Módny dom Gucci sa rozhodol svetu priblížiť svojho stále pomerne nového kreatívneho riaditeľa Sabato De Sarno. Zverejní preto krátky film, ktorý odhalí detaily z tvorby jeho debutovej módnej prehliadky. Film s názvom Who Is Sabato De Sarno? A Gucci Story si bude možné pozrieť začiatkom apríla.
Nový film slávnej talianskej značky Gucci odhalí zákulisie debutovej prehliadky jej nového kreatívneho riaditeľa Sabato De Sarna. Pôvodne mal mať iba päť minút, nakoniec však potrvá takmer pol hodinu. Kreatívne režisérske duo Ariel Schulman a Henry Joost totiž vyhlásilo, že získalo až príliš dobrý materiál na to, aby si ho schovalo iba pre seba. Spoločne už skôr vytvorili napríklad dokument Catfish.
Krátky film s názvom Who Is Sabato De Sarno? A Gucci Story má za úlohu priblížiť tvorbu a život nového vedúceho návrhára známeho módneho domu. V minulom roku nahradil vo významnej funkcii slávneho Alessandra Micheleho. Predtým pracoval napríklad pre značky Valentino alebo Prada. Vedenie Gucci potom dúfa, že spoločne s novým riaditeľom Jeanom-Françoisom Palusom potom dokáže spoločnosť opäť doviesť k závratným ziskom.
Dáva zmysel, že si vedenie Gucci za nového lídra zvolilo práve Sabato De Sarno. Jeho móda je totiž oproti jeho predchodcovi viac mainstreamová. Kúsky patriace do kategórie tichého luxusu totiž dokážu osloviť viac zákazníkov. Svoju prvú kolekciu dámskych kúskov potom De Sarno predviedol vlani v septembri minulého roka. Debut pánskych návrhov ho zase čakal tento rok v januári. Obe prehliadky boli prijaté ako úspešné, ale nie príliš výnimočné.
V krátkom filme sa objaví aj rodina De Sarno. Sprevádza nás ním hlas Pauly Mescal
Pripravovaný film sleduje návrhára počas piatich dní, ktoré predchádzali jeho spomínanej debutovej prehliadke dámskej módy. Obsahuje aj rozhovory s jeho kreatívnymi spolupracovníkmi, ako sú hudobný producent Mark Ronson a stylista Alastair Mckimm. Objavia sa však aj jeho rodičia, manžel a pes Luce. Krátky film potom sprevádza hlas známeho herca Paula Mescala.
Tešiť sa naň môžete od 3. apríla. Bude ho možné sledovať vo verzii Apple Vision Pro v obchode App Store. Od piatku 15. marca si ho však môžete pozrieť aj na webovej stránke Mubi. Film je tiež súčasťou kampane Gucci Ancora, ktorá zahŕňa množstvo ďalších špeciálnych akcií. Dokumentárny film si potom ako prví v plnom rozsahu mohli pozrieť študenti módy v Šanghaji, a to v utorok tento týždeň.
Zdroje: WWD, The Guardian, Instagram, YouTube