Britský módny dom Burberry zakladá marketing na prepojení svojho viac ako 150 rokov starého dedičstva a modernej energie. Ponúka preto tradičné kockované trenčkoty a dlhé kabáty, to všetko v inovatívnom šate nových materiálov. Smerovanie luxusnej značky odráža rovnako jej najnovšia kampaň It’s always Burberry Weather. Zažiari v nej okrem iného aj herečka Olivia Colman.
Legendárna britská značka Burberry chce sychravé jesenné obdobie urobiť o niečo znesiteľnejším. Preto ponúka novú kampaň, v ktorej odhaľuje svoju najnovšiu kolekciu búnd, kabátov a trenčkotov, vďaka ktorým budete mať chuť ísť na prechádzku alebo na svoje vysnívané pumpkin spice latte aj v tom najchmúrnejšom počasí. Reklama s názvom It’s always Burberry Weather: Postcards from London tak mieša tradíciu s inováciou.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Najnovšia outerwear kolekcia slávnej britskej značky totiž predstavuje klasické aj moderné strihy, ktoré spája šat inovácie v podobe najmodernejších vodeodolných a hrejivých materiálov. Burberry umne odkazuje na svoje viac ako 150 rokov staré dedičstvo, zároveň ale ukazuje, že stačí rytmu súčasnej doby. Módny dom opäť prizval na pomoc pri propagácii kolekcie množstvo celebrít vrátane Olivie Colman.





Zdroj: Burberry
Slávna herečka dostala novú úlohu v štyroch krátkych filmoch, ktoré dopĺňajú kampaň. Olivia Colman v nich hrá rôzne osobnosti, ktoré predstavujú typických Londýnčanov. Môžete ju vidieť ako predavačku fish and chips alebo klaviristku hrajúcu na ulici. Postupne sa stretáva s turistami, ktorí britskú metropolu objavujú po prvý raz. Tých pre zmenu hrajú supermodelky a modelky ako Mona Tougaard, Liu Wen alebo Lucky Blue Smith.
Kampaň doplnia špeciálne pop-upy. Burberry zachytáva túžbu po cestovaní
„Každý z filmov oslavuje niektoré z postáv, ktoré stretnete v Londýne,“ povedal kreatívny riaditeľ Burberry Daniel Lee. Na kampani spolupracoval s režisérom Johnom Maddenom, ktorý režíroval film Shakespeare in Love, a fotografom Drewom Vickersom. Pri tvorbe kolekcie sa návrhár inšpiroval interiérmi luxusných domov, ako aj vidieckym prostredím svojho rodného Yorkshiru.
Najnovšiu kampaň potom dopĺňa aj séria pop-upov. Zachytávať majú „ducha železničných dobrodružstiev a romantiku navracania sa do Londýna vlakom“. Dizajn má navyše reflektovať víziu Daniela Lee, ktorá zachytáva „bohémsku túžbu cestovať“. Interiéry vybraných pobočiek preto pohltí estetika historických vlakových staníc. Objaví sa v obchodoch v Číne, Japonsku alebo Spojených arabských emirátoch.
Zdroje: Fashion Network, WWD, The Hollywood Reporter, YouTube, Instagram