Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Luxusné módne značky vítajú Vianoce nielen tematickými kampaňami, ale aj špeciálnou výzdobou svojich výkladov. Nie je to inak ani v prípade legendárneho módneho domu Dior, ktorý sviatočné obdobie privítal koncom minulého týždňa. Tohtoročnú kampaň a výzdobu venoval téme vychádzajúcej z jeho novej cruise kolekcie. Postarala sa o ňu ešte stále bývalá kreatívna riaditeľka Maria Grazia Chiuri.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by VisualWindows (@visualwindows27)

    Predstavila ju v tajuplných priestoroch záhrad obklopujúcich historickú rímsku vilu Albani Torlonia. Práve im je venovaná sviatočná tematika Dior. Značka odhalila krátky film s názvom Enchanted World, odkrývajúci labyrint, v ktorom sa ukrýva hneď niekoľko ikon z jej histórie. Schovávajú sa v piatich magických vesmíroch čarovnej záhrady, umiestnených medzi rímskymi sochami, labuťami alebo okrídleným koňom.

    Zdroj: Dior

    Zeleň preto pokryla aj okná parížskej pobočky a rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Každý globálny obchod francúzskej značky však pokrýva iná téma. Napríklad v New Yorku môžu návštevníci vidieť úchvatnú výzdobu odkazujúcu na tradičné perníky. Drobné symboly ako hviezdy, kvety alebo motýle odkazujú na Christiana Diora a jeho lásku k „magickým“ talizmanom.

    Výzdoba reflektuje lásku Diora k astrológii. Ukrýva jeho i ďalšie znamenia zverokruhu

    Vlajkovú pobočku v Paríži preto minulý piatok čakalo slávnostné odhalenie sviatočnej dekorácie. Jej súčasťou je rovnako časť dychberúcej inštalácie Carousel of Dreams, ktorú Dior predstavil už v roku 2023, a to ako súčasť výzdoby newyorského nákupného centra Saks Fifth Avenue. Obrie ruské koleso zdobia ornamenty pripomínajúce slnko, mesiac alebo drobné farebné kvety. Budovu bude zdobiť až do 4. januára.

    @popcornpariss Le plus belle décoration de Paris pour Noël ✨ @diorne U illumination féerique au cœur de l’avenue Montaigne ! La vitrine dorée de Dior, se transforme en un véritable conte de Noël ️ Spectacle lumineux et gratuit toutes les 30 minutes à partir de 17h ️ 30 Avenue Montaigne, Paris Venez découvrir ce bijou chic et scintillant avant qu’il ne soit trop tard ✨ ( ) ✨ Najkrajšia vianočná výzdoba v Paríži ✨ Magická show v srdci Avenue Montaigne! Jedinečná a ikonická výkladná skriňa značky Dior sa v tejto sezóne premení na skutočnú rozprávku. Vďaka rozprávkovej výzdobe a svetelnej šou, ktorá sa koná každých 30 minút, je povinnou zastávkou, na ktorej sa môžete ponoriť do parížskej vianočnej atmosféry. ️ Svetelná šou každých 30 minút so začiatkom o 17:00 ️ 30 Avenue Montaigne, Paríž Príďte zažiť tento iskrivý skvost skôr, ako bude neskoro ✨ ———– #Dior #Paris #Vianoce #noel #avenuemontaigne ♬ originálny zvuk – PopcornParis

    Bystré oko si v tohtoročnej výzdobe môže všimnúť aj odkaz na astrológiu, ktorú mal tak rád legendárny zakladateľ módneho domu. Fasáda parížskej pobočky preto ukrýva znamenie zverokruhu slávneho návrhára, jeho sestry Catherine, ako aj súčasného kreatívneho riaditeľa značky Dior Jonathana Andersona. Vnútornú záhradu historickej budovy a kaviareň Le Jardin zdobí osvetlená socha Pegasa.

    Zdroje: WWD, Sortir à Paris, Dior, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    ― Reklama ―

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Luxusné módne značky vítajú Vianoce nielen tematickými kampaňami, ale aj špeciálnou výzdobou svojich výkladov. Nie je to inak ani v prípade legendárneho módneho domu Dior, ktorý sviatočné obdobie privítal koncom minulého týždňa. Tohtoročnú kampaň a výzdobu venoval téme vychádzajúcej z jeho novej cruise kolekcie. Postarala sa o ňu ešte stále bývalá kreatívna riaditeľka Maria Grazia Chiuri.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by VisualWindows (@visualwindows27)

    Predstavila ju v tajuplných priestoroch záhrad obklopujúcich historickú rímsku vilu Albani Torlonia. Práve im je venovaná sviatočná tematika Dior. Značka odhalila krátky film s názvom Enchanted World, odkrývajúci labyrint, v ktorom sa ukrýva hneď niekoľko ikon z jej histórie. Schovávajú sa v piatich magických vesmíroch čarovnej záhrady, umiestnených medzi rímskymi sochami, labuťami alebo okrídleným koňom.

    Zdroj: Dior

    Zeleň preto pokryla aj okná parížskej pobočky a rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Každý globálny obchod francúzskej značky však pokrýva iná téma. Napríklad v New Yorku môžu návštevníci vidieť úchvatnú výzdobu odkazujúcu na tradičné perníky. Drobné symboly ako hviezdy, kvety alebo motýle odkazujú na Christiana Diora a jeho lásku k „magickým“ talizmanom.

    Výzdoba reflektuje lásku Diora k astrológii. Ukrýva jeho i ďalšie znamenia zverokruhu

    Vlajkovú pobočku v Paríži preto minulý piatok čakalo slávnostné odhalenie sviatočnej dekorácie. Jej súčasťou je rovnako časť dychberúcej inštalácie Carousel of Dreams, ktorú Dior predstavil už v roku 2023, a to ako súčasť výzdoby newyorského nákupného centra Saks Fifth Avenue. Obrie ruské koleso zdobia ornamenty pripomínajúce slnko, mesiac alebo drobné farebné kvety. Budovu bude zdobiť až do 4. januára.

    @popcornpariss Le plus belle décoration de Paris pour Noël ✨ @diorne U illumination féerique au cœur de l’avenue Montaigne ! La vitrine dorée de Dior, se transforme en un véritable conte de Noël ️ Spectacle lumineux et gratuit toutes les 30 minutes à partir de 17h ️ 30 Avenue Montaigne, Paris Venez découvrir ce bijou chic et scintillant avant qu’il ne soit trop tard ✨ ( ) ✨ Najkrajšia vianočná výzdoba v Paríži ✨ Magická show v srdci Avenue Montaigne! Jedinečná a ikonická výkladná skriňa značky Dior sa v tejto sezóne premení na skutočnú rozprávku. Vďaka rozprávkovej výzdobe a svetelnej šou, ktorá sa koná každých 30 minút, je povinnou zastávkou, na ktorej sa môžete ponoriť do parížskej vianočnej atmosféry. ️ Svetelná šou každých 30 minút so začiatkom o 17:00 ️ 30 Avenue Montaigne, Paríž Príďte zažiť tento iskrivý skvost skôr, ako bude neskoro ✨ ———– #Dior #Paris #Vianoce #noel #avenuemontaigne ♬ originálny zvuk – PopcornParis

    Bystré oko si v tohtoročnej výzdobe môže všimnúť aj odkaz na astrológiu, ktorú mal tak rád legendárny zakladateľ módneho domu. Fasáda parížskej pobočky preto ukrýva znamenie zverokruhu slávneho návrhára, jeho sestry Catherine, ako aj súčasného kreatívneho riaditeľa značky Dior Jonathana Andersona. Vnútornú záhradu historickej budovy a kaviareň Le Jardin zdobí osvetlená socha Pegasa.

    Zdroje: WWD, Sortir à Paris, Dior, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trendy kabelky mažú hranice súkromia. Jar 2026 definuje zraniteľnosť

    Budúca jarná a letná sezóna pôsobí na pozadí usychajúceho lístia a neoblomného chladu ako na míle vzdialená. Módny svet má aj tak už teraz jasno, čo ju bude definovať. Posledná vlna svetových týždňov módy prehovorila jasne, súkromie posúva svoje hranice. Návrhári odhalili otvorené kabelky, často len s jedným uchom, ktoré reflektujú búrlivú dobu a lákajú svojou zraniteľnosťou.

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Konečne romantika. Leto, keď som skrásnela prináša melancholického hrdinu

    Romantická "vzťahovka" založená na milostnom trojuholníku? To už tu predsa toľkokrát bolo. Áno, ale obrovský úspech a fanúšikovský zásah tretej série seriálu Leto, keď som skrásnela potvrdil, že každá generácia potrebuje poriadnu dávku klasickej romantiky. A taktiež mužského hrdinu, ktorý skôr mlčí, je otravne nedostupný, ale napriek tomu príťažlivo tajomný.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Móda v kocke: Saint Laurent narastá na obľúbenosti a Anok Yai je modelkou roka

    Módny dom Saint Laurent oslavuje. Vyšplhal sa na vrchol rebríčka platformy Lyst a stal sa najviac "hot" značkou posledného štvrťroka. Oslavy chystá aj Anok Yai, ktorá bude na tohtoročných Fashion Awards 2025 vymenovaná za modelku roka. Selfridges potom poctí Vianoce spolu s Disney a Dr. Martens vydáva prvú vodeodolnú obuv. Dakota Johnson žiari vo svojej prvej Valentino kampani.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    ― Reklama ―