemus dokazujú, že na vytvorenie ikonických záberov nie je potrebný celý tím profesionálov. Stačí telefón, nápad a odvaha vybočiť zo zabehnutých koľají. S iPhonom sa pohráva aj fotograf Juergen Teller, ktorý ho použil na nafotenie kampane pre značku Loewe. Teraz si jeho prácu môžete pozrieť aj v spoločnosti Balenciaga.

    Zdroj: Loewe

    V budúcnosti sa teda určite môžeme tešiť na viac takýchto módnych kampaní. Vďaka vyššie uvedeným inovatívnym návrhárom sa totiž fotografovanie na telefón stáva novým štandardom, ktorý nanovo definuje pravidlá módnej prezentácie. Technológia, autenticita a dostupnosť sa spájajú, aby zmenili to, čo považujeme za luxus.

    Zdroje: Instagram

    iPhone ako nepostrádateľný nástroj na tvorbu módy. Jacquemus nafotil kolekciu svojím telefónom

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Jacquemus oznámila, že svoju najnovšiu kolekciu bude zaznamenávať výhradne na iPhone. Módny dom tak nasleduje nedávny krok návrhára Demnu Gvasaliu, ktorý svoju líniu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a len pomocou telefónu. Tento krok sa na prvý pohľad môže zdať ako jednoduchý marketingový ťah, ale odráža hlbšiu zmenu vo vnímaní autenticity, luxusu a prezentácie módy.

    Na čo sme boli doteraz na módnej scéne zvyknutí? Uhladené kampane, v ktorých je každý prvok dokonale vyleštený. Tím stylistov, fotografov a svetelných dizajnérov, ktorí všetci pracujú na jednom spoločnom cieli. Vytvoriť esteticky dokonalú víziu. Teraz sa však situácia obracia. Svet módy zrazu ovládli surové a spontánne fotografie, ktoré vyzerajú, akoby ich urobil ktokoľvek s mobilným telefónom v ruke.

    Autenticita ako nový koncept luxusu. Svoju úlohu zohráva aj nízka cena

    Návrhár Demna Gvasalia a módny dom Jacquemus pochopili, že dnešnému publiku už neimponuje nedosiahnuteľný luxus v dokonalom svetle. Namiesto toho chcú niečo skutočné, dostupné, čo pôsobí autenticky. Fotografie zhotovené na iPhone majú jedinečnú bezprostrednosť, ktorá priťahuje pozornosť. Vďaka nej má divák pocit, že je súčasťou procesu, akoby stál priamo vedľa dizajnéra, keď stlačí tlačidlo spúšte.

    Zdroj: Jacquemus

    Ďalším významným faktorom zmeny marketingových stratégií sú lákavé nízke náklady. Čo môže byť efektívnejšie ako dizajnér s telefónom v ruke? Žiadne veľké produkcie, žiadne hodiny v postprodukcii. Len kreativita a schopnosť vidieť krásu v jednoduchosti. Tento prístup je teda nielen zaujímavý, ale aj geniálne praktický.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    A prečo ľudia tento trend tak milujú? Pretože rezonuje s ich každodenným životom. iPhone sa stal nástrojom každého z nás, a keď ho používajú aj poprední dizajnéri, posilňuje to vnímanie, že aj luxus môže byť dosiahnuteľný. Svoju úlohu zohráva aj sila sociálnych médií. Fotografie zhotovené telefónom vyzerajú prirodzene na Instagrame, kde väčšina z nás hľadá inšpiráciu.

    Kúzlo je v jednoduchosti. Stanú sa tieto kampane masovým trendom?

    Domy Balenciaga aj Jacquemus dokazujú, že na vytvorenie ikonických záberov nie je potrebný celý tím profesionálov. Stačí telefón, nápad a odvaha vybočiť zo zabehnutých koľají. S iPhonom sa pohráva aj fotograf Juergen Teller, ktorý ho použil na nafotenie kampane pre značku Loewe. Teraz si jeho prácu môžete pozrieť aj v spoločnosti Balenciaga.

    Zdroj: Loewe

    V budúcnosti sa teda určite môžeme tešiť na viac takýchto módnych kampaní. Vďaka vyššie uvedeným inovatívnym návrhárom sa totiž fotografovanie na telefón stáva novým štandardom, ktorý nanovo definuje pravidlá módnej prezentácie. Technológia, autenticita a dostupnosť sa spájajú, aby zmenili to, čo považujeme za luxus.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Keď sa luxus stretne s rýchlosťou. Louis Vuitton mení pravidlá hry Formuly 1

    Svety vysokorýchlostného motoršportu a luxusnej módy sa nikdy nepriblížili tak tesne ako teraz. Louis Vuitton oficiálne vstúpil do partnerstva s Formulou 1. Desaťročná zmluva prinesie nielen premenu vizuálnej identity športu, ale aj redefiníciu vzťahu módy a automobilizmu. Nový krok potvrdzuje rastúcu dôležitosť športu pre módny priemysel.

    New York pohltil týždeň módy. Odráža súčasné dianie a moderný minimalizmus

    Móda zaplavila ulice New Yorku. Metropola privítala ďalšiu sezónu týždňa módy, ktorú neoficiálne odštartoval Marc Jacobs. V posledných dňoch však svoje prehliadky predstavili aj značky ako Calvin Klein, Altuzarra, Khaite a Prabal Gurung. Niektoré z nich vo svojich kolekciách zachytili pocity z aktuálneho diania, iné sa mu snažili uniknúť.

    Preč s nevzhľadným vybavením. Štýlový outfit si môžete vytvoriť aj z outdoorového oblečenia

    Prechádzky v prírode, beh v horách alebo túlanie sa po lese. Tieto aktivity sú skvelé na vyčistenie hlavy, bez ohľadu na to, ako vyzeráte. Práve preto môžu byť oslobodzujúce. Ak sa však chcete počas turistiky cítiť štýlovo alebo ak plánujete výlet spojiť s návštevou mesta, existuje outdoorové oblečenie bez divných farieb a tvarov.

    Móda v kocke: Billie Eilish odhalila nový parfum a New York víta týždeň módy

    Tohtoročná módna sezóna sa práve začína. Po mužských a dych vyrážajúcich kolekciách haute couture čaká módny svet ešte niekoľko ženských módnych prehliadok. Vo štvrtok ich v New Yorku odštartoval Brandon Maxwell. Ale aj Miláno už plánuje svoj vlastný týždeň módy. Billie Eilish medzitým vydala nový parfum a Coperni oznámil nečakaný formát nadchádzajúcej prehliadky.

    „It girls“ stratili svoje čaro. Sú stále nositeľkami trendov alebo len živými bilbordmi?

    Vo svete módy sa neustále hovorí o takzvaných "It girls". Sú to ženy, ktoré sa často považujú za ikony štýlu, ktoré určujú svetové trendy a inšpirujú milióny nasledovníkov na celom svete. Sú však naozaj také dôležité, ako sa na prvý pohľad zdá? Alebo sú skôr chodiacimi bilbordmi? A čo znamená byť módnou ikonou v dobe sociálnych médií?

    Prehliadky haute couture si uctili významné výročia. Slávny módny dom Armani Privé a Chanel

    V ďalší deň exkluzívneho parížskeho týždňa haute couture sa konali dve prehliadky pri príležitosti významných udalostí. Módny dom Armani Privé si svojou úchvatnou kolekciou uctil 20 rokov parížskej haute couture. Podobný dôvod na oslavu mala aj značka Chanel, ktorá však vzdala hold 110. výročiu svojho pôsobenia vo svete luxusnej haute couture.

    V hlavnej úlohe korzet. Parížsky týždeň haute couture odštartovali Dior a Schiaparelli

    Módne šialenstvo v Paríži nekončí. Po pánskych kolekciách na tohtoročnú jeseň a zimu vstúpila na scénu vysoká móda. Parížsky týždeň haute couture tentoraz odštartoval módny dom Schiaparelli s líniou, ktorá sa vracia ku koreňom elegancie, teda ku korzetom. Značnú pozornosť im venovala aj Maria Grazia Chiuri vo svojej najnovšej tvorbe pre Dior.

    Vyhnite sa svadbe ako v roku 2015. Zabudnite na dymovnice a pastelové farby

    Čaká vás svadba a premýšľate, ako ju urobiť originálnou a vkusnou? Potom ste na správnej adrese. V dnešnej dobe už naozaj nie je dôvod zostať v svadobnej minulosti s pastelovými farbami, dymovnicami a balónovými dekoráciami. Prejdite si zoznam toho, čomu sa na svadbe vyhnúť, aby ste svoj deň D posunuli na úroveň, ktorú si zaslúži.

    Čo nosí moderný muž v roku 2025? Nebojí sa kombinovať ženské a mužské kúsky

    Preč sú časy, keď si stačilo natiahnuť mikinu a obuť tenisky. Moderný muž teraz vládne šatníku s eleganciou hodnou prehliadkového móla. V roku 2025 mieša pánske oblečenie s dámskym a úzke strihy s vrecovitými kúskami. Inšpirácia? Pharrell Williams a Louis Vuitton alebo Mathieu Blazy v Bottega Veneta. Obaja módni majstri teda tento rok vsadili na sofistikovanosť.

    Trendy nechty dominujú roku 2025. Diktuje farbu džínsov a odtieň Mocha Mousse

    Ani tvary, farby a vzory nechtov neunikli tradičným predpovediam trendov. Tento rok si prídu na svoje milovníci bláznivých nechtov aj tí, ktorí uprednostňujú striedmejší vzhľad. Jedno je však isté, dlhé špicaté nechty alebo takzvané coffin nails zostávajú minuloročným trendom. Na scéne sú magnetické nechty, nová farba roka alebo dokonalá francúzska manikúra.

    Vitajte v šatníku seriálovej divy Gaby Solis. Zúfalé manželky ako módna Y2K učebnica

    Ak ste sa narodili pred rokom 2000, pravdepodobne ste v televízii sledovali Zúfalé manželky. Ak nie, je to vhodný čas na objavenie nielen drámy Wisteria Lane, ale aj ikonického štýlu rokov deväťdesiatych. Postava Gaby Solisovej, bývalej modelky s nepopierateľnou slabosťou pre luxus, je stelesnením všetkého, čo milujeme na ére Y2K. Blýskavosť, prehnaný sexappeal aj sebavedomie.

    Spojenie kontroverzie a kreativity. Kanye West a Goša Rubchinskiy uviedli novú kolekciu YZY

    Ruský návrhár Gosha Rubchinskiy, kedysi enfant terrible módnej scény, sa teraz triumfálne dostáva do popredia ako šéf dizajnu značky YZY. Takmer rok po svojom vymenovaní predstavil kolekciu, ktorá nadväzuje na jeho úspešnú marcovú kolekciu. Táto línia však vyvolala kontroverziu kvôli cyrilike. Okrem toho kvalita výrobkov podľa používateľov sociálnych médií značne zaostáva.

    Paríž pohltila jeseň. Tohtoročnú módnu verziu predstavili značky Lemaire, Acne Studios a The Row

    Parížsky týždeň módy pokračuje a spolu s ním začína naberať obrysy aj tohtoročná jeseň. Napríklad módny dom Lemaire odhalil celý rad plný energetického sebavedomia. Návrhárske sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opäť umne skĺbilo maskulínne a dámske prvky a značka Acne Studios sa tentokrát pohrala s typickými mužskými archetypmi.

    Tento rok nosí statement okuliare. Funkčný doplnok, ktorý oceníte aj v zime

    Maximalizmus plíživo nastupoval na scénu už v uplynulom roku. Tento rok však, aspoň vo svete slnečných okuliarov, dorazil v plnej paráde. Trend v oblasti rámov je zameraný na expresivitu. Je jedno, či vás zaujme nadrozmerný tvar, futuristické odlesky alebo priehľadné šošovky. Nebojte sa nosiť výrazné okuliare ani v zime.

    Louis Vuitton dominuje streetwearu. Jeho súčasnú verziu predstavili Pharrell Williams a Nigo

    Prehliadka Louis Vuitton odštartovala v utorok Parížsky týždeň pánskej módy. Kreatívny riaditeľ Pharrell Williams tentoraz spojil sily so svojim dlhoročným priateľom a dizajnérom Nigom. Spoločne vytvorili čerstvú interpretáciu streetwear. Kolekciu pretkali odkazmi nielen na vlastnú ikonickú tvorbu, ale aj archív slávneho francúzskeho domu.

    Vestenie z módnych prehliadok štartuje. Aké kabelky budú v tomto roku na vrchole trendov?

    Kabelka je nepostrádateľnou súčasťou šatníka každého milovníka módy. Málokto má však len jednu a samozrejme, na každú príležitosť sa hodí iná. Ktoré však budú dominovať tohtoročným trendom? Módni guruovia sa zľutovali, pretože sa zdá, že tohtoročné modely spájajú praktickosť a estetiku, takže výber bude viac než sľubný.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―