Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    Café Nuances prichádza s priestorom, ktorý kombinuje presné materiálové gesto s emočnou príťažlivosťou farebného spektra. Interiér od Crosby Studios pracuje s výraznou vizuálnou identitou a vytvára prostredie, ktoré lifestyle nadšenci vyhľadávajú inštinktívne. Lesklé povrchy, gradientné steny a rytmus kovových objemov pulzujú vo svetle historickej parížskej ulice. Nová pobočka reťazca Café Nuances pôsobí ako kompaktná vitrína súčasného estetického myslenia. Každý prvok posilňuje vnem, že káva sa tu stáva súčasťou dizajnového predstavenia.

    Le Marais ožíva oranžovým svetlom. Kaviareň Café Nuances priťahuje návštevníkov ako maják lode

    Café Nuances sa v novej pobočke sústredí na silný materiálový prejav, ktorý vytvára okamžitý efekt vizuálneho magnetizmu. Kovová drvina, vtlačená do povrchu hlavného baru, prináša vizuálnu energiu a dotvára surovú, luxusnú atmosféru. Priestor žiari oranžovým svetlom, ktoré reaguje na priebeh dňa a dodáva interiéru dynamickú hĺbku. Kovové panely na stenách pôsobia ako fragmenty, odrážajúce pohyb ľudí i mesta. Vďaka tomu luxusná kaviareň získava charakter neustále živého objektu.

    Zdroj: Café Nuances

    Dominantná materiálová línia zostáva pevná. Nehrdzavejúca oceľ formuje sedenie, technické vybavenie i nečakané detaily. Jej dokonale hladké plochy vytvárajú kontrast k drťovým textúram a celý interiér pôsobí ako scénografia pre súčasnú mestskú kultúru. Každá hrana a každý odraz podporujú pocit precízneho remesla. Betónová podlaha predstavuje stabilný vizuálny základ, ktorý rámuje celú kompozíciu. Výsledok pripomína architektonický šperk vložený do štruktúry štvrte Le Marais.

    Zdroj: Café Nuances

    Crosby Studios pracuje s priestorom ako s experimentálnym médiom. Interiér nevytvára dekor, ale charakter, ktorý návštevníci okamžite vnímajú. Zrkadlové stropy rozširujú objem a vytvárajú ilúziu väčšieho priestoru. Efekt podporuje rovnako tvarová disciplína jednotlivých prvkov. Kocky, moduly, pult v jednej výraznej línii. Farba, svetlo a kov sa spájajú v harmonickej choreografii, ktorá vytvára podmanivý tón celého priestoru.

    Zdroj: Café Nuances

    Okamžitá senzácia na Instagrame. Každá fotografia kaviarne vyzerá absolútne bezchybne

    Nová pobočka prichádza v momente, keď Paríž prechádza vizuálnym prebudením. Ak vám vaša For You Page na sociálnych sieťach ukazuje nové miesta, Paríž je ich priekopníkom. Ulice vítajú projekty, ktoré pracujú s intenzívnou estetikou a Café Nuances sa stáva jedným z tých, ktoré určujú atmosféru súčasného dizajnérskeho diskurzu. Le Marais získava nový orientačný bod pre všetkých, ktorí sledujú progresívny vizuálny jazyk. Samozrejme stojí za to navštíviť aj ďalšie tri pobočky reťazca, rovnako ponúkajú perfektný dizajnérsky zážitok.

    Popularita kaviarne rastie vďaka fotogenickej sile. Sociálne siete ju zachytávajú ako priestor, ktorý púta pozornosť v každom uhle. Oranžový a červený gradient pôsobí ako prirodzený filter, kovové odlesky vytvárajú dramatické kompozície a kompaktný rozmer dovoľuje fotiť detaily s precíznosťou. Výsledkom je miesto, ktoré generuje obsah samo o sebe. Paríž získava ďalšiu virálnu destináciu spájajúcu chuť a kultúru zdieľania.

    Zdroje: Designboom, Instagram, Café Nuances

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    ― Reklama ―

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    Café Nuances prichádza s priestorom, ktorý kombinuje presné materiálové gesto s emočnou príťažlivosťou farebného spektra. Interiér od Crosby Studios pracuje s výraznou vizuálnou identitou a vytvára prostredie, ktoré lifestyle nadšenci vyhľadávajú inštinktívne. Lesklé povrchy, gradientné steny a rytmus kovových objemov pulzujú vo svetle historickej parížskej ulice. Nová pobočka reťazca Café Nuances pôsobí ako kompaktná vitrína súčasného estetického myslenia. Každý prvok posilňuje vnem, že káva sa tu stáva súčasťou dizajnového predstavenia.

    Le Marais ožíva oranžovým svetlom. Kaviareň Café Nuances priťahuje návštevníkov ako maják lode

    Café Nuances sa v novej pobočke sústredí na silný materiálový prejav, ktorý vytvára okamžitý efekt vizuálneho magnetizmu. Kovová drvina, vtlačená do povrchu hlavného baru, prináša vizuálnu energiu a dotvára surovú, luxusnú atmosféru. Priestor žiari oranžovým svetlom, ktoré reaguje na priebeh dňa a dodáva interiéru dynamickú hĺbku. Kovové panely na stenách pôsobia ako fragmenty, odrážajúce pohyb ľudí i mesta. Vďaka tomu luxusná kaviareň získava charakter neustále živého objektu.

    Zdroj: Café Nuances

    Dominantná materiálová línia zostáva pevná. Nehrdzavejúca oceľ formuje sedenie, technické vybavenie i nečakané detaily. Jej dokonale hladké plochy vytvárajú kontrast k drťovým textúram a celý interiér pôsobí ako scénografia pre súčasnú mestskú kultúru. Každá hrana a každý odraz podporujú pocit precízneho remesla. Betónová podlaha predstavuje stabilný vizuálny základ, ktorý rámuje celú kompozíciu. Výsledok pripomína architektonický šperk vložený do štruktúry štvrte Le Marais.

    Zdroj: Café Nuances

    Crosby Studios pracuje s priestorom ako s experimentálnym médiom. Interiér nevytvára dekor, ale charakter, ktorý návštevníci okamžite vnímajú. Zrkadlové stropy rozširujú objem a vytvárajú ilúziu väčšieho priestoru. Efekt podporuje rovnako tvarová disciplína jednotlivých prvkov. Kocky, moduly, pult v jednej výraznej línii. Farba, svetlo a kov sa spájajú v harmonickej choreografii, ktorá vytvára podmanivý tón celého priestoru.

    Zdroj: Café Nuances

    Okamžitá senzácia na Instagrame. Každá fotografia kaviarne vyzerá absolútne bezchybne

    Nová pobočka prichádza v momente, keď Paríž prechádza vizuálnym prebudením. Ak vám vaša For You Page na sociálnych sieťach ukazuje nové miesta, Paríž je ich priekopníkom. Ulice vítajú projekty, ktoré pracujú s intenzívnou estetikou a Café Nuances sa stáva jedným z tých, ktoré určujú atmosféru súčasného dizajnérskeho diskurzu. Le Marais získava nový orientačný bod pre všetkých, ktorí sledujú progresívny vizuálny jazyk. Samozrejme stojí za to navštíviť aj ďalšie tri pobočky reťazca, rovnako ponúkajú perfektný dizajnérsky zážitok.

    Popularita kaviarne rastie vďaka fotogenickej sile. Sociálne siete ju zachytávajú ako priestor, ktorý púta pozornosť v každom uhle. Oranžový a červený gradient pôsobí ako prirodzený filter, kovové odlesky vytvárajú dramatické kompozície a kompaktný rozmer dovoľuje fotiť detaily s precíznosťou. Výsledkom je miesto, ktoré generuje obsah samo o sebe. Paríž získava ďalšiu virálnu destináciu spájajúcu chuť a kultúru zdieľania.

    Zdroje: Designboom, Instagram, Café Nuances

    ― Reklama ―

    Magazín Complex zverejnil zoznam módnych ikon. Je ale naozaj relevantný?

    Magazín Complex zverejnil zoznam 25 módnych ikon 21. storočia a potvrdil tým svoju fascináciu popkultúrnymi stálicami. Výber zostavený z mien, ktoré vládnu globálnym trendom a obálkam časopisov, zvýrazňuje silu mainstreamu. Rebríček prezentuje osobnosti s obrovskou mediálnou gravitáciou a odhodlaním tvoriť vlastný vizuálny jazyk. Reflektuje súčasnú túžbu po ikonách, ktoré dokážu okamžite rezonovať s publikom. Zabúda ale, že módna scéna dýcha aj inými farbami a túži po nových tvárach.

    Krása je jeho jazykom. Tom Ford ju preniesol z módy na filmové plátno

    Tom Ford, pôvodne uznávaný módny návrhár a bývalý kreatívny riaditeľ značiek Gucci a Yves Saint Laurent, sa stal jedným z mála dizajnérov, ktorým sa podarilo úspešne preniknúť aj do sveta filmu. Svoju precíznosť, zmysel pre detail a estetickú vycibrenosť preniesol z prehliadkových mól na filmové plátno, kde zaujal filmami A Single Man alebo Nocturnal Animals.

    Keď pouličný štýl vzýva luxus. Pharrell Williams čerpá zo skateboardovej obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenáva výrazný návrat na módnu scénu, a práve na tento trend reaguje aj Pharrell Williams. Pre Louis Vuitton predstavil model LV Tilted, ktorý spája pouličnú estetiku s luxusom francúzskej značky. Nové pánske tenisky vychádzajú z vintage nízkych skateboardových topánok z prelomu milénia, ktorých siluetu reinterpretujú v modernom duchu.

    Po stopách módnych ikon: Ako Nicolas Ghesquière zachránil módny dom Balenciaga

    Mal dvadsaťpäť rokov, pracoval z požičanej kancelárie a navrhoval oblečenie s presnosťou, ktorá pôsobila skôr ako plán než módna skica. Nicolas Ghesquière prevzal takmer zabudnutý dom Balenciaga a premenil ho na najprogresívnejšie laboratórium moderného luxusu. Zázemie skromné, ambície neobmedzené. Definoval novú epochu elegancie, v ktorej sa experiment stáva jazykom novej éry. S odstupom štvrťstoročia sa na jeho začiatok spomína ako na jeden z najdôležitejších momentov módy.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Konečne romantika. Leto, keď som skrásnela prináša melancholického hrdinu

    Romantická "vzťahovka" založená na milostnom trojuholníku? To už tu predsa toľkokrát bolo. Áno, ale obrovský úspech a fanúšikovský zásah tretej série seriálu Leto, keď som skrásnela potvrdil, že každá generácia potrebuje poriadnu dávku klasickej romantiky. A taktiež mužského hrdinu, ktorý skôr mlčí, je otravne nedostupný, ale napriek tomu príťažlivo tajomný.

    Ukradol Ralph Lauren Vianoce? Sviatky ozdobí estetika amerického návrhára

    Tohtoročné vianočné dekorácie ovládol štýl amerického návrhára Ralpha Laurena. Sociálna sieť TikTok praská vo švíkoch návalom videí, ktoré zdieľajú vianočnými stromčekmi zdobené interiéry plné kockovaných prikrývok, zamatových látok a trblietavých krištáľových pohárov. Estetika Ralph Lauren Christmas pripomína tradičné Vianoce, ukrýva však nádych nostalgie a nadčasovej elegancie.

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Spoločenský útlak má nové meno. Spodná bielizeň ako nový zdroj sebavedomia

    Po niekoľkých rokoch, keď módnej scéne dominovalo heslo "Free the Nipple", sa úlohy obrátili. Do popredia opäť preniklo nosenie spodnej bielizne, a to hlavne sexi čipky a podprseniek. Trend, ktorý bol predtým spájaný so spoločenským útlakom žien, dnes dostáva nový význam. Bielizeň totiž nemusí len zahaľovať bradavky a dávať prsiam dokonalý tvar, ale môže sa stať prostriedkom na vyjadrenie novo nadobudnutého sebavedomia.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Shein dobýva Paríž. Napriek škandálu láka desaťtisíce návštevníkov

    Fast-fashion reťazec Shein slávi v Paríži napriek nedávnemu škandálu aj pretrvávajúcim protestom úspech. Pred týždňom otvoril v historickom nákupnom centre BHV svoju prvú kamennú pobočku. V rovnakom čase však musel čeliť tvrdej kritike kvôli predaju sex bábik pripomínajúcich deti. Napriek tomu prvá pobočka Shein doteraz privítala niekoľko desiatok tisíc návštevníkov.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    ― Reklama ―